Dosje javnega naročila 001853/2020
Naročnik: Arriva Alpetour, družba za prevoz potnikov, d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 8, 4000 Kranj
Blago: AdBlue
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 59.881,00 EUR

JN001853/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.03.2020
JN001853/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.04.2020
JN001853/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 01.06.2020
JN001853/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 01.06.2020
Zahtevek za revizijo

    JN001853/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
Arriva Alpetour, družba za prevoz potnikov, d.o.o.
Ulica Mirka Vadnova 8
4000
SI
Kranj
Slovenija
tajništvo
meta.gorican@arriva.si
+386 42013120
+386 42013101

Internetni naslovi
https://arriva.si/

ARRIVA ŠTAJERSKA, družba za prevoz potnikov, d.d.
Meljska cesta 97
2000
SI
Maribor
Slovenija
meta.gorican@arriva.si
+386 42013120

Internetni naslovi
https://arriva.si/

ARRIVA DOLENJSKA IN PRIMORSKA, družba za prevoz potnikov, d.o.o.
Kolodvorska cesta 11
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
meta.gorican@arriva.si
+386 42013120

Internetni naslovi
https://arriva.si/

Arriva Kam-Bus, družba za prevoz potnikov, d.o.o.
Perovo 30
1241
SI
Kamnik
Slovenija
meta.gorican@arriva.si
+386 42013120

Internetni naslovi
https://arriva.si/

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://arriva.si/javna-narocila/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=17076
I.6 Glavna področja dejavnosti
Mestni železniški, tramvajski, trolejbusni ali avtobusni promet


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: AdBlue
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24413000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava AdBlue tekočin v cisterne ali 1000 litrske sodove.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24413000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava AdBlue tekočine.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.04.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.04.2020   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.04.2020   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.03.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.03.2020   12:58
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim za okvirno željeno količino / litrov dobave.
S pozdravi.
TIVO d.o.o.Tivo, družba za trgovino, proizvodnjo in storitve, d.o.o.Podlubnik 2034220 Škofja LokaID za DDV: SI17718414Tel: 00386 69 662234


ODGOVOR
Spoštovani,
Vse specifikacije naročila, vključno z okvirno količino dobave za posameznega kupca, se nahajajo v razpisni dokumentaciji, ki jo najdete na linku v objavljenem obvestilu o naročilu.



Datum objave: 20.03.2020   18:06
VPRAŠANJE
Spoštovani, prosimo za odgovor:
Vprašanje,
katere lokacije so opremljene z rezervoarji (za dostavo z AC), kakšna je velikost rezervoarjev, predvidena letna poraba iz teh rezervoarjev in ali so ti rezervoarji opremljeni s telemetrijo (če ne, kakšna je predvidena dinamika dostav)?
Hvala


ODGOVOR
Na lokacijah Maribor, Meljska 97 in Kranj, Mirka Vadnova 8 je vgrajen rezervoar velikosti 5000 litrov, ki zahteva dostavo s tovorno cisterno.
Dinamika dobav na teh dveh lokacijah je okvirno na vsake 3 tedne, letna poraba pa približno 50.000 litrov na vsaki lokaciji.
Telemetrije, s katero bi ponudnik lahko dostopal do stanja zaloge v rezervoarju, ni.