Dosje javnega naročila 006991/2019
Naročnik: Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča, Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 40.687,14 EUR

JN006991/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.10.2019
JN006991/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.11.2019
JN006991/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.03.2020
JN006991/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.03.2020
JN006991/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.03.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006991/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča
Linhartova cesta 51
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Mateja Puklek
mateja.puklek@ir-rs.si
+386 14758100

Internetni naslovi
http://www.soca.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.uri-soca.si/sl/Javna_narocila_in_razpisi/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13301
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco
Referenčna številka dokumenta: 460-1/2019-18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco v skladu z zahtevami dokumentacije za oddajo javnega naročila za obdobje enega leta.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Medicinski pripomočki za inkontinenco za odrasle
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco za odrasle v skladu z zahtevami dokumentacije za oddajo javnega naročila za obdobje enega leta.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Medicinski pripomočki za inkontinenco za otroke
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33751000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco za otroke.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Medicinski pripomočki za odrasle (večja vpojnost)
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava medicinskih pripomočkov za inkontinenco za otroke.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji so določeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.10.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.10.2019   10:01
Kraj: eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.10.2019   23:59
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.10.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.10.2019   09:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede na to da sta si sklopa 1 in 3 po popisu enaka, in se razlikujejo nočne plenice in zahtevane vpojnosti, nas zanima ali gre za dva različna modela vpojnih hlačnih predlog (plenic):
-klasičen model hlačnih plenic s stranskimi trakovi z ježki za večkratno zapenjanje
-" hlačne plenice na pas " -najprej zapnemo pas in vpojni del potegnemo od zadaj naprej in pričvrstimo na pas ( kot. npr. Tena Flex)
Prosimo za bolj natančno opredelitev opisa.
Zahteva za reciklažo je prisotna samo pri hlačnih plenicah ,zakaj je ne zahtevate tudi pri ostalih pripomočkih za inkontinenco?
Predstavljajo enak ekološki problem, v Sloveniji , kot nam je znano ,jih še ne recikliramo.

Zahvaljujem se vam za odgovor!



ODGOVOR
V sklopu 1. in 3. gre za enak model, klasičen model hlačnih plenic s stranskimi trakovi za večkratno pričvrstitev, razlika je samo v vpojnosti.
Lep pozdrav.



Datum objave: 17.10.2019   09:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate:

V postopek oddaje javnega naročila male vrednosti se vključijo pogajanja za sklop 1 in sklop 3. Za sklop 1 pogajanja niso predvidena.

Ali je mišljeno, da za sklop št. 2 pogajanja niso predvidena.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Prišlo je do pomote.
Pogajanja so predvidena za sklop 1 in sklop 3, pogajanja za sklop 2 niso predvidena.

Lep pozdrav.


Datum objave: 21.10.2019   09:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Sklop 1
Zap. št. 18. in 19.
Glede na to, da so opisi 1. sklop vezani na manjšo število ponudnikov, vas prosimo, da za posteljne podloge naredite svoj sklop, kot to naredijo pri ostalih javnih ustanovah.
Posledično boste dobili več ugodnejših ponudb.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Naročnik ne bo spreminjal razpisno dokumentacijo in ostaja pri razdelitvi sklopov kot izhaja iz objavljene razpisne dokumentacije.
Lep pozdrav.



Datum objave: 21.10.2019   09:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,

SKLOP 1 PLENICE
Sprašujemo vas ali je reciklaža vaša praksa in to počnete že sedaj? Strinjamo se, da so plenice velik ekološki problem, zato nas zanima, s katerim komunalnim podjetjem sodelujete pri odvozu inkontinenčnih odpadkov.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Zahtevo "možnost reciklaže" umikamo iz zahtev naročnika. Recikliranje imamo urejeno na drugi pravni podlagi z izvajalcem odvoza zdravstvenih odpadkov.
Lep pozdrav.

VPRAŠANJE
Spoštovani,

Sklop1 PLENICE:
Prosimo, če nam lahko opišete postopek reciklaže plenice, ki ga zahtevate v opisu? Prosimo vas tudi, da nam napišete katero dokumentacijo o reciklaži vam mora ponudnik priložiti.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Zahtevo "možnost reciklaže" umikamo iz zahtev naročnika. Recikliranje imamo urejeno na drugi pravni podlagi z izvajalcem odvoza zdravstvenih odpadkov.
Lep pozdrav.




Datum objave: 21.10.2019   09:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas še za odgovor na temo recikliranja , na vprašanje podano dne 10.10.2019.
Predvidevamo, da zahtevate zračnost po celotni zunanji površini inkontinenčnega pripomočka. Drži ?

Zahvaljujemo se vam za odgovor !

ODGOVOR
Zahtevo "možnost reciklaže" umikamo iz zahtev naročnika. Recikliranje imamo urejeno na drugi pravni podlagi z izvajalcem odvoza zdravstvenih odpadkov.
Zahteva se zračnost po celotni zunanji površini inkontinenčnega pripomočka.
Lep pozdrav.