Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: IZDELANA ZDRAVILA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 136.282,82 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN001284/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 02.03.2020
JN001284/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.03.2020
JN001284/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.04.2020
JN001284/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.04.2020
JN001284/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 30.04.2020
JN001284/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 30.04.2020
JN001284/2020-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.08.2020
JN001284/2020-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.11.2020
JN001284/2020-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 02.02.2021
JN001284/2020-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.05.2021
JN001284/2020-X06 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.07.2021
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava zdravil.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno s 1. točko 95.člena ZJN-3 lahko stranki okvirnega sporazuma sporazumno podaljšata trajanje okvirnega sporazuma s sklenitvijo aneksa k okvirnemu sporazumu. Aneks lahko skleneta v primeru, če novi postopek oddaje javnega naročila ni zaključen pravočasno, in sicer za čas do zaključka postopka oddaje javnega naročila oziroma sklenitve novega okvirnega sporazuma.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.03.2020 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 16.09.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.03.2020 13:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.03.2020 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
02.03.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 06.03.2020 13:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za podatek katero ceno na dan za registrirana zdravila upoštevamo?
Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik je kot merilo za izbiro ponudnika določil najnižjo končno ceno posamezne vrste blaga. Ponudnik sam definira ceno ponujene vrste blaga.
Datum objave: 06.03.2020 13:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zaprosili bi za podaljšanje roka za oddajo ponudbe in sicer do 20.3.2020.
Upamo, da boste naši prošnji ugodili.
S spoštovanjem,
ODGOVOR
Naročnik je določil dovolj dolgi rok za pripravo ponudbe in roka za oddajo ponudb ne bo podaljšal.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.