Dosje javnega naročila 007721/2019
Naročnik: KMETIJSKO GOZDARSKA ZBORNICA SLOVENIJE KMETIJSKO GOZDARSKI ZAVOD PTUJ, Ormoška cesta 28, 2250 Ptuj
Storitve: Izvajanje okolju prijaznih storitev čiščenja poslovnih prostorov KGZS Zavoda Ptuj
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 42.511,63 EUR

JN007721/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 06.11.2019
JN007721/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.12.2019
JN007721/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.01.2020
JN007721/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.01.2020
Zahtevek za revizijo

    JN007721/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
KMETIJSKO GOZDARSKA ZBORNICA SLOVENIJE KMETIJSKO GOZDARSKI ZAVOD PTUJ
Ormoška cesta 28
2250
SI
Ptuj
Slovenija
MARJANA KACIJAN
marjana.kacijan@kgz-ptuj.si
+386 27493610

Internetni naslovi
http://www.kgz-ptuj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.kgz-ptuj.si/o-nas/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=13996
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
kmetijstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvajanje okolju prijaznih storitev čiščenja poslovnih prostorov KGZS Zavoda Ptuj
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90919000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Čiščenje poslovnih prostorv naročnika vključno z dobavo in nameščanjem sanitarno higienskega materiala.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorv naročnika vključno z dobavo in nameščanjem sanitarno higienskega materiala.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.11.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.11.2019   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.11.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.11.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.11.2019   07:13
Pozdravljeni, v zvezi s postavljeni vprašanji pojasnjujemo:

1.VPRAŠANJE:
V zvezi s predložitvijo referenčnih izjav nas zanima, ali lahko predložimo kopije referenčnih izjav, ki smo jih pridobili za potrebe drugih javnih naročil in izkazujejo podatke, kot jih predvideva vaš vzorec referenčne izjave.

ODGOVOR:
Izpolnjevanje referenčnega pogoja lahko izkažete s potrjenimi referencami in prejšnjih javnih naročil, pod pogojem, da ta potrdila vsebinsko vsebujejo vse podatke, zahtevane v obrazcu "Potrdilo naročnika o dobro opravljenem delu".

2.VPRAŠANJE:
Ker imamo odprtih več poslovnih računov, predstavlja pridobivanje potrdil na bankah večji strošek, zato nas zanima, če lahko namesto potrdil bank, da v zadnjih 6 mesecih nismo imeli blokiranih računov, predložimo ustrezen BON obrazec, ki ga izdaja AJPES, na katerem je prav tako naveden podatek o blokadah vseh računov.

ODGOVOR:
Ponudniki lahko izkažejo izpolnjevanje pogoja tudi s predložitvijo S.BON obrazcev, iz katerih je razvidno, da v zadnjih 6 mesecih niso imeli blokiranih poslovnih računov.