Dosje javnega naročila 007510/2019
Naročnik: AGENCIJA ZA ENERGIJO, Strossmayerjeva ulica 30, 2000 Maribor
Storitve: Čiščenje poslovnih prostorov Agencije za energijo
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 42.766,08 EUR

JN007510/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.10.2019
JN007510/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.11.2019
JN007510/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.12.2019
JN007510/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.12.2019
JN007510/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.12.2019
Zahtevek za revizijo

    JN007510/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
AGENCIJA ZA ENERGIJO
Strossmayerjeva ulica 30
2000
SI
Maribor
Slovenija
Aleksandra Kodba
Aleksandra.Kodba@agen-rs.si
+386 22340300

Internetni naslovi
https://www.agen-rs.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.agen-rs.si/javna-narocila/ciscenje-poslovnih-prostorov
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13818
I.4 Vrsta javnega naročnika
Nacionalna ali zvezna agencija/urad
I.5 Glavna področja dejavnosti
84.130


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Čiščenje poslovnih prostorov Agencije za energijo
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Čiščenje poslovnih prostorov Agencije za energijo
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 2
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Čiščenje pisarn in ostalih prostorov
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov Agencije za energijo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Čiščenje steklenih površin
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov Agencije za energijo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in vse ostale zahteve so razvidne iz razpisne dokumentacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.11.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.11.2019   10:01
Kraj: Elektronsko odpiranje


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 08.11.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.10.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.11.2019   11:21
Spoštovani,

posredujemo vam odgovore na zastavljena vprašanja.

Vprašanje: Ali je del predmeta naročila tudi čiščenje žaluzij? V kolikor je, vas prosimo za navedbo površine žaluzij?
Odgovor: Predmet javnega naročila ne vključuje čiščenja žaluzij.

Vprašanje: Zanima nas ali lahko predložimo kopije referenc, ki smo jih predložili v zadnjem razpisu (JN2683/2019-W01), saj še vedno veljajo in se stanje ni spremenilo?
Odgovor: Kot izhaja iz razpisne dokumentacije (drugi odstavek točke 10.) mora predloženo dokazilo oz. dokument odražati zadnje stanje, v nobenem primeru pa ne sme biti starejši od petnajst dni, šteto od dneva roka za predložitev ponudbe. Glede na navedeno predloženi dokument ne sme biti izdan pred 31. 10. 2019.

Vprašanje: Zanima nas ali je navedena površina steklenih površin v skupni izmeri 500 m2, dejansko obojestranska površina (okna se čistijo iz obeh strani)?
Odgovor: Skupna izmera steklenih površin 500 m2 ni obojestranska. Vse steklene površine (okna in steklena fasada) se čistijo dvostransko.


Lep pozdrav.
Aleksandra Kodba

Datum objave: 07.11.2019   09:47
VPRAŠANJE
Ali prav razumemo, da se za sklop 2 ne zahteva predložitev referenčnih potrdil?

ODGOVOR
Drži, za 2. sklop reference niso potrebne.


Lep pozdrav,
Aleksandra Kodba