Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
OBČINA SVETI TOMAŽ
Poštni naslov:
Sveti Tomaž 37
Poštna številka:
2258
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Sv.Tomaž
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Zinka Hartman
E-pošta
zinka.hartman@sv-tomaz.si
Telefon
+386 027416600
Telefaks
+386 027416600
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/351140/modernizacija_Senik-žaga.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=17681 I.4 Vrsta javnega naročnika Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: MODERNIZACIJA JP 802-361 SENIK -ŽAGA
Referenčna številka dokumenta: 430-18/2020 01/zh
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila Gradnje
II.1.4 Kratek opis modernizacija javne poti v skladu s razpisno dokumentacijo
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: SENIK
II.2.4 Opis javnega naročila MODERNIZAICJA JAVNE POTI V SKLADU S RAZPISNO DOKUMENTACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 2
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo GLEJ RAZPISNO DOKUMENTACIJO
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 15.05.2020 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2020IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 15.05.2020 11:00 Kraj: PORTAL EJN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Uporabljeno bo elektronsko naročanje. Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.05.2020 12:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 22.04.2020