Naročnik: OBČINA BLED, Cesta svobode 13, 4260 Bled
Storitve: IZVAJANJE STORITEV GRADBENEGA NADZORA PRI GRADNJI MEDGENERACIJSKEGA CENTRA VEZENINE BLED
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 29.097,00 EUR
JN002456/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.04.2020
JN002456/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 05.05.2020
JN002456/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.05.2020
JN002456/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.06.2020
JN002456/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.06.2020
Naslov: IZVAJANJE STORITEV GRADBENEGA NADZORA PRI GRADNJI MEDGENERACIJSKEGA CENTRA VEZENINE BLED Referenčna številka dokumenta: 430-6/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71520000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev nadzora skladno z zahtevami naročnika in upoštevajoč določila gradbene zakonodaje pri izvedbi gradnje ter dobave in montaže opreme Medgeneracijskega centra Vezenine Bled.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Bled
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev nadzora skladno z zahtevami naročnika in upoštevajoč določila gradbene zakonodaje pri izvedbi gradnje ter dobave in montaže opreme Medgeneracijskega centra Vezenine Bled.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 510 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: všja sila, objektivni razlogi
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeni v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.05.2020 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.05.2020 09:10 Kraj: E-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.05.2020 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.04.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.04.2020 12:29
VPRAŠANJE Pozdravljeni, prosimo za objavo vrednosti razpisanih del. lp
ODGOVOR HVALA ZA VPRAŠANJE. Vrednost izvedbe gradnje znaša 2.836.294,95 EUR brez DDV + izvedba ogrevanja in hlajenja objekta 94.727,00 EUR brez DDV . Razpisa za dobavo in montažo opreme naročnik še ni objavil, ocenjuje se v višini 350.000,00 EUR brez DDV. Te vrednosti nadomestijo vrednosti navedene v prilogi Tehnične specifikacije javnega naročila. Ocenjene vrednosti gradbenega nadzora naročnik ne bo podal.
Datum objave: 05.05.2020 12:21
VPRAŠANJE Spoštovani,
Naročnika opozarjamo na neustreznost razpisne dokumentacije v segmentu meril. Dodatne reference firme ne morejo biti sestavni del meril oz. predmet točkovanja (lahko pa so npr. dodatne reference kadra).
Glede navedenega obstajajo tudi že sprejete odločitve DKOM-a, zaradi česar bomo primorani, v kolikor se merila ne bodo spremenila, vložiti revizijski zahtevek na razpisno dokumentacijo.
ODGOVOR Hvala za opozorilo! Naročnik spreminja /umika merilo reference ponudnika, tako da je najnižja ponudbena cena v EUR brez DDV edino merilo, ki dobi 100 točk. Izračuna se po formuli predvideni v razpisni dokumentaciji. Temu ustrezno bo naročnik spremenil tudi objavljeno merilo na portalu JN.
Datum objave: 05.05.2020 12:26
VPRAŠANJE Naročnika prosimo za znižanje pogoja, ki se nanaša na vodjo nadzora in sicer iz zahtevanih dveh referenc na eno referenco. Hvala
ODGOVOR Glede na zahtevnost projekta naročnik vztraja pri zahtevanih dveh referencah.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.