Dosje javnega naročila 001753/2020
Naročnik: ŽIVALSKI VRT LJUBLJANA, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let
ZJN-3: Odprti postopek

JN001753/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.03.2020
JN001753/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.03.2020
JN001753/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.04.2020
JN001753/2020-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 29.04.2020
JN001753/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.08.2020
JN001753/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 01.12.2020
Zahtevek za revizijo

    JN001753/2020-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2020/S 054-127749
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ŽIVALSKI VRT LJUBLJANA
Večna pot 70
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Viktorija Šafar
viktorija.safar@zoo.si
+386 12442182
+386 12442185

Internetni naslovi
http://www.zoo.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/346522/RD.RO.ESPD_slo-angl_na_PJN.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16909
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let
Referenčna številka dokumenta: JN3/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: 1. sklop: plišaste igrače in dodatki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 1. sklop: plišaste igrače in dodatki.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: 2. sklop: plastične igrače
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 2. sklop: plastične igrače
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: 3. sklop: igrače za najmlajše
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 3. sklop: igrače za najmlajše.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: 4. sklop: lesene igrače
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 4. sklop: lesene igrače.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: 5. sklop: tekstil
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 5. sklop: tekstil.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: 6. sklop: modni dodatki
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 6. sklop: modni dodatki.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: 7. sklop: pisarniški material
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30192700
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 7. sklop: pisarniški material.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: 8. sklop: obeski za ključe
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 8. sklop: obeski za ključe.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: 9. sklop: vozila
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37522000
37527000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 9. sklop: vozila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: 10. sklop: jedilni servis
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39221150
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 10. sklop: jedilni servis.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: 11. sklop: sestavljanke
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37523000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 11. sklop: sestavljanke.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: 12. sklop: gumijaste igrače
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 12. skop: gumijaste igrače.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: 13. sklop: magneti
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 13. sklop: magneti.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: 14. sklop: snežne krogle
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39298600
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 14. sklop: snežne krogle.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: 15. sklop: ustvarjalne igrače in družabne igre
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37524000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 15. sklop: ustvarjalne igrače in družabne igre.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: 16. sklop: ostalo
Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 16. sklop: ostalo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 17

II.2.1 Naslov
Naslov: 17. sklop: knjige
Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega razpisa po odprtem postopku s sklenitvijo okvirnih sporazumov in z odpiranjem konkurence je »Sukcesivna dobava neživilskega trgovskega blaga za nadaljnjo prodajo v trgovini Medvedji rob, Večna pot 70, 1000 Ljubljana za obdobje štirih let« od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2024 za 17. sklop: knjige (otroške knjige z živalsko tematiko).
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.04.2020   11:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL), Angleščina (EN)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.04.2020   11:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.04.2020   11:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ŽIVALSKI VRT LJUBLJANA
Večna pot 70
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.03.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 25.03.2020   11:46
1. VPRAŠANJE:
1. V razpisni dokumentaciji je navedeno, da je rok za oddajo ponudbe in ostalih dokumentov 13.4.2020 do 11.00 ure. Na povezavi https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16909 je navedeno, da je rok za oddajo 20.4.2020 do 11.00. Kateri datum je pravi?
2. Glede navedbe o aktualnem katalogu izdelkov oz. reklamnega gradiva: Za izdelek, ki ga prijavljamo je do istega datuma kot zgoraj potrebno oddati katalog, kjer je ta izdelek vključeni? To se vam pošlje po pošti na vaš naslov, ločeno od oddaje ponudbe preko spletne aplikacije?

1. ODGOVOR:
1. Rok za oddajo ponudbe je bil zaradi izbruha okužbe z virusom SARS-CoV-2 (COVID-19) podaljšan, kar je bilo objavljeno po tem, ko je bil javni razpis že objavljen. Zato je pravilni rok za oddajo dne 20.4.2020 do 11.00 ure.
2. Katalog izdelkov/reklamnega gradiva, ki vsebuje izdelke iz sklopa na katerega se ponudniki prijavijo, ponudniki naročniku pošljejo po pošti na naslov Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana, s pripisom »Za javno naročilo JN3/2020-trgovina«. Izdelek, ki ga ponudnik prijavlja v ponudbi je že v katalogu, saj bo naročnik na podlagi katalogov in izdelkov v njih, izbral dobavitelje.


Datum objave: 25.03.2020   12:13
2. VPRAŠANJE
Katalog naših izdelkov izdamo 1x letno, to je nekje v mesecu maju. V katalogu so vsako leto izdelki, ki so stalni in izdelki, ki so novi. Na razpis bi se želeli prijaviti z zvezki, ki so sicer vključeni v lanskem katalogu, a so stari motivi. Letos bomo imeli nove motive zvezkov, za katerih pa trenutno nimamo kataloga. Prosim javite, kako je glede tega.
Tudi drugo vprašanje se nanaša na motive zvezkov. Pogodba z vami se podpiše za obdobje 4 let za dobavo enakih izdelkov. Kako je tu z motivi zvzekov, ki se pri nas načeloma vsako leto dopolnjujo oz. spreminjajo?

2. ODGOVOR
Potencialni ponudnik naj k svoji ponudbi priloži aktualni katalog izdelkov. Ob odpiranju konkurence pa bodo ponudniki, katerim bo priznana sposobnost, predložili takrat veljavne in aktualne kataloge svojih izdelkov. Kataloge pošljejo ponudniki, kot je to določeno v razpisni dokumentaciji in v 1. odgovoru na vprašanje potencialnega ponudnika (objavljeno dne 25.3.2020 ob 11.46 uri), po pošti do roka predvidenega za oddajo ponudb.

Datum objave: 27.03.2020   11:39
3. VPRAŠANJE
Prosim še za odgovor na vprašanje, ki se navezuje na motive zvezkov. Pogodba z vami se podpiše za obdobje 4 let za dobavo enakih izdelkov. Kako je tu z motivi zvezkov, ki se pri nas načeloma vsako leto dopolnjujejo oz. spreminjajo? Je možna dobava vsako leto novih motivov?

3. ODGOVOR
Da.



Datum objave: 02.04.2020   14:52
4. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
glede na to, da se je podaljšal rok za oddajo naročila, me zanima, če se je podaljšal tudi rok za vprašanja naročniku? Lep pozdrav,

4. ODGOVOR
Naročnik potencialnim ponudnikom sporoča, da je v Popravku na Portalu javnih naročil pri Uradnem listu Republike Slovenije z dne 20. 3. 2020, številka: JN001753/2020-K01 in v Dopolnilu k Uradnemu listu Evropske unije (TED) z dne 23. 3. 2020, številka: 2020/S 058-138770 objavljeno podaljšanje roka za sprejemanje vprašanj potencialnih ponudnikov, spremenjen rok oddaje ponudb in termin javnega odpiranja ponudb, in sicer:
- rok za prejem ponudb: 20. 4. 2020 do 11.00 ure (prej: 13. 4. 2020 do 11.00 ure),
- termin javnega odpiranja ponudb: 20. 4. 2020 ob 11.01 uri (prej: 13. 4. 2020 ob 11.01 uri),
- rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14. 4. 2020 do 11.00 ure (prej: 6. 4. 2020 do 11.00 ure).




Datum objave: 06.04.2020   14:01
5. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
predračun se odda v pdf obliki v naši interni obliki podjetja ali obstaja kakšen obrazec na naročnikovi strani, ki ga je potrebno uporabiti?
Hvala in lep dan, Urška Hrnčič

5. ODGOVOR
V sistemu e-JN se v skupino/razdelek »Predračun« odda izpolnjen, podpisan in žigosan razpisni obrazec 2: obrazec predračuna (vse 3 strani) v .pdf obliki (scan).



Datum objave: 06.04.2020   14:10
6. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me tudi glede motivi zvezkov in notranjosti zvezkov (črtasti, karo...). Je potrebno na predračunu za vsako postavko posebej podati ponudbo? Ali se poda ponudba za skupno zvezki? Hvala. Lep dan,

6. ODGOVOR
Katalog izdelkov/reklamnega gradiva, ki vsebuje izdelke iz sklopa na katerega se ponudnik prijavi, ponudnik naročniku pošlje po pošti na naslov Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana, s pripisom »Za javno naročilo JN3/2020-trgovina«. Ponudnik v tej fazi izpolni, podpiše in žigosa razpisni obrazec 2: obrazec predračuna. Naročnik bo sklenil okvirni sporazum z vsemi ponudniki, ki bodo v predmetnem postopku oddaje javnega naročila oddali dopustno ponudbo, pri tem pa bo naročnik trikrat (3x) letno ali večkrat glede na potrebe trgovine naročnika odprl konkurenco. Naročnik bo vse ponudnike, ki bodo oddali dopustno ponudbo, pozval k oddaji konkretne ponudbe (s cenami) in izbral najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenil pogodbo. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika v odpiranju konkurence bo ekonomsko najugodnejša ponudba upoštevaje merilo cena in ostalih meril, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.




Datum objave: 06.04.2020   14:29
7. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim za obrazložitev spodnjega:
Naročnik bo za celotno javno naročilo oz. za posamezni sklop sklenil okvirni sporazum s ponudniki, ki bodo izpolnjevali pogoje, določene s predmetnim razpisom (dopustna ponudba). Naročnik bo v času trajanja okvirnega sporazuma posamezna naročila oddajal s ponovnim odpiranjem konkurence med strankami okvirnega sporazuma v skladu s postopkom iz 48. člena ZJN-3.
*Naročnik bo sklenil okvirne sporazume z vsemi ponudniki, ki bodo oddali dopustno ponudbo in na to v fazi odpiranje konkurence izbral ekonomsko najugodnejšega ponudnika, glede na podana merila in z njim sklenil pogodbo.
- Če prav razumem, se bodo 20.4.2020 odpirale vse ponudbe, ki jih boste prejeli. In z vsemi ustreznimi boste sklenili okvirni sporazum. Ampak iz naslova okvirnega sporazuma še ne bo nobene dobave. Dobava se prične šele, če si med temi, s katerimi ste sklenili okvirni sporazum, izbran kot najugodnejši ponudnik?
- Če si izbran, se podpiše pogodba za 4 leta in potem se pričnejo sukcesivne dobave? Lep dan,

7. ODGOVOR
- Da.
- Pogodba se ne podpiše za 4 leta, ampak za vsakokratno odpiranje konkurence.



Datum objave: 06.04.2020   15:04
8. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri nalaganju vašega ESPD obrazca imam težave. Kje lahko pripravljen obrazec prenesem v xml. obliki? Lep dan,

8. ODGOVOR
Na spletni strani https://www.enarocanje.si/_ESPD/



Datum objave: 07.04.2020   15:08
9. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me, če imate vi kot naročnik za posamezen sklop tudi kakšne okvirne količine npr. letnega naročila izdelka za katerega se bomo prijavili, ki jih lahko posredujete prijaviteljem? V našem primeru so to zvezki.Lep dan,

9. ODGOVOR
Trenutno za posamezen sklop nimamo predvidenih okvirnih količin, saj je nabava odvisna od prodaje.


Datum objave: 07.04.2020   15:10
10. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim še za potrditev, da se mora kataloge poslati do 20.4.2020 do 11.00 na naslov Živalskega vrta ali tu ostane datum 13.4.2020 do 11.00? Hvala in lep dan,

10. ODGOVOR
Katalog izdelkov/reklamnega gradiva, ki vsebuje izdelke iz sklopa na katerega se ponudniki prijavijo, ponudniki naročniku pošljejo po pošti na naslov Živalski vrt Ljubljana, Večna pot 70, 1000 Ljubljana, s pripisom »Za javno naročilo JN3/2020-trgovina« najkasneje do ponedeljka, 20.4.2020 do 11.00 ure.




Datum objave: 10.04.2020   13:38
11. VPRAŠANJE
Pod II.1.6. Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop.
Ali to pomeni, da ne moremo ponuditi izdelkov npr. magnetov iz enega sklopa in tudi npr. skodelic, ki so v drugem sklopu?

11. ODGOVOR
Navedeno besedilo v obvestilu o naročilu (pod II.1.6.) pomeni, da mora ponudnik oddati ponudbo vsaj za en sklop. Glede na navedeno lahko ponudnik odda ponudbo za več sklopov.



Datum objave: 10.04.2020   13:54
12. VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za bolj podroben opis kakšne artikle želite, da vam ponudimo v sklopu 9. vozila in v sklopu 14. snežna krogla. Zanima nas tudi, ali moramo ponuditi vse artikle v posameznem sklopu? Hvala za pojasnila in lep pozdrav,

12. ODGOVOR
Snežne krogle naj imajo v notranjosti živali. Narejene naj bodo iz plastike ali drugega obstojnega materiala (ob udarcu se ne smejo razbiti).
Vozila morajo biti na tematiko živali, torej ali v obliki živali ali pa poslikana z živalskimi vzorci ali s celimi živalmi.



Datum objave: 14.04.2020   15:38
13. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me, glede vnašanja podatkov v naročnikov ESPD:
- ali vse kategorije v zavihku izključitev izpolni ponudnik?
- In drugo vprašanje glede istega obrazca:
Podpisani dajem/o uradno soglasje, da ŽIVALSKI VRT LJUBLJANA, Večna pot 70, 1000 Ljubljana pridobi dostop do dokazil, ki sem jih predložil/smo jih predložili v
navedite zadevne točke/oddelke/dele - iz kje pridobimo te podatke, kaj je tu potrebno navesti??
tega enotnega evropskega dokumenta v zvezi z oddajo javnega naročila za namene »Sukcesivna dobava neživilskega ...
Hvala in lep dan,

13. ODGOVOR
- Če se ESPD obrazec nanaša na ponudnika, vse rubrike v navedenem obrazcu v celoti izpolni ponudnik. Če pa se ESPD obrazec nanaša na podizvajalca/ponudnika v skupni ponudbi/ subjekt čigar se uporabi zmogljivost pa ESPD obrazec v celoti izpolni podizvajalec/ponudnik v skupni ponudbi/subjekt čigar se uporabi zmogljivost.
- Če boste priložili dokazila, navedite na katere točke/oddelke/dele so dokazilo nanaša.




Datum objave: 14.04.2020   15:55
14. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim za info kateri podatki se vnesejo v spodnjem obrazcu?
Se upošteva obvestilo o javnem naročanju ali popravek?
Stranki okvirnega sporazuma predhodno ugotovita, da:
so bili izbrani ponudniki/dobavitelji izbrani na podlagi izvedenega postopka javnega naročila po odprtem postopku oddaje naročila s sklenitvijo okvirnega sporazuma, objavljenem v obvestilu o naročilu na Portalu javnih naročil pri Uradnem listu RS z dne ................2020, oznaka naročila JN in v Dopolnilu k Uradnemu listu Evropske unije (TED), št. objave 2020/S - .. z dne ............. 2020,
je bila odločitev o oddaji javnega naročila št. .. z dne . objavljena na Portalu javnih naročil pri Uradnem listu Republike Slovenije dne ,
je odločitev o oddaji javnega naročila z dne 2020, navedena v prejšnji alineji tega člena, postala pravnomočna dne 2020,
Hvala.

14. ODGOVOR
Vpiše se podatke obvestila o naročilu, ki je objavljen na Portalu javnih naročil pri Uradnem listu RS in v Dopolnilu k Uradnemu listu Evropske unije (TED).



Datum objave: 14.04.2020   16:13
15. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v spodnjem sklopu je potrebno navesti naslov teh oseb. Je potrebno navesti privatni naslov teh oseb ali naslov gospodarskega subjekta?
OSEBE, KI SO ČLANICE UPRAVNEGA, VODSTVENEGA ALI NADZORNEGA ORGANA GOSPODARSKEGA SUBJEKTA ALI KI IMAJO POOBLASTILA ZA NJEGOVO ZASTOPANJE ALI ODLOČANJE ALI NADZOR V NJEM Hvala za odgovor,

15. ODGOVOR
Na razpisni obrazec 1 in razpisni obrazec 8b se vpiše naslov dejanskega prebivališča (privatni naslov).



Datum objave: 14.04.2020   16:58
16. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ko sodeluj na javnem naročanju in izberem digitalni podpis direktorja (sigenca) se mi pojavi spodnje kar boste našli na spodnji povezavi. In ne morem nadaljevati.
http://shrani.si/f/43/zA/14xcfWCf/digitalni-podpis.png
Prosim za odgovor kako dalje. Hvala.

16. ODGOVOR
Ker gre za vprašanje glede oddaje ponudbe v sistemu e-JN (v »tehničnem« smislu) so kontaktni podatki: »Pomoč: ekc@gov.si, telefon 080 2002 (pon. do pet. 8:00 - 22:00)«.



Datum objave: 14.04.2020   17:44
17. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim še za informacijo glede obrazca 9.
SOGLASJE PODIZVAJALCA
(za neposredna plačila)
Tega obrazca ni potrebno izpolnjevati, če se oddaja vloga kot samostojni gospodarski subjekt?
Hvala. Lep dan,

17. ODGOVOR
Ne.



Datum objave: 21.04.2020   12:39
18. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
- zanima me, kaj točno je mišljeno v obrazcu 1 s ponudba št. z dne? Kaj je potrebno vpisati pod številko ponudbe?
- Enako v obrazcu 2 kaj je potrebno vpisati pod Obrazec predračuna?
Hvala. Lep dan,

18. ODGOVOR
- Ponudnik vpiše svojo interno številko ponudbe, če z njo ne razpolaga, rubriko pusti neizpolnjeno. Pri »z dne« ponudnik vpiše datum izpolnitve/priprave ponudbe oz. datum, ki ga vpiše na koncu razpisnega obrazca 1.
- Ponudnik vpiše svojo interno številko predračuna, če z njo ne razpolaga, rubriko pusti neizpolnjeno.




Datum objave: 21.04.2020   14:38
19. VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Glede na to, da ste 20.4. 2020 uradno objavili podaljšanje za sprejemanje ponudb, ponudbo pa smo oddali že prej ali se za priložene obrazce kot je npr. BON-2, ki ne sme biti strajše od 30 dni šteje datum oddaje ali nov datum 29.4.2020 in ne sme biti BON-2 starejši od tega novega datuma.
Hvala in lep pozdrav.

19. ODGOVOR
Zaradi izredne situacije v zvezi z izbruhom okužbe z virusom SARS-CoV-2 (COVID-19) bo naročnik upošteval še oddan BON-2.



Datum objave: 28.04.2020   13:37
OBVESTILO: Podaljšanje roka za oddajo ponudb, sprememba termina javnega odpiranja ponudb, sprememba roka za sprejemanje ponudnikovih vprašanj

Naročnik potencialnim ponudnikom sporoča, da je oddal Popravek na Portalu javnih naročil pri Uradnem listu Republike Slovenije in v Dopolnilu k Uradnemu listu Evropske unije (TED), ki še ni objavljen, kjer je objavljeno podaljšanje roka za sprejemanje vprašanj potencialnih ponudnikov, spremenjen rok oddaje ponudb in termin javnega odpiranja ponudb, in sicer:
- rok za prejem ponudb: 29. 5. 2020 do 11.00 ure (prej: 29. 4. 2020 do 11.00 ure),
- termin javnega odpiranja ponudb: 29. 5. 2020 ob 11.01 uri (prej: 29. 4. 2020 ob 11.01 uri),
- rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22. 5. 2020 do 11.00 ure (prej: 22. 4. 2020 do 11.00 ure).