Dosje javnega naročila 007771/2019
Naročnik: Zdravstveni dom Kočevje, Roška cesta 18, 1330 Kočevje
Storitve: Izvajanje dializnih, nenujnih in sanitetnih prevozov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 215.000,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007771/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.11.2019
JN007771/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.11.2019
JN007771/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.12.2019
JN007771/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.12.2019
Zahtevek za revizijo

    JN007771/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zdravstveni dom Kočevje
Roška cesta 18
1330
SI
Kočevje
Slovenija
Primož Velikonja
info@zdkocevje.si
+386 40984474
+386 018939035

Internetni naslovi
http://www.zdkocevje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://eponudbe.si/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://eponudbe.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvajanje dializnih, nenujnih in sanitetnih prevozov
Referenčna številka dokumenta: JN 3 - 2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet okvirnega sporazuma je izvajanje dializnih, nenujnih in sanitetnih prevozov, ki obsega:
- reševalne prevoze na dializo in z dialize - izvedba celotnega programa, ki ga ima naročnik dogovorjenega s Pogodbo z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS);
- nenujne reševalne prevoze s spremstvom glede na potrebe in naročilo naročnika;
- sanitetne prevoze - glede na potrebe in naročilo naročnika.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet okvirnega sporazuma je izvajanje dializnih, nenujnih in sanitetnih prevozov, ki obsega:
- reševalne prevoze na dializo in z dialize - izvedba celotnega programa, ki ga ima naročnik dogovorjenega s Pogodbo z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS);
- nenujne reševalne prevoze s spremstvom glede na potrebe in naročilo naročnika;
- sanitetne prevoze - glede na potrebe in naročilo naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz razpisne dokumentacije.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.11.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.11.2019   10:00
Kraj: www.eponudbe.si pri objavi tega javnega naročila


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.11.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.11.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.