Dosje javnega naročila 002720/2020
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM VRHNIKA, Cesta 6. maja 11, 1360 Vrhnika
Blago: Izdelava, dobava in montaža pohištvene oreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 74.306,75 EUR

JN002720/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.05.2020
JN002720/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.05.2020
JN002720/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.06.2020
JN002720/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 10.06.2020
JN002720/2020-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 13.08.2020
JN002720/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2020
Zahtevek za revizijo

    JN002720/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM VRHNIKA
Cesta 6. maja 11
1360
SI041
Vrhnika
Slovenija
Tajništvo
info@zd-vrhnika.si
+386 17555111
+386 17555112

Internetni naslovi
http://www.zd-vrhnika.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/352687/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA_objava.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=17864
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava, dobava in montaža pohištvene oreme
Referenčna številka dokumenta: 1-2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Izdelava, dobava in montaža pohištvene opreme za poslovne prostore naročnika.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Zdravstveni dom Vrhnika, Cesta 6. Maja 11, 1360 Vrhnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava, dobava in montaža pohištvene opreme za poslovne prostore naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 50
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.05.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.05.2020   10:15
Kraj: elektronsko preko E-jn


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.05.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.05.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 06.05.2020   09:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas ali ponudnik skupaj s ponudbo mora izdati finančno zavarovanje ali
potem samo izbrani ponudnik in vsi ostali ponudniki ne prilagajo nobenih finančnih zavarovanj oziroma
izjav pri oddaji ponudb?

Hvala za odgovor.

Lepo pozdravljeni!

ODGOVOR

Spoštovani,

finančno zavarovanje bo predložil samo izbrani ponudnik v roku, ki je naveden v razpisni dokumentaciji.

Hvala za vprašanje.

Lep pozdrav!


Datum objave: 11.05.2020   10:56
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Prosimo za natančno opredelitev:

Nosilnost kartotečnih vodil?
Delni ali polni izvlek vodil?
Klasično ali počasno zapiranje?
Ali so kot priloga ponudbe zahtevane tehnične karakteristike vodila?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

1. Kartotečna vodila morajo vzdržati breme predala in njegove vsebine do 40 kg.
2. Polni izvlek vodil.
3. Počasno zapiranje.
4. Da, tehnične karakteristike vodila so zahtevane.