Naročnik: MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, Zemljemerska ulica 12, 1000 Ljubljana
Storitve: Informacijska podpora za vodenje nepremičninskih evidenc PP INKAT
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 142.600,00 EUR
JN006907/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.10.2019
JN006907/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.11.2019
JN006907/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.12.2019
JN006907/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.12.2019
Informacijska podpora za vodenje nepremičninskih evidenc PP INKAT
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Informacijska podpora za vodenje nepremičninskih evidenc PP INKAT
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.12.2019 Konec: 29.10.2021 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.10.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.10.2019 09:15 Kraj: ejn2
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.10.2019 14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.10.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.10.2019 06:40
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji tč 2.4. Dodatna tehnična in strokovna sposobnost je naročnik zapisal: »Dodaten pogoj za udeležbo je test. Namen testa je preizkusiti potencialnega ponudnika o njegovem poznavanju sistema za nalogo za katero se prijavlja.«
V navodilih ponudnikom nismo zasledili natančne navedbe virov znanja oziroma dokumentacije iz katerih naj bi udeleženci testiranja črpali znanje za test. Prosimo naročnika, da navede vsaj nekaj vzorčnih primerov vprašanj, kakšna naj bi bila v tem testu, da bodo potencialni ponudniki vsaj približno imeli občutek za kakšno testiranje gre. Hvala.
ODGOVOR
Naloge za test so sestavljene tako, da ponudnik s testom potrdi poznavanje funkcionalnosti programa in osnovnih povezav z PP DEVOSERVIS.
Naloga obsega izvedbo spremembe podatka v bazi in vrnitev v prvotno stanje (npr. sprememba pripadnosti parcele občini).
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.