Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: SANACIJA PLAZU NA JAVNI POTI JP 965611 ŠTIMULAKOVA KAPELA - KOLAR (PRI NAJDENIKU), ID 1151479
Referenčna številka dokumenta: 844-0002/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
45230000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je sanacija plazu na javni poti JP 965611 Štimulakova kapela - Kolar (pri Najdeniku), skladno s projektno dokumentacijo PZI, št. 943, julij 2019, ki so je izdelalo podjetje Grading d.o.o., Maribor. Predvidena je izvedba podporne konzolne pilotne stene iz mikropilotov povezanih z gredo, cestnega nasipa in nove voziščne konstrukcije ter ureditev odvodnjavanja površinskih in pronicajočih vod.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
45230000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Klanc, Dobrna
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je sanacija plazu na javni poti JP 965611 Štimulakova kapela - Kolar (pri Najdeniku), skladno s projektno dokumentacijo PZI, št. 943, julij 2019, ki so je izdelalo podjetje Grading d.o.o., Maribor. Predvidena je izvedba podporne konzolne pilotne stene iz mikropilotov povezanih z gredo, cestnega nasipa in nove voziščne konstrukcije ter ureditev odvodnjavanja površinskih in pronicajočih vod.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno s pogodbenimi določili.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z določili razpisne dokumentacije.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.02.2020 11:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 28.05.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.02.2020 11:15
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 28.2.2020 in se bo začelo ob 11:15. uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Odpiranje poteka tako, da informacijsi sistem e-JN samodejno ob uri, ki je določena za javno odpiranje ponudb, prikaže podatke o ponudniku, o variantah, če so bile zahtevane oz. dovoljene ter omogoči dostop do .pdf dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek "Predračun".
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.02.2020 11:00
Dodatne informacije:
Komunikacija s ponudniki o vprašanjih v zvezi z vsebino naročila in v zvezi s pripravo ponudbe poteka izključno preko portala javnih naročil.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
17.02.2020