Dosje javnega naročila 000629/2020
Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana
Storitve: D-12/20; IZP in PZI ureditev AP in križišča Zamušani na DC G1-2, odsek 0250, od km 9,900 do km 10,300
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 71.707,09 EUR

JN000629/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.02.2020
JN000629/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.02.2020
JN000629/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.02.2020
JN000629/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.06.2020
JN000629/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.07.2020
JN000629/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 10.07.2020
Zahtevek za revizijo

    JN000629/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO
Tržaška cesta 19
1000
SI0
Ljubljana
Slovenija
Anita Bavdek
jn.drsi@gov.si
+386 14788034

Internetni naslovi
http://portal.drsc.si/dcjn/kazalo.html

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-19-001494/narocilo.html
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=15902
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: D-12/20; IZP in PZI ureditev AP in križišča Zamušani na DC G1-2, odsek 0250, od km 9,900 do km 10,300
Referenčna številka dokumenta: 43001-409/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71200000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
IZP in PZI ureditev AP in križišča Zamušani na DC G1-2, odsek 0250, od km 9,900 do km 10,300
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
IZP in PZI ureditev AP in križišča Zamušani na DC G1-2, odsek 0250, od km 9,900 do km 10,300
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Pogodbeni rok za izvedbo naročila se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki ob oddaji naročila niso bile poznane.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.02.2020   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.02.2020   11:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.02.2020   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.02.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.02.2020   08:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali naj ponudniki v svojo ponudbo vključijo tudi izvajanje projektatnskega nadzora?

Če DA, vas prosimo za bolj natančen opis zahtev pri izvajanju projektantskega nadzora (predviden čas gradnje, gostota prisotnosti vodje projekta, itd.).
Če NE, nas zanima zakaj in s kakšnim namenom je v osnutku pogodbe v členu IV. navedeno, da bo moral izvajalec v primeru gradnje po tej pogodbi projektiranega objekta izvajati projektantski nadzor?

Lep pozdrav

ODGOVOR
Projektant mora v popis del vključiti tudi izvajanje projektantskega nadzora. Ponudnik naj sam presodi o številu ur oziroma vrednosti obsega del projektantskega nadzora, in sicer glede na izkušnje in zahtevnost objekta. Projektantovo sodelovanje je pogodbena obveznost do naročnika.



Datum objave: 21.02.2020   07:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V obrazložitvi sprememb navajate garancijo za resnost ponudbe, o kateri pa v navodilih za pripravo ponudbe ni govora. Prosimo za pojasnilo.

Hvala

ODGOVOR

Garancija ni zahtevana. Naročnik je pomotoma navedel pojasnilo v zvezi z garancijo za resnost ponudbe.


Datum objave: 26.02.2020   14:29
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Naročnika bi želeli opozoriti, da pričakovani roki izvedbe naloge po pogodbi niso izvedljivi. Zahtevan je namreč monitoring dvoživk. Večji del selitve dvoživk pa bo verjetno letos že mimo, preden bo podpisana pogodba z izvajalcem. Zato bo monitoring dvoživk možno izvesti šele v letu 2021. Predlagamo, da naročnik v osnutku pogodbe spremeniti roke.

ODGOVOR

Naročnik je spremenil pogodbene roke skladno s potrebnim monitoringom dvoživk.