Dosje javnega naročila 007702/2019
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA, Ulica dr. Vrbnjaka 6, 9000 Murska Sobota
Blago: Postavitev analizatorja za izvajanje alergoloških preiskav z reagenti in potrošnim materialom za dobo 3. leta
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 218.395,21 EUR

JN007702/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.11.2019
JN007702/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 14.11.2019
JN007702/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.12.2019
JN007702/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.01.2020
JN007702/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.01.2020
Zahtevek za revizijo

    JN007702/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA
Ulica dr. Vrbnjaka 6
9000
SI
Murska Sobota
Slovenija
Nabavna služba, mag. Andreja Stepanovič
andreja.stepanovic@sb-ms.si
+386 25123128
+386 25123821

Internetni naslovi
https://www.sb-ms.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/331180/RD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13949
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Postavitev analizatorja za izvajanje alergoloških preiskav z reagenti in potrošnim materialom za dobo 3. leta
Referenčna številka dokumenta: NMV030/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Postavitev analizatorja za izvajanje alergoloških preiskav z reagenti in potrošnim materialom za dobo 3. leta
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: SB M. Sobota
II.2.4 Opis javnega naročila
Postavitev analizatorja za izvajanje alergoloških preiskav z reagenti in potrošnim materialom za dobo 3. leta
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 35
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.11.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.11.2019   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.11.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.11.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 13.11.2019   19:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Pri strokovnih in tehničnih kriterijih pod točko 10 zahtevate sledeče: Vsi pipetorji na analizatorju morajo omogočati zaznavo strdkov na katere jasno opozarja z zvokom in mora imeti detektor za identifikacijo premajhne količine vzorca v vzorčni posodici.

Naš sistem ima 2 pipetorja, in sicer reagenčni in vzorčni. Glede na to da zahtevate zaznavo strdkov ali našteto velja samo za vzorčni pipetor? Naš analizator opozarja jasno na zaznavo strdkov in premajhne količine vzorca, in sicer v jasno izpostavljenem pojavnem oknu na zalonu na dotik, ne pa tudi z zvokom. Ali dovoljujete jasno opozarjanje na zaznavo strdkov in premajhne količine vzorca samo z velikim pojavnim oknom na zaslonu na dotik brez zvoka?

Vnaprej hvala za odgovor.

ODGOVOR
Za zaznavo strdkov in premajhno količino vzorca v vzorčni posodici, naročnik dovoljuje jasno izpostavljeno opozorilo na zaslonu, brez zvoka.



Datum objave: 13.11.2019   19:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V obrazcu 4.1.: PONUDBENI PREDRAČUN imate v vrtici 11 definiranih 10000 Specifičnih IgE testov, ki so nato v vrticah od 12 do 64 razdeljeni na posamezne specifične IgE teste. Seštevek vseh posameznih specifičnih IgE testov znaša 10160 testov. Naročnika prosimo, da objavi popravljeno razpisno dokumentacijo, kjer bo upošteval vse specifične IgE teste, torej namesto 10000 bi moralo biti navedeno 10160 testov. Ali razumemo pravilno, da se vrstica 11 s specifičnimi IgE testi pusti prazna in se izpolnijo samo vrstice pri posameznih specifičnih IgE testih (to so vrstice med 12 in 64)?

Vnaprej hvala za odgovor.

ODGOVOR
Pravilno št. testov v vrstici 11: 10160.

Izpolnijo se samo vrstice med 12-64.



Datum objave: 14.11.2019   12:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
glede na to, da je mogoče mnogo napak odpraviti tudi daljinsko prosimo za umik določbe Servis se praviloma opravlja pri naročniku. iz vzorca pogodbe. S pomočjo daljinske odprave napake se namreč prihrani ogromno časa za naročnika, saj lahko ponudnik napake odpravi nemudoma, brez nepotrebnega časa na poti.
Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: Naročnik dopušča tudi možnost daljinske odprave napak.


VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate, da mora ponudnik zagotavljati odzivni čas največ 2 uri po klicu, odpravo napake pa največ 24 ur po prejeti infomaciji o okvari.

Naročniku pojasnjujemo, da odprava napake velikokrat zahteva dobavo rezervnih delov iz tujine. Skladno z uveljavljeno poslovno prakso prosimo, da zahtevo 11. v oddelku C (in ostale dele RD, ki se vežejo na izvajanje servisa), spremenite, kot sledi:

11. Da zagotavlja odzivni čas naveč 4 ure po klicu. Odzvni čas je čas od prijave napake s strani naročnika do povratnega klica usposobljenega serviserja. Napaka mora biti odpravljena v največ 72 urah po prejeti informaciji o okvari. Odzivni čas in čas za odpravo napake tečeta znotraj rednega delovnega časa t.j. od ponedeljka do petka od 7.00 do 17.00 ure.

Hvala in lepo pozdravljeni.


ODGOVOR: Naročnik zahteva, da je odzivni čas (od prijave napake do povratnega klica usposobljenega serviserja) največ 2 uri v času od ponedeljka do petka od 7.00-17.00 ure.
Napaka mora biti odpravljena v največ 72 urah po prejeti informaciji o okvari.




Datum objave: 14.11.2019   13:23
VPRAŠANJE
1. V OBR-6 razpisne dokumentacije je navedeno, da mora ponudnik predložiti navodila za delo in redno vzdrževanje v slovenskem jeziku.

Ali lahko predložimo navodila za delo in vzdrževanje v angleškem jeziku, v slovenskem jeziku pa predložimo naknadno, če bomo izbrani?

ODGOVOR: Ponudnik lahko predloži navodila za delo in vzdrževanja v angleškem jeziku. V primeru, da je izbran, pa mora ob podpisu pogodbe predložiti navodila prevedena v slovenski jezik.

2. V OBR-2 razpisne dokumentacije je pod točko 6 navedeno, da gospodarski subjekt potrdi izpolnjevanje pogojev s predložitvijo izpolnjenega in podpisanega obrazca »Izjava o izpolnjevanju pogojev« (OBR-3).

Ali mora izpolnjevanje pogojev navedenih pod to točko s podpisom obrazca OBR-3 potrditi tudi podizvajalec?

ODGOVOR: Ne dovolj je izpolnjen obrazec.


VPRAŠANJE
Naročnika prosimo za potrditev, da skladno z relevantno prakso DKOM, dovoljuje izpolnjevanje referenčnih pogojev s podizvajalci.

Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR: Dovoljujemo, vendar se potem morate s tem podizvajalcem prijaviti.