Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.10.2019 09:31
VPRAŠANJE
Za sprejemanje vprašanj ste določili termin 18.10.2019 do 10-ih, torej imajo ponudniki na voljo manj kot 4 dni.
Priprava primerne rešitve terja precejšen obseg dela in razjasnitev vsebine javnega naročila - zahtev.
Naročnik je za razjasnitev zahtev dolžan zagotoviti primerno komunikacijo s potencialnimi ponudniki tako, da na vprašanja odgovarja
in omogoča zastavljanje vprašanj v razumnih časovnih rokih.
Verjetno vam je kot porabniku javnih sredstev v interesu pridobiti več kot eno ponudbo, zato vas sprašujemo, zakaj
ponudnike onemogočate na način, da jim odmerjate nerazumno kratek časovni rok za zastavljanje vprašanj?
Pozivamo vas, da rok za vprašanja podaljšate vsaj za 5 dni, do 23.10.2019.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik podaljšuje rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj do 21.10. 2019 do 23:55 ure.
Naročnik meni, da je na novo postavljen rok, glede na to, da gre za naročilo male vrednosti, ustrezen.
S spoštovanjem.
Datum objave: 17.10.2019 14:53
VPRAŠANJE
V 5. členu pogodbe ste zapisali:
Rok za dobavo, namestitev, testiranje in integriranje opreme za postavitev sistema telefonije, telefonskih aparatov in za aplikacijo na lokaciji naročnika je najkasneje po preteku 5 (petih) dni od sklenitve pogodbe. Sistem telefonije se šteje za postavljenega, aplikacija pa vzpostavljena, ko izvajalec in naročnik podpišeta primopredajni zapisnik.
Gre za povsem nesprejemljive časovne roke, ki predstavljajo omejevanj in onemogočanje konkurence. Zahtevat dobavo in namestitev opreme v roku le 5 dni od podpisa pogodbe je nesprejemljivo in nedopustno. Čemu služi takšno omejevanje ponudnikov? Povsem očitno je, da s takšnimi pogoji preferirate obstoječega ponudnika, Telekom Slovenije. V kolikor temu ni tako pa pričakujemo, da zahtevo spremenite v razumno, 30 dni po podpisu pogodbe.
Dodatno vprašanje:
Ali mora biti ponujena oprema nova?
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik podaljšuje rok za dobavo, namestitev, testiranje in integriranje opreme za postavitev sistema telefonije, telefonskih aparatov in za aplikacijo na lokaciji naročnika, na najkasneje 25 dni po podpisu pogodbe.
Oprema mora biti nova, kot je to določeno v 7.členu vzorca pogodbe.
S spoštovanjem.
Datum objave: 17.10.2019 15:16
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v predmetnem javnem naročilu ste v 5 členu vzorca pogodbe postavili zahtevo za vzpostavitev (Rok za dobavo, namestitev, testiranje in integriranje opreme za postavitev sistema telefonije, telefonskih aparatov in za aplikacijo na lokaciji naročnika je najkasneje po preteku 5 (petih) dni od sklenitve pogodbe.) 5 dni.
Datum podpisa pogodbe ne more biti edini oz. osnovni kriterij s katerim se določa pričetek 5 dnevnega roka, kajti za vzpostavitev telekomunikacijskega sistema morajo biti zagotovljeni tudi pogoji na strani naročnika, le ta je dolžan izbranega ponudnika uvesti v delo - dolžan je zagotoviti pogoje za pričetek del in sicer:
- seznam naročniških številk
- kopijo zadnjega računa obstoječega ponudnika
- specifične funkcionalne zahteve.
Zato vas pozivamo, da zahtevani rok podaljšate na razumnega, vsaj 15 oz. 20 dni po podpisu pogodbe oziroma potek. ko je naročnik zagotovil zgoraj zapisane pogoje s katerimi je izbranemu ponudniku omogočil pričetek izvedbe.
Siljenje izbranega ponudnika v podpis pogodbe z nesprejemljivimi, enostranskimi pogoji ni zakonito, takšna pogodba je nična.
ODGOVOR
Spoštovani,
v zvezi z rokom za dobavo, namestitev, testiranje in integriranje opreme za postavitev sistema telefonije, telefonskih aparatov in za aplikacijo na lokaciji naročnika, je naročnik že podal odgovor dne 17.10.2019 ob 14:53 uri.
V zvezi z obveznostmi naročnika glede zagotovitve pogojev za pričetek del, naročnik pojasnjuje, da so njegove obveznosti določene v 2. in 21. členu vzorca pogodbe, ki jih naročnik ne bo spreminjal.
S spoštovanjem.
Datum objave: 21.10.2019 15:11
VPRAŠANJE
Prosimo vas za pojasnilo izraza "Extrafax"?
Na kakšen način komunicira s telefonskim sistemom Extrafax.
ODGOVOR
Spoštovani,
Extrafax je programska oprema nameščena na namiznem računalniku za potrebe pošiljanja in sprejemanja fax sporočil. Naročnik opušča pošiljanje faksov preko programske opreme Extrafax, zato umika zahtevo, da mora IPAP podpirati integracijo z Extrafaxom.
S spoštovanjem.
Datum objave: 21.10.2019 15:38
VPRAŠANJE
1. Ali naročnik dopušča možnost da je spletni vmesnik za konfiguracijo osebnih telefonskih funkcij le v angleškem jeziku?
2. Ali je predmet razpisa tudi vzpostavitev internega klicnega centra? V kolikor ne, kakšna je povezava med telefonsko centralo in internim klicnim centrom?
3. Kolikšna je zakupljena pasovna širine omrežja v segmentu HKOM katero lahko ponudnik upošteva?
4. Kaj si naročnik predstavlja pod pojmom "Možnost predvajanja prednajave na vseh uporabnikih" in kdo priskrbi omenjene posnetke?
5. Ali je pri programskem telefonu pogoj slovenski jezik?
6. Ali mora stikala za telefonijo v komunikacijskih vozliščih zagotoviti ponudnik? Morajo biti PoE?
7. Ali je mogoče vse analogne interne številke vključiti iz centralnega vozlišča oz. če to ni mogoče, kolikšno je število internih analognih priključkov po posameznih vozliščih?
ODGOVOR
Spoštovani,
Odgovor na 1. vprašanje:
Ne. Naročnik ne dopušča možnosti, da je spletni vmesnik za konfiguracijo telefonskih funkcij le v angleškem jeziku. Spletni vmesnik za konfiguracijo osebnih telefonskih funkcij mora omogočati tudi slovenščino.
Odgovor na 2. vprašanje:
Naročnik pojasnjuje, da je obstoječi klicni center trenutno povezan preko analognih TDM priključkov. Slednji so med drugim tudi predmet tega javnega naročila.
Kot je navedeno v poglavju Zahteve za izvajanje storitev v »Tehničnih specifikacijah« mora ponujena rešitev ponudnika zagotavljati kompatibilnost z obstoječim klicnim centrom naročnika, alternativno pa lahko ponudnik ponudi tudi svoj klicni center, ki pa mora imeti enake karakteristike za uporabnike in ne sme predstavljati dodatnega finančnega bremena za naročnika (velja tako za vzpostavitev kot za vzdrževanje).
Odgovor na 3. vprašanje:
Naročnik pojasnjuje, da je zahteva za ustrezno povečanje pasovne širine omrežja v segmentu HKOM mišljena za primer morebitnega povečanja uporabnikov pri naročniku. Ponudnik naj se glede vprašanj v zvezi s HKOM obrne na lastnika in upravljavca HKOM tj. Ministrstvo za javno upravo.
Odgovor na 4. vprašanje:
Naročnik pojasnjuje, da mora biti skladno s »Tehničnimi specifikacijami« (Splošne zahteve za IP Centralo) omogočena selektivna prednajava (najava pred vzpostavitvijo zveze) na vseh uporabnikih. Naročnik ponudniku posreduje ustrezno besedilo za posnetek, katerega ponudnik brez dodatnih stroškov posname in implementira.
Odgovor na 5. vprašanje:
Da. Pogoj pri programskem telefonu je slovenski jezik.
Odgovor na 6. vprašanje:
Ne, ker naročnik zagotavlja lastna stikala (niso PoE). Ponudnik mora pa zagotoviti ustrezne napajalnike za priklop telefonov na posamezno delovno mesto.
Odgovor na 7. vprašanje:
Naročnik pojasnjuje, da se število analognih priključkov po posameznih vozliščih spreminja. Ponudnik mora zagotoviti skupaj 17 analognih priključkov v vsakem od (sedmih) komunikacijskih vozlišč.
S spoštovanjem.