Dosje javnega naročila 003739/2020
Naročnik: OBČINA PODČETRTEK, Trška cesta 59, 3254 Podčetrtek
Gradnje: SANACIJA USADA NA CESTI LC 317081 V NASELJU OLIMJE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 156.526,12 EUR

JN003739/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.06.2020
JN003739/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.09.2020
JN003739/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.10.2020
JN003739/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.10.2020
Zahtevek za revizijo

    JN003739/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA PODČETRTEK
Trška cesta 59
3254
SI
Podčetrtek
Slovenija
Mojca Amon
tajnistvo.obcina@podcetrtek.si
+386 038182780
+386 38182790

Internetni naslovi
http://www.podcetrtek.eu

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.podcetrtek.eu
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=18895
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: SANACIJA USADA NA CESTI LC 317081 V NASELJU OLIMJE
Referenčna številka dokumenta: 430-0004/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
SANACIJA USADA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Olimje
II.2.4 Opis javnega naročila
sanacija
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.06.2020   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 5 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.06.2020   12:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.06.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.06.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.06.2020   10:35
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

za objavljeni javni razpis ni razpisne dokumentacije na vaši spletni strani. Prosimo za razpisno dokumentacijo.

lp.

ODGOVOR

Pozdravljeni,

razpisna dokumentacija je bila danes objavljena na navedeni spletni strani.

Hvala in lp


Datum objave: 18.06.2020   07:57
VPRAŠANJE
Glede na to, da je potrebno navesti št. delavcev v letu 2019, na dan 31.12, me zanima ali je potrebno oddati tudi seznam kadra na ta dan ali je lahko seznam tekoče zaposlenih.

Hvala

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

za objavljeni javni razpis ni razpisne dokumentacije na vaši spletni strani. Prosimo za razpisno dokumentacijo.

lp.

ODGOVOR

Kot zahteva razpisna dokumentacije vpišite število zaposlenih na dan 31. 12. 2019. Priložite seznam najpomembnejšega strokovnega kadra, ki bo sodeloval pri izvedbi javnega naročila .

Lp

Datum objave: 18.06.2020   07:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede na to, da v razpisni dokumentaciji ni ESPD niti Krovne izjave, nas zanima kateri dokument naložimo na portalu ENJ v razdelku ESPD oz. Izjava.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Izpolnite izjave, ki so se sestani del razpisne dokumentacije. Obrazca ESPD ne oddajate.

Lp