Dosje javnega naročila 007052/2019
Naročnik: ŠTUDENTSKI DOM LJUBLJANA, Svetčeva ulica 9, 1000 Ljubljana
Blago: Vzpostavitev, gostiteljstvo in vzdrževanje spletne strani ŠDL
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007052/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.10.2019

    JN007052/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ŠTUDENTSKI DOM LJUBLJANA
Svetčeva ulica 9
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Polona Klenovšek
studentski.domovi@stud-dom-lj.si
+386 12421000
+386 12421010

Internetni naslovi
http://www.stud-dom-lj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/326138/Vzpostavitev._gostiteljstvo_in_vzdrževanje_spletne_strani_ŠDL.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13288
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzpostavitev, gostiteljstvo in vzdrževanje spletne strani ŠDL
Referenčna številka dokumenta: JN 17/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48220000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila »Vzpostavitev, gostiteljstvo in vzdrževanje spletne strani ŠDL« je vzpostavitev strežniškega gostovanja, predstavitev in vpeljava CMS, izdelava predlog in grafične podobe, prenos vsebin, šolanje uporabnikov in vzdrževanje spletne strani »www.stud-dom-lj.si« v obdobju 36 mesecev od vzpostavitve spletne strani.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48222000
48224000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila »Vzpostavitev, gostiteljstvo in vzdrževanje spletne strani ŠDL« je vzpostavitev strežniškega gostovanja, predstavitev in vpeljava CMS, izdelava predlog in grafične podobe, prenos vsebin, šolanje uporabnikov in vzdrževanje spletne strani »www.stud-dom-lj.si« v obdobju 36 mesecev od vzpostavitve spletne strani.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 40
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.10.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.10.2019   09:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.10.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.10.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.10.2019   13:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V 13. poglavju RD (Merila), pri M2) Dodatna usposobljenost nas zanima, max. koliko dodatnih referenc lahko priložimo za dodatne točke.

Lp

ODGOVOR
Pozdravljeni,

ponudnik lahko v merilu M2 predloži maksimalno dve referenci in sicer eno za posel nad 15.000 (brez DDV) EUR in s tem dobi dodatnih 15 točk in eno referenco za posel nad 10.000 EUR (brez DDV) in s tem dobi dodatnih 5 točk. Če ne predloži nobene reference v tem merilu ne dobi dodatnih točk, če pa predloži zgolj eno, se točkuje glede na vrednost izvedenega referenčnega posla. Če ponudnik predloži dve referenci, s katerima izkaže izvedbo dveh referenčnih poslov nad 15.000 (brez DDV) EUR dobi maksimalno število točk, t.j. 20 točk.