Dosje javnega naročila 001408/2020
Naročnik: OBČINA GORIŠNICA, Gorišnica 83A, 2272 Gorišnica
Gradnje: Modernizacija ceste Zamušani JP602221
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN001408/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.03.2020
JN001408/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.04.2020
JN001408/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 08.05.2020
Zahtevek za revizijo

    JN001408/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA GORIŠNICA
Gorišnica 83A
2272
SI
Gorišnica
Slovenija
matevž cestnik
direktor@gorisnica.eu
+386 027431110

Internetni naslovi
http://www.gorisnica.eu
http://www.gorisnica.eu
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.gorisnica.eu
ESPD: http://www.gorisnica.eu
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16664
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Modernizacija ceste Zamušani JP602221
Referenčna številka dokumenta: 430-6/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45233120
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
REKONSTRUKCIJA kategorizirane javne poti z oznako JP602221 v naselju Zamušani
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45233120
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI032 - Podravska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Zamušani
II.2.4 Opis javnega naročila
rekonstrukcija kategorizirane javne poti JP602221
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.04.2020
Konec: 30.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
navedeno v razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.03.2020   10:30
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.05.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.03.2020   10:40
Kraj: elektronsko informacijski sistem e-JN

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
elektronsko informacijski sistem e-JN



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.03.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.03.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.03.2020   11:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

glede na situacijo v Sloveniji (izbruh epidemije "koronavirusa") nas zanima ali se bo datum oddaje ponudbe kaj zamaknil?

LP


ODGOVOR
Spoštovani!
Glede na obseg naročila in trajanje objave na portalu, smatramo, da zaenkrat ni potrebe po podaljšanju roka oddaje ponudbe. V primeru, da se odločimo drugače, bomo pravočasno objavili spremembo.
Prosimo za razumevanje.

lp

Datum objave: 19.03.2020   10:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosimo za obrazložitev ESPD - obrazca v delu V. zmanjšanje števila ustreznih kandidatov.
Smatramo, da ta točka ne sodi v razpis ker gre za zmanjšanje števila ustreznih kandidatov, ki
so ODDALI prijave, in bodo POVABLJENI k oddaji ponudbe oziroma sodelovanju v DIALOGU.

ODGOVOR:
V ESPD obrazcu je točka V. zmanjšanje števila ustreznih kandidatov bila označena po pomoti. Točka ne sodi v razpis.


VPRAŠANJE
S spoštovanjem!
Zaradi nastalih izrednih razmer je razumno in smiselno, da se z objavljenim rokom oddaje javnega naročila za nedoločen čas počaka, da se uredijo razmere.
S spoštovanjem!

ODGOVOR:
Zaenkrat roka za oddajo ponudb ne bomo podaljšali, prav tako zaenkrat ne bomo preklicali naročila.

Datum objave: 26.03.2020   07:59
VPRAŠANJE:
Glede na trenutne razmere zaradi korona virusa prosimo naročnika za pojasnili in sicer:
- Ali bo imel izvajalec, glede na širjenje okužb s SARS CoV-2, pravico na podaljšanje roka izvedbe del, v primeru da bodo dela onemogočena zaradi ukrepov pristojnih organov, pomanjkanja delovne sile, materialov in drugih sredstev zaradi epidemije, pandemije, oziroma kot posledica odločitev državnih organov?
ODGOVOR:
Da


VPRAŠANJE:
- Ali bo izvajalec upravičen do dodatnih stroškov, ki bi lahko nastali z izvedbo del/podaljšanje roka za izvedbo del, zaradi izredne situacije povezane s širjenjem okužb s SARS CoV-2?
ODGOVOR:
Ne


VPRAŠANJE
Glede na krizno situacijo v državi prosimo za prestavitev roka za oddajo ponudb.
ODGOVOR:
Roka za oddajo ponudb ne prestavljamo.
Hvala za razumevanje.