Naročnik: OSNOVNA ŠOLA IVANA ROBA ŠEMPETER PRI GORICI, Ulica Andreja Gabrščka 1, 5290 Šempeter pri Gorici
Blago: Dobava živil za obdobje 2 let za sklop 15 dobava splošnega prehrambnega blaga
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN007170/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.10.2019
JN007170/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.11.2019
Naslov: Dobava živil za obdobje 2 let za sklop 15 dobava splošnega prehrambnega blaga Referenčna številka dokumenta: JN 3/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
15800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je sukcesivna dobava živil splošnega prehrambnega blaga, skladno z razpisno dokumentacijo in ponudbo ponudnika.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Šempeter pri Gorici.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je sukcesivna dobava živil splošnega prehrambnega blaga, skladno z razpisno dokumentacijo in ponudbo ponudnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo so navedeni v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.10.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.10.2019 10:05 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo v informacijskem sistemu e-JN, na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2 .
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.10.2019 12:00
Dodatne informacije: Ponudnik lahko dodatna pojasnila v zvezi z dokumentacijo zahteva preko Portala javnih naročil najkasneje do dne 20.10.2019 do 12:00 ure. Naročnik ne bo odgovarjal na vprašanja, ki ne bodo zastavljena na zgoraj navedeni način in do navedenega roka.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.10.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.10.2019 11:47
VPRAŠANJE Ali lahko oddamo ponudbo za posamezni artikel?
ODGOVOR Ne. Ponudnik mora ponudbo oddati za vse artikle.
Datum objave: 17.10.2019 11:51
VPRAŠANJE V razpisni dokumentaciji nimate pravilno označeno veljavnost ponudbe, navajate ponudba mora biti veljavna najmanj do 31.8.2019.
ODGOVOR Hvala za opozorilo. Naročnik pojasnjuje, da mora biti ponudba veljavna do 31.01.2020, kar je že ustrezno navedeno v obrazcu ''Ponudba - izjava'', v obrazcu "Razpisna dokumentacija v postopku oddaje naročila male vrednosti" pa je prišlo do napake. Naročnik zato popravlja obrazec "Razpisna dokumentacija v postopku oddaje naročila male vrednosti" v točki 5, tako da se besedilo po novem pravilno glasi: "5 Veljavnost ponudbe Ponudba mora veljati najmanj do 31.01.2020, kar ponudnik potrdi z oddajo ponudbe. Naročnik lahko zahteva, da ponudniki podaljšajo čas veljavnosti ponudb za določeno dodatno obdobje."
Datum objave: 17.10.2019 12:03
VPRAŠANJE 1. sklop mleko in mlečni izdelki - zaporedna številka artikla 36 mleko nehomogenizirano, delno posneto 10 do 15l Prosimo za umik tega artikla ali pa spremembo artikla iz nehomogeniziranega v homogenizirano mleko. Avtomatsko je izbran že ponudnik, ki to mleko ima. Upoštevajte ZJN, ki govori o načelu gospodarnosti in enakopravne obravnave ponudnikov.
ODGOVOR Pod zaporedno št. 36 naročnik nabavlja "KOSMIČI čokoladni 1 kg, enakov kot čokolešnik". Predmet javnega naročila je "Dobava živil za obdobje 2 let za sklop 15 dobava splošnega prehrambnega blaga". Naročilo ni razdeljeno na sklope in mleko ter mlečni izdelki niso predmet javnega naročila.
Datum objave: 21.10.2019 11:08
VPRAŠANJE Spoštovani, prosimo vas, da dovolite da gramature ponujenih izdelkov lahko odstopajo od vaših zahtevani in podamo ceno na vašo zahtevano gramaturo. Dobavitelji imamo različne gramature in glede na to, da imate v predračunu več enakovrstnih izdelkov kot naprimer: vam ponudbe ne bomo mogli pripravit. AJVAR blagi 4,25 kg AJVAR blagi 4000 g AJVAR blagi 4500 ml, brez kon zerv.,enakovr.kot evro-vrtPtuj AJVAR blagi 650 g AJVAR blagi 680 g, enakovr. kot Natureta Hvala za odgovor in lepo pozdravljeni,
ODGOVOR Spoštovani,
gramature ponujenih izdelkov lahko odstopajo od zahtevanih gramatur, kot so navedene v excel obrazcu. Ponujene cene pa naj bodo preračunane na naročnikovo zahtevano gramaturo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.