Dosje javnega naročila 008930/2019
Naročnik: DOM STAREJŠIH OBČANOV LJUBLJANA VIČ RUDNIK, Cesta na Bokalce 51, 1000 Ljubljana
Blago: Okolju prijazni detergenti, čistila, čistilni pripomočki in higienski material
ZJN-3: Odprti postopek

JN008930/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 24.12.2019
JN008930/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.04.2020
JN008930/2019-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.04.2020
JN008930/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.11.2020
JN008930/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 23.02.2021

Revizijski zahtevki
30.04.2020 Postopek pravnega varstva je zaključen Več informacij
30.04.2020 Vložen je zahtevek za revizijo
28.05.2020 Naročnik je zavrnil zahtevek za revizijo
02.07.2020 Državna revizijska komisija je ugodila zahtevku za revizijo 018-076-20_Dom_starejsih_LJ_Vic-Rud.pdf
Zahtevek za revizijo

    JN008930/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 249-617680
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
DOM STAREJŠIH OBČANOV LJUBLJANA VIČ RUDNIK
Cesta na Bokalce 51
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Katja Magister
katja.magister@dso-vic.si
+386 14770601

Internetni naslovi
https://www.dso-vic.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.sib-mb.si/

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=15173
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazni detergenti, čistila, čistilni pripomočki in higienski material
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Okolju prijazni detergenti, čistila, čistilni pripomočki in higienski material
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Sredstva za stavbno čiščenje
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39800000
39830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sredstva za stavbno čiščenje
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Sredstva za pralnico
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19640000
33700000
33760000
33770000
39800000
39830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sredstva za pralnico
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Čistila za kuhinjo
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39830000
39831200
39831240
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čistila za kuhinjo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Papirni higienski material
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33700000
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Papirni higienski material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Osebna higiena
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33700000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Osebna higiena
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Vrečke za smeti, pvc vrečke
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19640000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vrečke za smeti, pvc vrečke
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18141000
18424000
33140000
33141420
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33700000
39830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Potrošni material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.01.2020   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 23.05.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.01.2020   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.01.2020   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
DOM STAREJŠIH OBČANOV LJUBLJANA VIČ RUDNIK
Cesta na Bokalce 51
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.12.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.12.2019   08:25
VPRAŠANJE
Spoštovani,

razpisne dokumentacije še vedno ni na voljo. Kdaj jo nameravate objaviti?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na: http://www.sib-mb.si/javna_narocila/939/dokumentacija.html



Datum objave: 30.12.2019   14:06
VPRAŠANJE
spoštovani

v tabeli PRILOGA 1 navajate,da moramo (točka 5) priložiti: Lastna priloga ponudnika o ponujenih artiklih? Kaj smatrate kot lastno prilogo? Namreč tehnične liste piše, da boste zahtevali naknadno oz na poziv pred podpisom okvirnega sporazuma?

Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR
Ponudnik bo lastno prilogo predložil na zahtevo naročnika.



Datum objave: 31.12.2019   11:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Ali lahko vrednost delovne raztopine % zapišemo na 5 decimalnih mest in ceno na EM zapišemo na 4 decimalna mesta?

Hvala. Lep pozdrav

ODGOVOR
Lahko.



Datum objave: 03.01.2020   08:33
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Ali lahko v sklopu sredstev za stavbno čiščenje pri zap. št. 4 (alkalno sredstvo za odsr. madežev) ponudimo sredstvo s pH 11,4 in v plastenki volumna 500 ml?

Minimalna razlika v pH vrednosti in v velikosti embalaže ne predstavljata bistvene spremembe saj je tudi ta plastenka z razpršilko ravno tako prilagojena direktnemu rokovanju s sredstvoma in menimo, da vztrajanje pri zahtevi za naročnika ne predstavlja bistvene prednosti oz. tehnološke rešitve.

Hvala in lep pozdrav,

ODGOVOR
NE, naročnik zahteva sredstvo kot je zapisano v ponudbenem predračunu-specifikaciji.



Datum objave: 03.01.2020   10:33
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Lahko v sklopu 1, sredstva za stavbno čiščenje pri zaporedni št. 11 ponudimo sredstvo v embalaži 500 ml?

Razlika v velikosti embalaže ne predstavlja bistvene spremembe saj je 500 ml plastenka z razpršilko ravno tako prilagojena direktnemu rokovanju s sredstvoma in menimo, da vztrajanje pri zahtevi za naročnika ne predstavlja bistvene prednosti oz. tehnološke rešitve. Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
V 1. sklopu ne obstaja artikel pod zaporedno številko 11.



Datum objave: 03.01.2020   10:33
VPRAŠANJE
Spoštovani.

V sklopu 1, sredstva za stavbno čiščenje pri zaporedni št. 11 zahtevate sredstvo za dezinfekcijo površin z baktericidnim in fungicidnim učinkom, katero inaktivira viruse, obenem pa se uporablja za pripravo delovnih površin.

Dezinfekcijska sredstva se ne redčijo, saj razredčena ne učinkujejo baktericidno in fungicidno in ne uničujejo virusov!

Obenem vas opozarjamo, da se skladno s slovensko zakonodajo, sredstvo ne more deklarirati kot dezinfekcijsko, v kolikor ni vpisano v Register biocidnih proizvodov na trgu RS (https://podatki.gov.si/dataset/register-biocidnih-proizvodov-na-trgu-rs).

Naročnika pozivamo, da spremeni opis in briše del "priprava delovnih raztopin" in doda zahtevo po predložitvi dokazila o vpisu v Register biocidov.

Hvala in lep pozdrav,

ODGOVOR
V 1. sklopu ne obstaja artikel pod zaporedno številko 11.



Datum objave: 03.01.2020   10:34
VPRAŠANJE
Spoštovani. Ali lahko v sklopu sredstev za stavbno čiščenje pod zap. št. 16 ponudimo sredstvo, katero je "pripravljeno na uporabo" (se ne redči)? Hvala, lp

ODGOVOR
V 1. sklopu ne obstaja artikel pod zaporedno številko 16.



Datum objave: 07.01.2020   09:18
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Izdelki morajo biti opremljeni z deklaracijami v slovenskem jeziku - ali potrjujete, da je takšna zahteva tudi za Sklop 7 - rokavice?

ODGOVOR
DA, enaka zahteva velja tudi za sklop 7-rokavice.


Datum objave: 09.01.2020   10:38
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Ali lahko v sklopu 1 pod pozicijo 4 ponudimo ekološko alkoholno čistilo za čiščenje steklenih površin s pH vrednostjo 8? Hvala. Odstopanje je minimalno. Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR
Sredstvo naj ustreza naročnikovim zahtevam.



Datum objave: 09.01.2020   10:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko v 1.sklopu pod zaporedno št. 6a ponudimo dezinfekcijsko sredstvo v pakiranju 750 ml ? Ceno bomo ustrezno preračunali. Hvala in lp

ODGOVOR
Sredstvo naj ustreza naročnikovim zahtevam.



Datum objave: 09.01.2020   10:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, ali lahko pri sklopu 6 dokažemo, da so rokavice primerne za stik z živili z drugimi dokazili?

ODGOVOR
V sklopu 6 nimamo rokavic ampak so v sklopu 7. Zahtevali smo standard EN 1186 (stik z živili) in to mora ponudnik tudi upoštevati.



Datum objave: 09.01.2020   10:41
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Ali lahko v sklopu potrošenega material pri zap. št. 14 ponudimo žično gobico v pakiranju 1/1? Hvala in lp

ODGOVOR
Ne. Pakiranje naj ustreza naročnikovim zahtevam.



Datum objave: 09.01.2020   10:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Ali lahko ponudimo v 6. sklopu pri 2. poziciji vrečke dimenzij 500x600 mm?
Odstopanje je res minimalno in ne vpliva na samo rokovanje z izdelkom. Hvala. Lep pozdrav.

ODGOVOR
Ne, ponudnik mora ponuditi vrečke razpisanih dimenzij, tj. 400 x 500.



Datum objave: 09.01.2020   13:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Sklop. 6.

Prosimo za pojasnitev standarda EN 1186. v čem je tehnološka prednost standarda, da ga zahtevate? Lp

ODGOVOR
V sklopu 6 nismo zahtevali standarda EN 1186.



Datum objave: 12.01.2020   10:07
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Na portalu e-jn ni navedena št. JN008930/2019-B01, ampak JN008876/2019-B01.

Prosimo preverite: Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=15173

Lp,M.


ODGOVOR
Pravilna številka na portalu e-jn je: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=15173



Datum objave: 13.01.2020   10:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali lahko ponudimo rokavice nitril 200 kosov v sc?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
ne, naročnik želi pakiranje za rokavice nitril 100/1



Datum objave: 14.01.2020   08:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vezano na predračun za sklop 3 Čistila za kuhinjo imamo naslednja vprašanja:
Ali lahko pod zap. št. št. 8 ponudimo sredstvo s pH 2,8? Glede na to, da se sredstvo uporablja močno razredčeno t.j. 0,2 - 0,4 g/l, je razlika v pH vrednosti delovne raztopine neznatna. Kar se tiče varnosti zaposlenih, pa je manj kislo sredstvo tudi manj nevarno.
ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

Ali lahko pod zap. št. 5 ponudimo ustrezno sredstvo s pH 7?
ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

Ali lahko pod zap. št. 3 ponudimo ustrezno sredstvo v pakiranje 500 ml ali 1000 ml?
ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

Ali lahko pod zap. št. 1 ponudimo sredstvo z doziranjem 8-10 ml na 10 litrov in s pH 7,5?
ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

Glede na to, da gre za minimalne spremembe in da le-te ne bi vplivale ne na učinkovitost in ne na uporabnost sredstev, vas v primeru negativnih odgovorov prosimo za njihovo natančno utemeljitev.




Datum objave: 14.01.2020   08:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali lahko v sklopu 5 Osebna higiena pod zap. št. 4 ponudimo ustrezni izdelek v 75 ali 120 ml pakiranju?
Hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena


VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

7. sklop - rokavice

Ali lahko dokažemo "stik z živili" z drugimi dokazili? Hvala in lp

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena


VPRAŠANJE
Pozdravljeni, ali lahko v 5. sklopu, zap.št. 1 ponudilo milo za tuširanje? lp

ODGOVOR: Prosimo ponudnika naj natančneje opredeli, v kolikor je milo, ki ga bo ponudil v ponudbenem predračunu v trdi obliki ali tekoče (1000 ml)? Če je milo v tekoči obliki, potem ponudnik lahko ponudi milo za tuširanje.




Datum objave: 14.01.2020   08:25
VPRAŠANJE
Sklop 2.
Prosimo za odobritev pakiranja 10 do 25 kg tudi za izdelke pod zaporedno številko 1, 3 in 8. Za izdelke pod številkami 2 in 4-7 ste to že navedli.

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.


VPRAŠANJE
Ali lahko v sklopu 5 pena za britje poz. 3 ponudimo 200ml?

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.


VPRAŠANJE
Spoštovani ali vam lahko v sklopu 5 poz. 4 ponudimo kremo v tubi 120ml ?
Hvala vnaprej!

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.




Datum objave: 14.01.2020   08:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za dodatno pojasnilo glede dostave vzorcev.

V sklopu 1. STAVBA in 3. KUHINJA naročnik navaja "najugodnejše ponudnike se pozove po odpiranju ponudb, da priložijo za vsak ponujen izdelek tehnično specifikacijo, na kateri so jasno razvidne in signirane (označene) vse strokovne zahteve naročnika (opis artikla v stolpcu 2). V kolikor specifikacija artikla iz tehničnega lista ni razvidna, ponudnik predloži tudi vzorec zahtevanega artikla." Ali to pomeni, da vzorcev ne rabimo prilagat ponudbi, niti za artikel pod zap.št. 1 (sklop 3) kjer je to izrecno navedeno?

Ali v sklopu 2. PRALNICA vzorce dostavimo s ponudbo ali boste najugodnejšega ponudnika k dostavi pozvali po odpiranju ponudb?

Hvala.

ODGOVOR
Ponudnike bomo po odpiranju ponudb pozvali k dostavi vzorcev.



Datum objave: 14.01.2020   08:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za potrditev, da si pravilno tolmačimo razpisno dokumentacijo in sicer da ponudbi tehnične dokumentacije in ostalih dokazil ne rabimo prilagati in jih bomo naročniku dostavili na poziv po odpiranju ponudb.

Hvala.

ODGOVOR: Da.



Datum objave: 14.01.2020   09:29
VPRAŠANJE
Sklop 7:
- Po predpisih mora imeti embalaža oznako vilice in kozarec. ( rokavice z rokovanjem z hrano ). Ali to zahteva tudi naročnik ?
ODGOVOR
Mora biti naveden zahtevani standard.

-Nitrilne rokavice : ali je lahko pakiranje od 100-200 rokavic /sc ?
ODGOVOR
NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

Datum objave: 14.01.2020   13:27
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko v sklopu 3. KUHINJA pod zap. št. 3 ponudimo "tekočo emulzijo...." v pakiranju 500 ml, ki v celoti izpolnjuje vse ostale strokovne zahteve naročnika.
V primeru negativnega odgovora naročnika prosimo, da pojasni v čem je bistvena ekonomska in tehnološka prednost zahtevanega 650 -750 ml pakiranja pred 500 ml?

Hvala.

ODGOVOR
Ne, zahteva naročnika ostaja nespremenjena.



Datum objave: 14.01.2020   14:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,

glede na to, da je bil razpis na Portalu objavljen 25.12.2019, razpisna dokumentacija je bila dostopna šele 30.12.2019 in da so bili vmes dela prosti dnevi, naročnika pozivamo k sorazmernemu podaljšanju roka za postavitev vprašanj in roka za oddajo ponudb.


ODGOVOR
Rok se ne podaljša.



Datum objave: 14.01.2020   15:00
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za odobritev, da lahko v sklopu 3. KUHINJA pod zap. št. 2, 4 in 5 ponudimo pakiranje 1 L.
V primeru negativnega odgovora prosimo za konkretno pojasnilo v čem se tip vsakega posameznega sredstva in rokovanje z njim razlikuje od npr. sredstva pod zap. št. 10, kjer že v osnovi zahtevate pakiranje 1L ?

Ravno tako v sklopu 3. KUHINJA bi vam pod zap. št. 3 želeli ponuditi pakiranje 500ml. Prosimo, da odprete razpon pakiranja na 500-750 ml. V nasprootnem primeru prosimo za konkretno pojasnilo v čem se tip sredstva in rokovanje z njim razlikuje od npr. sredstva pod zap. št. 5, kjer že v osnovi razpisujete pakiranje 500-750ml?

Hvala.

ODGOVOR
Omejitve so zaradi lažjega rokovanja in zaradi nadzora porabe.
Da, ponudnik lahko ponudi pakiranje tudi v 500 ml embalaži.

Datum objave: 14.01.2020   15:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v sklopu 3. KUHINJA naročnik za sredstvo pod zap. št. 1 zahteva "tekoči detergent za ročno pomivanje posode z oznako Ecolabel".

Zahteva po izključno znaku za okolje tipa I je v nasprotju z veljavno zakonodajo, ki v RS ureja področje javnega naročanja, saj naročnik ne sme zahtevati izdelka točno določenega patenta, tipa ali standarda, ampak mora dopustiti enakovredne izdelke in tudi enakovredna dokazila, v kolikor drugače ne opravičuje predmet javnega naročila in slednje gotovo ne velja za predmetno javno naročilo, saj nenazadnje vi sami na določenih mestih/za določene izdelke zahtevate izključno certifikat za okolje tipa I, za določene druge izdelke pa zahtevate »zgolj« predložitev potrdila v skladu z Uredbo o ZeJN, kar jasno kaže, da s svojim izvajanjem neupravičeno dajete prednost točno določenim izdelkom točno določenega proizvajalca.
Želeli bi še izpostaviti, da okoljski certifikat Ecolabel ni enakovreden okoljskemu certifikatu Nordic Swan, saj se kriteriji oz. pogoji za pridobitev enega ali drugega znaka med seboj bistveno razlikujejo.

Okoljski certifikat tipa I je zgolj eno od možnih dokazil, da izdelek izpolnjuje temeljne okoljske zahteve, kot jih predpisuje slovenska in tudi evropska zakonodaja, zato vas pozivamo, da skladno z veljavno zakonodajo svojo zahtevo preoblikujete na način, da mora predmetno sredstvo izpolnjevati temeljne okoljske zahteve po Uredbi o ZeJN, za dokazovanje izpolnjevanja postavljenega pogoja pa morate dopusti predložitev katerega koli dokazila, ki ga Uredba
o zelenem javnem naročanju, Uradni list RS, št. 51/2017 z dne 19. 9. 2017; (vir: http://www.djn.mju.gov.si/resources/files/ZeJN/Prilog_ZeJN/ZeJN_P19_cistila.pdf), predvideva:
-izjavo, da bo pri dobavi blaga izpolnil zahtevo, in ustrezno dokazilo, iz katerega izhaja, da so zahteve izpolnjene, ali
-potrdilo, da ima blago znak za okolje EU za čistila (angl. Ecolabel for Hard Surface Cleaning products), ali
-ustrezno dokazilo, iz katerega izhaja, da so zahteve izpolnjene, ali
-varnostne liste za vse izdelke, ki so predmet ponudbe.

Hvala za razumevanje.


ODGOVOR
Priloži se lahko enakovredno dokazilo (okoljski certifikat) o zelenem javnem naročanju.


Datum objave: 14.01.2020   15:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali moramo v sklopu 1. STAVBA ponuditi isto sredstvo (v različnem pakiranju) za sredstva:
- zap. št. 1.a in 1.b
- zap. št. 2.a in 2.b
- zap. št. 3.a in 3.b
- zap. št. 5.a in 5.b
- zap. št. 6.a in 6.b

Hvala za odgovor.

ODGOVOR
DA.



Datum objave: 14.01.2020   15:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Naročnik v sklopu 2 - SREDSTVA ZA PRALNICO za razpisane izdelke iz ponudbenega predračuna pod zap. št. 1, zap. št. 2 in zap. št 6 zahteva predložitev certifikata, iz katerega je razvidno, da so sredstva vpisana na RKI ali VAH listo.

Naročnika bi želeli opozoriti, da je zahteva po eksplicitno navedenih certifikatih RKI ali VAH v nasprotju z veljavno zakonodajo in prakso Državne revizijske komisije. Na podlagi določil 70. člena ZJN-3 mora naročnik, če zahteva predložitev potrdila, ki ga izdaja določen organ za ugotavljanje skladnosti, sprejeti tudi potrdilo, ki ga izda drug enakovredni organ za ugotavljanje skladnosti. Naročnik tako ne sme pogojevati točno določenih certifikatov ampak mora dopustiti ponudnikom, da le-ti predložijo tudi druge, enakovredne certifikate.
Tudi Državna revizijska komisija je iz tega naslova že sprejela dve odločitvi, in sicer št. 018-054/2016 in št. 018-060/2016, iz katerih izhaja, da mora naročnik dopustiti tudi predložitev drugih, enakovrednih certifikatov.
Istočasno bi želeli izpostaviti oz. opozoriti naročnika, da je Robert Koch Institute (RKI) inštitucija, ki predpisuje metode in postopke, opravlja testiranja ter tudi izdaja certifikate za sredstva in pripadajoče postopke, na podlagi katerih se izvede kemotermična dezinfekcija perila. Bistvo standardiziranih metod je, da so jasno definirane in ponovljive ter so praviloma dosegljive širšemu krogu ustrezno usposobljenih in akreditiranih laboratorijev. Robert Koch
Institut (RKI) sicer ima svojo listo izdelkov, za katere sami izvajajo analize, na metodi sami pa nimajo monopola. Tako po tej metodi tudi drugi, akreditirani laboratoriji, izvajajo enake analize. Če so postopki in sredstva na listi Robert Koch Institute, omenjeni institut zgolj zagotavlja, da bodo v primeru upoštevanja predpisanih parametrov (nabor sredstev, koncentracija sredstev oz. kopelno razmerje, temperatura pranja, kontaktni čas) uničeni vsi
nezaželeni mikroorganizmi, kar pa nikakor ne pomeni, da je dezinfekcija zagotovljena s strani Robert Koch Instituta, saj v pralne postopke uporabnika le-ta nima niti vpogleda niti nanje nima nikakršnega vpliva.

Na podlagi zgoraj navedenih dejstev naročnika pozivamo, da ustrezno spremeni oz. dopolni razpisno dokumentacijo in dovoli tudi predložitev enakovrednih certifikatov oz. dokazil, izdanih s strani ustrezno akreditiranih institucij. V nasprotnem primeru bomo primorani uporabiti ustrezna pravna sredstva.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.

ODGOVOR
Naročnik ponudniku dopušča možnost, da se priloži enakovredni certifikat (enakovreden metodi kot jo ima RKI/VAH lista). Hkrati mora ponudnik priložiti tudi primerjavo med 'svojim' certifikatom in zahtevam naročnika, od koder bo razvidno, da gre za enakovredno metodo.



Datum objave: 14.01.2020   15:03
VPRAŠANJE
ozdravljeni.

Sklop. 7.

Prosimo za pojasnitev standarda EN 1186. v čem je tehnološka prednost standarda, da ga zahtevate? Lp

ODGOVOR
Navedeni standard zagotavlja večjo varnost artikla, saj preverjanje poteka po standardiziranem postopku.



Datum objave: 14.01.2020   15:09
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, v sklopu 8 poz.13razpisujete osvežilec zraka enoto mere za izračun ste dali liter - glede na količino smatramo da ste želeli ceno na kos ker težko verjamemo da dom porabi v enem letu 330 litrov osvežilca - 330 kos je bolj logično.Prosimo za preverbo ali pravilno smatramo in ustrezen popravek,

ODGOVOR
Naročnik je še enkrat preveril navedeno količino in potrjuje navedeno količino iz predračuna, tj. 330 L. Naročnik zahteva,da se količina ustrezno preračuna na enoto mere kot jo je določil v ponudbenem predračunu.



Datum objave: 15.01.2020   09:38
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v sklopu 2 pod zaporedno številko 13 zahtevate 1l pakiranje. Ali lahko ponudimo 500 ml?

Hvala,

ODGOVOR
NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena



Datum objave: 15.01.2020   09:44
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas, ali je v sklopu 4, zap. št. 1 prišlo do napake, saj opisujete toaletne lističe, ki so iz 100% recikliranega materiala (navajate pa material 100% celuloza). 100% recikliranemu materialu ustreza tudi stopnja beline, ki jo navajate.
V kolikor gre za napako, prosimo za popravek.

Hvala.

ODGOVOR
Ni napaka, zahteva naročnika ostane nespremenjena.



Datum objave: 15.01.2020   20:17
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za naslednje odgovore oziroma pojasnila:

SKLOP 1
6a in 6b biocid z opisanimi tehničnimi specifikacijami je namenjen izključno dezinfekciji (nima čistilnega učinka) ter je registriran kot medicinski pripomoček, ne kot biocid. Naročnika prosimo, da se opredeli, kakšen izdelek zahteva: ali kombinirano čistilno-dezifekcijsko sredstvo, ki je registrirano kot biocid in nima tako širokega spektra delovanja ali dezinfekcijsko sredstvo, ki je registrirano kot medicinski pripomoček in ima zahtevani spekter delovanja, ter ustrezno spremeni tehnično specifikacijo.
ODGOVOR: NOV OPIS: čistilno - dezinfekcijsko sredstvo, ki ima širok spekter delovanja: baktericidno, TBC, glive, viruse Rota,HIV,HSV, MRSO, virus - deaktivno, priprava delovne raztopine, pH 8-12, Registrirano kot biocid v RS, pakiranje 6a:1-2 L ter 6b:5-10

8. naročnika pozivamo, da iz tehnične specifikacije izloči zahtevo za vsebnost klora, saj z navedbo omejuje konkurenco.
ODGOVOR: Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

SKLOP 3
1. Naročnika pozivamo, da iz tehnične specifikacije umakne zahtevo za Ecolabel oznako, saj je Znak za okolje tipa I (Ecolabel) plačljiv standard, za katerega se proizvajalci odločajo prostovoljno. Naročniki morajo pri oblikovanju zahtev za javna naročila upoštevati določila Uredbe o zelenem javnem naročanju, kjer je znak za okolje tipa I naveden le kot eno od možnih dokazil. Naročnika pozivamo, da umakne zahtevo za Ecolabel marjetico oz. enakovredno kot edino dokazilo o ustreznosti in kot dokazilo upošteva skladnost s temeljnimi zahtevami Uredbe o ZeJN, Priloga P19 za čistila. Naročnika pozivamo tudi k umiku zahtevane dozacije, ker z njo omejuje konkurenco oziroma je v nasprotju z zahtevo za navedbo učinkovite delovne raztopine v stolpcu; k umiku zahteve po vzorcu pri tej postavki, saj je v splošnih zahtevah za sklop navedeno, da bo naročnik zahteval vzorec le v primeru, ko ustreznost ne bo razvidna iz tehničnega lista

ODGOVOR: Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

2. Naročnika pozivamo, da poveča razpon pakiranja na 1-2L, saj z zahtevo po pakiranju 1,5 -2L omejuje konkurenco

ODGOVOR: Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

3. Naročnika pozivamo, da poveča razpon pakiranja na 500-1000 ml, saj z zahtevo po pakiranju 650-750 ml omejuje konkurenco

ODGOVOR: Naročnik dopušča razpon pakiranja od 450-750 ml.

4. Naročnika pozivamo k spremembi zahtevka za tehnične specifikacije, saj s trenutnimi omejuje konkurenco

ODGOVOR: Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

5. Naročnika pozivamo, da razpon pakiranja iz 500-750 ml poveča na 500-1000 ml, ter razpon pH vrednosti saj z navedenima zahtevama omejuje konkurenco

ODGOVOR: Zahteva naročnika ostane nespremenjena.

10. Ali lahko ponudimo sredstvo z drugo aktivno kislino, ki učinkovito odstranjuje vodni kamen?

ODGOVOR: NE. Zahteva naročnika ostane nespremenjena.




Datum objave: 17.01.2020   13:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,

SKLOP 3
1. Naročnika pozivamo tudi k umiku zahtevane dozacije, ker z njo omejuje konkurenco oziroma je v nasprotju z zahtevo za navedbo učinkovite delovne raztopine v stolpcu; k umiku zahteve po vzorcu pri tej postavki, saj je v splošnih zahtevah za sklop navedeno, da bo naročnik zahteval vzorec le v primeru, ko ustreznost ne bo razvidna iz tehničnega lista

ODGOVOR
Vzorec bo ponudnik priložil po odpiranju ponudb, na zahtevo naročnika. Dozacija pa ostane v teh okvirih , ki jih je določil naročnik v ponudbenem predračunu za vsak artikel posebej. V stolpcu št.5 mora ponudnik opredeliti optimalno delovanje njihovega ponujenega artikla.