Dosje javnega naročila 001721/2020
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM KRŠKO, Cesta krških žrtev 132C, 8270 Krško
Gradnje: UREDITEV PROSTOROV NA ODDELKU URGENCA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 93.900,44 EUR

JN001721/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.03.2020
JN001721/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 24.03.2020
JN001721/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.04.2020
JN001721/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.05.2020
JN001721/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.05.2020
JN001721/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.05.2020
JN001721/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 28.05.2020
JN001721/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 20.07.2020
Zahtevek za revizijo

    JN001721/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM KRŠKO
Cesta krških žrtev 132C
8270
SI
Krško
Slovenija
Anita Sotošek
anita.sotosek@zd-krsko.si
+386 74880222
+386 74880228

Internetni naslovi
http://www.zd-krsko.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/346722/RD-UREDITEV_PROSTOROV_NA_ODDELKU_URGENCA.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/346722/espd/Narocnik_ESPD_UREDITEV_PROSTOROV_NA_ODDELKU_URGENCA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=16966
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: UREDITEV PROSTOROV NA ODDELKU URGENCA
Referenčna številka dokumenta: JN-02/2020G
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
UREDITEV PROSTOROV NA ODDELKU URGENCA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Cesta krških žrtev 132 C, 8270 Krško
II.2.4 Opis javnega naročila
UREDITEV PROSTOROV NA ODDELKU URGENCA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
31.03.2020   08:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 29.06.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 31.03.2020   08:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.03.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.03.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.03.2020   08:06
Ponudnik naj izda vsaj eno referenco, s katero dokazuje izvedbo GOI del v višini 40.000 EUR brez DDV v skladu z gradbenim zakonom, ne nujno na stavbah splošno družbenega pomena.

Datum objave: 18.03.2020   08:07
VPRAŠANJE
V OBR-6 je zahtevana referenca za vodjo del za zahtevne objekte. Menim, da zahteva ni v sorazmerju z razpisanimi deli in vrednostjo samih del.
Prosim za pojasnilo.

ODGOVOR

Ponudnik naj izda vsaj eno referenco, s katero dokazuje izvedbo GOI del v višini 40.000 EUR brez DDV v skladu z gradbenim zakonom, ne nujno na stavbah splošno družbenega pomena.


Datum objave: 24.03.2020   09:27
VPRAŠANJE
Prosimo, da glede na trenutne razmere podaljšate rok za oddajo ponudbo za vsaj dva tedna. Hvala lepa

ODGOVOR

Rok za prejem ponudb je podaljšan do 14.04.2020 do 08:00 ure.


Datum objave: 24.03.2020   09:28
VPRAŠANJE
Spoštovani, prosimo, da podaljšate rok za oddajo ponudb, saj je v dani situaciji težko pripraviti ponudbe v kratkem času, ker so kapacitete vseh ponudnikov manjše. Hvala za razumevanje.

ODGOVOR

Spoštovani,

Rok za prejem ponudb je podaljšan do 14.04.2020 do 08:00 ure.

Lep pozdrav