Dosje javnega naročila 002338/2020
Naročnik: ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: Potrošni material za radioterapijo
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 479.353,33 EUR

JN002338/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 10.04.2020
JN002338/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.06.2020
JN002338/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 23.07.2020
JN002338/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 24.07.2020
Zahtevek za revizijo

    JN002338/2020-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2020/S 073-174077
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Služba javnih naročil, Mojca Sluga Jamnik
sjn@onko-i.si
+386 15879605
+386 15879406

Internetni naslovi
http://www.onko-i.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.onko-i.si/javna-narocila/

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=17427
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za radioterapijo
Referenčna številka dokumenta: JN-0011/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Potrošni material za radioterapijo
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za vse sklope
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Fiksacijske maske klasične
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Fiksacijske maske klasične
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Fiksacijske maske klasične
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Fiksacijske maske klasične
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Fiksacijske maske za izvajanje stereotaktičnih obsevanj
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Fiksacijske maske za izvajanje stereotaktičnih obsevanj
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Odsevni označevalci za preverjanje ponovljivosti bolnikove lege
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Odsevni označevalci za preverjanje ponovljivosti bolnikove lege
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Markerji za pozicioniranje
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Markerji za pozicioniranje
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Bolusi
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Bolusi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Fiksacijske maske za izvajanje stereotaktičnih obsevanj
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Fiksacijske maske za izvajanje stereotaktičnih obsevanj
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Fiksacijske maske za izvajanje obsevanj v posteriorni legi
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Fiksacijske maske za izvajanje obsevanj v posteriorni legi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Igle z markerji fiducial markers
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33151400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Igle z markerji fiducial markers
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.05.2020   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.05.2020   09:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.05.2020   11:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.04.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.04.2020   10:40
SPREMEMBA RAZPISNE DOKUMENTACIJE:

Naročnik v delu 4 OPIS NAROČILA TEHNIČNE SPECIFIKACIJE v točki 4.3. VZORCI spreminja zahteve glede predložitve vzorcev, in sicer nove zahteve so:

Naročnik zahteva, da ponudniki najkasneje do 15.05.2020 do 09:00 ure dostavijo brezplačne vzorce ponujenih potrošnih materialov za radioterapijo iz sklopa 1 in 2 (samo vzorec materiala).

Za vse ostale sklope (3, 4, 5, 6, 7, 8, in 9) bo naročnik ponudnika naknadno pozval k predložitvi vzorca, v kolikor se v fazi ocenjevanja ponudb nivo kvalitete ponujenega izdelka ne bo mogel preveriti.

Ponudniki lahko vzorce materiala dostavijo vsak dan med 8:00 in 12:00 uro v Službo javnih
naročil Onkološkega inštituta Ljubljana, Zaloška cesta 5, 1000 Ljubljana (stavba B,
pritličje desno).





Ponudnik mora v ponudbi predložiti še izjavo "Vzorci", obrazec št. 11. Naročnik je izjavo objavil na spletni strani pod predmetnim javnim naročilom.


Datum objave: 29.04.2020   11:01
VPRAŠANJE

1. Prosimo za podrobnejše pojasnilo besedila zahtev na straneh 31,32,33,34,41,42: »po obliki in materialu enakovredne kot CIVCO oz. BrainLab«
Ali je sprejemljiva ponudba potencialnega ponudnika, ki nudi maske z enako dobrimi zmogljivostmi pri klinični uporabi, v primerjavi z lastnostmi mask ki jih navajate kot model v razpisni dokumentaciji.

2. Glede na to, da ste za ocenjevanje sprejemljivosti in ustreznosti ponudbe med drugim opredelili zahtevo po oddaji vzorcev kot obvezen pogoj za ocenjevanje ustreznosti ponudbe, nam prosimo podrobneje opišite način in pogoje preverjanja ter odgovorite, na podlagi katerih lastnosti ponujenega blaga boste ocenili njihovo kakovost.


ODGOVOR

1. Za naročnika bo dopustna taka ponudba, ki bo v celoti ustrezala tehničnim specifikacijam naročnika, ob tem pa bo naročnik tudi preko predloženih vzorcev materiala preveril izpolnjevanje teh pogojev. Naročnik bo izbral samo tak nadomestek maske, ki bo v popolnosti izpolnjevala zahteve tehničnih specifikacij in bo po obliki in materialu enakovredna kot Civco oziroma Brain Lab oziroma združljiva s podlago Encompass podjetja Qfix.

2. Naročnik želi preveriti nivo kvalitete ponujenega izdelka preko vzorca. Ponudnik se z vzorci predstavi naročniku in dokazuje, da imajo ponujeni izdelki vse zahtevane lastnosti, ki so navedene v tehničnih zahtevah in specifikacijah naročnika, naročnik pa na ta način lahko hitro oceni dopustnost oziroma nedopustnost ponudbe.
Ponudnik je namreč tisti, ki mora v ponudbi dokazati, da ponuja blago z zahtevanimi tehničnimi lastnostmi naročnika. Ob tem ZJN-3 v okviru ugotavljanja tehnične sposobnosti ponudnika predvideva, da lahko naročnik v zvezi s proizvodi, ki jih je treba dobaviti, od ponudnikov zahteva tudi predložitev vzorcev, opisov ali fotografij, katerih ustreznost mora biti potrjena, če to zahteva naročnik (točka k.) 8. odstavka 77. člena ZJN-3). Navedeni člen pa ne določa, kdaj naj se dostavijo predloženi vzorci, temveč to odločitev prepušča naročniku.





Datum objave: 29.04.2020   11:01
VPRAŠANJE
zahteva stran 42, SKLOP 8 : FIKSACIJSKE MASKE ZA IZVAJANJE OBSEVANJ V POSTERIORNI LEGI
3. vrstica v tabeli: Zaščitno pregrinjalo za blazino za glavo, ki je del podlage Sagittilt , 7.200 kom

Vprašanje ponudnika:
ali se bo navedeno pregrinjalo za blazino uporabljalo z: Comfort cushion with post for Sagittilt (Art.No 32070/16) proizvajalca Orfit Belgium.


ODGOVOR
Da.




Datum objave: 29.04.2020   11:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede na trenutno stanje v Evropi, kjer je gibanje omejeno, številne tovarne in podjetja pa so zaprta, nas je principal obvestil, da za sklop 4 ne more pridobiti vzorcev, tako da vam jih tudi mi ne moremo dostaviti.
Gre za zelo specifične artikle, ki so vezani na proizvajalca aparata in se uporabljajo izključno z aparatom. To so originalni artikli, ki jih uporabljate že sedaj in za katere vam bomo ob ponudbi predložili tudi vso potrebno tehnično dokumentacijo, zato vas vljudno prosimo, da sklop 4 izključite iz zahteve po predložitvi vzorcev.
Že vnaprej hvala za razumevanje trenutne situacije!

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik je spremenil tehnične specifikacije, ki se nanašajo na predložitev vzorcev (glejte objavo SPREMEMBA RAZPISNE DOKUMENTACIJE z dne 29.4.2020). Vzorcev vam za sklop 4 ob ponudbi ni potrebno predložiti.