Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Opravljanje prevozov osnovnošolskih otrok za šolsko leto 2019/2020
Referenčna številka dokumenta: 4300-0007/20019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
60112000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
V okviru javnega naročila je predvideno izvajanje prevozov osnovnošolskih otrok za obdobje enega šolskega leta. Prevozi se bodo pričeli izvajati predvidoma z 2.12.2019 do konec šolskega leta junij 2020 in sicer vse šolske dni po šolskem koledarju.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
60112000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Opravljanje prevozov osnovnošolskih otrok za šolsko leto 2019/2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 02.12.2019
Konec: 30.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.10.2019 09:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 20.01.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.10.2019 09:01
Kraj: Odpiranje poteka avtomatično v sistemu eJN po poteku roka za oddajo ponudb.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.10.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.10.2019