Dosje javnega naročila 006934/2019
Naročnik: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, Ulica Ivana Turšiča 6, 6210 Sežana
Blago: DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 202.826,83 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN006934/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.10.2019
JN006934/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2019
JN006934/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.12.2019
JN006934/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 20.01.2020
JN006934/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.12.2020
JN006934/2019-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN006934/2019-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
Zahtevek za revizijo

    JN006934/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
DOM UPOKOJENCEV SEŽANA
Ulica Ivana Turšiča 6
6210
SI
Sežana
Slovenija
Manca Kovač Likar
info@dus.si
+386 57311705
+386 57311701

Internetni naslovi
http://www.dus.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.dus.si
ESPD: http://www.dus.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13238
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
Referenčna številka dokumenta: 4300-3/2019-2110-4
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: SANITETNI IN OBVEZILNI MATERIAL
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom upokojencev Sežana, Ulica Ivana Turšiča 6, 6210 Sežana
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: OSEBNA ZAŠČITNA SREDSTVA
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: SREDSTVA ZA RAZKUŽEVANJE
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: NEGOVALNA KOZMETIKA
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: MEDICINSKO POTROŠNI MATERIAL
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: IGLE, BRIZGE, KANILE
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: OBLOGE ZA OSKRBO RAN
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: ENTERALNA PREHRANA
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15880000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, ULICA IVANA TURŠIČA 6, 6210 SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MATERIALA ZA POTREBE ZDRAVSTVENE NEGE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
NAVEDENO V RAZPISNI DOKUMENTACIJI


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.11.2019   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.11.2019   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.11.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.10.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.10.2019   08:45
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Dokumentacija na spletni strani še ni dosegljiva. Prosim objavite jo.

ODGOVOR

Razpisna dokumentacija je objavljena na naši spletni strani.


Datum objave: 07.10.2019   11:46
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

vezano na OBR 5: ali lahko ustrezno krat kopiramo del obrazca, ki se nanaša na fizične osebe, v kolikor imamo več kot 2 fizični osebi, pooblaščeni za zastopanje?

ODGOVOR

Lahko kopirate obrazec



Datum objave: 08.10.2019   13:35
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Prosimo, če objavite razpisno dokumentacijo (ali le obrazce) tudi v Word obliki zaradi hitrejšega in lažjega izpolnjevanja. Vnaprej hvala.

ODGOVOR

Spoštovani,
na naši spletni strani so objavljeni obrazci tudi v Word obliki.

Lep pozdrav

Datum objave: 08.10.2019   13:35
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo, če lahko objavite razpisno dokumentacijo v word obliki, zaradi lažjega izpolnjevanja. Hvala

ODGOVOR

Spoštovani,
na naši spletni strani so objavljeni obrazci tudi v Word obliki.

Lep pozdrav


Datum objave: 08.10.2019   15:31
VPRAŠANJE
Glede izpolnjevanja referenc OBR-7 nas zanima kakšne pogoje upoštevamo. V enem od obrazcev podpisujemo, da smo v zadnjih petih letih z blagom oskrboval najmanj 2 proračunska uporabnika. Ali te kriterije upoštevamo tudi pri navedbi referenc-torej obdobje zadnjih 5 let in najmanj 2 referenci.

ODGOVOR

Da


Datum objave: 08.10.2019   15:36
VPRAŠANJE
V obrazcu OBR-2 na koncu navajate
* Obvezna priloga ponudnikov je dokazilo iz uradnih evidenc o izpolnjevanju pogojev iz 1.,2. in 3. točke te izjave v kolikor ne navede pri katerem državnem organu, organu lokalne skupnosti ali nosilcu javnega pooblastila lahko naročnik ta podatek iz uradnih evidenc pridobi sam. V kolikor nastopa ponudnik s podizvajalci velja enako tudi za vsakega posameznega podizvajalca.

V obrazcu OBR-2 pri točki 3 ni označeno kam napišemo. kje lahko pridobi naročnik podatke. Predvidevamo, da zadostuje, če napišemo pri 2. točki v OBR-2 pri FURS, glede na to, da naročnik tam pridobi podatke, ki so pogoj pod točko 3.

ODGOVOR

Vaša ugotovitev je pravilna, izpolnite točko 2 obrazca OBR-2.

Lep dan


Datum objave: 11.10.2019   10:10
VPRAŠANJE
Ker se od uvedbe elektronske oddaje naročil še nismo srečali s tako zahtevo, da oddajamo menične izjave z menicami za resnost ponudbe po navadni pošti in nasploh naročniki tudi za naročila mnogo večjih vrednosti sploh več ne zahtevajo zavarovanja za resnost ponudb, vas , v kolikor še vedno vztrajate pri zahtevanem zavarovanju, prosimo, da navedete točen naslov kamor pošljemo menično izjavo z menico za resnost ponudbe in če je potrebno kuverto opremiti še s katerimi dodatnimi pripisi.

ODGOVOR
Spoštovani,

Kot je navedeno v RD naj ponudnik originalno podpisano bianco menico pošlje naročniku po navadni pošti do roka za oddajo ponudbe v ustrezno opremljeni ovojnici z oznako pošiljatelja in navedbo »ne odpiraj« JN za dobavo materiala za potrebe zdravstvene nege na naslov naročnika: DOM UPOKOJENCEV SEŽANA, Ulica Ivana Turšiča 6, 6210 Sežana.

Lep pozdrav


Datum objave: 11.10.2019   10:58
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali lahko kot dokazilo o finančni sposobnosti namesto potrdil bank predložimo BON-2?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Spoštovani,

Da



Datum objave: 14.10.2019   07:36
VPRAŠANJE
Kot zahtevate vam bomo originalno podpisano menico in menično izjavo priložili osebno ali po pošti. Zanima pa nas ali moramo priložiti tudi skenirno kopijo menice in menične izjave v razdelku »Drugi dokumenti« ?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

Originalno podpisano menico pošljite po pošti, podpisane menične izjave pa naložite kot ostalo zahtevano dokumentacijo v informacijski sistem e-JN v razdelek »Drugi dokumenti«.

Lep pozdrav.


Datum objave: 15.10.2019   07:34
VPRAŠANJE
Originalno podpisano menico pošljite po pošti, podpisane menične izjave pa naložite kot ostalo zahtevano dokumentacijo v informacijski sistem e-JN v razdelek »Drugi dokumenti«.

Glede na vaš zgornji odgovor prosimo za potrditev, da originalne menične izjave za resnost ponudbe ni potrebno pošiljati naročniku po navadni pošti.

ODGOVOR

Originalne menične izjave za resnost ponudbe ni potrebno pošiljati naročniku po navadni pošti.


Datum objave: 15.10.2019   13:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. Prosim, če nam pri sklopu Sredstva za razkuževanje, ident 02.03.002 dovolite, da vam prijavimo izdelek, ki je po namenu in delovanju enak, le po sestavi se malo razlikuje?

2. WHO priporoča, da imate v hiši vsaj en izdelek, ki je popoln virudi in deluje pri higieni rok tudi na viruse brez ovojnice: Gripa, Adeno, Polio, Prosim, da skladno s tem spremenite zahteve pod identom 02.03.004 ter zahtevate izdelek z več kot 87g etanola in premaščevalci.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Spoštovani,

1. Pri artiklu pod zap. številko 02.03.002 lahko ponudite enakovreden artikel, vendar mora po kvaliteti, lastnostih in uporabi v celoti ustrezati razpisanim zahtevam.

2. Pri artiklu pod zap. številko 02.03.004 se je naročnik odločil, da razpisne dokumentacije ne bo spreminjal.

Lep pozdrav!


Datum objave: 17.10.2019   13:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

02.02.008 maska obrazna 3 slojna, z elastiko
Ali je mišljeno, da ponudimo masko s tipom IIR, ki omogoča maksimalno zaščito?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Spoštovani,
pri artiklu pod zap. št. 02.02.008 je mišljena navadna obrazna, 3 slojna maska, z elastiko, ki ustreza standardu EN 14683 tip II.

Lep pozdrav!

Datum objave: 21.10.2019   11:06
VPRAŠANJE
ALi v obrazcu OBR-1 in v obrazcu OBR-R vpisujemo v polja "končna ponudbena cena v EUR z DDV", "vrednost brez DDV", "DDV", "skupaj Z DDV" vrednosti za ENO leto?

ODGOVOR

V obrazcu OBR-1 in v obrazcu OBR-R morate vpisati vrednosti iz predračunov, količine so za dve leti.

Lep pozdrav.


Datum objave: 21.10.2019   11:11
VPRAŠANJE
Nastopamo samostojno in brez podizvajalcev. Ali moramo v tem primeru v ponudbi prilagati obrazce OBR-1a, OBR-1b, OBR-1c, OBR-1d?

ODGOVOR

Ne, kot je navedeno v razpisni dokumentaciji na posameznem obrazcu.

Lep pozdrav




Datum objave: 21.10.2019   15:21
VPRAŠANJE
Na dnu obrazca REKAPITULACIJA je polje SKUPAJ VREDNOST ODDANIH SKLOPOV. Ker v polju ni prednastavljenih formul nas zanima katere vrednosti seštejemo ali tiste brez DDV ali tiste z DDV.

ODGOVOR

Skupaj vrednost oddanih sklopov je vrednost z DDV.


Datum objave: 21.10.2019   15:25
VPRAŠANJE
GARANCIJA ZA RESNOST PONUDBE
MENIČNA IZJAVA


Naročnika nepreklicno pooblaščamo, da izpolni bianco menico v znesku 3% naše ponudbene cene vključno brez DDV, kar znaša:
______????????_________________ EUR

Glede na to, da se oddaja naročilo v dveh obdobjih in bo naročnik med strankami tega sporazuma vsakih dvanajst mesecev izvedel konkurenco nas zanima kateri znesek upoštevamo pri garanciji za resnost ponudbe. Namreč v predračunu so količine za dve leti ni pa rečeno, da bomo glede na odpiranje konkurence dobili nek določen sklop za obe leti. Torej sprašujemo zakaj podajamo cene v predračunu za dveletno količino (v predračunu so količine za dve leti)? Kateri znesek torej vzamemo kot 3% ponudbebne cene -torej ali 3% od letne količine ali od 2 letne količine?

ODGOVOR

Upoštevati morate 3% ponudbene cene, to pa so 2 letne količine.


Datum objave: 21.10.2019   15:33
VPRAŠANJE
IZJAVA O ZAGOTAVLJANJU USTREZNE OBLIKE FINANČNEGA ZAVAROVANJA ZA DOBRO IZVEDBO POGODBENIH OBVEZNOSTI



Izjavljamo, da bomo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti predložili garancijo in sicer bianco menico z menično izjavo (OBR-9a), ki mora biti veljavna še najmanj 60 dni po prenehanju veljavnosti pogodbenih obveznosti, v višini 10 % pogodbene obveznosti z DDV ob sklenitvi okvirnega sporazuma ali najkasneje v osmih dneh po sklenitvi pogodbe.


V tekstu je verjetno prišlo do napake in je mišljeno v višini 10 % pogodbene vrednosti (namesto obveznosti). Ali je tekst potrebno v tem delu popraviti ali pustimo kot je.

ODGOVOR

Kot ste pravilno ugotovili, je v obrazcu OBR-9 prišlo do napake. Tega ni potrebno popravljati, v menični izjavi OBR-9a je navedeno pravilno 10% pogodbene vrednosti.


Datum objave: 21.10.2019   15:47
VPRAŠANJE
Glede na to, da v okvirnem sporazumu v 5. členu navajate, da so cene iz ponudbenih predračunov fiksne za vse sklope za obdobje od 01.01.2020 do 31.12.2020 in da je naročnik trajanje tega sporazuma razdelil na naslednja obdobja:
- od 01.01.2020 do 31.12.2020 (prvo obdobje),
- od 01.01.2021 do 31.12.2021 (drugo obdobje),
nas zanima za katero vrednost moramo podati veljavnost finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti. Namreč predračuni so kreirani tako, da so notri navedene količine za 2 leti torej za celotno obdobje.
V menični izjavi za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti navajate, da naj bo vrednost v višini 10 % pogodbene obveznosti (verjetno bi moralo pisati vrednosti) z DDV ob sklenitvi okvirnega sporazuma. Prosim , da definirate ali je pogodbena vrednost znesek za eno leto (torej polovica vrednosti, ki je v predračunih).

ODGOVOR

Okvirni sporazum bo sklenjen za obdobje dveh let in to je pogodbena vrednost.
V izjavi OBR-9 je napaka, v menični izjavi je napisan pravilno 10% pogodbene vrednosti z DDV.


Datum objave: 24.10.2019   12:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.07.029.: Ali lahko ponudimo ustrezno oblogo dimenzije 10x10cm?

ODGOVOR

Spoštovani,

lahko.

LP


Datum objave: 24.10.2019   12:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.07.015.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 17,5cmX17,5cm prevlečene s silikonom?

ODGOVOR
Spoštovani,

lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.07.008.: Ali lahko ponudimo obloge z mehkim silikonskim lepljenjem, ki imajo enak učinek z drugačno tehnologijo, kar pa za uporabnika ni bistveno in so dimenzije?

ODGOVOR
Spoštovani,
lahko.
Lp

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.07.007.: Ali lahko ponudimo obloge z mehkim silikonskim lepljenjem, ki imajo enak učinek z drugačno tehnologijo, kar pa za uporabnika ni bistveno in so dimenzije?

ODGOVOR

Lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.07.006.: Ali lahko ponudimo obloge z mehkim silikonskim lepljenjem, ki imajo enak učinek z drugačno tehnologijo, kar pa za uporabnika ni bistveno in so dimenzije?

ODGOVOR

Lahko.
LP
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.043.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 10cmx4m,5m?

ODGOVOR
Spoštovani,
lahko.
Lp

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.041.:Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 5cmx7,2cm?

ODGOVOR
Lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.040.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 9cmx25cm?

ODGOVOR
Lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.031.: Ali lahko ponudimo artikel, ki ustreza opisu dimenzije 9cmx9cm?

ODGOVOR
Lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.029.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 6,5cmx8cm?

ODGOVOR
Lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.023.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dolžine 50m in preračunamo na 25m zaradi enakovrednosti ponudbe?

ODGOVOR
Spotovani,
želimo elastično mrežico št 5, dolžine 25m.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.022.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dolžine 50m in preračunamo na 25m zaradi enakovrednosti ponudbe?

ODGOVOR
Spoštovani,
želimo elastično mrežico št. 3, dolžine 25m.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.018.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dolžine 50m in preračunamo na 25m zaradi enakovrednosti ponudbe?

ODGOVOR
Spoštovani,
želimo elastično mrežico št. 4, dolžine 25m.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.01.011.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 96x96x140 cm?

ODGOVOR
Spoštovani,
lahko.
LP

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

02.06.014.: Ali lahko ponudimo ustrezen artikel dimenzije 22,5x27,5cm?

ODGOVOR

Spoštovani,
lahko.
LP


Datum objave: 28.10.2019   11:45
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vprašanja:
02.02.012 ali lahko nudimo dimenzijo 75X140?
02.04.011 ali lahko nudimo 250 ml gel, ceno pa preračunamo na ml?
02.05.016 ali ima lahko posodica 125 ml?
02.05.051 ali lahko nudimo dimenzijo 13x27cm?
02.05.052 ali lahko nudimo dimenzijo 30x45 cm?
02.05.053 ali lahko nudimo dimenzijo 9x20 cm?
02.05.058 ali lahko nudimo dimenzijo 200X300X45 cm?
02.05.059 ali lahko nudimo dimenzijo 180X240X50 cm?
02.07.032 ali lahko nudimo 25 g gel, ceno pa preračunamo na g?

Lep pozdrav.



ODGOVOR
Spoštovani,

02.02.012 lahko.
02.04.011 lahko.
02.05.016 lahko.
02.05.051 lahko.
02.05.052 lahko.
02.05.053 pri artiklu je pomembno, da NI OKROGLE oblike in je 300 ml.
02.05.058 lahko.
02.05.059 lahko.
02.07.032 lahko.

Lep pozdrav!

VPRAŠANJE
02.02.012 lahko nudimo dimenzijo 75X140?
02.04.011 lahko nudimo 250 ml gel, ceno pa preračunamo na ml?
02.05.016 ima lahko posodica 125 ml?
02.05.051 lahko nudimo dimenzijo 13x27cm?
02.05.052 lahko nudimo dimenzijo 30x45 cm?
02.05.053 lahko nudimo dimenzijo 9x20 cm?
02.05.058 lahko nudimo dimenzijo 200X300X45 cm?
02.05.059 lahko nudimo dimenzijo 180X240X50 cm?
02.07.032 lahko nudimo 25 g gel, ceno pa preračunamo na g?



ODGOVOR

Spoštovani,

02.02.012 lahko.
02.04.011 lahko.
02.05.016 lahko.
02.05.051 lahko.
02.05.052 lahko.
02.05.053 pri artiklu je pomembno, da NI OKROGLE oblike in je 300 ml.
02.05.058 lahko.
02.05.059 lahko.
02.07.032 lahko.

Lep pozdrav!



Datum objave: 28.10.2019   11:48
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-02.04.011 Masažni gel, blaži in sprošča napetost v mišicah pri ljudeh, ki so nepokretni, osvežujoči vonj z nevtralizatorjem vonjav 200ml: Smemo ponuditi 250 ml masažni gel?

-02.05.060 krpice negovalne, vlažne: velikosti 20cm x 30cm, za dnevno nego pacienta, predvsem občutljive kože. Ne vsebuje mila, zato ne izsušuje kože, nežno odišavljene. Navedite ceno za zav/ 50 kosov: Smemo ponuditi krpice velikosti 30x30cm?

Lep pozdrav.


ODGOVOR

Spoštovani,

02.04.011 lahko ponudite 250 ml gel.
02.05.060 lahko ponudite krpice 30x30cm.

LP


Datum objave: 28.10.2019   12:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,

02.06. Igle, brizge, kanile
02.06.009, 02.06.013, 02.06.014, 02.06.015 kanila venozna
a) Prosimo potrdite,da je potrebno ponuditi kanilo, ki ima kateter iz poliuretana?
b) Prosimo potrdite, da je potrebno ponuditi kanilo, ki se dokazano pod vplivom telesne temperature v žili zmehča za do 70%?
c) Prosimo potrdite, da zahtevate varno kanilo s katero se ne morete zbosti in pri kateri ne pride do kapljične razpršitve krvi ali do stika s krvjo preko celotne površine igle?


02.06.010 kateter za subcutano aplikacijo infuzije
a) Prosimo potrdite, da zahtevate varno kanilo?
b) Prosimo potrdite, da potrebujete sistem, ki je certificiran za subkutano uporabo?
c) Prosim opredelite ali želite enovhodni ali dvovhodni sistem?

Za odgovore se vam zahvaljujemo,



ODGOVOR
Spoštovani,

pri artiklih pod št. 02.06.009, 02.06.013, 02.06.014, 02.06.015 želimo navadne venozne kanile.
Pri artiklu pod zap. št. 02.06.010 želimo kateter sistem za subcutano aplikacijo infuzije kot je npr. BD Saf-T-Intima.

Lep pozdrav!



Datum objave: 30.10.2019   09:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,

02.08.001: Ali vam lahko ponudimo izdelek, ki ustreza razpisanim zahtevam, le da je pakiranje manjše in sicer 500ml? Ceno bomo preračunali na 1000ml.

02.08.002: Ali vam lahko ponudimo izdelek, ki ustreza razpisanim zahtevam, le da je pakiranje manjše in sicer 500ml? Ceno bomo preračunali na 1000ml.

02.08.003: Ali vam lahko ponudimo enakovreden izdelek ( pripravljeno, s hranili izpopolnjeno enteralno prehrano, 1 ml=1 kcal, obogateno s topnimi in netopnimi vlakninami, za dietetsko uravnavanje bolezensko pogojene neprehranjenosti, brez laktoze in glutena ), katerega pakiranje je manjše in sicer 500ml? Ceno bomo preračunali na 1000ml.

02.08.004: Ali vam lahko ponudimo izdelek, ki ustreza razpisanim zahtevam, le da je pakiranje manjše in sicer 500ml? Ceno bomo preračunali na 1000ml.

02.08.005: Ali vam lahko ponudimo visokoenergetski (150kcal/100ml) in visokobeljakovinski (10g/100ml) napitek, obogaten z mikro hranili, z indikacijo slabše celjenje ran in preležanine, ne vsebuje glutena, pakiranje 200 ml plastenka, 5 različnih okusov ?


Za pozitivne odgovore se vam lepo zahvaljujemo,

ODGOVOR

Spoštovani,

pri artiklih pod zaporednimi št. 02.08.001, 02.08.002, 02.08.003, 02.08.004 nam lahko ponudite pakiranje 500ml.
02.08.005 lahko.

Lep pozdrav!


Datum objave: 04.11.2019   08:47
VPRAŠANJE
V menični izjavi za resnost ponudbe OBR-8 piše

Naročnika nepreklicno pooblašamo, da izpolni bianco menico v znesku 3% naše
ponudbene cene vključno brez DDV, kar znaša:
_______________________EUR

Malce nenavadno ste zapisali "vključno brez DDV". Ponavadi je dikcija vključno z DDV ali pa samo brez DDV. Na strani 20 razpisne dokumentacije ste sicer navedli Vrednost garancije za resnost ponudbe mora znašati 3% ponudbene cene posameznega sklopa, za katerega se prijavlja, brez
DDV. Zgolj za potrditev prosimo za pojasnilo ali torej upoštevamo 3% ponudbene vrednosti brez DDV ali 3% ponudbene vrednosti z DDV?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

kot je zahtevano v razpisni dokumentaciji, upoštevajte 3% ponudbene vrednosti brez DDV.


Datum objave: 04.11.2019   09:01
VPRAŠANJE
V ESPD obrazcu je naročnik objavil DelV: Zmanjšanje števila ustreznih kandidatov.

Gospodarski subjekt izjavlja, da:
izpolnjuje objektivne in nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki se uporabljajo za zmanjšanje števila kandidatov:

Vaš odgovor
Da Ne





Če da, na kakšen način izpolnjuje te pogoje ali pravila:
Opišite jih_______________________


Če se zahtevajo določena potrdila ali druge oblike listinskih dokazov, navedite za vsakega od njih, ali ima gospodarski subjekt na razpolago zahtevane dokumente. Če so katera izmed teh potrdil ali oblik listinskih dokazov na voljo v elektronski obliki, navedite za vsakega od njih:

Razpolaganjez dokazili: __________________________

Kaj naročnik želi, da vpisujemo v ta polja. Ali je v redu, če vsa polja v tej rubriki DEL V pustimo neizpolnjena?

ODGOVOR

Polja v rubriki DEL V pustite neizpolnjena.



Datum objave: 04.11.2019   11:05
VPRAŠANJE
V obrazec OBR-/ REFERENCE moram navesti zahtevane podatke.
VPRAŠANJE 1: Prosim za pojasnilo ali upoštevamo za kriterije, kot je zapisano v obrazcu OBR-6 Izjava torej da smo v zadnjih petih letih z blagom oskrbovali najmanj 2 proračunska uporabnika?

VPRAŠANJE 2: ALi je obdobje 5 let mišleno 5 let do dne objave tega javnega naročila?

VPRAŠANJE 3: Ali ustrezajo reference naročnika, katermeu smo po pogodbi dobavljali blago npr samo eno leto ali samo dve leti (je pa to eno leto oz. dve leti znotraj obdobka5 let od dne objave javnega naročila)?

ODGOVOR

Da, kot je zapisano v obrazcu OBR-6. Pri referencah navedite, da ste v zadnjih petih letih ( 2014, 2015, 2016, 2017 ali 2018) z blagom oskrbovali najmanj 2 proračunska uporabnika, ki ste jima dobavljali blago eno ali več let.