Dosje javnega naročila 000900/2020
Naročnik: OBČINA DOL PRI LJUBLJANI, Dol pri Ljubljani 1, 1262 Dol pri Ljubljani
Storitve: Računovodske storitve za obdobje 2020 - 2023
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN000900/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.02.2020
JN000900/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.02.2020
Zahtevek za revizijo

    JN000900/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA DOL PRI LJUBLJANI
Dol pri Ljubljani 1
1262
SI
Dol pri Ljubljani
Slovenija
Darko Ilievski
darko.ilievski@dol.si
+386 15303246

Internetni naslovi
https://www.dol.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/343615/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16162
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Računovodske storitve za obdobje 2020 - 2023
Referenčna številka dokumenta: 430-0001/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79211000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Svetovanje in izvajanje računovodskih storitev za obdobje 2020 - 2023
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79211000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Svetovanje in izvajanje računovodskih storitev za občino dol pri Ljubljano za obdobje od 2020 do 2023
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2020
Konec: 31.03.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.03.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.03.2020   10:01
Kraj: Portal https://ejn.gov.si

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Elektronsko odpiranje ponudb



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.02.2020   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.02.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.02.2020   07:55
Ponudnike obveščamo, da je v Prilogi 1 (osnutek pogodbe) neskladje z Razpisno dokumentacijo v delu kjer je določena prisotnost izvajalca v prostorih naročnika (predzadnji odstavek 2. člena pogodbe) ter višina stroškov zadnji odstavek 2. člena pogodbe). Pravilni so podatki v Razpisni dokumentaciji, in sicer je zahtevana prisotnost v prostorih naročnika 16 ur tedensko, višina stroškov pa je določena na 200,00 EUR.