Dosje javnega naročila 003088/2020
Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Blago: Dobava koagulanta Ferochlorid (40% FeCl3)
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003088/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.05.2020

Revizijski zahtevki
29.05.2020 Pritožbeni postopek v teku Več informacij
29.05.2020 Vložen je zahtevek za revizijo
23.06.2020 Naročnik je zavrnil zahtevek za revizijo
23.06.2020 Državna revizijska komisija je v reševanje prejela zahtevek za revizijo
29.06.2020 Vložena je pritožba
Zahtevek za revizijo

    JN003088/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
SI
Šoštanj
Slovenija
javna.narocila@te-sostanj.si
+386 38993200

Internetni naslovi
http://www.te-sostanj.si
http://www.te-sostanj.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/354389/Dobava_koagulanta_Ferochlorid.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=18237
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava koagulanta Ferochlorid (40% FeCl3)
Referenčna številka dokumenta: 40 01-455/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava koagulanta Ferochlorid (40% FeCl3)
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24310000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava koagulanta Ferochlorid (40% FeCl3)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.06.2020   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.06.2020   09:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.05.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.05.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.05.2020   07:30
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

1) Priloge sem si prenesel v Wordov format, tako, da jih lahko izpolnjujem preko rečunalnika.
Ali je glede tega kakšen zadržek?
2) Glede posredovanja osebnih podatkov kontaktnih oseb na prilogah referenc imamo omejitev glede upoštevanja zakona o GDPR.
Vam lahko navedemo spolšni e-mail in telefonsko številko naročnikov ali pa vam za nadaljna vprašanja lahko posredujemo kontakne podatke odgovne osebe iz naše organizacije, kar se tiče prodaje in količin (reference) (vodja prodaje).
3) Številko ponudbe si izmislimo sami ali lahko uporabimo št. vašega naročila npr: Številka ponudbe: 40 01-455/2020
4) Reference podpišemi mi kot ponudnik ali je zahtevan podpis od naših naročnikov?

Hvala za vaša pojasnila.
Lep pozdrav

ODGOVOR
1) Ne. Pri izpolnjevanju manjkajočih podatkov pa bodite previdni, da ne spreminjate zahtevanih vsebin s strani naročnika.
2) Lahko napišete splošne podatke referenčnega naročnika ter njihov kontakt, preko katerega bo naročnik lahko preverjal vaše reference.
3) Ponudbo ponudnik označi sam.
4) Obrazec referenc se ne podpisuje, ker se potrdil s samo oddajo ESPD obrazca. Potrdilo reference pa podpiše naročnik reference.