Naročnik: MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, Zemljemerska ulica 12, 1000 Ljubljana
Storitve: Vzdrževanje obstoječih aplikacij in zagotavljanje strokovno tehnične podpore Geodetski upravi Republike Slovenije pri vzdrževanju zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 154.793,00 EUR
JN006971/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.10.2019
JN006971/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2019
JN006971/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.12.2019
JN006971/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2019
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje obstoječih aplikacij in zagotavljanje strokovno tehnične podpore Geodetski upravi Republike Slovenije pri vzdrževanju zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture Referenčna številka dokumenta: 43001-72/2019-2552
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72250000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževanje obstoječih aplikacij in zagotavljanje strokovno tehnične podpore Geodetski upravi Republike Slovenije pri vzdrževanju zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje obstoječih aplikacij in zagotavljanje strokovno tehnične podpore Geodetski upravi Republike Slovenije pri vzdrževanju zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.12.2019 Konec: 29.10.2021 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.10.2019 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.10.2019 12:30 Kraj: ejn2
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.10.2019 14:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.