Naročnik: JAVNO PODJETJE ENERGETIKA LJUBLJANA d.o.o., Verovškova ulica 62, 1000 Ljubljana
Storitve: NAJEM PROGRAMSKE OPREME ZA AKTIVNO UPRAVLJANJE IN OBVLADOVANJE TVEGANJ
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN002234/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.04.2020
JN002234/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.05.2020
JN002234/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 28.05.2020
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAJEM PROGRAMSKE OPREME ZA AKTIVNO UPRAVLJANJE IN OBVLADOVANJE TVEGANJ Referenčna številka dokumenta: JPE-VOD-SP-500/19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je implementacija programske opreme za aktivno obvladovanje in upravljanje tveganj, najem programske opreme za obdobje 24 (štiriindvajset) mesecev od implementacije programske opreme ter strokovna podpora in svetovanje pri izvajanju obvladovanja tveganj.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je implementacija programske opreme za aktivno obvladovanje in upravljanje tveganj, najem programske opreme za obdobje 24 (štiriindvajset) mesecev od implementacije programske opreme ter strokovna podpora in svetovanje pri izvajanju obvladovanja tveganj.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 25 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.04.2020 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 19.06.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.04.2020 12:15
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.04.2020 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.