Dosje javnega naročila 007019/2019
Naročnik: FESTIVAL LJUBLJANA, Trg francoske revolucije 1, 1000 Ljubljana
Storitve: Prodaja vstopnic in artiklov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007019/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.10.2019
JN007019/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 09.10.2019

    JN007019/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
FESTIVAL LJUBLJANA
Trg francoske revolucije 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
tajnistvo@ljubljanafestival.si
tajnistvo@ljubljanafestival.si
+386 12416000
+386 12416037

Internetni naslovi
http://www.ljubljanafestival.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/327063/DOKUMENTACIJA_-_prodaja_vstopnic_in_artiklov__-_čistopis.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13307
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Rekreacija, kultura in vera


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prodaja vstopnic in artiklov
Referenčna številka dokumenta: JN-02/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prodaja vstopnic in artiklov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Slovenija
II.2.4 Opis javnega naročila
Glej dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.10.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.10.2019   12:10
Kraj: EJN PORTAL

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
JAVNO ODPIRANJE



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.10.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.10.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.10.2019   14:58
1. Kakšni so povprečni mesečni stroški, ki jih navajate v pogodbi o najemu poslovnega prostora ( Poleg najemnine je najemnik dolžan plačevati še obratovalne stroške, in sicer stroški ogrevanja, čiščenja, elektrike, poraba vode, varovanja prostorov, strošek telekomunikacijskih storitev, strošek interneta.
Mesečni obratovalni stroški so približno med 150,00 in 250,00 EUR.

2. Ali imamo ponudniki dostop do podatkov o vrednosti prodanih vstopnic in artiklov, vključno z brezplačnimi vstopnicami za zadnji dve leti po posameznih prodajnih kanalih (prodajna mesta naročnika, druga prodajna mesta, splet)
Podatka o vrednosti prodanih vstopnic in artiklov v predmetnem postopku ne razkrivamo.

3. Kakšno je bilo število klubskih kartic v zadnjih dveh letih in ali obstaja predpisana izvedba materializacije klubske kartice?
Od 1.1.2019 do oktobra je bilo vpisanih 1699 članov. Klubska kartica je barvna plastična PVC kartica, ki se po navadi uporablja za tiskanje članskih kartic, kartic zvestobe, darilnih kartic.. Na kartici so so zapisani podatki imetnika in številka kartice.

4. V tehnični specifikaciji navajate:
Ponudnik mora zagotoviti delavce za prodajo vstopnic:
- V času sezone prodaje vstopnic za Festival Ljubljana (1.5. 30.9.) mora biti št. delavcev: 4 do 5.
- V času izven sezone prodaje vstopnic za Festival Ljubljana (1.10. 30.4.) mora biti št. delavcev: 1 do 2.
Ali to pomeni prisotnost 4 do 5 oseb v vsakem trenutku predpisanega delovnega časa (torej, za sezono prodaje vstopnic, minimalno 10 ur dnevno vsaj 4 osebe)?
V poletnem delovnem času (delovnik od pon.-pet. 10.00 20.00, ter sob. 10.00-14.00 ) sta na blagajni sočasno prisotni dve osebi za prodajo vstopnic, 10 delovnih ur se razdeli na dve izmeni, še ena oseba je predvidena za prodajo vstopnic v primeru, ko je prireditev organizirana na drugi lokaciji.
V zimskem času je predvidena ena oseba 8 ur dnevno (delovnik pon.-pet. 12.00 20.00, ter sob 10.00 14.00), ter dodatna oseba, ki je je predvidena za prodajo vstopnic v primeru, ko je prireditev organizirana na drugi lokaciji.