Dosje javnega naročila 003695/2020
Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Gradnje: VALVAZORJEVA 3, IZVEDBA GRADBENO-OBRTNIŠKIH DEL PRI OBNOVI ULIČNEGA PROČELJA S STAVBNIM POHIŠTVOM NA NASLOVU VALVAZORJEVA ULICA 3 V LJUBLJANI
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003695/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.06.2020
JN003695/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.10.2020
JN003695/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.11.2020
Zahtevek za revizijo

    JN003695/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Ana Gazvoda
ana.gazvoda@ljubljana.si
+386 13064401
+386 13064407

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/356631/Valvazorjeva_3._za_objavo.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/354356/espd/Narocnik_ESPD_(16).zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=18707
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: VALVAZORJEVA 3, IZVEDBA GRADBENO-OBRTNIŠKIH DEL PRI OBNOVI ULIČNEGA PROČELJA S STAVBNIM POHIŠTVOM NA NASLOVU VALVAZORJEVA ULICA 3 V LJUBLJANI
Referenčna številka dokumenta: 7560-20-220034
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45211000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
JAVNO NAROČILO ZAJEMA IZVEDBO GRADBENO - OBRTNIŠKIH DEL PRI OBNOVI ULIČNEGA PROČELJA S STAVBNIM POHIŠTVOM NA STAVBI NA NASLOVU
VALVAZORJEVA ULICA 3 V LJUBLJANI V OKVIRU PROGRAMA LMM
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45210000
45211000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: VALVAZORJEVA 3, LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
JAVNO NAROČILO ZAJEMA IZVEDBO GRADBENO - OBRTNIŠKIH DEL PRI OBNOVI ULIČNEGA PROČELJA S STAVBNIM POHIŠTVOM NA STAVBI NA NASLOVU
VALVAZORJEVA ULICA 3 V LJUBLJANI V OKVIRU PROGRAMA LMM
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 100
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
JAVNO NAROČILO JE MOGOČE PODALJŠATI SKLADNO S POGODBO
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
KOT DOLOČENO V RAZPISNI DOKUMENTACIJI


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.07.2020   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 19.01.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.07.2020   09:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.06.2020   15:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.06.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.06.2020   08:45
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Zanima nas pravi datum oddaje javnega narocila.
30.6.ali 3.7.kot piše v razpisni dokumentaciji
Lp,

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Pravi datum oddaje javnega naročila je 30.6. 2020.

Z lepimi pozdravi.


Datum objave: 17.06.2020   10:26
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Ali so lahko 2 krilna smrekova okna s termopan steklom za nova kletna okna?

Lp

ODGOVOR

Spoštovani.

Kletna okna nimajo termopan zasteklitve. Steklo je deb. 4 mm, mat (ornamentno) ali pa žično.


Z lepimi pozdravi.

Datum objave: 19.06.2020   12:39
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Ali so lahko na novih lesenih oknih ALU pokrivni odkapni profil na okvirju in krilu? Lahko malo bolj podrobno napišete kakšna morajo biti okna tip, vrsta lesa, tip stekla, okovja, iz česa je odkapnik ? Ali je lahko odkapnik iz ALU ?

Hvala, lp


ODGOVOR

Spoštovani.

Na kletnih oknih ne sme biti Alu odkapnih profilov, temveč so ti leseni. V popisu je navedeno (IV. MIZARSKA DELA, točka 2), da so okna po obliki in velikosti enaka obstoječim (posnetek starih oken), kar pomeni, da so profili enako veliki obstoječim.
Okna so lesena, smrekova, dvokrilna, zastekljena z 4 mm ornamentnim ali žičnim steklom.
Krila se odpirajo v prostor, samo po vertikalni osi, okovje je navadno klasično, tudi pooliva, ki pa je lahko Alu. Barva je lazurni premaz, ton bo določil ZVKDS OE Ljubljana.











Datum objave: 22.06.2020   07:11
VPRAŠANJE
Spoštovani, v RD sta navedena dva datuma veljavnosti ponudbe in sicer: na obrazcu PRILOGA 1 piše: "Ponudba velja do vključno 11. 11. 2020" in točka 6. na strani 4; Rok veljavnosti ponudbe: Ponudba mora biti veljavna vključno do 19.1. 2021. Kateri je sedaj pravilen datum veljavnosti ponudbe?
Lp


ODGOVOR

Spoštovani.

Ponudba mora biti veljavna do vključno 19.1. 2021.


Z lepimi pozdravi.


Datum objave: 22.06.2020   11:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Ali je potrebno priložiti k ponudbi S.BON-1 ali BON-2 ?

Lep pozdrav

ODGOVOR

Spoštovani.

V ponudbi ni potrebno predložiti niti S.BON-1, niti BON-2.

Z lepimi pozdravi.


Datum objave: 23.06.2020   09:14
VPRAŠANJE

Spoštovani.

V ESPD ste vključili, da navedemo ali izpolnjujemo objektivne nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki se uporabljajo za zmanjšanje števila kandidatov. Če da na kakšne način izpolnjujemo. Torej če odgovorimo na to vprašanje DA, kakšna dokazila priložimo? Če gre za enega izmed nediskriminatornih pogojev ali pravil, ki jih namerava uporabiti za zmanjšanje števila kandidatov bi moral naročnik navesti že v razpisni dokumentaciji. Prosimo vas za pojasnilo ESPD točka V. za zmanjšanje števila ustreznih kandidatov ter kakšna dokazila priložimo?

Hvala, lep pozdrav


ODGOVOR

Spoštovani.

V razpisni dokumentaciji št. 430-463/2020 -10 so na strani od 8/48 do 11/48 navedeni Razlogi za izključitev ter Pogoji za sodelovanje, ki jih mora izpolnjevati ponudnik. V ponudbi mora ponudnik predložiti izpolnjen ESPD obrazec ter vsa dokazila, ki so navedena na omenjenih straneh. Za zmanjšanje števila ustreznih kandidatov ni potrebno predložiti nobenih dokazil.

Z lepimi pozdravi.