Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM GROSUPLJE, Pod gozdom cesta I 14, 1290 Grosuplje
Blago: OSKRBA Z ZOBOZDRAVSTVENIM POTROŠNIM MATERIALOM
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 363.547,80 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN007233/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 15.10.2019
JN007233/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.12.2019
JN007233/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 02.01.2020
JN007233/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.01.2020
JN007233/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.01.2020
JN007233/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 10.01.2020
JN007233/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.04.2020
JN007233/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.07.2020
JN007233/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.10.2020
JN007233/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2020
JN007233/2019-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.01.2021
JN007233/2019-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2021
JN007233/2019-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.07.2021
JN007233/2019-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2021
JN007233/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2021
JN007233/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.12.2022
Naslov: OSKRBA Z ZOBOZDRAVSTVENIM POTROŠNIM MATERIALOM Referenčna številka dokumenta: JN_5/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141800
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
OSKRBA Z ZOBOZDRAVSTVENIM POTROŠNIM MATERIALOM
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 332.007,10 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1 VRTEČI INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1 VRTEČI INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2 SPLOŠNI POTROŠNI MATERIAL ZA ORDINACIJO Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2 SPLOŠNI POTROŠNI MATERIAL ZA ORDINACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 3 INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 3 INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 4 MATERIAL ZA ČELJUSTNO ORTOPEDIJO Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 4 MATERIAL ZA ČELJUSTNO ORTOPEDIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN007233/2019-B01 Številka obvestila v UL: 2019/S 200-485603 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 14.10.2019
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: 1 Naslov: Sklop 1 VRTEČI INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.12.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
INTERDENT proizvodnja in trgovina, d.o.o.
Opekarniška cesta 26
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 20.800,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 14.272,70 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: Sklop 2 SPLOŠNI POTROŠNI MATERIAL ZA ORDINACIJO
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.12.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 4
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
PRODENT INTERNATIONAL, Trgovina z zobozdravstvenimi in medicinskimi proizvodi, d.o.o.
Zvezna ulica 2A
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
INTERDENT proizvodnja in trgovina, d.o.o.
Opekarniška cesta 26
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 244.400,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 245.315,41 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: 3 Naslov: Sklop 3 INSTRUMENTI ZA ORDINACIJO
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.12.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
DENTALIA Zunanjetrgovsko podjetje, proizvodnja in storitve, d.o.o., Ljubljana
Celovška cesta 197
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
INTERDENT proizvodnja in trgovina, d.o.o.
Opekarniška cesta 26
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 5.200,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 5.412,47 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 4
Številka sklopa: 4 Naslov: Sklop 4 MATERIAL ZA ČELJUSTNO ORTOPEDIJO
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.12.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
PRODENT INTERNATIONAL, Trgovina z zobozdravstvenimi in medicinskimi proizvodi, d.o.o.
Zvezna ulica 2A
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 57.200,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 67.006,52 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.