Dosje javnega naročila 008132/2019
Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 267.303,09 EUR

JN008132/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 21.11.2019
JN008132/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.12.2019
JN008132/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2020
JN008132/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 04.02.2020
Zahtevek za revizijo

    JN008132/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
bostjan.vintar@sport.si
+386 014342396
+386 14342392

Internetni naslovi
http://www.zsrs-planica.si/#

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/333200/Sukcesivna_dobava_živil_za_obdobje_12_mesecev_2020-2021.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=14423
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
šport


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
Referenčna številka dokumenta: 190018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: MLEKO IN MLEČNI IZDELKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Meso in mesni izdelki
Številka sklopa: 2.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Perutninsko meso
Številka sklopa: 2.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Ostali izdelki iz mesa
Številka sklopa: 2.3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15131000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: DIETNA PREHRANA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15880000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: SVEŽE SADJE IN ZELENJAVA
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: ZAMRZNJENA ŽIVILA
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15890000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: ŽITA, MLEVSKI IZDELKI IN TESTENINE
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15610000
15850000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: KRUH, PEKOVSKI IZDELKI, SLAŠČICE
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTALO BLAGO
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 9.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko sadje in zelenjava
Številka sklopa: 9.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2020
Konec: 28.02.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.12.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 04.03.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.12.2019   09:10
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 5.12.2019 in se bo začelo ob 9.10 uri.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 28.11.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
21.11.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.11.2019   13:47
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
V sami razpisni dokumentaciji ni prisotnega ESPD-ja. Ko se naročilo oddaja, pa se ga zahteva?
lp

ODGOVOR

Pozdravljeni.
Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo namesto ESPD, naloži izjavo o izpolnjevanju pogojev (Razpisni obrazec št. 3) zase v razdelek »Izjava ponudnik«, izjavo o izpolnjevanju pogojev (Razpisni obrazec št. 3) ostalih sodelujočih pa naloži v razdelek »Izjava ostali sodelujoči«.


Lep pozdrav.



Datum objave: 22.11.2019   06:38
VPRAŠANJE
Prosimo, da razpisno dokumentacijo, ponudbeni del, objavite v Wordu, da bomo lahko vnašali podatke.

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Objavljena razpisna dokumentacija je podpisana in ožigosana s strani naročnika (sken originala). Naročnik na ta način prepreči poseganja v vsebino razpisne dokumentacije.
Naročnik ne razpolaga z orodji, ki bi omogočala digitalno izpolnjevanje dokumentacije in hkrati preprečevala možnost poseganja v njeno vsebino.
Naročnik ne želi objaviti razpisnih obrazcev v Wordovi obliki.

Lep pozdrav.



Datum objave: 22.11.2019   08:22
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji imate navedeno, da je veljavnost ponudbe do 4.3.2020, na portalu pa je zavedeno veljavnost ponudbe. Kateri datum je pravilen?

ODGOVOR

Pozdravljeni.
Ponudba velja 90 dni od dneva odpiranja ponudb, to je do 4.3.2020.

Lep pozdrav.



Datum objave: 25.11.2019   09:27
VPRAŠANJE
Sklop 5 zamrznjena živila
artikel 6: prosimo, da določite samo en rez jurčkov. Gre namreč za dva različna artikla, ki imata na trgu drugačno ceno (rezine so mnogo dražje od kock). Če vam damo ceno za kocke, vam po tej ceni ne bomo potem voziti rezin. Če vam damo ceno za rezine, pa vam sicer lahko pripeljemo tudi kocke, vendar jih boste vi kot naročnik močno preplačali, kar pa vam verjetno ni v interesu.
artikel 45: ali lahko ponudimo kvalitetne panirane piščančje zrezke iz stisnjenega mesa?

ODGOVOR
artikel 6: prosimo, da določite samo en rez jurčkov. Gre namreč za dva različna artikla, ki imata na trgu drugačno ceno (rezine so mnogo dražje od kock). Če vam damo ceno za kocke, vam po tej ceni ne bomo potem voziti rezin. Če vam damo ceno za rezine, pa vam sicer lahko pripeljemo tudi kocke, vendar jih boste vi kot naročnik močno preplačali, kar pa vam verjetno ni v interesu.
jurčki rezani na koščke
Odgovor: Ponudite jurčke rezane na kocke

artikel 45: ali lahko ponudimo kvalitetne panirane piščančje zrezke iz stisnjenega mesa?
0dgovor: Ne.

Lep pozdrav



Datum objave: 25.11.2019   09:30
VPRAŠANJE
Ali lahko ponudimo drugačna pakiranja, kot jih navajate v predračunu, in ceno seveda ustrezno preračunamo na vašo iskano enoto mere?

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Kjer je v popisih, pri artiklu, zahtevana fix pakiranje npr. Sladkor, nerafiniran rjavi, 1kg, odstopanje pri ponujeni gramaturi (vpis ponudnika v stolpec št. 3) ni mogoče. Ponudniki, v stolpec št. 3a, vpišejo ceno živila/enoto zahtevanega pakiranja živila v EUR brez DDV.

Kjer je v popisih,
pri artiklu, pri pakiranju napisan razpon, npr. Kapre, 100-200g lahko ponudniku ponudite pakiranje (vpis ponudnika v stolpec št. 3), v zahtevanem razponu pakiranja ali kjer je;
pri artiklu napisano npr. Paradižnik, pasiran, cca. 500g, lahko ponudniki ponudite gramaturo (vpis ponudnika v stolpec št. 3) z odstopanjem.
Ponudniki, v obeh zgoraj opisanih primerih, v stolpec št. 3a vpišejo ceno živila/enoto ponujenega pakiranja živila v EUR brez DDV.

V vsakem primeru, ponudniki, v stolpec št. 6 vpišejo ceno živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) v EUR brez DDV.
Ponudniki bodo morali dobavljati živila naročniku, po cenah ponujenega živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) iz stolpca 6 ponudbenega predračuna, pravilno preračunano na enoto zahtevanega/ponujenega pakiranja živila (vpis ponudnika v stolpec št. 3), ponudbenega predračuna.

Lep pozdrav.




Datum objave: 27.11.2019   12:20
VPRAŠANJE

Spoštovani,

prosimo, da objavite obrazce za oddajo ponudbe v Wordu, ker je zadevo mnogo laže izpolnili. Hvala za razumevanje.


ODGOVOR

Pozdravljeni.

Objavljena razpisna dokumentacija je podpisana in ožigosana s strani naročnika (sken originala). Naročnik na ta način prepreči poseganja v vsebino razpisne dokumentacije.
Naročnik ne razpolaga z orodji, ki bi omogočala digitalno izpolnjevanje dokumentacije in hkrati preprečevala možnost poseganja v njeno vsebino.
Naročnik ne želi objaviti razpisnih obrazcev v Wordovi obliki.

Lep pozdrav.


Datum objave: 27.11.2019   22:51
VPRAŠANJE
IZLOČITEV ARTIKLA

prosimo za ločitev sklopa ZAMRZNJENA ŽIVILA
in vsaj ribe, zelenjavo in pa razne pekovske izdelke ločite v samostojen sklop, saj se na ta k način (z združevanjem sklopov in artiklov, ki ne spadajo skupaj) zlorablja javna naročila in negospodarno porablja javna sredstva, saj javni naročniki dražje plačujejo hrano, ker nekateri javni naročniki, skupaj s strokovnjaki za pripravo javnih naročil, ne pripravijo ustreznih javnih naročil, tako da se umesti ustrezna živila oz. izdelke v ustrezne sklope. Takšno delovanje omejuje konkurenco in draži porabo javnih sredstev ter nasprotuje samemu namenu javnih naročil - izbiri najugodnejšega ponudnika. Dolžnost javnega naročnika je da ustrezno umesti artikle/živila/izdelke v ustrezne sklope tako, da se pridobi čim več ponudb, med katerimi bo več možnosti za izbiro najcenejše. Vaš razpis je s takšnim ravnanjem prilagojen točno določenemu ponudniku, zato želimo z vaše strani objavo s katerim ponudnikom imate takšen ekskluziven dogovor.
Hvala


ODGOVOR

Pozdravljeni.
Naročnik ne želi spremeniti sklopa. V zadnjih 3 zaporednih objavah javnih naročil za živila (za vsako enoletno obdobje, naročnik izvede novo javno naročilo) je za omenjen sklop naročnik prejel vsaj dve ponudbi in/oz. je za omenjeni sklop podpisal Okvirni sporazum, za vsako enoletno obdobje, z dvema različnima gospodarskima subjektoma.
Naročnik je oblikoval sklop zamrznjenih živil kot tudi ostale glede na svoje dejanske potrebe po artiklih/živilih.
Naročnik bo ponudbe za sklop/podsklop ocenil na podlagi merila
»ekonomsko najugodnejša ponudba«, in sicer na podlagi naslednjih meril (M1 in M2):
M1 ponudbena vrednost sklopa, podsklopa brez DDV do 85 točk
M2 varnost in kakovost živil do 15 točk.
Najvišje število točk, ki jih lahko dobi posamezni ponudnik je 100. Skupno število točk (ST) posameznega ponudnika za posamezen sklop, podsklop bo naročnik dobil s seštevkom točk posameznega merila, ki bo zaokroženo na dve decimalni mesti. ST = M1 + M2.
Naročnik bo sklenil okvirni sporazum z dvema (2) najugodnejšima ponudnikoma za posamezen sklop, podsklop za obdobje od 1.3.2020 do 28.2.2021 pri vsakem sklopu, podsklopu v skladu s 6. odstavkom 48. člena ZJN-3 oz. samo z enim ponudnikom, v kolikor se za posamezni sklop, podsklop nista prijavila dva ponudnika.
Oddajanje posameznih naročil bo naročnik izvajal po sklopih in podsklopih padajoče glede na razvrstitev ponudb v okviru meril za izbor v postopku javnega naročanja in glede na sposobnost ponudnika, da zagotovi zahtevane količine.
Naročnik naroča pri prvo-uvrščenem ponudniku, v kolikor npr. prvo-uvrščeni ponudnik nima določenega živila v zadostnih količinah, se naročilo odda pri drugo-uvrščenem ponudniku. Na enak način se naroča tudi, kadar prvo-uvrščen ponudnik, ne spoštuje pogodbenih določil in se pogodba posledično prekine.

Lep pozdrav.


Datum objave: 28.11.2019   08:56
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate, da morajo biti računu priložene podpisane dobavnice. Dne, 15.10.2015 je Ministrstvo za finance RS, Uprava RS za javna plačila objavilo obvestilo v zvezi z novostmi pri izmenjavi e-računov z javnim sektorjem. Prilaganje dobavnice k računu (skeniranje in pripenjanje k e-računu) ni v skladu z izmenjavo elektronskih računov prek enotne vstopne in izstopne točke pri Upravi RS za javna plačila (v nadaljevanju Pravilnik). Po veljavnem pravilniku (pričel je veljati s 09.10.2015, uporabljalo pa se ga bo od 01.01.2016) je obvezen podatek na e-računu številka navedene dobavnice, katero dobavitelji navajamo na vsakem e-računu, tako, da v tej zadevi ne vidimo smisla in vas prosimo, da jo črtate iz okvirnih sporazumov.
Kot dobavitelj vedno ob dostavi pustimo naročniku 2 izvoda (enega za kuhinjo in enega za finančno službo), en izvod pa ostane nam.

Hvala za odgovor.



ODGOVOR

Pozdravljeni.

Naročnik umika zahtevo, iz točke 2.19 razpisne dokumentacije (stran 22), da bi moral dobavitelj k računu priložiti potrjeno dobavnico prevzemnico.

Omenjena zahteva ni zapisana v vzorcu Okvirnega sporazuma.

Lep pozdrav.



Datum objave: 28.11.2019   09:13
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, ali zahtevate, da je cena konfekcioniranega mesa in izdelkov enaka ceni mesa in izdelkov v kosu? Hvala za odgovor.



ODGOVOR

Pozdravljeni.

Naročnik je v Popisih blaga opredelil po posameznih postavkah, ali želi konfekcionirano meso oziroma izdelke ali pa želi meso oziroma izdelke v kosu; ponudnik mora v svoji ponudbi temu slediti in ponuditi ustrezne izdelke, skladne z razpisanimi zahtevami. Ceno posamezne postavke oziroma ponujenega izdelka oblikuje ponudnik, pri čemer gre za njegovo lastno poslovno odločitev.

Lep pozdrav



Datum objave: 28.11.2019   09:18
VPRAŠANJE

Spoštovani,

zanima nas:
2. sklop meso in mesni izdelki
10. sveži svinjski kare BK - Ali je v kosu?
13. sveži svinjski vrat BK - Ali je v kosu?
16. pleskavica, teža po naročilu, kos cca 130 g - Ali je iz govejega ali mešanega mesa?
17. čevapčiči - - Ali so iz govejega ali mešanega mesa?
18. Domača klobasa za kuhanje (Kranjska) - Ali zahtevate certifikat?
30. Pršut kosi VP, cca. 1/1 - Ali povprašujete po suhem tako imenovanem kraškem pršutu?

Hvala za odgovore.



ODGOVOR

Pozdravljeni.

2. sklop meso in mesni izdelki
10. sveži svinjski kare BK v kosu
13. sveži svinjski vrat BK v kosu
16. pleskavica, teža po naročilu, kos cca 130 g iz govejega mesa
17. čevapčiči iz mešanega mesa
18. Domača klobasa za kuhanje (Kranjska) - Ali zahtevate certifikat?
Domača klobasa (tipa Kranjska klobasa) brez certifikata. Zaželeno pa je, da ponudite Kranjsko domačo klobaso s certifikatom, pri čemer prejmete točke pri merilu »varnost in kakovost živil«
30. Pršut kosi VP, cca. 1/1 - Ali povprašujete po suhem tako imenovanem kraškem pršutu? DA

Lep pozdrav



Datum objave: 28.11.2019   10:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vezano na vaš odgovor z dne 27.11.2019 22:51 odgovarjamo, da je združevanje sklopov in posledično prejem SAMO dveh ponudb nestrokovno in še vedno gre za omejevanje konkurence po zakonu, s tem pa kršenje, saj bi 2 ponudbi prejeli tudi v primeru, če bi VSE ARTIKLE združili v en sklop, posledično pa v takih primerih sploh ni potrebe po javnih naročilih.

Lp

ODGOVOR

Naročnik je za omenjeni sklop, za zadnja tri obdobja, ko je objavil javno naročilo, v odprtem roku, prejel po VSAJ dve ponudbi za posamezno obdobje (skupno od 4 različnih gospodarskih subjektov). Okvirni sporazum, za dobavo živil iz predmetnega sklopa, pa je za posamezno obdobje vedno podpisal z dvema gospodarskima subjektoma ( v preteklih obdobjih tako skupno s 3 različnimi gospodarskimi subjekti za dobavo živil iz predmetnega sklopa).

Naročnik ocenjuje (na podlagi preteklih izkušenj), da sta dva dobavitelja (podpisnika okvirnega sporazuma za posamezen sklop, podsklop) živil po posameznem sklopu ustrezna garancija, da ne bo prišlo do težav pri zagotavljanju živil glede na naročnikove dejanske tedenske potrebe.

Lep pozdrav.