Dosje javnega naročila 001243/2020
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, Metelkova ulica 9, 1000 Ljubljana
Blago: Laboratorijski material
ZJN-3: Odprti postopek

JN001243/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 27.02.2020
JN001243/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.03.2020
JN001243/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 06.04.2020
JN001243/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.05.2020
Zahtevek za revizijo

    JN001243/2020-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2020/S 042-098718
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
ursa.ulcar@zd-lj.si
+386 16203893
+386 13003912

Internetni naslovi
http://www.zd-lj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: http://www.zd-lj.si/

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16438
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Laboratorijski material
Referenčna številka dokumenta: JN-1/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava laboratorijskega materiala.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Laboratorijski potrošni material
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33141000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Laboratorijski potrošni material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za odvzem krvi
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33141000
33192500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Potrošni material za odvzem krvi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Kemikalije
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Kemikalije
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Steklovina
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33793000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacija Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Steklovina
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Kontejnerji za odpadni infektivni material
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44613800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Kontejnerji za odpadni infektivni material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Testi za določanje nivoja drog
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33141000
33696200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Testi za določanje nivoja drog
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Original material vezan na urinski analizator za štetje aktivnih bakterij Uro-Quick 60
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original material vezan na urinski analizator za štetje aktivnih bakterij Uro-Quick 60
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Original material vezan na avtomatski merilnik za sedimentacijo Roller 20
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original material vezan na avtomatski merilnik za sedimentacijo Roller 20
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Original kontrolni material proizvajalca Bio-Rad
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original kontrolni material proizvajalca Bio-Rad
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Original kontrolni material proizvajalca Randox
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original kontrolni material proizvajalca Randox
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na biokemični analizator Dimension Vista 1500
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na biokemični analizator Dimension Vista 1500
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Z možnostjo podaljšanja za eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na imunološki analizator Cobas E601 module
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na imunološki analizator Cobas E601 module
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Z možnostjo podaljšanja za eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na hematološki analizator Sysmex
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na hematološki analizator Sysmex
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na hematološki analizator DxH500
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na hematološki analizator DxH500
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator srčnih encimov Pathfast
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenege doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator srčnih encimov Pathfast
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator za odkrivanje hemoglobina v blatu Oc-Sensor Diana
Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator za odkrivanje hemoglobina v blatu Oc-Sensor Diana
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 17

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator za izvedbo preiskav za določanje HbA1c DCA Vantage
Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator za izvedbo preiskav za določanje HbA1c DCA Vantage
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 18

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator glukoze Hemocue
Številka sklopa: 18
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator glukoze Hemocue
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 19

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator glukoze Biosen
Številka sklopa: 19
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator glukoze Biosen
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 20

II.2.1 Naslov
Naslov: Hitri testi za uporabo na čitalcu Rapid Slide Scanner
Številka sklopa: 20
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Hitri testi za uporabo na čitalcu Rapid Slide Scanner
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 21

II.2.1 Naslov
Naslov: Original reagenti in material vezan na analizator za merjenje koncentracije CRP
Številka sklopa: 21
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
38434000
38434520
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Original reagenti in material vezan na analizator za merjenje koncentracije CRP
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 22

II.2.1 Naslov
Naslov: Hitri test za ugotavljanje razpok mehurja pri nosečnicah
Številka sklopa: 22.1.
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacija Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Hitri test za ugotavljanje razpok mehurja pri nosečnicah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 23

II.2.1 Naslov
Naslov: Epruveta (mala) za separacijo in koncentracijo jajčec parazitov v blatu
Številka sklopa: 22.2.
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696200
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Epruveta (mala) za separacijo in koncentracijo jajčec parazitov v blatu
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Pogoji za udeležbo so opredeljeni v točki 2.3 razpisne dokumentacije.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Pogoji za izvedbo JN so opredeljeni v razpisni dokumentaciji.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.03.2020   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.03.2020   12:00
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.03.2020   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.02.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.03.2020   13:06
DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM POPRAVEK PONUDBENEGA PREDRAČUNA:

Naročnik je v 6. sklopu ponudbenega predračuna dopolnil ZAHTEVANE POGOJE ZA PONUJENE ARTIKLE: »vsi ponujeni testi morajo biti za uporabo na čitalcu Rapid Slide Scanner«.

Naročnik je na svoji spletni strani objavil popravljen ponudbeni predračun. Popravek je obarvan z rdečo barvo. Prosimo vas, da navedena pojasnila upoštevate pri pripravi ponudb.


Datum objave: 06.03.2020   14:09
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

reference ponudnika:

ali je obdobje od 01.01.2020 - 31.12.2016 ustrezno obdobje?

Hvala.

ODGOVOR

Da, upošteva se obdobje od januar 2020 do december 2016.


Datum objave: 06.03.2020   14:11
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za potrditev, da je BON-2 ustrezno dokazilo za to, da ponudnik v preteklih 6 mesecih ni imel blokiranih računov.

ODGOVOR

Da, lahko priložite BON-2 obrazec.


Datum objave: 12.03.2020   11:42
VPRAŠANJE


v 20. člen pogodbe navajate
Pogodba se sklepa za:
- 1. 12. in 13. 22. sklop za obdobje 2 let in sicer od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2022 ter
- 11. in 12. sklop za obdobje 1 leta in sicer od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2021 z možnostjo podaljšanja za eno leto ter
pod pogojem, da jo podpišeta obe pogodbeni stranki in da prodajalec, v primeru da vrednost pogodbe presega 40.000 EUR z DDV, predloži finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v skladu s pogodbo.


Na strani 6 razpisne dokumentacije navajate "Končne cene v ponudbi so fiksne in veljajo za čas trajanja pogodbe."
8. člen

V 18. členu pogodbe pa ste napisali

Končne cene v ponudbi so fiksne in veljajo za dobo enega leta. Po preteku enega leta se cene iz Ponudbenega predračuna lahko spremenijo pod pogoji in na način, kot je določeno s 6. členom Pravilnika o načinu valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04). Kot podlaga za valorizacijo denarnih obveznosti se bo uporabil indeks cen življenjskih potrebščin.

Pri vseh treh navedbah prihaja do nejasnosti. Če se torej za 1. 12. in 13. 22. sklop pogodbe sklepa za obdobje 2 let in sicer od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2022 in mora veljati, kot ste navedli na strani 6 Končne cene v ponudbi so fiksne in veljajo za čas trajanja pogodbe, potem z navedbami v 18. členu pogodbe nekaj ni v redu.

Prosimo za natančen odgovor glede veljavnosti cen za sklope 1. 12. in 13. 22. Ali morajo cene veljati 2 leti ali pa kot navajate v 18. členuKončne cene v ponudbi so fiksne in veljajo za dobo enega leta. Po preteku enega leta se cene iz Ponudbenega predračuna lahko spremenijo pod pogoji in na način, kot je določeno s 6. členom Pravilnika o načinu valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04). Kot podlaga za valorizacijo denarnih obveznosti se bo uporabil indeks cen življenjskih potrebščin



ODGOVOR

Končne cene iz Ponudbenega predračuna veljajo za celotno dobo sklenjene pogodbe. Po preteku enega leta pa se cene iz Ponudbenega predračuna LAHKO spremenijo (to je le možnost, ko kumulativno povečanje dogovorjenega indeksa cen preseže 4% vrednosti, šteto od preteka enega leta od sklenitve pogodbe ob soglasju obeh pogodbenih partnerjev) pod pogoji in na način, kot je določeno s 6. členom Pravilnika o načinu valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04). Kot podlaga za valorizacijo denarnih obveznosti se bo uporabil indeks cen življenjskih potrebščin. Pogodba za 1. 12. in 13. 22. sklop se sklepa za obdobje 2 let in sicer od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2022.


Datum objave: 12.03.2020   11:45
VPRAŠANJE
SKLOP STEKLO

Pozicije 1-7: Ali naj bodo čaše visoke ali nizke?
Pozicije 10-15: Ali želite visoke ali nizke menzure?

ODGOVOR

4. sklop:
- Zap. št. 1 - 7: Visoke.
- Zap. št. 10 - 16: Visoke.




Datum objave: 12.03.2020   11:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 4 - pozicija 8: lijak, steklen, 55 mm, kratka cev: Kolikošno je lahko odstopanje od navedenega premera lijaka?
Hvala.

Lep pozdrav

ODGOVOR

4. sklop:
-Zap. št. 8: Dovoljeno odstopanje +/- 5,5 mm.



Datum objave: 12.03.2020   12:00
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop 4 - zap.št.: 22: lahko ponudimo posodo z merami 100x50 mm. Zahvaljujem se za vaš odgovor.

Lep pozdrav,

ODGOVOR

4. sklop:
-Zap. št. 22: Lahko ponudite posodo stek. s pokrovom 100 x 50 mm.



Datum objave: 12.03.2020   12:04
VPRAŠANJE
Prosimo, če lahko ponudimo v sklopu 4 pri številki 8 lijak stekleni, kratk. cev, ki ima premer 60 mm?


ODGOVOR

4. sklop:
- Zap. št. 8: Lahko ponudite lijak stekleni 60 mm kratk. cev.




Datum objave: 16.03.2020   07:27
VPRAŠANJE
Spoštovani

ali morajo biti referenčna potrdila podpisana s strani uporabnikov ? Če da prosimo, da to spremenite in zahtevate le od izbranih ponudnikov, ker trenutno ni čas, da se direktorji (ki so podpisniki) - zavodov in bolnišnic ukvarjajo še s tem ?

Hvala za povratno informacijo

ODGOVOR

Potrjene reference s strani naročnika (uporabnika) niso obvezne.


Datum objave: 16.03.2020   13:13
DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM PODALJŠANJE ROKA ZA ODDAJO PONUDBE:
Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.

Naročnik bo v točki 3 ROKI ZA PREDLOŽITEV IN ODPIRANJE PONUDB razpisne dokumentacije popravil rok za oddajo in odpiranje ponudbe, ki se pravilno glasi: »Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 najkasneje do 10. 4. 2020 do 9:00 ure« in »Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 10. 4. 2020 in se bo začelo ob 12:00 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.«.

Naročnik bo v točki 4 POJASNILA razpisne dokumentacije popravil rok za vprašanja in dogovore, ki se pravilno glasi: »Zadnji rok, do katerega lahko ponudniki zahtevajo pojasnila je 1. 4. 2020 do 9:00 ure. Naročnik bo ponudnikom odgovore posredoval v najkrajšem možnem času, najkasneje 2. 4. 2020 do 15:00 ure. Odgovori bodo objavljeni na Portalu javnih naročil.«

Čistopis razpisne dokumentacije bo objavljen na spletni strani naročnika do roka za oddajo odgovorov na Portalu javnih naročil. Popravki bodo obarvani z rdečo barvo. Prosimo vas, da navedena pojasnila upoštevate pri pripravi ponudb.


Datum objave: 17.03.2020   10:14
DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM PODALJŠANJE ROKA ZA POSTAVLJANJE VPRAŠANJ:

Naročnik je podaljšal tudi rok za postavljanje vprašanj na Portalu javnih naročil in sicer na 1. 4. 2020 do 9 ure. Pred objavo na portalu TED (objava traja do 5 dni) rok za postavljanje vprašanj na Portalu javnih naročil še ne bo prestavljen na ustrezni nov datum. Po objavi na portalu TED bodo ponudniki ponovno lahko zahtevali pojasnila.


Datum objave: 18.03.2020   08:25
VPRAŠANJE
Pozdrravljeni,

sklop 1-pozicija 36: vse posode za barvanje z držalom so za 10 ali več objektnih stekelc. Zato vas prosim, če lahko sporočite od katerega proizvajalca sedaj uporabljate.
Hvala za vaš odgovor.

Lep pozdrav,

ODGOVOR

1. sklop:
- zap. št. 36: Trenutno naročnik uporablja posode proizvajalca Wheaton Industries.



Datum objave: 18.03.2020   08:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zaradi trenutne situacije zaradi koronavirusa vas pozivamo, da prestavite rok za oddajo za vsaj 14 dni, saj bo zaradi odsotnosti veliko ljudi težko pripraviti razpis.
Hvala za razumevanje.


ODGOVOR

Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.



Datum objave: 18.03.2020   09:03
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo samo za potrditev, da vam v skladu z točko 2.6. razpisne dokumentacije da ni treba predložiti katalogov oz. prospektov in tehnično dokumentacijo
za artikle, ki jih je ponudnik dobavljal naročniku pri zadnjem javnem naročilu za laboratorijski material.
Hvala

ODGOVOR

Da, artikle, ki jih je ponudnik dobavljal naročniku pri zadnjem javnem naročilu za laboratorijski material, ni treba predložiti katalogov oz. prospektov in tehnično dokumentacijo.


Datum objave: 18.03.2020   09:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,
vljudno vas prosimo za prestavitev roka oddaje v mesec april.
Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.


Datum objave: 18.03.2020   09:41
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Prosili bi za potrditev, da katalogov ni potrebno prilagati za izdelke, ki ste jih uporabljali v preteklem obdobju.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Da, artikle, ki jih je ponudnik dobavljal naročniku pri zadnjem javnem naročilu za laboratorijski material, ni treba predložiti katalogov oz. prospektov in tehnično dokumentacijo.


Datum objave: 18.03.2020   09:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,

radi bi vam pripravili čim bolj kvalitetno ponudbo. Priprava želene ponudbe za JN zahteva veliko časa in natančnega dela (pridobivanje ponudb, opisi, oblikovanje ponudbe, ). Prav tako moramo za določene produkte kontaktirati naše dobavitelje iz tujine.
V tem času zaradi koronavirusa po celotni Evropi naši principali ne morejo pripraviti posebnih ponudb v tako kratkem času.
Zato vas prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe vsaj do 10.4.2020.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.


Datum objave: 18.03.2020   09:56
VPRAŠANJE
Glede na trenutno krizno situacijo vas prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe vsaj za 2 tedna.

ODGOVOR

Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.


Datum objave: 19.03.2020   13:41
VPRAŠANJE
Spoštovani,

glede na epidemijo in praktično izredne razmere v Sloveniji in tudi pri tujih dobaviteljih prosimo za ustrezno podaljšanje roka za oddajo ponudb (kot je to naredila že večina naročnikov), saj je v teh razmerah za ponudnike praktično nemogoče pridobiti in izdelati in vam posredovati konkurenčne ponudbe.

Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudbe in sicer je novi rok za oddajo ponudbe petek, 10. 4. 2020 do 9 ure.


Datum objave: 19.03.2020   14:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zaradi nastale situacije v Sloveniji in drugih državah, znotaraj EU in izven EU , je pridobivanje izpisov iz kazenske evidence (fizične osebe) oteženo, v nekaterih primerih nemogoče. Kot ponudnik smo se znašli v situaciji, da je eden izmed zakonitih zastopnikov, ki je tujec, v njegovi matični državi zaradi prioritet Ministrstvo za pravosodje potrdil ne izdaja.
Kot ponudnik vas naprošamo, da dovolite, da predložimo izpise iz kazenske evidence naknadno ( od izbranih ponudnikov) in ne v fazi oddaje to je 27/03/2020, ko se bo situacija v Sloveniji in svetu stabilizirala.

Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

Naročnik popravlja Prilogo 7 Potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence in drugi del prve alineje točke 2.2 Razlogi za izključitev razpisne dokumentacije, in sicer se pravilno glasi:
"DOKAZILA: Ponudnik izpolni obrazec ESPD: »Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek A: Razlogi, povezani s kazenskimi obsodbami za vse gospodarske subjekte v ponudbi.«
1. Ponudnik ob oddaji ponudbe predloži potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.
ali
2. Naročnik bo od ponudnikov zahteval potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne bo smel biti starejši od 27. 2. 2020."

Čistopis razpisne dokumentacije bo objavljen na spletni strani naročnika do roka za oddajo odgovorov na Portalu javnih naročil.



Datum objave: 20.03.2020   10:52
VPRAŠANJE
Spoštovani,

slop 1 - LABORATORIJSKI POTROŠNI MATERIAL:
Zap. št. 33 prosimo za pojasnitev ali mora biti vsaka posodica za urin pakirana v svojem ovojnem pakiranju ali so posodice lahko v pakiranju po več kosov (bulk)?

Lep pozdrav.


ODGOVOR

1. sklop:
- zap. št. 33: Vsaka posodica laborat. za urin mora biti pakirana v svojem ovojnem pakiranju (sterilna).




Datum objave: 20.03.2020   11:24
VPRAŠANJE
SKLOP 4
ZAP. ŠT. 22: Posoda stek. s pokrovom 100 x 60 mm
Vprašanje1: Prosimo naročnika, da definira ali je 100 mm premer ali višina posode (in/oz. ali je 60 mm premer ali višina posode)?
Vprašanje 2: Ali lahko ponudimo posodo brez "gumba" za prijemanje na sredini pokrova?

ODGOVOR

4. sklop:
- Zap. št. 22: 1. 100 mm je premer posode .
2. Ne, posoda mora imeti »gumb« za dvigovanje pokrova.

Vse posode iz 4. sklopa zap. št. 22 25 morajo imeti »gumb« za dvigovanje.



Datum objave: 23.03.2020   10:53
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Vprašanje za sklop 1 - zap.št.: 36: posoda za barvanje krvnih razmazov z držalom. Ali vam lahko ponudimo posodo z držalom za barvanje do 10 objektnih stekel?
Hvala za odgovor.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije.


Datum objave: 23.03.2020   11:06
VPRAŠANJE
SKLOP 4
ZAP. ŠT. 22: Posoda stek. s pokrovom 100 x 60 mm
Vprašanje1: Prosimo naročnika, da definira ali je 100 mm premer ali višina posode (in/oz. ali
je 60 mm premer ali višina posode)?
Vprašanje 2: Ali lahko ponudimo posodo brez "gumba" za prijemanje na sredini pokrova?


ODGOVOR

Že odgovorjeno v enem od prejšnjih vprašanj.


Datum objave: 23.03.2020   11:25
VPRAŠANJE
Pozdravljen!

Sklop 1/ zaporedna št. 35/ Ident 013909
Prosili bi za spremembo opisa, saj ste v preteklosti uporabljali epruvete z zamaškom na potisk, katere so bile za uporabnike ustrezne.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

1. Sklop:
zap. št. 35: Naročnik ostaja pri zahtevi iz razpisne dokumentacije, da je s pokrovom na navoj.




Datum objave: 23.03.2020   11:45
VPRAŠANJE
Za potrdila o nekaznovanosti fizičnih in pravne osebe imate vdokumentaciji zahtevo-" Datum izdaje predloženega potrdila ne sme biti starejši od 30 dni, šteto od roka za oddajo ponudb". Naročnik je podaljšal rok. Prosimo naročnika, da dovoli priložitev potrdil o nekaznovanost, ki smo jih že pridobili in se vežejo na stari rok torej niso starejša od 30 dni od roka 27.3.2020. Obe potrdili odražata aktualno stanje in prosimo, da dovolit da ju priložimo kot ustrezna tudi pri oddaji ponudbe do novega roka 10.4.2020.

ODGOVOR

Datum izdaje predloženega potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.


Datum objave: 25.03.2020   08:13
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 1 - zap.št. 36: lahko ponudimo posodo za barvanje do 10 steklc?

Hvala.

Lep pozdrav,

ODGOVOR

Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije.


Datum objave: 25.03.2020   08:24
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Sklop 5/ Zaporedna št. 5/ Ident 012823

Ali vam lahko ponudimo ident, ki ustreza zahtevani dimenziji 210-230 mm in ima volumen 6-10L?

Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR

5. sklop:
- zap. št. 5: Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije, da je velikost 6 L.



Datum objave: 25.03.2020   10:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

zanima nas ali je za naročnika sprejemljivo, da predložimo podpisane obrazce obrazec za pridobitev izpisov iz kazenske evidence(pravna in fizična oseba), kot to dopušča/predvideva ZJN-3 in naročnik obrazec na Ministrstvu za pravosodje pridobi sam.

ODGOVOR

23. VPRAŠANJE:

1. Ponudnik ob oddaji ponudbe predloži potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne sme biti starejši od 27.2.2020.
ALI
2. Naročnik bo od ponudnikov zahteval potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne bo smel biti starejši od 27.2.2020.



Datum objave: 25.03.2020   11:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v prilogi 7 zahtevate:

"POTRDILA MINISTRSTVA ZA PRAVOSODJE IZ KAZENSKE EVIDENCE


Ponudnik predloži potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne sme biti starejši od 30 dni, šteto od roka za oddajo ponudb."


Vljudno vas naprošamo, da nam zaradi nastale situacije virusnih obolenj in kadrovskih pomankljajev, dovolite prilogo ustreznih pooblastil za naročnika, na podlagi katerih lahko nato sami preverite želene informacije.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje,
lep dan.

ODGOVOR

1. Ponudnik ob oddaji ponudbe predloži potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne sme biti starejši od 27.2.2020.
ALI
2. Naročnik bo od ponudnikov zahteval potrdila Ministrstva za pravosodje iz kazenske evidence, in sicer za pravno osebo (gospodarsko družbo) in za vse (fizične) osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali osebe, ki imajo pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem. Datum izdaje predloženega potrdila ne bo smel biti starejši od 27.2.2020.




Datum objave: 25.03.2020   12:17
VPRAŠANJE
Zahteve za reference so
reference ponudnika: da je ponudnik v zadnjih treh (3) letih, šteto od dneva objave obvestila o tem naročilu na portalu javnih naročil (upošteva se obdobje od januar 2020 do december 2016) uspešno izvedel vsaj 3 dobave blaga, ki so predmet javnega naročila, in sicer različnim naročnikom v posamični letni vrednosti od najmanj 2.000 EUR z DDV do najmanj 25.000 EUR z DDV, odvisno od skupne okvirne ponudbene vrednosti, in sicer, če je skupna okvirna ponudbena vrednost vseh ponujenih sklopov:
o nižja od 10.000 EUR z DDV, mora biti vsaka referenca v letni vrednosti najmanj 2.000 EUR z DDV,
o višja od 10.000 EUR z DDV in nižja od 50.000 EUR z DDV, mora biti vsaka referenca v letni vrednosti najmanj 10.000 EUR z DDV in
o višja od 50.000 EUR z DDV, mora biti vsaka referenca v letni vrednosti najmanj 25.000 EUR z DDV letno.


Prosimo za pojasnilo navedbe "uspešno izvedel vsaj 3 dobave blaga, ki so predmet javnega naročila, in sicer različnim naročnikom v posamični letni vrednosti od najmanj 2.000 EUR z DDV do najmanj 25.000 EUR z DDV"
ALi morajo biti za enega naročnika 3 dobave v posamični letni vrednosti od najmanj 2.000 EUR z DDV do najmanj 25.000 EUR z DDV ali mislite 3 dobave trem različnim naročnikom-torej ena dobava vsakemu posameznemu?

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da je ponudnik uspešno izvedel vsaj 3 dobave trem različnim naročnikom - torej ena dobava vsakemu posameznemu.


Datum objave: 27.03.2020   07:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vprašanja se nanašajo na 2.sklop "Potrošni material za odvzem krvi", pri tem pa bi pa še želeli najprej pripisati uvodni del, kajti že vrsto let prejemamo negativen odgovor z vaše strani, kljub temu, da pokrivamo z izdelki dobršen del Slovenije, saj zastopamo prav tako svetovnega in enakovrednega proizvajalca medicinskih pripomočkov, z vsemi potrebnimi certifikati, ISO direktivami,...kot jih uporabljate sedaj. Zastopimo, da je razpis sestavljen tako, da ste zahtevali izdelke, ki jih uporabljate, saj ste na njih navajeni in jih uporabljate že vrsto let. Pri tem bi vas želeli zaprositi za možnost, da dopuščate prijavo enakovrednih izdelkov, ki se brez problemov uporabljajo že vrsto let v Sloveniji.

Zaprosili bi vas torej, da dopustite prijavo, katerih uporaba je enakovredna:

pod zap.št. 4 - epruvete za biokemijo z volumnom 9ml namesto 10ml,
pod zap. št. 20 in 21 igle z držalom, kjer je zaklep na držalu, kajti igel z zaklepom brez držala mi nimamo. Končna uporaba vseh teh pripomočkov, ki ustrezajo novi direktivi o med.pripomočkih, je enaka, saj po sestavi držala in igle, moramo vse skupaj zavreči. Držala za ponovno uporabo ne ustrezajo novi direktivi, ker ne zagotavljajo varnosti pred okužbo.
pod zap. 24 in 25 metuljčkov z dolžino katetra 19cm namesto 18cm.

Vljudno vas naprošamo, če nam omogočite prijavo, saj s tem tudi ugodite zakonu o javnem naročanju, predvsem pa si si priskrbite cene, ki bodo za vas kot naročnika, ugodnejše.

V upanju na ugodno rešitev, vas lepo pozdravljamo.



ODGOVOR

2. sklop:
- zap. št. 4: Lahko ponudite 9 ml.
- zap. št. 20: Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije, da je igla z ventilom in varnostnim zaklepom na igli (brez držala).
- zap. št. 21: Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije, da je igla z ventilom in varnostnim zaklepom na igli (brez držala).
- zap. št. 24: Lahko ponudite dolžino 19 cm, ostale zahteve iz razpisne dokumentacije ostanejo nespremenjene.
- zap. št. 25: Naročnik ostaja pri zahtevah iz razpisne dokumentacije, da je dolžina 30 cm.


Datum objave: 27.03.2020   10:41
VPRAŠANJE
Prosimo, da glede na situacijo v kateri se nahaja Slovenija malce popustite pri zahtevah za veljavnost obrazca BON-2, da razbremenimo nas in javno upravo pri zagotovitvi zahtevanih obrazcev. Prosimo, da sprejmete obrazec BON-2, ki ima datum izdaje 30.1.2020 ali pa umaknete zahtevo po obrazcu in sprejmete le ESPD kot izjavo o izpolnjevanju pogoja.

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik predloži potrdila vseh bank, pri katerih ima odprt transakcijski račun ali BON obrazec, katerega datum izdaje ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.

Naročnik popravlja točko a) druge alineje Ekonomski in finančni položaj točke 2.3 Pogoji za sodelovanje razpisne dokumentacije, in sicer se pravilno glasi:»DOKAZILA: Izpolniti obrazec ESPD: gornji stavek vpisati v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Druge ekonomske ali finančne zahteve« ter predloži potrdila vseh bank, pri katerih ima odprt transakcijski račun ali BON obrazec, katerega datum izdaje ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.«



Datum objave: 27.03.2020   13:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo, če nam lahko pri sklopu 20, 4 postavka razjasnite vašo zahtevo. Pod opisom artikla je omenjena pozitivna kontrola in dodatna zunanja kontrola, kaj je mišljeno s tem? Ali je s tem mišljeno, da sta pozitivna in negativna kontrola v kitu?

20. sklop, 6 postavka: prosimo za sprejem občutljivosti na Rota virus >96,3 (specifičnost višja, kot zahtevano)

ODGOVOR

20. sklop:
- zap. št. 4: Dodatna zunanja kontrola predstavlja kontrolni material za redno delo in je pozitivna kontrola.
- zap. št. 6: Naročnik bo popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »občutljivost Rota več kot 96,3% in Adeno več kot 90 %«. Ostale zahteve ostanejo nespremenjene.



Datum objave: 27.03.2020   14:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ker nam je v teh časih po težkih mukah uspelo pridobiti BON-2 na Ajpesu, verjamemo, da dovolite, da je datum izpisa bona ustrezen, če je pridobljen po objavi javnega naročila.

Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik predloži potrdila vseh bank, pri katerih ima odprt transakcijski račun ali BON obrazec, katerega datum izdaje ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.


Datum objave: 27.03.2020   14:32
VPRAŠANJE



Opis

EUR

Datum

Prejemniki


















Spoštovani,

Priloga 4
Referenčna lista ponudnika:

v tej prilogi ni potrebno navesti zneskov, medtem ko je v ESPD obrazcu C: Tehnična in strokovna sposobnost pri referencah naveden tudi stolpec "EUR oz. Vnesite znesek".

Prosimo naročnika pojasnilo, ali v ESPD obrazcu stolpec EUR pustimo prazen.

Hvala.


















ODGOVOR

V ESPD mora ponudnik nujno vpisati vrednosti dobave blaga, saj kot izhaja iz razpisne dokumentacije so »reference ponudnika« pogoj za sodelovanje, z njimi pa ponudnik izkaže tehnično in strokovno sposobnost.



Datum objave: 31.03.2020   08:07
VPRAŠANJE



SKLOP 4
ZAP. ŠT. 22: Posoda stek. s pokrovom 100 x 60 mm
Vprašanje1: Prosimo naročnika, da definira ali je 100 mm premer ali višina posode (in/oz. ali je 60 mm premer ali višina posode)?
Vprašanje 2: Ali lahko ponudimo posodo brez "gumba" za prijemanje na sredini pokrova?

Odgovorili ste, da potrebujete posodo premera 100 mm in višine 60 cm, z gumbom za prijemanje na sredini pokrova. Ker takšne posode pri več proizvajalcih ne najdemo, vas vljudno prosimo za proizvajalca in mogoče kodo izdelka, ki ga trenutno uporabljate. Mogoče iščemo napačen izdelek in bi nam ta informacija pomagala, da ponudimo ustrezen ali enakovreden izdelek in tako izpolnimo sklop. Vnaprej hvala.



ODGOVOR

4. sklop:
- zap. št. 22: Trenutno naročnik uporablja posodo proizvajalca Hecht Glaswarenfabrik GmbH & Co KG, kataloška številka HE-4405/5.



Datum objave: 31.03.2020   08:10
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za pojasnilo, ali glede na to, da v obrazcu Reference ne vpisujemo vrednosti, vrednosti dobav potrebno vpisati niti v ESPD, kjer je sicer stolpce za vpis vrednost v EUR.

Hvala lepa.

ODGOVOR

V ESPD mora ponudnik nujno vpisati vrednosti dobave blaga, saj kot izhaja iz razpisne dokumentacije so »reference ponudnika« pogoj za sodelovanje, z njimi pa ponudnik izkaže tehnično in strokovno sposobnost.



Datum objave: 31.03.2020   08:16
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali lahko potrdite, da je BON-2 izdan na datum 11.03.2020 še ustrezen?

Najlepša hvala.

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik predloži potrdila vseh bank, pri katerih ima odprt transakcijski račun ali BON obrazec, katerega datum izdaje ne sme biti starejši od 27. 2. 2020.


Datum objave: 31.03.2020   08:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vljudno prosimo, da naročnik zaradi lažje organizacije dela ponudnikov v teh časih, ko večinoma delamo od doma, na portalu javnih naročil objavi, ko bo odgovoril na vsa vprašanja, da bomo takoj obveščeni, da ne bo več sprememb.

Hvala lepa.

ODGOVOR

Naročnik bo ponudnikom odgovore posredoval v najkrajšem možnem času, najkasneje 2. 4. 2020 do 15:00 ure. Odgovori bodo objavljeni na Portalu javnih naročil.


Datum objave: 31.03.2020   10:26
VPRAŠANJE
V ESPD obrazcu v oddelku C: Tehnična in strokovna sposobnost je rubrika
Delež podizvajanja
Gospodarski subjekt namerava morebiti oddati v podizvajanje naslednji delež (tj. odstotek) javnega naročila. Opozarjamo, da morate v primeru, da se je gospodarski subjekt odločil oddati del javnega naročila v podizvajanje in za izvedbo tega dela uporablja podizvajalčeve zmogljivosti, za te podizvajalce izpolniti ločen ESPD, glej oddelek C dela II zgoraj. in polje kamor vpisujemo.

Ali v primeru , da ne sodelujemo s podizvajalci pustimo okno za vpis prazno ali pa želite, da vanj napišemo npr. ne sodelujemo s podizvajalci

ODGOVOR

ESPD obrazec mora biti izpolnjen tako, da je nedvoumno razviden odgovor na zahtevo. V primeru deleža podizvajanja tako lahko ponudnik napiše npr. »ne sodelujem s podizvajalci« ali » / «.


Datum objave: 31.03.2020   10:42
VPRAŠANJE
Ali moramo v Vzorcu pogodbe-Priloga 9 tudi izpolnjevati prazna polja ali zadostuje da jo le podpišemo in žigosamo, ter s tem potrdimo da se strinjamo z vsebino.

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik predloži izpisan, podpisan in žigosan vzorec pogodbe, s čemer potrjuje, da soglaša s pogodbenimi določili, in ni potrebno izpolnjevati prazna polja.


Datum objave: 31.03.2020   10:45
VPRAŠANJE
2.1 VSEBINA PONUDBE
V razpisni dokumentaciji na strani 3 ste navedli
Ponudba mora vsebovati vso naslednjo dokumentacijo, po priporočljivem vrstnem redu:

Priloga 10: Vzorec Obrazec finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti

Na strani 10 pa
Izbrani ponudnik bo moral ob podpisu pogodbe svoje obveznosti zavarovati s finančnim zavarovanjem, če skupna pogodbena vrednost presega 40.000 EUR z DDV, s kavcijskim zavarovanjem pri zavarovalnici ali z bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, po priloženem Obrazcu: »Obrazec zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti po EPGP-758«, in sicer v višini 5% skupne vrednosti pogodbe z DDV, veljavno še najmanj 10 dni po preteku pogodbenega obdobja po vzorcu. Izpolnjen obrazec izbrani ponudnik predloži ob podpisu pogodbe priloga 10.

VPRAŠANJE:
Prijavljamo se na en sklop katerega vrednost je mnogo nižja kot 40.000 EUR z DDV. Če bomo ta sklop dobili naša pogodbena vrednost zagotovo ne bo dosegala 40.000 EUR z DDV. Sprašujemo namreč ali sploh moramo v oddani ponudbeni dokumentaciji prilagati Prilogo 10: Vzorec Obrazec finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, saj naša ponudba za vse ponujene sklope (torej en sklop) zdaleč ne dosega vrednosti 40.000 EUR z DDV?

ODGOVOR

Tudi v primeru, ko pogodba ne presega 40.000 EUR z DDV, mora ponudnik v ponudbi priložiti podpisan in žigosan vzorec zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.


Datum objave: 31.03.2020   10:48
VPRAŠANJE
Spoštovani

Ali na Portal v pdf oddamo samo rekapitulacijo in ne skupaj s predračuni ?

Hvala


ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik v informacijskem sistemu e-JN v razdelek »Predračun« naloži izpolnjen obrazec »Rekapitulacija« v .pdf datoteki, ki bo dostopen na javnem odpiranju ponudb, obrazec »Ponudben predračun« pa naloži v razdelek »Drugi dokumenti«, ki je lahko v .pdf in/ali .xls obliki.


Datum objave: 31.03.2020   10:51
VPRAŠANJE
Vprašanje, Sklop 1. LPM

Za izdelke pod zap. št: 9, 10 in 11 Kozarci PVC. bi bilo primerneje, če se PVC izdelke nadomesti s Kozarci iz papirja. Glede na trend in predpise o omejevanju piknik plastike je že zaznati težave pri dobavah, ker proizvajalci opuščajo te programe. V 2 letnem obdobju lahko to naraste do mere, da dobave ne bodo več mogoče.
Predlagamo da se beseda PVC nadomesti za PAPIR-nati.
Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR

Naročnik ostaja pri zahtevah iz ponudbenega predračuna.


Datum objave: 31.03.2020   11:40
VPRAŠANJE
SKLOP 4
ZAP. ŠT. 22: Posoda stek. s pokrovom 100 x 60 mm

Iz vaših odgovorov na vprašanja je nastala popolna nejasnost, kaj sploh želite. Podali ste namreč dva popolnoma nasprotna odgovora glede dimenzij in oblike posode, ter prisotnost pokrova. Namreč 20.03.2020 11:24 ste odgovorili, da želite posodo, ki naj ima 100 mm premera (torej 60 mm je višina te posode)-posoda je nizka in široka in naj ima pokrov z gumbom za prijemanje.
V odgovoru z 31.03.2020 08:07 pa navajate, da uporabljate posodo Hecht Glaswarenfabrik GmbH & Co KG, kataloška številka HE-4405/5. Pri pregledu kataloga Hecht smo ugotovili, da je to posoda, ki je visoka 100 mm in ima premer 50 mm. Torej ta posoda je ozka in visoka in sploh nima pokrova.Torej to je popolnoma obratno kot navajate v odgovoru z dne 20.3.2020.

Ker gre v obeh odgovorih za dve totalno nasprotni dimenziji posod, namreč pri eni je premer 100 mm, pri drugi pa je višina 100 mm. Obliki posod, ki izhajajo iz dimenzij sta popolnoma različni v vaših pojasnilih. Navedite kaj želite. Če želite premer 100 mm potem to posoda, ki jo sedaj uporabljate (Hecht -4405/5, ki ima sicer sedaj novo kodo 44405012,proizvajalec je namreč spreminjal kode. Poleg tega koda izdelka Hecht 4405/5 predstavlja posodo višine 100 mm in premera 50 mm BREZ pokrova (nima pokrova). Sploh ne vemo, kaj želite zato vljudno prosimo pojasnite točno, kateri od vaših objavljenih odgovorov ni pravilen in kaj želite od posode. Še enkrat točno koliko naj bo višina posode, koliko mm naj bo premer in ali naj ima pokrov z gumbom.


ODGOVOR

Naročnik se opravičuje za nejasnosti in briše zap. št. 22 iz 4. sklopa ponudbenega predračuna.

Čistopis ponudbenega predračuna bo objavljen na spletni strani naročnika do roka za oddajo odgovorov na Portalu javnih naročil.




Datum objave: 01.04.2020   08:34
VPRAŠANJE
Ali je potrebno vzorec pogodbe tudi izpolniti ali zadostuje podpis in parafa ter žig

ODGOVOR

Naročnikova zahteva je, da ponudnik predloži izpisan, podpisan in žigosan vzorec pogodbe, s čemer potrjuje, da soglaša s pogodbenimi določili, in ni potrebno izpolnjevati prazna polja.


Datum objave: 02.04.2020   07:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,

glede na vaš odgovor

"VPRAŠANJE
V ESPD obrazcu v oddelku C: Tehnična in strokovna sposobnost je rubrika
Delež podizvajanja
Gospodarski subjekt namerava morebiti oddati v podizvajanje naslednji delež (tj. odstotek) javnega naročila. Opozarjamo, da morate v primeru, da se je gospodarski subjekt odločil oddati del javnega naročila v podizvajanje in za izvedbo tega dela uporablja podizvajalčeve zmogljivosti, za te podizvajalce izpolniti ločen ESPD, glej oddelek C dela II zgoraj. in polje kamor vpisujemo.

Ali v primeru , da ne sodelujemo s podizvajalci pustimo okno za vpis prazno ali pa želite, da vanj napišemo npr. ne sodelujemo s podizvajalci

ODGOVOR

ESPD obrazec mora biti izpolnjen tako, da je nedvoumno razviden odgovor na zahtevo. V primeru deleža podizvajanja tako lahko ponudnik napiše npr. »ne sodelujem s podizvajalci« ali » / «. "


prosimo naročnika, da tu prizna ESPD kot ustrezen tudi, če je ponudnik tu pustil prazno, saj smo že v dveh eksplicitnih vprašanjih glede podizvajalcev odgovorili z "NE", tukaj pa smo ocenili, da se od tistega ponudnika, ki ne sodeluje s podizvajalci pač razumeli, da tu ni potrebno vpisati nič.

ESPD obrazec smo namreč že izpolnili in podpisali, delamo pa od doma, tako da je malce bolj zapleteno s podpisi.

Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

V kolikor je nedvoumno razvidno, da ponudnik ne sodeluje s podizvajalcem, potem v tem primeru lahko pustite prazno.



Datum objave: 02.04.2020   08:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vprašanje se nanaša za sklop 2,

in sicer, v zahtevi imate zapisano, da morajo biti vsi produkti od 1 do 28 od istega proizvajalca, pri tem pa ste izpostavili nekaj produktov, ki so razpisani v manjšem številu, npr. igle z zaklepom točno določene dolžine 32mm in pakiranje po 48 kosov, črnih ste razpisali 1 škatlico, zelenih igel pa 110 škatlic, kar je generalno gledano majhno število za tako velik zdravstveni dom. Izpostavii ste, da želite zaklep na igli, in da se ne sme ponuditi zraven držalo, kljub temu, da igel brez držal ne morete uporabiti, torej v vsakem primeru potrebujete za takšno iglo držala, ki pa se morajo po novi direktivi zavreči, da ne pride okužbe.
Če dopustite ponudbo igel skupaj z držali, je zaključen izdelek lažji za uporabo, torej takšen izdelek vas pri uporabi ne omejuje in je popolnoma enakovreden za uporabo, pri tem pa privarčujete čas, ker ni sestavljanja izdelka.

Vljudno vas naprošamo, če lahko k vsakem produktu pripišete "ALI ENAKOVREDNO" oziroma produkte, ki jih izrecno želite, kot so npr. igle z zaklepom in podobne artikle, ki jih trenutno zastopa le trenutni dobavitelj, prestavite v drug sklop, kajti trenutno se lahko na razpis prijavi le vaš sedanji dobavitelj, kar ni v skladu po ZJN - saj bi potemtakem vsako ponudbo, kjer bi ponudili enakovredne certificirane izdelke, ki so prav tako v svetovni uporabi, zavrnili, kar bi pomenilo prilagoditev razpisne dokumentacije le enem ponudniku in žal revizijo na razpisno dokumenatacijo.


Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
V upanju na ugodno rešitev, vas lepo pozdravljamo.


ODGOVOR

Skladno s 3. alinejo 1. odstavka 7. člena Uredbe o varovanju delavcev pred tveganji zaradi poškodb z ostrimi pripomočki mora biti varnostni zaklep na igli. Zaradi uporabe igel na različnih delovnih mestih (npr. diagnostični laboratorij, patronaža itd.), naročnik potrebuje igle z zaklepom brez in z držali ter posebej tudi nastavek za igle za 1x uporabo (zap. št. 28).


Datum objave: 02.04.2020   08:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Z dne 03.03.2020 13:06 ste objavili dodatna pojasnila in popravek ponudbenega predračuna za SKLOP 6. S tem onemogočate konkurenco in favorizirate enega same dobavitelja, čeprav za to ni ne tehničnega, ne strokovnega in ne operacijskega razloga. Testi iz 6. sklopa se uporabljajo v CPZOPD, ki je ločena enota.
Pozivamo vas k ponovnemu razmisleku o upravičenosti zahteve o točno določenem »readerju« in pričakujemo spremembo v smislu odprtja sklopa.


ODGOVOR

Naročnik ostaja pri zahtevah iz ponudbenega predračuna, ker se bodo testi za določanje nivoja drog iz 6. sklopa uporabljali na čitalcu Rapid Slide Scanner.


Datum objave: 02.04.2020   08:44
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Sklop 6: pozivamo vas, da na novo postavljen pogoj z dne 03.03.2020 umaknete in omogočite konkurenco. Tudi iz strokovnega zornega kota narave dela v CPZOPD in izkušen drugih enot, je uporaba čitalcev testov neživljenjska, saj upočasnjuje delo in s tem širijo nemir/konflikte. Poskušajte se postaviti v vlogo zaposlenih v CPZOPD in odstranite zahtevo.


ODGOVOR

Naročnik ostaja pri zahtevah iz ponudbenega predračuna, ker se bodo testi za določanje nivoja drog iz 6. sklopa uporabljali na čitalcu Rapid Slide Scanner.


Datum objave: 02.04.2020   12:17
DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM:

Naročnik je na svoji spletni strani objavil KONČNO VERZIJO ponudbenega predračuna in razpisne dokumentacije. Vsi popravki so obarvani z rdečo barvo.
Prosimo vas, da navedena pojasnila upoštevate pri pripravi ponudb.