Dosje javnega naročila 007175/2019
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA CELJE, Oblakova ulica 5, 3000 Celje
Blago: Dobava računalniške opreme za obdobje treh (3) let
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.139.789,52 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007175/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 14.10.2019
JN007175/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.11.2019
JN007175/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.01.2020
JN007175/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 19.02.2020
JN007175/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.02.2020
JN007175/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 17.03.2020
JN007175/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.03.2020
JN007175/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 25.03.2020
JN007175/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.03.2020
JN007175/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.05.2020
JN007175/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.05.2020
JN007175/2019-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 29.05.2020
JN007175/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.06.2020
JN007175/2019-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 22.06.2020
JN007175/2019-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.08.2020
JN007175/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.08.2020
JN007175/2019-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 15.09.2020
JN007175/2019-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.09.2020
JN007175/2019-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 25.09.2020
JN007175/2019-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.10.2020
JN007175/2019-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.10.2020
JN007175/2019-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.10.2020
JN007175/2019-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2020
JN007175/2019-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.10.2020
JN007175/2019-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2020
JN007175/2019-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2020
JN007175/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2020
JN007175/2019-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.11.2020
JN007175/2019-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.11.2020
JN007175/2019-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 12.11.2020
JN007175/2019-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.11.2020
JN007175/2019-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.12.2020
JN007175/2019-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2020
JN007175/2019-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.01.2021
JN007175/2019-Pog17 - Pogodba, objavljeno dne 11.01.2021
JN007175/2019-Pog18 - Pogodba, objavljeno dne 14.01.2021
JN007175/2019-Pog19 - Pogodba, objavljeno dne 15.01.2021
JN007175/2019-Pog20 - Pogodba, objavljeno dne 18.01.2021
JN007175/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.01.2021
JN007175/2019-Pog21 - Pogodba, objavljeno dne 22.01.2021
JN007175/2019-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.01.2021
JN007175/2019-Pog22 - Pogodba, objavljeno dne 02.02.2021
JN007175/2019-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.02.2021
JN007175/2019-Pog23 - Pogodba, objavljeno dne 25.02.2021
JN007175/2019-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.03.2021
JN007175/2019-Pog24 - Pogodba, objavljeno dne 31.03.2021
JN007175/2019-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.04.2021
JN007175/2019-Pog25 - Pogodba, objavljeno dne 26.04.2021
JN007175/2019-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 10.05.2021
JN007175/2019-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.05.2021
JN007175/2019-Pog26 - Pogodba, objavljeno dne 25.05.2021
JN007175/2019-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.06.2021
JN007175/2019-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.06.2021
JN007175/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.08.2021
JN007175/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.08.2021
JN007175/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.08.2021
JN007175/2019-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.10.2021
JN007175/2019-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.10.2021
JN007175/2019-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.10.2021
JN007175/2019-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.10.2021
JN007175/2019-Pog27 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2021
JN007175/2019-Pog28 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2021
JN007175/2019-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2021
JN007175/2019-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2021
JN007175/2019-Pog29 - Pogodba, objavljeno dne 06.01.2022
JN007175/2019-Pog30 - Pogodba, objavljeno dne 06.01.2022
JN007175/2019-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.01.2022
JN007175/2019-Pog31 - Pogodba, objavljeno dne 14.02.2022
JN007175/2019-Pog32 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2022
JN007175/2019-Pog33 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2022
JN007175/2019-Pog34 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2022
JN007175/2019-Pog35 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2022
JN007175/2019-Pog36 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2022
JN007175/2019-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.03.2022
JN007175/2019-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.03.2022
JN007175/2019-Pog37 - Pogodba, objavljeno dne 04.04.2022
JN007175/2019-Pog38 - Pogodba, objavljeno dne 05.04.2022
Zahtevek za revizijo

    JN007175/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 199-482938
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA CELJE
Oblakova ulica 5
3000
SI
Celje
Slovenija
info@sb-celje.si, Katja Ramšak
info@sb-celje.si
+386 34233000
+386 34233757

Internetni naslovi
http://www.sb-celje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/327313/RD_10_10_2019.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13363
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava računalniške opreme za obdobje treh (3) let
Referenčna številka dokumenta: 83/SKL-2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava računalniške opreme za obdobje treh (3) let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava računalniške opreme za obdobje treh (3) let
Številka sklopa: SKLOP A
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP A: NAMIZNA RAČUNALNIŠKA OPREMA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Jedrna računalniška oprema
Številka sklopa: SKLOP B
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP B: JEDRNA RAČUNALNIŠKA OPREMA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Da
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.11.2019   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.11.2019   12:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.11.2019   14:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA CELJE
Oblakova ulica 5
3000
Celje
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.10.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.10.2019   12:03
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija stran 16, zadnji odstavek glede obrazca S.BON-1/P: Zanima nas maksimalna starost obrazca in zakaj je navedena zahteva po originalu?

ODGOVOR

Spoštovani ponudniki, zadnji odstavek na strani 16 se po novem glasi glasi:

Ponudniki morajo izjave predložiti na predpisanih obrazcih brez dodatnih pogojev; pripisi in dodatni pogoji ponudnikov se ne upoštevajo.

Prosim, da ponudniki upoštevajo to pri pripravi ponudbe.

Datum objave: 24.10.2019   12:21
VPRAŠANJE
Stran 16, točka 11.3.5 - naročnik zahteva finančno zavarovanje za resnost ponudbe (OBR-11). Obrazec OBR-11, ki je priložen razpisni dokumentaciji je namreč obrazec "Podatki o zaposlenih". Kateri obrazec mora ponudnik pravzaprav predložiti?

ODGOVOR

Napaka pri pripravi razpisne dokumentacije. Predložite OBR-12.


Datum objave: 24.10.2019   12:22
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija, stran 16 - točki 11.3.12 in 11.3.12 - Dokazilo Izjava ponudnika (OBR-10/3). Tega obrazca ni. Ali je naročnik mislil na Izjavo o vzdrževanju (OBR-10)?

ODGOVOR

Napaka pri pripravi razpisne dokumentacije. Ponudniki naj pripravijo lastno izjavo s to vsebino.


Datum objave: 24.10.2019   12:22
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji na strani 16 je navedeno, da mora ponudnik predložiti Izjavo ponudnika B (OBR-10/2B). Ta obrazec ni predložen, je pa predložen obrazec OBR-9/2B. Ali je to ta obrazec?

ODGOVOR


Napaka pri pripravi razpisne dokumentacije.
Odgovor: DA

Datum objave: 24.10.2019   12:22
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji na strani 15 je navedeno, da mora ponudnik predložiti referenčna potrdila na obrazcih OBR-10/1A in OBR-10/1B. Ali je naročnik mislil obrazca OBR-9/1A in OBR-9/1B, ki ju je priložil razpisni dokumentaciji?

ODGOVOR

Napaka pri pripravi razpisne dokumentacije.
Odgovor: DA


Datum objave: 24.10.2019   12:23
VPRAŠANJE
Stran 16 razpisne dokumentacije, točka 11.3.11: Zahtevate Izjavo ponudnika (OBR-9). Ta izjava - OBR-9 ni priložena. Jo boste objavili?

ODGOVOR


Napaka pri pripravi razpisne dokumentacije. Ponudnik naj pripravi lastno izjavo s to vsebino.

Hvala za razumevanje in sodelovanje.

Datum objave: 24.10.2019   14:33
VPRAŠANJE
Skladno z vašimi odgovori z dne 24.10.2019, nas zanima ali se Izjave o vzdrževanju (OBR-10) in podatki o zaposlenih (OBR-11) ponudbi ne predložita?

Glede na vaše napake pri pripravi razpisne dokumentacije in v izogib nepopolni ponudbeni dokumentaciji, bi bilo smiselno, da naročnik pripravi in objavi seznam vseh dokumentov, ki morajo biti predloženi ob oddaji ponudbe.

ODGOVOR
Naročnik bo po prejemu vseh vprašanj, objavil čistopis razpisne dokumentacije.



Datum objave: 28.10.2019   15:52
VPRAŠANJE
Točka 11.3.11. Zahtevano je predloženo dokazilo, overjeno s strani principala blagovne znamke HPE. Ali zahtevate, da principal dokazilo overi pri notarju ali je dovolj, da dokazilo le podpiše?

ODGOVOR

Dovolj je, da dokazilo le podpiše. Naročnik pa ima v fazi analize možnost preveritve dokazila.


Datum objave: 30.10.2019   14:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, zanima nas , če lahko pri postavki A4 monitor 24 col ponudimo monitor največjega svetovnega proizvajalca pc opreme, ki ima dinamični kontrast 5.000.000:1 ?

ODGOVOR

Ponudnik lahko ponudi monitor z dinamičnim kontrastom 5.000.000:1.


Datum objave: 30.10.2019   15:35
VPRAŠANJE
Spoštovani,
pošiljamo vam vprašanja:
1. Na strani 15 RD v točki 11.3.10 navajete zahtevo po HPE statusih:
HPE Gold Server Specialist,
HPE Gold Storage Specialist,
HPE Gold Partner Ready Services Specialist.
Omenjeni statusi pri HPE ne obstajajo že več kot leto dni. Trenutno aktualni statusi so: HPE Platinum Partner, HPE Gold Partner, Planitum Hybrid IT and HPE Pointnext, Gold HPE Pointnext Services, Aruba Gold, Gold Services Specialist, itd.
Katere statuse naj ponudniki izpolnjujejo?

2. Za vso ponujeno opremo iz sklopa A zahtevate 2 redno zaposlena za vzdrževanje in servisiranje opreme ali ustrezno pogodbo o servisiranju s pooblaščenim principalovim (proizvajalčevim) servisnim centrom v Sloveniji (RD stran 15 točka 11.3.8). Kar se tiče opreme v točkah A1, A2, A3, A4, A5 in A6 zahteva ni sporna (računalniki, prenosniki, monitorji, tiskalniki), saj proizvajalci in ponudniki izpolnjujejo vaše zahteve. Zaplete se pri točki A7, kjer kupujete zelo raznovrstno opremo manjših vrednosti, za katero proizvajalci načeloma nudijo le povezavo preko uvoznikov (z gospodarskimi subjekti ni sklenjenih nobenih prodajnih pogodb), servisiranja pa se ne ponuja več, saj se oprema v primeru okvare kar zamenja za novo (stroški popravil bi zelo presegli vrednost nove naprave, zato pooblaščenih servisov sploh ni več). Ali naročnik dopušča možnost, da se vaša zahteva v tej točki izpusti/izbriše za sklop A7 oziroma da ponudnik z lastno izjavo zagotovi servisiranje/zamenjavo opreme iz sklopa A7?

3. Kot opisano v vprašanju 2, enako vprašanje postavljamo tudi za vašo zahtevo v točki 11.3.12 in 11.3.14, in sicer za raznovrstno opremo iz sklopa A7 vašim zahtevam ponudniki ne moremo zadostit, saj za to opremo ne obstajajo servisi, pooblaščeni servisni centri in servisne pogodbe, ni sklenjenih poslovnih razmerij s proizvajalci ali principali. Dobava poteka izključno preko različnih uvoznikov in v primeru okvar se oprema zamenja z novo. Lahko ponudnik jamči z lastno izjavo, da bo zagotovil izpolnjevanje teh dveh pogojev za sklop A7?



ODGOVORI:

Spoštovani,
pošiljamo vam vprašanja:
1. Na strani 15 RD v točki 11.3.10 navajete zahtevo po HPE statusih:
HPE Gold Server Specialist,
HPE Gold Storage Specialist,
HPE Gold Partner Ready Services Specialist.
Omenjeni statusi pri HPE ne obstajajo že več kot leto dni. Trenutno aktualni statusi so: HPE Platinum Partner, HPE Gold Partner, Planitum Hybrid IT and HPE Pointnext, Gold HPE Pointnext Services, Aruba Gold, Gold Services Specialist, itd.
Katere statuse naj ponudniki izpolnjujejo?
ODGOVOR: Drži, v razpisnih zahtevah je napaka. Zahtevamo naslednje aktualne certifikate: HPE Hybrid IT Platinum Specialist, HPE Hybrid IT Platinum Specialist in HPE Gold Services Specialist.

2. Za vso ponujeno opremo iz sklopa A zahtevate 2 redno zaposlena za vzdrževanje in servisiranje opreme ali ustrezno pogodbo o servisiranju s pooblaščenim principalovim (proizvajalčevim) servisnim centrom v Sloveniji (RD stran 15 točka 11.3.8). Kar se tiče opreme v točkah A1, A2, A3, A4, A5 in A6 zahteva ni sporna (računalniki, prenosniki, monitorji, tiskalniki), saj proizvajalci in ponudniki izpolnjujejo vaše zahteve. Zaplete se pri točki A7, kjer kupujete zelo raznovrstno opremo manjših vrednosti, za katero proizvajalci načeloma nudijo le povezavo preko uvoznikov (z gospodarskimi subjekti ni sklenjenih nobenih prodajnih pogodb), servisiranja pa se ne ponuja več, saj se oprema v primeru okvare kar zamenja za novo (stroški popravil bi zelo presegli vrednost nove naprave, zato pooblaščenih servisov sploh ni več). Ali naročnik dopušča možnost, da se vaša zahteva v tej točki izpusti/izbriše za sklop A7 oziroma da ponudnik z lastno izjavo zagotovi servisiranje/zamenjavo opreme iz sklopa A7?

ODGOVOR: Dopuščamo, da ponudnik z lastno izjavo zagotovi servisiranje/zamenjavo opreme iz sklopa A7.


3. Kot opisano v vprašanju 2, enako vprašanje postavljamo tudi za vašo zahtevo v točki 11.3.12 in 11.3.14, in sicer za raznovrstno opremo iz sklopa A7 vašim zahtevam ponudniki ne moremo zadostit, saj za to opremo ne obstajajo servisi, pooblaščeni servisni centri in servisne pogodbe, ni sklenjenih poslovnih razmerij s proizvajalci ali principali. Dobava poteka izključno preko različnih uvoznikov in v primeru okvar se oprema zamenja z novo. Lahko ponudnik jamči z lastno izjavo, da bo zagotovil izpolnjevanje teh dveh pogojev za sklop A7?

ODGOVOR: Dopuščamo, da ponudnik z lastno izjavo zagotovi servisiranje/zamenjavo opreme iz sklopa A7.



Datum objave: 30.10.2019   15:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
I. Tabela A1: Računalnik I postavljamo naslednje vprašanje:
Ali lahko ponudimo računalnik z naslednjimi razširitvenimi mesti:
- 1 PCIe x1 za dodatke; 2 PCIe x16 za grafiko; 1 prost notranji M.2 WLAN 2230 konektor; 1 notranji M.2 SSD storage 2240 ali 2280 konektor

II. Tabela A2: Računalnik II
Ali lahko ponudimo računalnik z naslednjimi razširitvenimi mesti:
- Vmesniki: lahko ponudimo namesto VGA porta 3x DP ali DP to VGA adapter?

III. Tabela A4: Monitor
Ali lahko ponudimo monitor z naslednjo porabo energije:

- Zahtevano: Poraba energije: največ 45W v povprečju in do 1W v stanju pripravljenosti, integriran napajalnik.
Dejanska naša max poraba je nižja, ampak imamo v dokumentih napisano samo skupno porabo ob zapolnjenem USB Hubu, ki je vgrajen na monitorju. Skupna max poraba z USB hubom in monitorjem je 64W, v stanju pripravljenosti pa je manj kot 0.3W.
Ali lahko ponudimo monitor z max. porabo 64W?


ODGOVOR

I. Tabela A1: Računalnik I postavljamo naslednje vprašanje:
Ali lahko ponudimo računalnik z naslednjimi razširitvenimi mesti:
- 1 PCIe x1 za dodatke; 2 PCIe x16 za grafiko; 1 prost notranji M.2 WLAN 2230 konektor; 1 notranji M.2 SSD storage 2240 ali 2280 konektor
ODGOVOR: Ponudnik lahko ponudi računalnik s predlaganimi razširitvenimi mesti.

II. Tabela A2: Računalnik II
Ali lahko ponudimo računalnik z naslednjimi razširitvenimi mesti:
- Vmesniki: lahko ponudimo namesto VGA porta 3x DP ali DP to VGA adapter?
ODGOVOR: Da. V primeru mora ponudnik priložiti DP to VGA adapter.

III. Tabela A4: Monitor
Ali lahko ponudimo monitor z naslednjo porabo energije:

- Zahtevano: Poraba energije: največ 45W v povprečju in do 1W v stanju pripravljenosti, integriran napajalnik.
Dejanska naša max poraba je nižja, ampak imamo v dokumentih napisano samo skupno porabo ob zapolnjenem USB Hubu, ki je vgrajen na monitorju. Skupna max poraba z USB hubom in monitorjem je 64W, v stanju pripravljenosti pa je manj kot 0.3W.
Ali lahko ponudimo monitor z max. porabo 64W?
ODGOVOR: Naročnik se strinja s predlaganim.



Datum objave: 04.11.2019   16:21
VPRAŠANJE
1. Na strani 15 RD v točki 11.3.9 podajate zahtevo po referencah za sklop B. Leta ste omejili 2013-2016. Ali je gre za napako? Verjetno dopuščate reference vse do leta 2019?
2. Na strani 16 RD v točki 11.3.15 podajate zahtevo po garanciji za resnost ponudbe. V razpisu niste predložili vzorca menične izjave za resnost ponudbe. Ali ga boste naknadno objavili oz. ali naj vsak ponudnik oblikuje / sestavi svojo menično izjavo? Zanima nas tudi, ali naj ponudnik skenira izjavo in menico? V tem primeru menica naročniku ne predstavlja nobene koristi in zavarovanja, saj je v primeru vnovčenja potreben original. Ali boste celotno zahtevo opustili oziroma popravili?
3. Na strani 16 RD v točki 12 drugi odstavek navajate zahtevo po predložitvi original S.BON-1/P obrazca. Nato nikjer v objavljenih obrazcih ne podajate več, kje naj se to priloži oz. v obrazcu OBR-5 navajate le zahtevo po predložitvi potrdil poslovnih bank. Torej, ali ponudnik sploh mora predložit S.BON1/P obrazec in če da, na kakšen način naj ga predloži kopijo oz. original po podrobno navedenih navodilih glede na to, da se vse oddaja elektronsko (podajte točna navodila, kam, do katere ure se predloži original).
4. V obrazcu OBR-5 zahtevate predložitev potrdil vseh poslovnih bank. Ali lahko ponudnik namesto potrdil predloži BON-2 obrazec, iz katerega je zahteva naročnika razvidna na enak način (BON-2 enako vsebuje podatke o vseh ponudnikovih aktivnih TRR-jih in podatke glede blokade).
5. Zanima nas, če lahko ponudimo v sklopu A1 računalnik I opremo največjega svetovnega proizvajalca, ki ima namesto zahtevana 8xUSB 3.0 in 2x USB 2.0 vgrajene 6xUSB 3.1 in 4xUSB 2.0 ter 1xUSB 3.1 type-C ?
6. Zanima nas, če lahko ponudimo v sklopu A2 računalnik II opremo največjega svetovnega proizvajalca, ki ima namesto zahtevana 8xUSB 3.0 in 2x USB 2.0 vgrajene 6xUSB 3.1 in 2xUSB 2.0 ter 1xUSB type-C pri čemer ima spredaj vgrajene 2x USB 3.0 in 1x USB 3.1 Type-C ?


ODGOVOR:
1. Naročnik bo objavil čistopis, popravek razpisne dokumentacije - upoštevana bodo leta 2016, 2017, 2018 in/ali 2019.

2. Naročnik bo objavil čistopis, popravek razpisne dokumentacije: Ne zahtevamo nobene garancije za resnost ponudbe.

3. Naročnik bo objavil čistopis, poprave. razpisne dokumentacije. Ne zahtevamo S.BON1/P.

4. Da

5. Naročnik se strinja s predlaganim.

6. Naročnik se strinja s predlaganim.


Datum objave: 05.11.2019   11:03
VPRAŠANJE
1. Imamo vprašanje glede referenc. In sicer, pri sklopu A ste napisali zahtevo min 50 delovnih postaj in mreža, medtem ko za sklop B niste podali prav nobene zahteve. Potemtakem ponudnik upošteva le enakovredno razpisano opremo (nadgradnja diskovnega polja in strežniški rezin), ni pa omejitve glede vrednosti reference?
2. Obrazec OBR-3 je po našem mnenju napačno pripravljen glede na to, da se ponudbe oddajajo ločeno po sklopu A in B. Ali boste obrazec prilagodili tako, da bo ponudnik vpisal posebej vrednost za sklop A in posebej za sklop B - na tak način se bo pri odpiranju tudi videlo, kateri ponudniki oddajajo ponudbe za kateri sklop in po kakih vrednostih.

ODGOVOR
1. Za sklop B naročnik ni predvidel referenc, ker menimo, da ponudnik že s pridobljenim certifikati izkazuje ustrezno kvalifikacijo pri dobavitelju.

2. Naročnik bo obrazec še prilagodil, ko bo objavil popravek, čistopis razpisne dokumentacije. Ponudniki oddajajo ponudbe ločeno po sklopu A in B.



Datum objave: 11.11.2019   11:26
VPRAŠANJE
Pri sklopu A7 (OBR-2 konfiguracija) kot zadnjo postavko navajate ročni čitalec črte kode, pozabili pa ste navest količino. Prosimo za objavo količine.

ODGOVOR

1 KOS. Naročnik bo objavil čistopis razpisne dokumentacije.


Datum objave: 11.11.2019   13:05
VPRAŠANJE
Kdaj predvidoma bo objavljen čistopis RD in vseh obrazcev?

ODGOVOR

Spoštovani, v tem tednu. Podaljšali bomo tudi roke.


Datum objave: 22.11.2019   10:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,
dne 05.11.2019 ob 11.03 ste podali pojasnilo, da za sklop B niste predvidevali referenc (kopija besedila spodaj v oklepaju), v popravku RD pa jih vseeno zahtevate. Kaj torej naročnik želi/zahteva?

(Datum objave: 05.11.2019 11:03
VPRAŠANJE
1. Imamo vprašanje glede referenc. In sicer, pri sklopu A ste napisali zahtevo min 50 delovnih postaj in mreža, medtem ko za sklop B niste podali prav nobene zahteve. Potemtakem ponudnik upošteva le enakovredno razpisano opremo (nadgradnja diskovnega polja in strežniški rezin), ni pa omejitve glede vrednosti reference?
ODGOVOR
1. Za sklop B naročnik ni predvidel referenc, ker menimo, da ponudnik že s pridobljenim certifikati izkazuje ustrezno kvalifikacijo pri dobavitelju.)

ODGOVOR
V okviru OBR-9/2B zahtevamo pridobljeni certifikati za opremo, ki jo bo postavljala in leto pridobitve certifikata. Navedba referenc ni potrebna.



Datum objave: 22.11.2019   10:59
VPRAŠANJE
Na strani 3 čistopisa razpisne dokumentacije je navedeno, da je naročilo razdeljeno na 3 sklope. Spodaj sta našteta samo dva sklopa (Sklop A in Sklop B). Koliko sklopov ima naročilo?

ODGOVOR:

Napaka v RD. Naročilo je razdeljeno na dva sklopa, Sklop A in Sklop B.


Datum objave: 22.11.2019   11:00
VPRAŠANJE
V čistopisu razpisne dokumentacije na strani 16 (Partnerski certifikati) ste spreminjali zahteve za določene statuse, vendar obrazec OBR-9/2B ni popravljen in so še vedno navedene prejšnje zahteve. Poleg tega ste črtali tudi nazive certifikatov, ki so tudi na obrazcu OBR-9/2B ostali nespremenjeni. Ali bo naročnik popravil obrazec OBR-9/2B?

ODGOVOR:
V okviru OBR-9/2B zahtevamo pridobljene certifikate za opremo, ki se bo postavljala in leto pridobitve certifikata. Navedba referenc ni potrebna.



Datum objave: 22.11.2019   11:00
Naročnik je objavil vse odgovore na vprašanja. Upoštevajte odgovore kot del RD pri pripravi ponudbe.
Hvala za razumevanje.