Dosje javnega naročila 002444/2020
Naročnik: SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o., Zaloška cesta 217, 1000 Ljubljana
Blago: Rezervni deli za ELOK ser. 541
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 2.347.359,72 EUR

JN002444/2020-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 17.04.2020
JN002444/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.05.2020
JN002444/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 14.05.2020
JN002444/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.07.2020
JN002444/2020-F01 - Obvestilo o oddaji naročila - gospodarske javne službe (EU 6 - SL), objavljeno dne 24.09.2020
JN002444/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2020
JN002444/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2020
JN002444/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2020
JN002444/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2020
JN002444/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2020
Zahtevek za revizijo

    JN002444/2020-E01 Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL) 2020/S 077-182890
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Naročnik

Direktiva 2014/25/EU
I.1 Ime in naslovi
SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o.
Zaloška cesta 217
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Emir Kambur
emir.kambur@slo-zeleznice.si
+386 12914324
+386 12914833

Internetni naslovi
https://www.sz-vit.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/350038/Rezervni_deli_za_ELOK_ser._541_SŽ-VIT.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=17517
na zgoraj navedeni naslov.
I.6 Glavna področja dejavnosti
Železniški promet


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Rezervni deli za ELOK ser. 541
Referenčna številka dokumenta: 44/2020/28
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Rezervni deli za ELOK ser. 541
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 1
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 2
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 3
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 4
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 5
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 6
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 7
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 8
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 9
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 10
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 11
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Rezervni deli
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor:
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor:
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.05.2020   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.05.2020   12:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.05.2020   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o.
Zaloška cesta 217
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.04.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.04.2020   12:19
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo vas, če lahko zaradi lažjega izpolnjevanja Obrazec 2- Ponudbeni predračun, objavite tudi v excel obliki. Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani,

naročnik ne bo objavil popravka razpisne dokumentacije v obliki predložitve oz. objave ponudbenega predračuna v excel obliki, ker meni, da to ni potrebno.

lep pozdrav



Datum objave: 04.05.2020   12:40
VPRAŠANJE
Our Team is working on this tender (Rezervni deli za ELOK ser. 541) and would like to participate in it.

Therefore we have the following question:

- Our Insurance asked us if you can accept jurisdiction in Germany, otherwise Insurance can not sign the policy.

- Please also confirm that you accept Insurance Policy generell in german language (translation can be made separately)

Thank you in advance.

ODGOVOR
Spoštovani,

skladno z razpisno dokumentacijo in veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji bomo odgovorili samo na vprašanja postavljena v slovenskem jeziku.

Lep pozdrav


Datum objave: 06.05.2020   11:51
VPRAŠANJE
Naša ekipa dela na tem razpisu (Rezervni deli za ELOK ser. 541) in bi želela sodelovati na njem.

Zato imamo naslednje vprašanje:

- Naše zavarovanje nas je vprašalo, ali lahko sprejmete jurisdikcijo v Nemčiji, sicer zavarovanje ne more podpisati police.

- Prav tako potrdite, da sprejemate zavarovalno polico generell v nemškem jeziku (prevod je mogoče posebej)

ODGOVOR
Spoštovani,

odgovor na obe vprašanji je negativen. Naročnik ne sprejme sodne pristojnosti v Nemčiji, ravno tako pa ne sprejme splošnih pogojev zavarovalnice v nemškem jeziku. Naročnik je v razpisni dokumentaciji jasno določil vzorec zavarovanje in sprejme samo tako zavarovanje.

Lep pozdrav




Datum objave: 06.05.2020   12:11
VPRAŠANJE
Vprašanje
Tlačni senzor DG10 (Drucksensor DG10) STN 29889, pod zaporedno številko 20 ni več dobavljiv. Nadomestiti ga je možno z varianto pod zaporedno številko 21 - Tlačni senzor DG10-S (Drucksensor DG10-S) STN 29890.
Vprašanje: ali pod zaporedno številko 21 - Tlačni senzor DG10-S (Drucksensor DG10-S) STN 29890 ponudimo skupno količino 256 kosov in se bosta temu ustrezno spremenili poziciji 20 in 21 v ponudbi razpisne dokumentacije in tabela zahtevanih dobavnih rokov.
Vprašanje
Pod pozicijama 16 in 17 sta v razpisni dokumentaciji navedena tipa, ki nista več v uporabi. Naslednika teh dveh tipov imata novi oznaki in sicer:
16 Set glavnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) - Kit (Moving and fixed contacts) star tip 010HH1001S6 nasledil ga je tip 010HH1002S6
17 Set obločnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) Kit (Moving and fixed arcing contacts) star tip 013HH1000S6 nasledil ga je tip 024HP10461PAA1
Vprašanje: ali boste korigirali podatke v razpisni dokumentaciji, da lahko podamo ustrezno ponudbo.


ODGOVOR
Spoštovani,

Odgovor na prvo vprašanje:
Naročnik se strinja, da se Tlačni senzor DG10 DG10 (Drucksensor DG10) STN 29889, pod zaporedno številko 20 nadomesti z Tlačni senzor DG10-S (Drucksensor DG10-S) STN 29890, kar pomeni, da je skupna količina tlačnih senzorjev DG10-S 256 kosov.

Odgovor na drugo vprašanje:
Naročnik se strinja, da se Set glavnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) - Kit (Moving and fixed contacts) star tip 010HH1001S6 pod zaporedno številko 16 lahko nadomesti z Set glavnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) - Kit (Moving and fixed contacts nov tip 010HH1002S6
in
Naročnik se strinja, da se Set obločnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) - Kit (Moving and fixed arching contacts) star tip 013HH1000S6 pod zaporedno številko 17 lahko nadomesti z Set glavnih kontaktov (kontaktor za ogrevanje vlaka) - Kit (Moving and fixed contacts nov tip 024HP10461PAA1.

Naročnik bo spremembo razpisne dokumentacije objavil na portalu e-naročanje in na portalu TED.

Lep pozdrav




Datum objave: 08.05.2020   11:09
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pod zaporedno številko 22 je naveden Izolacijski obroček C221 (Isolierring C221). Ker se ta več ne vgrajuje, ga zamenjuje Izolacijski obroček C520 (Isolierring C520). Kataloška številka je enaka.
Prosimo, če lahko spremenite podatke v ponudbeni tabeli, da lahko ponudimo ustrezno dobavljiv artikel.
Hvala !

ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik se strinja, da se Izolacijski obroček C221 (Isolierring C221), pod zaporedno številko 22, nadomesti z Izolacijskim obročkom C520 (Isolierring C520).

Naročnik bo spremembo razpisne dokumentacije objavil na portalu e-naročanje in portalu TED.

Lep pozdrav




Datum objave: 08.05.2020   11:12
VPRAŠANJE
Spoštovane dame in gospodje,

imamo vprašanje glede naloge 5:

Predvidevamo, da je ta naloga vzdrževanje odjemnika toka DSA250.11 - DSA250.17 (Es64U4).
Kakšna je vsebina ali obseg tega vzdrževanja?
Morebitni glavni pregled bi vključeval bistveno več delov.

Lep pozdrav

ODGOVOR
Spoštovani,

Vzdrževanje odjemnika toka DSA250.11-DSA250.17 (ES64UR) je potrebno izvesti v skladu s tehničnimi navodili proizvajalca odjemnika toka.

Lep pozdrav

Datum objave: 08.05.2020   12:08
VPRAŠANJE
Spoštovane dame in gospodje,

v nalogi 6 vprašate zračne filtre za zaščito pred tlakom.

Člen št. 011803 ni več na voljo.

Nadomeščeno je z naslednjim:

9013300 člen (naprava SD 20, SD 22)
ali
Člen 9013301 (SD 2n, SD 3).

Za katero napravo potrebujete filter s priključnim kosom?

Prosimo vas, da ustrezno spremenite nalogo 6.

Lep pozdrav

ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik potrebuje izključno filtrirni vložek pod kataloško oznako 011803, filtrirni vložek se potrebuje pri napravi za protitlačno zaščito SD 22/SE 22. Nadomestilo, ki ga predlagate pod kataloško št. 9013300 je po našem vedenju filtrirni vložek skupaj z kovinskim ohišjem, kar pa za naročnika ni ustrezno. Nadomestilo, ki ga predlagate pod kataloško št. 9013301 pa je za napravo SD 2n in SD 3, kar za naročnika prav tako ni ustrezno.

Lep pozdrav



Datum objave: 11.05.2020   12:22
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

pod zaporedno številko 19 je navedeno Mikro stikalo (Table aux - Silver plated) kataloška številka 24400410101. V kolikor je to stikalo mišljeno za kontaktorje navedene v razpisu (LTHH100, LTHM1500 in LTE/P2-600), le ta ni ustrezen in je potrebno popraviti podatke v razpisu. Za te kontaktorje je ustrezno Mikro stikalo s kataloško številko 2440C2201. Prosimo vas, da preverite ali je namenjeno za te kontaktorje in ustrezno popravite podatke ali pa je namenjeno za kaj drugega, kar nam ni poznano.

Hvala in lep pozdrav !



ODGOVOR
Spoštovani,

Mikrostikalo pod zaporedno številko se uporablja za kontaktorje LTHH10021EA02. Naročnik po preučitvi situacije popravlja kataloško številko mikrostikala pod zaporedno št. z novo kataloško št, ki je 2440C2201.

Naročnik bo spremembo razpisne dokumentacije objavil na portalu e-naročanje in na portalu TED.

Lep pozdrav



Datum objave: 13.05.2020   12:56
VPRAŠANJE
Spoštovane dame in gospodje,

vprašanje o nalogi 6:

Originalni proizvajalec ne more dodeliti kataloške številke 011803 (filtrirni vložek).
Verjetno je to ustavljeni model.

Naprava za zaščito pred tlakom SD 22 / SE 22 ima v dokumentaciji filter s kataloško številko 9000447 glede na proizvajalca.

Prosimo vas, da to še enkrat preverite.

Za jasno identifikacijo vas prosimo, da objavite fotografije filtrirne kartuše (z vidno identifikacijo proizvajalca, če je na voljo).

Hvala v naprej.

ODGOVOR
Spoštovani,

naročnik je po dodatni preverbi informacije v dokumentaciji proizvajalca pridobil podatek na podlagi katerega spreminja kataloško številko poz. 55 v sklopu 6. Nova kataloška št. za filtrirni vložek za napravo protitlačne zaščite pod zaporedno številko 55 v sklopu 6 je 9011999.

Naročnik bo spremembo razpisne dokumentacije objavil na portalu e-naročanje in na portalu TED.

Lep pozdrav



Datum objave: 15.05.2020   10:53
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zaradi velikega števila pozicij, zahtevanih potrdil in izjav, ki jih je potrebno predložiti k ponudbi, predlagamo podaljšanje roka za oddajo ponudbe za 30 dni. Prosimo vas za potrditev novega rok za oddajo ponudbe, t.j. 22.6.2020.

ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb.

Lep pozdrav




Datum objave: 15.05.2020   10:58
VPRAŠANJE
1. Spoštovani, 14. člen osnutka pogodbe ne upošteva neizpolnitve pogodbenih obveznosti zaradi višje sile in tudi ne dodatnih rokov za izpolnitev obveznosti. Predlagamo, dopolnitev tega člena na način: "V primeru prodajalčeve zamude, neizpolnitve oziroma nepravilne izpolnitve pogodbenih obveznosti, ki niso posledica višje sile, ter 30 dnevnemu roku dodatnemu roku za izpolnitev obveznosti, si kupec... "

2. Spoštovani, zaradi načela sorazmernosti ponudnik predlaga spremembo 15. člena tako, da se ta glasi: "V primeru zamude dobavnega roka po krivdi prodajalca ima kupec pravico do pogodbene kazni, in sicer 5 (pet promilov) za vsak dopolnjen teden zamude od vrednosti blaga, z dobavo katerega je prodajalec v zamudi, vendar največ do 10% vrednosti posameznega sklopa."

3. Spoštovani, zaradi uravnoteženja ekonomskih tveganj ene in druge stranke ponudnik predlaga naslednjo spremembo določila o pogodbeni kazni tako, da se 15. člen dopolni z novim odstavkom, ki se glasi: "»Pogodbena kazen določena v tem členu je edini in izključni zahtevek iz naslova nepravočasne izpolnitve pogodbenih obveznosti po krivdi prodajalca.«

4. Spoštovani, naročnik v 8. členu osnutka pogodbe navaja, da je ena od pravic kupca tudi razdor oz. odpoved pogodbe. Ker pogodba ne navaja na kakšen način kupec lahko razdre pogodbo, predlagamo dopolnitev osnutka pogodbe s členom o odpovedi pogodbe: "V primeru, da prodajalec ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti na način, predviden v tej pogodbi o izvedbi javnega naročila, začne kupec ustrezne postopke za njeno odpoved.
Kupec ima pravico odpovedati pogodbo v primeru:
- če prodajalec dobavi blago, ki ne ustreza dogovorjeni vrsti in kakovosti,
- če prodajalec ne upošteva reklamacij glede kakovosti, vrste in rokov izvedbe dobave predmeta pogodbe ter ne odpravi posledic nekvalitetno opravljenih dobav predmeta pogodbe, na zahtevo kupca.
Odpoved je mogoča po tem, ko kupec prodajalca na kršitev pisno opozori in mu pusti primeren dodatni rok za izpolnitev obveznosti, najmanj pa 30 dni, prodajalec pa niti v dodatnem roku obveznosti ne izpolni.«

5. Osnutek pogodbe ne vključuje člena o višji sili. Ker smo pravkar priče vpliva višje sile zaradi Covid-19, predlagamo, da se v pogodbo vključi tudi nov člen o višji sili. Naš predlog člena o višji sili se glasi: " V primeru višje sile sta stranki oproščeni izpolnjevanja svojih pogodbenih obveznosti. Ta oprostitev velja, vse dokler višja sila preprečuje izvajanje pogodbe. Stranka, ki uveljavlja primer višje sile, mora drugo stranko nemudoma obvestiti tako o nastopu kot tudi o prenehanju tega primera.
V skladu s to pogodbo izraz višja sila med drugim vključuje delovne spore, požare, potrese, poplave, mobilizacije in v splošnem vse okoliščine, ki so neodvisne od volje stranke in ki stranko ovirajo pri izpolnjevanju njenih obveznosti.
Kadar primer višje sile, ki onemogoča izvajanje del, traja več kot tri (3) mesece, ima vsaka od strank pravico, da pogodbo predčasno in v pisni obliki odpove. "

ODGOVOR
Spoštovani,

Pod vsakim vprašanjem so podani naročnikovi odgovori na vaša vprašanja.

1. Spoštovani, 14. člen osnutka pogodbe ne upošteva neizpolnitve pogodbenih obveznosti zaradi višje sile in tudi ne dodatnih rokov za izpolnitev obveznosti. Predlagamo, dopolnitev tega člena na način: "V primeru prodajalčeve zamude, neizpolnitve oziroma nepravilne izpolnitve pogodbenih obveznosti, ki niso posledica višje sile, ter 30 dnevnemu roku dodatnemu roku za izpolnitev obveznosti, si kupec... "

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

2. Spoštovani, zaradi načela sorazmernosti ponudnik predlaga spremembo 15. člena tako, da se ta glasi: "V primeru zamude dobavnega roka po krivdi prodajalca ima kupec pravico do pogodbene kazni, in sicer 5 (pet promilov) za vsak dopolnjen teden zamude od vrednosti blaga, z dobavo katerega je prodajalec v zamudi, vendar največ do 10% vrednosti posameznega sklopa."

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

3. Spoštovani, zaradi uravnoteženja ekonomskih tveganj ene in druge stranke ponudnik predlaga naslednjo spremembo določila o pogodbeni kazni tako, da se 15. člen dopolni z novim odstavkom, ki se glasi: "»Pogodbena kazen določena v tem členu je edini in izključni zahtevek iz naslova nepravočasne izpolnitve pogodbenih obveznosti po krivdi prodajalca.«

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

4. Spoštovani, naročnik v 8. členu osnutka pogodbe navaja, da je ena od pravic kupca tudi razdor oz. odpoved pogodbe. Ker pogodba ne navaja na kakšen način kupec lahko razdre pogodbo, predlagamo dopolnitev osnutka pogodbe s členom o odpovedi pogodbe: "V primeru, da prodajalec ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti na način, predviden v tej pogodbi o izvedbi javnega naročila, začne kupec ustrezne postopke za njeno odpoved.
Kupec ima pravico odpovedati pogodbo v primeru:
- če prodajalec dobavi blago, ki ne ustreza dogovorjeni vrsti in kakovosti,
- če prodajalec ne upošteva reklamacij glede kakovosti, vrste in rokov izvedbe dobave predmeta pogodbe ter ne odpravi posledic nekvalitetno opravljenih dobav predmeta pogodbe, na zahtevo kupca.
Odpoved je mogoča po tem, ko kupec prodajalca na kršitev pisno opozori in mu pusti primeren dodatni rok za izpolnitev obveznosti, najmanj pa 30 dni, prodajalec pa niti v dodatnem roku obveznosti ne izpolni.«

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

5. Osnutek pogodbe ne vključuje člena o višji sili. Ker smo pravkar priče vpliva višje sile zaradi Covid-19, predlagamo, da se v pogodbo vključi tudi nov člen o višji sili. Naš predlog člena o višji sili se glasi: " V primeru višje sile sta stranki oproščeni izpolnjevanja svojih pogodbenih obveznosti. Ta oprostitev velja, vse dokler višja sila preprečuje izvajanje pogodbe. Stranka, ki uveljavlja primer višje sile, mora drugo stranko nemudoma obvestiti tako o nastopu kot tudi o prenehanju tega primera.
V skladu s to pogodbo izraz višja sila med drugim vključuje delovne spore, požare, potrese, poplave, mobilizacije in v splošnem vse okoliščine, ki so neodvisne od volje stranke in ki stranko ovirajo pri izpolnjevanju njenih obveznosti.
Kadar primer višje sile, ki onemogoča izvajanje del, traja več kot tri (3) mesece, ima vsaka od strank pravico, da pogodbo predčasno in v pisni obliki odpove. "

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

Lep pozdrav






Datum objave: 15.05.2020   11:01
VPRAŠANJE
1. Spoštovani, zaradi zagotovitve spoštovanja predpisov s področja izvoznih in uvoznih omejitev prosimo, da se v pogodbo vključi tudi naslednji nov člen:
"Prodajalec ni dolžan izpolniti svojih pogodbenih obveznosti, če za izpolnitev obstajajo zakonske ovire, ki izvirajo iz nacionalnih ali mednarodnih predpisov EU v zvezi z zunanjo trgovino, embargov ali drugih sankcij.
Kupec izjavlja, da je vse blago, dobavljeno na podlagi te pogodbe, namenjeno izključno lastni rabi."

2. Spoštovani, zaradi zpolnjevanja zakonsko določenih obveznosti ponudnik predlaga tudi, da v pogodbo vključi tudi naslednji člen kot nov člen:
»Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo

Stroški, povezani z zbiranjem, predelavo in odstranjevanjem ostankov predelave električne in elektronske opreme (EE oprema), ki ni EE oprema iz gospodinjstev, bremenijo kupca takšne opreme, ki je tudi njen končni uporabnik. Če kupec ni končni uporabnik EE opreme, je dolžan v pogodbi o nadaljnjem prenosu EE opreme zagotoviti, da bodo omenjeni stroški bremenili njenega prejemnika.
Kupec je dolžan zagotoviti prodajalcu vse podatke, ki bi jih ta potreboval zaradi izpolnjevanja svojih obveznosti po veljavnih predpisih o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo.
Kupec je dolžan prodajalcu povrniti vse morebitne stroške in škodo, ki bi temu nastali zaradi kupčevega nespoštovanja določil tega poglavja.«


ODGOVOR
Spoštovani,

Pod vsakim vprašanjem so podani naročnikovi odgovori na vaša vprašanja.

1. Spoštovani, zaradi zagotovitve spoštovanja predpisov s področja izvoznih in uvoznih omejitev prosimo, da se v pogodbo vključi tudi naslednji nov člen:
"Prodajalec ni dolžan izpolniti svojih pogodbenih obveznosti, če za izpolnitev obstajajo zakonske ovire, ki izvirajo iz nacionalnih ali mednarodnih predpisov EU v zvezi z zunanjo trgovino, embargov ali drugih sankcij.
Kupec izjavlja, da je vse blago, dobavljeno na podlagi te pogodbe, namenjeno izključno lastni rabi."

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

2. Spoštovani, zaradi zpolnjevanja zakonsko določenih obveznosti ponudnik predlaga tudi, da v pogodbo vključi tudi naslednji člen kot nov člen:
»Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo

Stroški, povezani z zbiranjem, predelavo in odstranjevanjem ostankov predelave električne in elektronske opreme (EE oprema), ki ni EE oprema iz gospodinjstev, bremenijo kupca takšne opreme, ki je tudi njen končni uporabnik. Če kupec ni končni uporabnik EE opreme, je dolžan v pogodbi o nadaljnjem prenosu EE opreme zagotoviti, da bodo omenjeni stroški bremenili njenega prejemnika.
Kupec je dolžan zagotoviti prodajalcu vse podatke, ki bi jih ta potreboval zaradi izpolnjevanja svojih obveznosti po veljavnih predpisih o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo.
Kupec je dolžan prodajalcu povrniti vse morebitne stroške in škodo, ki bi temu nastali zaradi kupčevega nespoštovanja določil tega poglavja.«

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

Lep pozdrav



Datum objave: 15.05.2020   11:09
VPRAŠANJE
Dober dan, pošiljamno vam naša vprašanja:
Navodila ponudnikom, poglavje 5: Ta točka navaja, katere dokumente/dokazila/izjave morajo predložiti ponudniki iz tujine. Ali razumemo pravilno, da dokazila oz. izjave (razen obrazcev 3a in 3b) ponudniki iz tujine predložijo po oddaji ponudbe?

Navodila ponudnikom, točka 10.2.2.-Obrazec Predračun: Naročnik navaja, da kolikor ponudnik vpiše ceno (0) EUR, se šteje, da ponuja postavko brezplačno. Ali razumemo pravilno, da v kolikor ponudnik posameznega sklopa ne ponuja, ponudnik napiše v polje cene komentar: Ne ponujamo?

Navodila za pripravo ponudbe: Poglavje 11. Finančno zavarovanje: Naročniku predlagamo, da omogoči potencialnemu ponudniku tudi predložitev finančnega zavarovanja osebno v vložišču na sedežu SŽ. Tako bi se odstavek glasil: "Ponudnik mora v roku za oddajo ponudb predložiti original bančne garancije za resnost ponudbe oz. kavcijskega zavarovanja zavarovalnice na način:
- s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov: Slovenske železnice, d.o.o., Kolodvorska ulica 11, 1506 Ljubljana (s pripisom: Sektor za nabavo) z oznako: »Finančno zavarovanje za Rezervni deli za ELOK ser. 541«.
Prosimo za potrditev našega predloga.


ODGOVOR

Spoštovani,

Pod vsakim odgovorom so podani naročnikovi odgovori na vaša vprašanja.

1. Navodila ponudnikom, poglavje 5: Ta točka navaja, katere dokumente/dokazila/izjave morajo predložiti ponudniki iz tujine. Ali razumemo pravilno, da dokazila oz. izjave (razen obrazcev 3a in 3b) ponudniki iz tujine predložijo po oddaji ponudbe?

Odgovor: Ponudnik lahko predloži navedene obrazce v sami ponudbi.

Navodila ponudnikom, točka 10.2.2.-Obrazec Predračun: Naročnik navaja, da kolikor ponudnik vpiše ceno (0) EUR, se šteje, da ponuja postavko brezplačno. Ali razumemo pravilno, da v kolikor ponudnik posameznega sklopa ne ponuja, ponudnik napiše v polje cene komentar: Ne ponujamo?

Odgovor: Ponudnik lahko napiše komentar, črtico ali pa pusti polje prazno.

Navodila za pripravo ponudbe: Poglavje 11. Finančno zavarovanje: Naročniku predlagamo, da omogoči potencialnemu ponudniku tudi predložitev finančnega zavarovanja osebno v vložišču na sedežu SŽ. Tako bi se odstavek glasil: "Ponudnik mora v roku za oddajo ponudb predložiti original bančne garancije za resnost ponudbe oz. kavcijskega zavarovanja zavarovalnice na način:
- s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov: Slovenske železnice, d.o.o., Kolodvorska ulica 11, 1506 Ljubljana (s pripisom: Sektor za nabavo) z oznako: »Finančno zavarovanje za Rezervni deli za ELOK ser. 541«.
Prosimo za potrditev našega predloga.

Odgovor: Glede na dejstvo, da je v Sloveniji razglašena epidemija, naročnik omogoča predložitev finančnega zavarovanja po pošti.

Lep pozdrav




Datum objave: 15.05.2020   11:32
VPRAŠANJE
Obrazec 12: Tehnične zahteve: V 2. odstavku obrazca 12 je navedena zaheva, da mora ponudnik predložiti pisno pooblastilo proizvajalca za sodelovanje na razpisu. Naročnika prosimo za pojasnilo, kakšen je namen tega pooblastila?

Obrazec 12: Tehnične zahteve: V 2. odstavku obrazca 12 je navedena zaheva, da mora ponudnik predložiti pisno pooblastilo proizvajalca za sodelovanje na razpisu. Ali bo ponudba, ki ne bo vsebovala pisnih pooblastil proizvajalcev izločena iz postopka?

Zaradi obsežne dokumentacvije, zahtevanih pooblastil proizvajalcev in s tem povezanimi prevodi ter sedanjo situacijo (Covid-19) prosimo naročnika za podaljšanje roka za oddajo ponudb za 30 dni.

Osnutek pogodbe, 7. člen: v 1. odstavku je navedeno da, stroški kakovostnega prevzema bremenijo kupca. Ali razumemo pravilno, da bo te stroške kupec kril naknadno in jih ni potrebno vključiti v ponudbeno ceno?

Obrazec 3a in 3b: Pooblastila za pridobitev podatkov iz kazenske evidence: Zaradi Covid-19 veliko zaposlenih dela od doma. Zanima nas, če naročnik sprejema tudi elektronsko podpisane dokumente?


ODGOVOR

Spoštovani,

Pod vsakim vprašanjem so podani naročnikovi odgovori na vaša vprašanja.

Obrazec 12: Tehnične zahteve: V 2. odstavku obrazca 12 je navedena zaheva, da mora ponudnik predložiti pisno pooblastilo proizvajalca za sodelovanje na razpisu. Naročnika prosimo za pojasnilo, kakšen je namen tega pooblastila?

Odgovor: Namen tega pooblastila je da naročnik v postopku javnega naročila dobi s strani ponudnika blago , ki je tehnično ustrezno in mu pri nadaljnjem rokovanju z njim ne bo predstavljalo dodatnih stroškov pri zamenjavi le teh na lokomotivi.

Obrazec 12: Tehnične zahteve: V 2. odstavku obrazca 12 je navedena zaheva, da mora ponudnik predložiti pisno pooblastilo proizvajalca za sodelovanje na razpisu. Ali bo ponudba, ki ne bo vsebovala pisnih pooblastil proizvajalcev izločena iz postopka?

Odgovor: Ponudba, ki ne bo vsebovala pisnega pooblastila proizvajalca bo izločena iz postopka oddaje javnega naročila.

Zaradi obsežne dokumentacvije, zahtevanih pooblastil proizvajalcev in s tem povezanimi prevodi ter sedanjo situacijo (Covid-19) prosimo naročnika za podaljšanje roka za oddajo ponudb za 30 dni.

Odgovor: Naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb.

Osnutek pogodbe, 7. člen: v 1. odstavku je navedeno da, stroški kakovostnega prevzema bremenijo kupca. Ali razumemo pravilno, da bo te stroške kupec kril naknadno in jih ni potrebno vključiti v ponudbeno ceno?

Odgovor: Stroške morebitnega kakovostnega prevzema krije kupec.

Obrazec 3a in 3b: Pooblastila za pridobitev podatkov iz kazenske evidence: Zaradi Covid-19 veliko zaposlenih dela od doma. Zanima nas, če naročnik sprejema tudi elektronsko podpisane dokumente?

Odgovor: Da, naročnik sprejema tudi elektronsko podpisane dokumente.

Lep pozdrav



Datum objave: 15.05.2020   12:04
VPRAŠANJE
1. Spoštovani, 7. člen, 1. odstavek osnutka pogodbe ne določa, v primerih kakšnega odstopanja dejanske od zahtevane kvalitete lahko kupec kakovostni prevzem zavrne in v katerih ne, zaradi česar ponudnik predlaga nov zadnji stavek 7. člena, ki se glasi: "Če se pri prevzemu ugotovi bistveno odstopanje med zahtevano in dejansko kvaliteto blaga, ki preprečuje uporabo predmeta dobave oz. predajo predmeta dobave v obratovanje, se blago zavrne. "

2. Spoštovani, 8. člen, 1. odstavek osnutka pogodbe ne določa, v primerih kakšnega odstopanja dejanske od zahtevane kvalitete lahko naročnik kakovostni prevzem zavrne in v katerih ne, zaradi česar ponudnik predlaga dopolnjen prvi stavek 8. člena, ki se glasi: "Če se s kontrolo kakovosti blaga ugotovi, da kakovost bistveno odstopa od dogovorjene kakovosti, ima kupec pravico: ... "

3. Spoštovani, 8. člen, točka a) osnutek pogodbe: rok za nadomestitev nekvalitetnega blaga je precej kratek. Predlagamo, da se rok za nadomestitev nekvalitetnega blaga podaljša na 30 dni . Ponudnik predlaga spremenjeno točko a) "zavrniti celotno ali delno količino blaga ali zahtevati od prodajalca, da v roku 30 (trideset) dni nadomesti nekvalitetno blago "

4. Spoštovani, glede na to, da osnutek pogodbe o tem molči, predlagamo, da se zaradi uravnoteženja medsebojnih pravic in obveznosti pogodbenih strank, osnutek pogodbe dopolni tako, da se v pogodbo doda nov člen: »Odškodninska odgovornost izvajalca je omejena na pogodbeno vrednost za vse škodne primere skupaj.
Izvajalec naročniku ne odgovarja za morebitno refleksno škodo, škodo zaradi zaupanja, nemožnosti uporabe stvari, izgube dobička, izgube podatkov, izpada proizvodnje, izpada prodaje, plačanih pogodbenih kazni in odškodnin ter zagotovitev drugih koristi na podlagi zahtevkov tretjih oseb, oziroma drugih oblik posredne škode. Omejitev odškodninske odgovornosti ne velja, če je izvajalec škodo povzročil iz hude malomarnosti ali namenoma. «
Za ponudnika je omejitev odškodninske odgovornosti na predvidljivo raven pomembna, saj lahko le na ta način v polnosti ovrednoti in omeji tveganja povezana s pogodbo.

5. Spoštovani, glede na predlagani nov člen o omejitvi odškodninske odgovornosti, ponudnik predlaga, da se zadnji odstavek 8. člena, ki se začne:"V vsakem izmed primerov.." briše. Pravico do povrnitve škode ima naročnik namreč tudi v primeru, če je odškodninska odgovornost urejena v posebnem členu, kot ga predlaga ponudnk.


ODGOVOR

Spoštovani,

Pod vsakim vprašanjem so podani naročnikovi odgovori na vaša vprašanja.

1. Spoštovani, 7. člen, 1. odstavek osnutka pogodbe ne določa, v primerih kakšnega odstopanja dejanske od zahtevane kvalitete lahko kupec kakovostni prevzem zavrne in v katerih ne, zaradi česar ponudnik predlaga nov zadnji stavek 7. člena, ki se glasi: "Če se pri prevzemu ugotovi bistveno odstopanje med zahtevano in dejansko kvaliteto blaga, ki preprečuje uporabo predmeta dobave oz. predajo predmeta dobave v obratovanje, se blago zavrne. "

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe. Zahtevana kakovost rezervnih delov, ki jih naročnik kupuje je opredeljena v obrazcu 12.

2. Spoštovani, 8. člen, 1. odstavek osnutka pogodbe ne določa, v primerih kakšnega odstopanja dejanske od zahtevane kvalitete lahko naročnik kakovostni prevzem zavrne in v katerih ne, zaradi česar ponudnik predlaga dopolnjen prvi stavek 8. člena, ki se glasi: "Če se s kontrolo kakovosti blaga ugotovi, da kakovost bistveno odstopa od dogovorjene kakovosti, ima kupec pravico: ... "

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

3. Spoštovani, 8. člen, točka a) osnutek pogodbe: rok za nadomestitev nekvalitetnega blaga je precej kratek. Predlagamo, da se rok za nadomestitev nekvalitetnega blaga podaljša na 30 dni . Ponudnik predlaga spremenjeno točko a) "zavrniti celotno ali delno količino blaga ali zahtevati od prodajalca, da v roku 30 (trideset) dni nadomesti nekvalitetno blago "

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

4. Spoštovani, glede na to, da osnutek pogodbe o tem molči, predlagamo, da se zaradi uravnoteženja medsebojnih pravic in obveznosti pogodbenih strank, osnutek pogodbe dopolni tako, da se v pogodbo doda nov člen: »Odškodninska odgovornost izvajalca je omejena na pogodbeno vrednost za vse škodne primere skupaj.
Izvajalec naročniku ne odgovarja za morebitno refleksno škodo, škodo zaradi zaupanja, nemožnosti uporabe stvari, izgube dobička, izgube podatkov, izpada proizvodnje, izpada prodaje, plačanih pogodbenih kazni in odškodnin ter zagotovitev drugih koristi na podlagi zahtevkov tretjih oseb, oziroma drugih oblik posredne škode. Omejitev odškodninske odgovornosti ne velja, če je izvajalec škodo povzročil iz hude malomarnosti ali namenoma. «
Za ponudnika je omejitev odškodninske odgovornosti na predvidljivo raven pomembna, saj lahko le na ta način v polnosti ovrednoti in omeji tveganja povezana s pogodbo.

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

5. Spoštovani, glede na predlagani nov člen o omejitvi odškodninske odgovornosti, ponudnik predlaga, da se zadnji odstavek 8. člena, ki se začne:"V vsakem izmed primerov.." briše. Pravico do povrnitve škode ima naročnik namreč tudi v primeru, če je odškodninska odgovornost urejena v posebnem členu, kot ga predlaga ponudnk.

Odgovor: Naročnik ne bo spreminjal pogodbe.

Lep pozdrav