Naročnik: OBČINA TOLMIN, Ulica padlih borcev 2, 5220 Tolmin
Gradnje: Sanacija javne ceste v ulici Brežič v Tolminu
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 214.563,79 EUR
JN007214/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.10.2019
JN007214/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.10.2019
JN007214/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.12.2019
JN007214/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.12.2019
Naslov: Sanacija javne ceste v ulici Brežič v Tolminu Referenčna številka dokumenta: 23/2019 JN VV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Sanacija javne ceste v ulici Brežič v Tolminu
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Tolmin, ulica Brežič
II.2.4 Opis javnega naročila
Sanacija javne ceste v ulici Brežič v Tolminu
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.10.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 29.01.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.10.2019 09:15
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.10.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.10.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.10.2019 11:44
VPRAŠANJE Pri obrazcu Podatki o referenčnem delu ponudnika (OBR -10) je potrebno navesti Podatke o naročniku referenčnega posla (firma/pravna oseba,naslov,DŠ, matična št. ter zakoniti zastopnik) - tu je mišljen naročnik referenčnega posla in ne ponudnik - razumemo prav?
ODGOVOR Navesti je potrebno naročnika referenčnega posla, ki mora izpolnjen obrazec tudi podpisati.
Datum objave: 18.10.2019 11:44
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
ali lahko objavite razpisno dokumentacijo - obrazce v Wordovi obliki zaradi lažjega izpolnjevanja.
Hvala in lp
ODGOVOR Obrazci so na voljo zgolj v PDF obliki.
Datum objave: 18.10.2019 12:59
VPRAŠANJE Prosim za pojasnilo in sicer zahtevate v vašem obrazcu za referenco, da vpišemo VREDNOST IZGRADNJE PILOTNE STENE.
Prosim, da čimprej odgovorite točno kaj naj bo v tej vrednosti zajeto (katera dela iz popisa del).
Hvala in pozdrav.
ODGOVOR V vrednosti pilotne stene je vrednost vrtanja izkopa za pilote, armatura, beton, ter izvedba povezovalne grede ali plošče. V vrednosti del je zajeta tudi vrednost priprave platoja za vrtalno garnituro.
Datum objave: 23.10.2019 07:09
VPRAŠANJE Pozdrav, prosim za podaljšanje roka za odajo ponudbe za vsaj do 29.10.2019.
Hvala vam in lp.
ODGOVOR Rok za oddajo ponudbe je 29.10.2019 do 9.00 ure, kar je razvidno iz razpisne dokumentacije.
Datum objave: 23.10.2019 07:48
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
prosim za podaljšanje roka za oddajo ponudbe.
Hvala
ODGOVOR Vztrajamo pri postavljenem roku za oddajo ponudb, to je 29.10.2019 do 9.00 ure.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.