Dosje javnega naročila 007567/2019
Naročnik: OSNOVNA ŠOLA MALEČNIK, Malečnik 61, 2229 Malečnik
Blago: SUKCESIVNA DOBAVA ŽIVIL
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 154.752,56 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007567/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 28.10.2019
JN007567/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.12.2019
JN007567/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 05.02.2020
JN007567/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 20.03.2020
JN007567/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.04.2020
JN007567/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.07.2020
JN007567/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2020
JN007567/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.11.2020
JN007567/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 11.01.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007567/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 209-509636
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
OSNOVNA ŠOLA MALEČNIK
Malečnik 61
2229
SI
Malečnik
Slovenija
ravnatelj Rudolf Sedič
matej.pangerl@gmail.com
+386 24716870
+386 27076870

Internetni naslovi
http://www.osmalecnik.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/329819/OŠM_Objavljeno.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13774
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: SUKCESIVNA DOBAVA ŽIVIL
Referenčna številka dokumenta: JNOSM-2020-2023-ZIV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 180.770,53 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Meso in mesni izdelki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15110000
15130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 2.326,65 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Kruh in pekovsko pecivo
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15811100
15811200
15811300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 8.799,98 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15510000
15530000
15540000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 6.015,12 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: 100 % sadni sok
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15321000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 773,80 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: 100 % sadni sirup
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15321800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 382,60 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko kruh in pekovsko pecivo
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15811100
15811200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 3.248,00 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Žita in izdelki iz žit
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 1.027,20 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Razna živila
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 4.209,99 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Sadje in zelenjava
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Na naslovu naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava živil v šolsko kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 3.664,55 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 3
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.12.2019   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 12 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.12.2019   09:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.11.2019   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
OSNOVNA ŠOLA MALEČNIK
Malečnik 61
2229
Malečnik
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.10.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.10.2019   08:33
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji smo zasledili, da naročnik želi dostavo med 6. in 7. uro.
Predvidevamo, da se je pogoj take dostave oblikoval predvsem za sklope svežega programa kot so kruh, meso ter sadje in zelenjava.
Glede na blago, ki ga dostavljamo imamo ponudniki različno prilagojen način dostave ter smo različno logistično organizirani, nekateri vozijo z mnogo več vozili, nekateri z manj, glede na količino ter tudi vrsto blaga, ki ga dostavljamo.
Zato prosimo naročnika, naj sporoči ali bi mu za sklope živil, ki se hranijo na sobni temperaturi in imajo daljši rok trajanja, zadostovala dostava enkrat do izjemoma dvakrat tedensko v dopoldanskem času, gre za sklope kot so:
SKLOP 4 100 % sadni sok
SKLOP 5 100 % sadni sirup
SKLOP 7 Žita in izdelki iz žit
SKLOP 8 Razna živila
Seveda pa se bomo dobavitelji trudili, da naročnik prejme živila ob medsebojno dogovorjenem času, v izrednih primerih pa poiskali skupno rešitev.
Hvala,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
hvala za vprašanje.
Pri posameznih sklopih v predračunu je navedeno, da mora biti dostava med 6.00 in 7.00 uro zjutraj oziroma po dogovoru. V vseh sklopih je možen dogovor glede časa dostave med naročnikom in dobaviteljem.

Lep pozdrav, Matej Pangerl

Datum objave: 04.11.2019   08:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v vzorcu okvirnega sporazuma ste zapisali

"Dobavitelji bodo naročniku posredovali v pisni obliki cenik vseh izdelkov, ki jih ponujajo in ga sproti obveščali o spremembi cen. Cena se lahko spremeni enkrat na trideset (30) dni, oziroma enkrat na mesec in mora nato veljati do naslednje spremembe, ki jo dobavitelj sporoči v pisni obliki naročniku. "

Pozivamo Vas, da določite točen datum in uro za dostavo mesečnih ponudb, zaradi transparentnosti in enakopravne obravnave ponudnikov.

LP

ODGOVOR
Spoštovani,
hvala za vprašanje.

Pogoji za dostavo mesečnih ponudb so določeni tako, da ni možno določiti točnega datuma in ure za dostavo mesečnih ponudb. Časovno so ponudbe omejene na 30 dni, oziroma en mesec (kadar mesec ni dolg 30 dni), po tem roku pa je ponudbo možno spremeniti, ali pa velja prejšnja, do spremembe, razen kadar so nove cene nižje od prejšnjih. Na tak način sodelujemo s ponudniki sadja in zelenjave že dalj časa in ni bilo težav.
V poglavju 11.3.6 dokumentacije o javnem naročilu je samo za prvi celoten cenik postavljen rok za dostavo 22.1.2020 za februar 2020.

ZA NADALJNJE CENIKE PA VELJA: Naročnik zahteva, da bodo ponudniki dostavljali tudi nadaljnje cenike vsaj pet delovnih dni pred začetkom veljavnosti novih cenikov, da bo lahko izvedel primerjavo med ponudniki, glede na merila za izbor najugodnejšega ponudnika.

Lep pozdrav, Matej Pangerl

Datum objave: 04.11.2019   08:32
VPRAŠANJE
spoštovani,

vprašanje se nanaša na način pošiljanja sezonskih cenikov.

ali moramo ponudniki posredovati svoje mesečne cenike ali pošiljamo vaš razpisni cenik?

ODGOVOR

Spoštovani,
hvala za vprašanje.

Ponudniki za sklop 9 Sadje in zelenjava pošljejo vsakokrat cenik vseh izdelkov, ki jih ponujajo v tistem obdobju, kot je navedeno v 5. členu okvirnega sporazuma za ta sklop.

Lep pozdrav, Matej Pangerl


Datum objave: 05.11.2019   08:50
VPRAŠANJE
Spoštovani,

odgovorili ste, da ponudniki pošljemo cenik vseh artiklov, ki jih imamo. Zanima nas kako boste potem primerjali vrednost ponudbe, glede na to, da je merilo za izbor ekonomsko najugodnejšega ponudba?!?

Na primer, ponudniki imamo več vrst paradižnika, ananasa, Ali to pomeni, da boste sami izdelovali svoje ponudbene tabele in potem primerjali najugodnejšo ponudbo.

Prosimo Vas za spremembo razpisne dokumentacije in sicer, da bi naročnik odpiral konkurenco vsak mesec tako, da bi pozval ponudnike k predložitvi mesečnih ponudb, ki bi jih naročnik mesečno spreminjal glede na svoje dejanske potrebe. S tem bi se zagotovila tako transparentno kot konkurenčnost.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Spoštovani,
hvala za vprašanje.
V sklopu številka 9 Sadje in zelenjava je dejansko težko ponudnikom v decembru navesti cene za vse izdelke, ki jih med letom naročnik potrebuje.
Zato je naročnik zahteval, da cene veljajo le en mesec od podpisa okvirnega sporazuma.
Naročnik potrebuje celotni cenik, da je seznanjen s tem, kateri izdelki so na razpolago pri ponudnikih v določenem mesecu. Naročnik bo na osnovi celotnega cenika izdelal tabelo za primerjavo, ki je objavljena v javnem naročilu.
Naročnik hkrati poziva ponudnike, da mu, v kolikor to zmorejo, sami pošljejo poleg celotnega cenika, tudi izpolnjeno tabelo iz javnega naročila, to pa zato, ker le oni vedo, katere vrste posameznih izdelkov (solate, paradižnika, hrušk, sliv ...) so pripravljeni ponuditi v javnem naročilu.
Primer, ki ste ga navedli, da naročnik, preden pozna cene in izdelke, ki jih ponudniki zagotavljajo, zahteva od ponudnikov, da mu pripeljejo določeno količino nekega izdelka, hitro pripelje do tega, da naročnik zahteva izdelek, ki ga takrat ni na razpolago, ali pa se mu cena v naslednjem obdobju preveč spremeni navzgor, da bi si ga naročnik lahko privoščil.

Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   12:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V točki 11.2.4 ste navedli katere znake kakovosti oz. certifikate boste upoštevali za merilo "izdelki s certifikatom kakovosti".
Zanima nas ali boste, poleg v tej točki naštetih certifikatov, za točke po tem merilu priznali tudi za izdelke z EKO/ BIO certifikatom?

Hvala za odgovor,
Lep pozdrav,

ODGOVOR
Spoštovani,
sklope z ekološko pridelanimi živili je naročnik ločil od sklopov z živili, ki so pridelana konvencionalno, zato se ponudniki, ki za živila nimajo eko certifikata v sklope z eko živili ne morejo prijavljati.
Za živila, ki niso ekološko pridelana - za pridobitev točk - veljajo samo certifikati, ki so navedeni v dokumentaciji javnega naročila, med njimi pa ni eko certifikata.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   12:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zanima nas, če lahko ponudimo drugačna pakiranja oz. gramature, ki bi bila najboljši možen približek vašim iskanim, in ceno ustrezno preračunamo na iskano enoto mere?
Hvala za odgovor.


ODGOVOR
Spoštovani,
Dobavitelji so naročniku do sedaj dobavljali izdelke v velikosti, ki je navedena v sklopih javnega naročila. Ker imajo različni proizvajalci različne velikosti pakiranj, naročnik dovoljuje odstopanje velikosti embalaže 20 % v pozitivno ali negativno smer, pri vseh izdelkih v vseh sklopih, razen za izdelke v porcijskem pakiranju.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   12:40
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Po naših izkušnjah in povratnih informacijah, ki jih dobimo s strani naročnikov, je naročnikom v interesu, da se v primeru dvoma v ustreznost ponujenih izdelkov opravi vzorčenje pred oddajo odločitve o oddaji naročila.

Z vzorčenjem se lahko naročnik izogne kasnejši dobavi neustreznih izdelkov, reklamacijam in nezadovoljstvu zaradi neustreznih izdelkov.
Za ponudnike pa vzorčenje pomeni večjo disciplino ter upoštevanje kakovostnih zahtev naročnika.

V primeru, da se vzorčenje ob dvomu v ustreznost izdelkov ne opravi, niso oškodovani samo neizbrani ponudniki, temveč tudi otroci v vrtcih in šolah, ki zaradi tega lahko dobijo izdelke slabše kakovosti.

Zanima nas torej, ali bo naročnik v primeru dvoma v neustreznost izdelkov (ki ga bo zaznal sam ali ga bo na sum opozoril eden od ponudnikov) ponudnika v fazi analize ponudb (pred izdajo odločitve) pozval k vzorčenju - se pravi k predložitvi fizičnih vzorcev živil, da boste s tem fizično preverili deklaracije in s tem preverili ali ponujeni izdelki dejansko ustrezajo vašim zahtevam?

Hvala za odgovor,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik v fazi pred izdajo odločitve ne bo izvajal analiz in vzorčenj. Izbrani ponudniki morajo dobavljati izdelke, katerih komercialno ime bodo navedli v sklopih živil. V primeru neustreznosti posameznih živil bomo ta živila naročali pri drugem ponudniku, če pa bo teh živil veliko, bomo povsem prešli k ponudniku, ki se bo uvrstil mesto za neprimernim dobaviteljem.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   12:49
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Po naših izkušnjah in povratnih informacijah, ki jih dobimo s strani naročnikov, je naročnikom v interesu, da se v primeru dvoma v ustreznost ponujenih izdelkov opravi vzorčenje pred oddajo odločitve o oddaji naročila.

Z vzorčenjem se lahko naročnik izogne kasnejši dobavi neustreznih izdelkov, reklamacijam in nezadovoljstvu zaradi neustreznih izdelkov.
Za ponudnike pa vzorčenje pomeni večjo disciplino ter upoštevanje kakovostnih zahtev naročnika.

V primeru, da se vzorčenje ob dvomu v ustreznost izdelkov ne opravi, niso oškodovani samo neizbrani ponudniki, temveč tudi otroci v vrtcih in šolah, ki zaradi tega lahko dobijo izdelke slabše kakovosti.

Zanima nas torej, ali bo naročnik v primeru dvoma v neustreznost izdelkov (ki ga bo zaznal sam ali ga bo na sum opozoril eden od ponudnikov) ponudnika v fazi analize ponudb (pred izdajo odločitve) pozval k vzorčenju - se pravi k predložitvi fizičnih vzorcev živil, da boste s tem fizično preverili deklaracije in s tem preverili ali ponujeni izdelki dejansko ustrezajo vašim zahtevam?

Hvala za odgovor,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik pred izdajo odločitve ne bo izvajal vzorčenj, ker je v javnem naročilu zajetih 236 živil. Izbrani ponudniki bodo dobavljali izdelke, katerih komercialno ime bodo navedli v sklopu živil. Če se bo izkazalo, da so živila neprimerna glede zahtev naročnika, ki so opisane v dokumentaciji javnega naročila, bo naročnik prekinil sodelovanje z neustreznim dobaviteljem in začel naročevati živila iz tega sklopa pri ponudniku, ki se je, po merilih za izbor, uvrstil za njim v tem sklopu.
Lep pozdrav, Matej Pangerl


Datum objave: 08.11.2019   13:10
VPRAŠANJE
spoštovani Matej Pangerl,

ali odgovor glede pošiljanja cenikov za sklop svežega sadja in zelenjave velja za vse vaše varovance (javne naročnike), ker so povsod enaki pogoji.

Lp

ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik želi, da prvotno vprašanje postavite postavite pri naročnikih, ki jih imate v mislih. Velikokrat se zgodi, da se na javno naročilo živil prijavljajo isti ponudniki, včasih pa se tudi drugi in tisti ne morejo poznati odgovora na vprašanje, če ga ne postavite pri naročniku, na katerega se nanašajo.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   13:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Glede na razpisna navodila je merilo tudi:
»število izdelkov v embalaži, ki manj obremenjuje okolje«

Prosimo za vašo pomoč oziroma pojasnilo:
1. ali bodo za točke po tem merilu torej štele vse naslednje vrste embalaže, ki so navedene tudi v obrazcu OBR-2 (»ekološka embalaža«):

- sekundarna embalaža in/ali transportna embalaža, vsebuje več kot 45 % recikliranih materialov
- embalaža, ki temelji na obnovljivih surovinah
- enotna embalaža
- povratna embalaža

2. Ali torej v excel predračun v stolpec »IZDELEK JE V EKOLOŠKI EMBALAŽI« vpišemo zgolj DA, če embalaža izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev?

Hvala za vaš odgovor,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo dodatne točke v točkovanju dal tistemu ponudniku, ki bo pri posameznih živilih navedel, da jih bo dobavljal v embalaži, ki manj obremenjuje okolje. Embalaže, ki bodo štele pri tem merilu so naštete v dokumentaciji javnega naročila in ste jih pravilno povzeli v vašem vprašanju. Tudi pod točko 2. ste pravilno ugotovili, da je za kandidaturo na javnem naročilu dovolj, da označite z besedico DA tiste izdelke v sklopu živil, ki temu ustrezajo, v stolpcu »IZDELEK JE V EKOLOŠKI EMBALAŽI«.
Dokumentacijo o posamezni embalaži bo, v primeru dvoma, moral predložiti samo izbrani ponudnik, ki bo zasedel prvo mesto v sklopu, ostalim tega ne bo potrebno storiti.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 08.11.2019   13:24
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Glede na razpisna navodila je merilo tudi:
»število izdelkov v embalaži, ki manj obremenjuje okolje«

Prosimo za vašo pomoč oziroma pojasnilo:
1. ali bodo za točke po tem merilu torej štele vse naslednje vrste embalaže, ki so navedene tudi v obrazcu OBR-2 (»ekološka embalaža«):

- sekundarna embalaža in/ali transportna embalaža, vsebuje več kot 45 % recikliranih materialov
- embalaža, ki temelji na obnovljivih surovinah
- enotna embalaža
- povratna embalaža

2. Ali torej v excel predračun v stolpec »IZDELEK JE V EKOLOŠKI EMBALAŽI« vpišemo zgolj DA, če embalaža izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev?

Hvala za vaš odgovor,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo dodatne točke v točkovanju dal tistemu ponudniku, ki bo pri posameznih živilih navedel, da jih bo dobavljal v embalaži, ki manj obremenjuje okolje. Embalaže, ki bodo štele pri tem merilu so naštete v dokumentaciji javnega naročila in ste jih pravilno povzeli v vašem vprašanju. Tudi pod točko 2. ste pravilno ugotovili, da je za kandidaturo na javnem naročilu dovolj, da označite z besedico DA tiste izdelke v sklopu živil, ki temu ustrezajo, v stolpcu »IZDELEK JE V EKOLOŠKI EMBALAŽI«.
Dokumentacijo o posamezni embalaži bo, v primeru dvoma, moral predložiti samo izbrani ponudnik, ki bo zasedel prvo mesto v sklopu, ostalim tega ne bo potrebno storiti, razen v primeru, da naročnik prekine naročanje pri izbranem dobavitelju in preide na naslednje uvrščenega v sklopu.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 12.11.2019   08:12
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Spoštovani,

odgovorili ste, da ponudniki pošljemo cenik vseh artiklov, ki jih imamo. Zanima nas kako boste potem primerjali vrednost ponudbe, glede na to, da je merilo za izbor ekonomsko najugodnejšega ponudba?!?

Na primer, ponudniki imamo več vrst paradižnika, ananasa, Ali to pomeni, da boste sami izdelovali svoje ponudbene tabele in potem primerjali najugodnejšo ponudbo.

Prosimo Vas za spremembo razpisne dokumentacije in sicer, da bi naročnik odpiral konkurenco vsak mesec tako, da bi pozval ponudnike k predložitvi mesečnih ponudb, ki bi jih naročnik mesečno spreminjal glede na svoje dejanske potrebe. S tem bi se zagotovila tako transparentno kot konkurenčnost.

ODGOVOR
Spoštovani,
hvala za vprašanje.
V sklopu številka 9 Sadje in zelenjava je dejansko težko ponudnikom v decembru navesti cene za vse izdelke, ki jih med letom naročnik potrebuje.
Zato je naročnik zahteval, da cene veljajo le en mesec od podpisa okvirnega sporazuma.
Naročnik potrebuje celotni cenik, da je seznanjen s tem, kateri izdelki so na razpolago pri ponudnikih v določenem mesecu. Naročnik bo na osnovi celotnega cenika izdelal tabelo za primerjavo, ki je objavljena v javnem naročilu.
Naročnik hkrati poziva ponudnike, da mu, v kolikor to zmorejo, sami pošljejo poleg celotnega cenika, tudi izpolnjeno tabelo iz javnega naročila, to pa zato, ker le oni vedo, katere vrste posameznih izdelkov (solate, paradižnika, hrušk, sliv ...) so pripravljeni ponuditi v javnem naročilu.
Primer, ki ste ga navedli, da naročnik, preden pozna cene in izdelke, ki jih ponudniki zagotavljajo, zahteva od ponudnikov, da mu pripeljejo določeno količino nekega izdelka, hitro pripelje do tega, da naročnik zahteva izdelek, ki ga takrat ni na razpolago, ali pa se mu cena v naslednjem obdobju preveč spremeni navzgor, da bi si ga naročnik lahko privoščil.

Lep pozdrav, Matej Pangerl




Datum objave: 12.11.2019   08:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v obrazcu 2 (Izjava o ekološki embalaži) želite, da ponudniki vpišemo kateri izdelki izpolnjujejo pogoj ekološke embalaže.
Za ponudnike, ki oddajamo ponudbo za več sklopov je izpolnjevanje tega obrazca po številkah artiklov zelo zamudno, hkrati pa po našem mnenju nesmiselno, saj imate že v excelu stolpec, iz katerega je to razvidno.
Prosimo vsaj spremenite obrazec tako, da bo potrebno navesti samo številko sklopa in število izdelkov v sklopu, ki izpolnjujejo pogoj ekološke embalaže.

Hvala,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik dovoljuje, da ponudniki v obrazec št. 2 (Izjava o ekološki embalaži) vpišete samo številko sklopa in število izdelkov v tem sklopu, ki ustrezajo zahtevi po ekološki embalaži.
Lep pozdrav, Matej Pangerl




Datum objave: 12.11.2019   08:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v obrazec rekapitulacije (excelova datoteka) je potrebno vpisati "SKUPNA VREDNOST SKLOPA" - katero vrednost ste imeli v mislih, BREZ DDV ali Z DDV?
Hvala za pojasnilo,
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Spoštovani,
vse cene v predračun ponudniki vpisujejo brez DDV, višina DDV se samo informativno navede v stolpcu "DDV" in se ne upošteva pri izračunih v predračunu. Tudi v rekapitulacijo ponudniki vpišejo vrednost "SKUPNA VREDNOST SKLOPA" brez DDV, takšno, kot jo izračunajo v predračunu.
Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 19.11.2019   11:04
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

glede na to, da dovoljujete odstopanje v gramaturi le +/- 20% prosimo za odgovore na spodnja vprašanja:

SKLOP 7 Žita in izdelki iz žit
1. hrustljavi koruzni kosmiči 250 g - ali lahko ponudimo koruzne kosmiče 500g?
3. hrustljavi koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja 250 g - ali lahko ponudimo koruzne kosmiče brez dodanega sladkorja 750g?
9. zdrob pšenični instant 250 g - ali lahko ponudimo instant pšenični zdrob 500g?

SKLOP 8 Razna živila
1. ajvar 1 kg - ali lahko ponudimo 680g
9. čaj malina 1 kg - ali ponudimo čaj v rinfuzi ali v filtru 1kg?
11. čaj planinski 1 kg - ali ponudimo čaj v rinfuzi ali v filtru 1kg?
18. kakav prah 800 g ali lahko ponudimo 1kg?
44. sezam semena 300 g - ali lahko ponudimo 200g?
46. sladkor mleti 100 g - ali lahko ponudimo 250g?
52. tuna kosi v oljčnem olju 1730g ali enakovredna - v razpisni dokumentaciji zahtevate: tunina 65%, oljčno olje, sol, 650g odcejene mase na 1000 g neto izdelka in v 100 g izdelka, 37g maščob, 0g ogljikovih hidratov, 17,5g beljakovin, 1,1g soli. Te sestavine ima tuna Rio mare 1KG. Ali zahtevate tune v olivnem olju 1kg Rio mare, ali lahko ponudimo tune v olivnem olju 1730g s 75% tune?
53. tuna kosi v rastlinskem olju 1,705 kg ali enakovredna - ali lahko ponudimo tuno v rastlinskem olju 1705g, ki vsebuje 74% tune?

Vse zgoraj navedene artikle bomo seveda preračunali na vašo zahtevano mersko enoto.

Hvala za odgovore

Lep pozdrav


ODGOVOR
Spoštovani,
za sklop 7 Žita in izdelki iz žit
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 500 g za izdelek pod številko 1. hrustljavi koruzni kosmiči
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 750 g za izdelek pod številko 3. hrustljavi koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja
naročnik NE DOVOLI spremembe velikosti embalaže za izdelek pod številko 9. zdrob pšenični instant 250 g.

SKLOP 8 Razna živila
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 680 g za izdelek pod številko 1. ajvar
naročnik zahteva čaj v filtru 40 x 25 g za izdelek pod številko 9. čaj malina 1 kg
naročnik zahteva čaj v filtru 40 x 25 g za izdelek pod številko 11. čaj planinski 1 kg
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 1 kg za izdelek pod številko 18. kakav prah
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 200 g za izdelek pod številko 44. sezam semena
naročnik izjemoma dovoljuje velikost embalaže 250 g za izdelek pod številko 46. sladkor mleti
naročnik zahteva pri izdelku številka 52. tuna kosi v oljčnem olju 1730g ali enakovredna, da se ponudniki držijo zahtevanih lastnosti, ki so opisane v dokumentaciji javnega naročila
naročnik zahteva pri izdelku številka 53. tuna kosi v rastlinskem olju 1,705 kg ali enakovredna, da se ponudniki držijo zahtevanih lastnosti, ki so opisane v dokumentaciji javnega naročila

Lep pozdrav, Matej Pangerl

Datum objave: 22.11.2019   11:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

SKLOP 8 RAZNA ŽIVILA

naročnik zahteva na poziciji 52 tune v oljčnem olju 1730g, ki pa niso v sestavi iz razpisne dokumentacije, zato sprašujemo, če lahko ponudimo tune v olivnem olju 1730g s 75% tune?

naročnik zahteva na poziciji 53 tune v rastlinskem olju 1705g, ki pa niso v sestavi iz razpisne dokumentacije, zato sprašujemo, če lahko ponudimo tune v rastlinskem olju s 74% tune?

Hvala za odgovor

Lep pozdrav

ODGOVOR
Spoštovani
naročnik dovoljuje, da se pri izdelkih pod številko 52 tune v oljčnem olju 1730g in 53 tune v rastlinskem olju 1705g ohrani gramatura izdelka iz predračuna, sestava pa je lahko takšna kot je v razpisni dokumentaciji, ali pa z višjim deležem tune v izdelku.

Lep pozdrav, Matej Pangerl

Datum objave: 25.11.2019   21:20
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Vljudno prosimo za odgovore na naslednja vprašanja. Hvala že v naprej.

SKLOP 7 Žita in izdelki iz žit
1. hrustljavi koruzni kosmiči 250 g izdelka v zahtevanem pakiranju ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek v 375g pakiranju?
3. hrustljavi koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja 250 g izdelka v zahtevanem pakiranju ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek v 375g pakiranju?
9. zdrob pšenični instant 250 g ali lahko ponudimo izdelek v 500g?
11. žitni medvedki s čokolado 250 g izdelek je bil iz strani Žita ukinjen. Naročnika prosimo, da umakne izdelek iz popisa ali pa dovoli, da ponudimo recimo čokorižek v 1000g pakiranju?
13. žitni rižek s kakavom 40 g ali lahko ponudimo sadne kosmiče v 50g pakiranju?

SKLOP 8 Razna živila
1. ajvar 1 kg ali lahko ponudimo izdelek v 680g pakiranju?
2. cimet mleti 25 g ali lahko ponudimo izdelek v 45g pakiranju?
5. čaj divja češnja 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo?
6. čaj gozdni sadeži 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo?
12. česen mleti 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo?
14. drobtine polbele 400 g ali lahko ponudimo izdelek v 500g pakiranju, saj izdelka v 400g ne najdemo? V kolikor je odgovor negativen, naročnika prosimo za informacijo, katero blagovno znamko je imel v mislih. Hvala
16. kakao 800 g ali lahko ponudimo izdelek v 1000g pakiranju?
18. kakav prah 800 g ali je naročnik imel v mislih grenki kakav za peko? Saj kakav za napitke imate že razpisan pod zaporedno št. 16. Izdelek za peko obstaja v 1000g pakiranju, prosimo za dovoljenje, da ga lahko ponudimo?
26. marmelada marelična 700 g izdelek tržimo v 850g pakiranju, ali ga lahko ponudimo?
28. mešanica začimb za pasulj 60 g izdelek smo našli v 31g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo? V kolikor je odgovor negativen, naročnika prosimo za informacijo, katero blagovno znamko je imel v mislih. Hvala
30. moka kokosova 250 g izdelek smo našli v 500g pakiranju, ali ga lahko ponudimo?
36. pašteta piščančja 27g ali enakovredna piščančja pašteta je dobavljiva le v 30g pakiranju, saj blagovna znamka Argeta ne trži piščančjih paštet. Prosimo vas za dovoljenje, da jo lahko ponudimo?
38. pehtran 5 g ali lahko ponudimo izdelek v 7g pakiranju kot Kotanyi?
40. prašek pecilni 5 kosov 65g ali ceno izdelka podamo a kos 13g ali na zavitek=5x13g=65g?
41. preliv temna čokolada 230 g ali lahko ponudimo jedilno čokolado v 500g pakiranju?
44. sezam semena 300 g ali lahko ponudimo izdelek v 200g pakiranju?
46. sladkor mleti 100 g ali lahko ponudimo izdelek v večjem pakiranju, npr. v 500g ali v 1000g, saj izdelek v 100g ne obstaja. V 100g obstaja samo vanilijev sladkor. Povejte kaj lahko ponudimo?
49. sladkor vanilijev 5 kosov = 50 g ali ceno izdelka podamo a kos 10g ali na zavitek=5x10g=50g?
52. tuna kosi v oljčnem olju 1730g ali enakovredna izdelka, ki ga zahtevate na trgu ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek, ki vsebuje 70% tune, 14,6g/100g maščob, 0 ogljikovih hidratov, 23,7g/100g beljakovin in 1,24g/100g soli. V kolikor je odgovor negativen, naročnika prosimo za informacijo, katero tuno je imel v mislih, saj izdelek z navedenimi specifikacijami ne obstaja.
53. tuna kosi v rastlinskem olju 1,705 kg ali enakovredna izdelka, ki ga zahtevate na trgu ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek, ki vsebuje 73% tune, olje do 26%in sol? V kolikor je odgovor negativen, naročnika prosimo za informacijo, katero tuno je imel v mislih, saj izdelek z navedenimi specifikacijami ne obstaja.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik objavlja glede izdelkov, ki jih omenjate, naslednje:

SKLOP 7 Žita in izdelki iz žit
1. hrustljavi koruzni kosmiči 250 g izdelka v zahtevanem pakiranju ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek v 375g pakiranju? LAHKO
3. hrustljavi koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja 250 g izdelka v zahtevanem pakiranju ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek v 375g pakiranju? LAHKO
9. zdrob pšenični instant 250 g ali lahko ponudimo izdelek v 500g? LAHKO
11. žitni medvedki s čokolado 250 g izdelek je bil iz strani Žita ukinjen. Naročnika prosimo, da umakne izdelek iz popisa ali pa dovoli, da ponudimo recimo čokorižek v 1000g pakiranju?
Naročnik dovoli, da ponudite čokorižek v 1000 g pakiranju.
13. žitni rižek s kakavom 40 g ali lahko ponudimo sadne kosmiče v 50g pakiranju?
Naročnik ne dovoli take spremembe ponudbe, ponudite lahko žitni kakavov izdelek.

SKLOP 8 Razna živila
1. ajvar 1 kg ali lahko ponudimo izdelek v 680g pakiranju? LAHKO
2. cimet mleti 25 g ali lahko ponudimo izdelek v 45g pakiranju? LAHKO
5. čaj divja češnja 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo? LAHKO, čaj naj bo v filter vrečki.
6. čaj gozdni sadeži 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo? LAHKO, čaj naj bo v filter vrečki.
12. česen mleti 40 g izdelek držimo v 50g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo? LAHKO
14. drobtine polbele 400 g ali lahko ponudimo izdelek v 500g pakiranju, saj izdelka v 400g ne najdemo? LAHKO
16. kakao 800 g ali lahko ponudimo izdelek v 1000g pakiranju? LAHKO
18. kakav prah 800 g ali je naročnik imel v mislih grenki kakav za peko? Saj kakav za napitke imate že razpisan pod zaporedno št. 16. Izdelek za peko obstaja v 1000g pakiranju, prosimo za dovoljenje, da ga lahko ponudimo?
Naročnik dovoli, da ponudite grenki kakav za peko v 1000 g pakiranju.
26. marmelada marelična 700 g izdelek tržimo v 850g pakiranju, ali ga lahko ponudimo? LAHKO
28. mešanica začimb za pasulj 60 g izdelek smo našli v 31g pakiranju. Ali ga lahko ponudimo? LAHKO
30. moka kokosova 250 g izdelek smo našli v 500g pakiranju, ali ga lahko ponudimo? LAHKO
36. pašteta piščančja 27g ali enakovredna piščančja pašteta je dobavljiva le v 30g pakiranju, saj blagovna znamka Argeta ne trži piščančjih paštet. Prosimo vas za dovoljenje, da jo lahko ponudimo? LAHKO
38. pehtran 5 g ali lahko ponudimo izdelek v 7g pakiranju kot Kotanyi? LAHKO
40. prašek pecilni 5 kosov 65g ali ceno izdelka podamo a kos 13g ali na zavitek=5x13g=65g?
Cena naj velja za zavitek 65 g.
41. preliv temna čokolada 230 g ali lahko ponudimo jedilno čokolado v 500g pakiranju? LAHKO
44. sezam semena 300 g ali lahko ponudimo izdelek v 200g pakiranju? LAHKO
46. sladkor mleti 100 g ali lahko ponudimo izdelek v večjem pakiranju, npr. v 500g ali v 1000g, saj izdelek v 100g ne obstaja. V 100g obstaja samo vanilijev sladkor. Povejte kaj lahko ponudimo?
Ponudite lahko 500 g pakiranje.
49. sladkor vanilijev 5 kosov = 50 g ali ceno izdelka podamo a kos 10g ali na zavitek=5x10g=50g?
Cena naj velja za zavitek 50 g.
52. tuna kosi v oljčnem olju 1730g ali enakovredna izdelka, ki ga zahtevate na trgu ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek, ki vsebuje 70% tune, 14,6g/100g maščob, 0 ogljikovih hidratov, 23,7g/100g beljakovin in 1,24g/100g soli.
Ponudite lahko izdelek s 75 % tune.
53. tuna kosi v rastlinskem olju 1,705 kg ali enakovredna izdelka, ki ga zahtevate na trgu ne najdemo. Ali lahko ponudimo izdelek, ki vsebuje 73% tune, olje do 26%in sol? V kolikor je odgovor negativen, naročnika prosimo za informacijo, katero tuno je imel v mislih, saj izdelek z navedenimi specifikacijami ne obstaja. LAHKO

Lep pozdrav, Matej Pangerl




Datum objave: 27.11.2019   07:11
VPRAŠANJE
Spoštovani,
navajate, da ponudnikom ni potrebo fizično podpisati in žigosati izpolnjene ponudbene dokumentacije ali to zagotovo drži?
Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Spoštovani,
ko si naročniki in ponudniki omogočimo objave na portalu e-JN, kamor morate oddati ponudbe, se moramo registrirati s kvalificiranim elektronskim potrdilom. Zaradi tega je zagotovljeno, da se tam ne morejo pojavljati naročila in ponudbe, ki ne veljajo. Če pa se, je pa sledljivost do tistega, ki jih je objavil zagotovljena. Zaradi tega in zaradi ekološke osveščenosti naročnik ne zahteva tiskanja nobenega dokumenta, zato ni možno ročno podpisovanje in žigosanje.
DRŽI, nobenega dokumenta v fazi oddaje ponudbe ni potrebno fizično podpisati in žigosati. Natipkate samo ime in priimek in ostale podatke, kjer je to potrebno.
Izbrani ponudniki v vsakem sklopu boste dobili v podpis okvirne sporazume, po opravljeni primerjavi ponudb.

Lep pozdrav, Matej Pangerl



Datum objave: 27.11.2019   07:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, ali zahtevate, da je cena konfekcioniranega mesa in izdelkov enaka ceni mesa in izdelkov v kosu? Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Spoštovani,
v predračunu sklopa št. 1 Meso in mesni izdelki pri vseh izdelkih piše, da so narezani, razen kosovnih (hrenovke). Cena mora veljati za narezane izdelke.

Lep pozdrav, Matej Pangerl


Datum objave: 27.11.2019   07:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 1 meso in mesni izdelki
art. 14. šunka iz svinjskega mesa rezana - Ali povprašujete po prekajeni šunki?
art. 14. šunka iz svinjskega mesa rezana - Ali povprašujete po šunki v črevu?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Spoštovani,
pri izdelku pod št. 14 šunka iz svinjskega mesa rezana v sklopu št. 1 meso in mesni izdelki, naročnik zahteva, da ponudite kuhano šunko v črevu (v ovitku) iz svinjskega mesa. Izdelek ne sme biti prekajen.

Lep pozdrav, Matej Pangerl