Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.03.2020 15:41
Da, rok je do 3.4.2020 do 10:00 ure.
Datum objave: 27.03.2020 14:39
1. Minimalna velikost logotipa na električnih kolesih je definirana na str. 3 razpisne dokumentacije, pod točko n.), in sicer: »Minimalna dimenzija logotipa CROSSMOBY na električnih kolesih je 38,1 mm dolžine logotipa.«
2. Najdaljša razdalja med postajami je 25 kilometrov, zato menimo da je domet ustrezen.
3. Gre za priporočilo, ponudnik sam odgovarja in nosi posledice morebitnega vandalizma.
4. V kolikor so vsa stojala zasedena, mora biti kolo vrnjeno na najbližje naslednje postajališče.
5. Zadeva je stvar ponudnika.
6. Zadeva je stvar ponudnika (funkcionalnosti programske opreme), gre za specifično tehnične zadeve, zadeva mora delovati in biti uporabna. Mi sistem najemamo za določen čas in ga ne kupujemo, gre za pilotno projektno aktivnost.
7. Ko na lokaciji najema ni fizične osebe je možna prijava in prevzem kolesa preko aplikacije. Pogoj v razpisu je namreč da mora biti prijava možna tako fizično (v času uradnih ur TIC-ov) kot preko aplikacije. V razpisu je naveden pogoj da mora biti prijava možna tudi v italijanskem in angleškem jeziku.
8. Časovni interval bo dogovorjen z občinami po postavitvi, vendar pa ga naj bi bilo mogoče tudi spreminjati, zato le tega nismo natančno definirali.
9. Večina mikrolokacij je definiranih, za tiste ki pa še bodo je od trenutka definiranja lokacije na voljo 30 dni časa.
10. V projektu CROSSMOBY ni bilo zahtev po integraciji z ostalimi sistemi, saj gre za pilotni projekt, ki traja do 2021.
11. V razpisu je že navedeno da mora biti aplikacija delujoča. V projektu CROSSMOBY ni bilo zahtev po integraciji z ostalimi sistemi, saj gre za pilotni projekt, ki traja do 2021.
Datum objave: 27.03.2020 19:17
VPRAŠANJE
1. Glede prostora za napise na kolesih predlagamo, da definirate minimalno velikost.
2. Za baterijo zahtevate domet do 50 km. Glede na razdalje med posameznimi kolesarskimi postajami predvidenimi v projektu, je domet baterije prenizko postavljen.
3. Pri bateriji navajate, da mora biti baterija vgrajena. Predlagamo, da se v izogib vandalizmu jasneje napiše, da mora biti vgrajena v ogrodje kolesa in dostopna samo serviserjem šele potem, ko se kolo odklene iz stojala.
4. Kako je z vračilom koles, ko so vsa stojala zasedena (lahko se predvideva, da bo občasno prišlo tudi do skupinskega najema koles (družina, skupina prijateljev ipd.) npr. v Sežani in oddaji v Kozini ali Komnu). Zato predlagamo, da mora biti zahtevana rešitev oddaje tudi za primere, ko bodo vsa stojala zasedena vključno z nadaljnjo možnostjo najema teh koles.
5. Precej pomanjkljivo so zapisane tudi zahteve glede rednega servisiranja in vdrževanja koles ter odzivnih časov za servis in redistribucijo koles. Zlasti v poletnem času, ko bo število izposoj naraslo tudi na račun dnevnih obiskovalcev in turistov in glede na vašo zahtevo po takojšnjem nadomeščanju koles / postaj v primeru okvare, poškodbe, kraje, vandalizma, bi bilo potrebno zahtevati, da mora imeti ponudniki ali registrirano podjetje na območju občin Divača, Hrpelje - Kozina, Komen, Sežana ali da imajo izbranega zunanjega izvajalca s sedežem na tem območju, da bodo lahko odzivni časi skladni z vašimi zahtevami in potrebami uporabnikov.
6. V razpisni dokumentaciji so zelo pomankljivo zapisane funkcionalnosti, ki jih zahtevate od programske opreme. Prosimo za podroben opis kaj naj bi celovita informacijska programska oprema vključevala v izogib stroškom, ki bi jih lahko imeli pri morebitnih nadgradnjah programske opreme (svetujemo brez navajanja z možnostjo nadgradnje). Menimo, da zgolj opis, da mora omogočiti registracijo, dostopnost preko telefona, sistem na kraju izposoje, enostaven sistem za spremljanje, uporabo in nadzor je bistveno premalo. Svetujemo, da dopolnite seznam s funkcionalnostmi, ki jih imajo sodobni sistemi souporabe (skiro, kolo, avtomobili) in zahtevate, da ponudniki priložijo ustrezne reference.
7. Poleg tega sodobni sistemi souporabe temeljijo na celoviti registraciji (vključno z varno prvo prijavo uporabnikov v sistem), izposoji in vračilu vozil (v primeru tega javneg naročila seveda koles) preko mobilne aplikacije. Tako npr. predhodno offline preverjanje identifikacije uporabnika zlasti v primerih vezanih na storitve mikromobilnosti, so izredno neuporabne zlasti za potrebe dnevnih obiskovalcev, turistov. Kako si bo lahko izposodil nekdo izposodil kolo izven delovnega časa offline registracijskega centra, še zlasti, ker zahtevate med drugim, da mora biti sistem dostopen 27/7. Mobilna aplikacija bi morala delovati tudi še v vsaj italijanskem jeziku (zaradi bližine Italije in vira financiranja projekta!). Menimo, da je potrebno pogoj dopolniti in zahtevati od ponudnikov tudi ustrezne reference.
8. Sistem naj bi se brezplačno uporabljalo. Lahko prosim definirate za kakšen časovni interval (pol ure, eno uro, cel dan in če tudi omejitev na dnevno, mesečno, letno frekvenco). Sicer pa smo mnenja, da bi bilo potrebno v razpisni dokumentaciji zahtevati tudi možnost dodajanja in spreminjanja časovnih intervalov, frekvenc ter cen brez dodatnih stroškov.
9. Roki za implementacijo sistema so izredno kratki zlasti glede na dejstvo, da mikro lokacije še niso definirane in zato tudi ustrezna pripravljalna dela očitno še niso izvedena. Običajno se za implementacijo potrebuje bistveno več mesecev (potrjeno na podlagi analize rokov izvedbe primerljivih projektov v drugih občinah po Sloveniji), zato ocenjujemo, da je rok izločevalen in podpira zgolj enega ponudnika. Poleg tega so kratki roki običajno povezani tudi z višjimi stroški. Zato zahtevamo, da se rok za implementacijo podaljša za nekaj mesecev. Poleg zgoraj navedenih razlogov menimo, da bi bilo potrebno rok za izvedbo podaljšati tudi zaradi virusne situacije, ki bo očitno žal še nekaj časa trajala.
10. V razpisni dokumentaciji niste nikjer predvideli integracije sistema z drugimi sistemi mobilnosti v občini. Ker predvidevamo, da želite izbrati sistem z odlično uporabniško izkušnjo, ki se ga bo uporabljalo tako med domačini kot tudi domačimi in tujimi obiskovalci, ki bo del širšega sistema javne izposoje koles (na slovenski in italijanski strani glede na vir financiranja projekta), del ponudbe pametnega mesta / vasi, turistične ponudbe, ki bo integriran z javnim potniškim prometom in zato tudi sestavni del prevoza v zadnjem kilometru, ki bo predstavljal dopolnitev e-mobilnosti v mestih (npr. navezava na druge nove oblike mobilnosti potnikov), ki se ga bo lahko postopno širilo in vključevalo v druge EU projekte, svetujemo, da se razpisna dokumentacija v tem delu ustrezno dopolni in da se od ponudnikov zahteva priložitev ustreznih že izvedenih referenc. Reference morajo vključevati najmanj
- možnost implementacije sistema na centraliziranih spletnih lokalnih straneh ponudnika
- možnost implementacije zemljevida postaj in stanja v živo na spletnih straneh občine
- možnost povezave sistema z integriranimi prevoznimi storitvami drugih tipov (poenoten račun ali poenotena kartica).
Izkušnje iz drugih mest, kjer integracije v razpisni dokumentaciji niso zahtevali potrjujejo, da so uporabniki in naročniki manj zadovoljni in sistem javne izposoje koles ne živi skladno s pričakovanji naročnika.
11. Poleg tega bi bilo potrebno zahtevati, da mora ponudnik v fazi pregledovanja in ocenjevanja ponudb naročniku ne samo dostaviti naročniku v pregled e-kolo in stojalo za kolesa, ampak tudi izvesti prezentacijo programske opreme vključno z mobilno aplikacijo in rešitvami za integracijo z drugimi sistemi mobilnosti v občini.
ODGOVOR
1. Minimalna velikost logotipa na električnih kolesih je definirana na str. 3 razpisne dokumentacije, pod točko n.), in sicer: »Minimalna dimenzija logotipa CROSSMOBY na električnih kolesih je 38,1 mm dolžine logotipa.«
2. Najdaljša razdalja med postajami je 25 kilometrov, zato menimo da je domet ustrezen.
3. Gre za priporočilo, ponudnik sam odgovarja in nosi posledice morebitnega vandalizma.
4. V kolikor so vsa stojala zasedena, mora biti kolo vrnjeno na najbližje naslednje postajališče.
5. Zadeva je stvar ponudnika.
6. Zadeva je stvar ponudnika (funkcionalnosti programske opreme), gre za specifično tehnične zadeve, zadeva mora delovati in biti uporabna. Mi sistem najemamo za določen čas in ga ne kupujemo, gre za pilotno projektno aktivnost.
7. Ko na lokaciji najema ni fizične osebe je možna prijava in prevzem kolesa preko aplikacije. Pogoj v razpisu je namreč da mora biti prijava možna tako fizično (v času uradnih ur TIC-ov) kot preko aplikacije. V razpisu je naveden pogoj da mora biti prijava možna tudi v italijanskem in angleškem jeziku.
8. Časovni interval bo dogovorjen z občinami po postavitvi, vendar pa ga naj bi bilo mogoče tudi spreminjati, zato le tega nismo natančno definirali.
9. Večina mikrolokacij je definiranih, za tiste ki pa še bodo je od trenutka definiranja lokacije na voljo 30 dni časa.
10. V projektu CROSSMOBY ni bilo zahtev po integraciji z ostalimi sistemi, saj gre za pilotni projekt, ki traja do 2021.
11. V razpisu je že navedeno da mora biti aplikacija delujoča. V projektu CROSSMOBY ni bilo zahtev po integraciji z ostalimi sistemi, saj gre za pilotni projekt, ki traja do 2021.