Naročnik: OBČINA PODČETRTEK, Trška cesta 59, 3254 Podčetrtek
Gradnje: SANACIJA USADA NA CESTI LC 317081 V NASELJU OLIMJE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 156.526,12 EUR
JN003739/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.06.2020
JN003739/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.09.2020
JN003739/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.10.2020
JN003739/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.10.2020
Naslov: SANACIJA USADA NA CESTI LC 317081 V NASELJU OLIMJE Referenčna številka dokumenta: 430-0004/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
SANACIJA USADA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Olimje
II.2.4 Opis javnega naročila
sanacija
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.06.2020 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 5 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.06.2020 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.06.2020 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.06.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.06.2020 10:35
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
za objavljeni javni razpis ni razpisne dokumentacije na vaši spletni strani. Prosimo za razpisno dokumentacijo.
lp.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
razpisna dokumentacija je bila danes objavljena na navedeni spletni strani.
Hvala in lp
Datum objave: 18.06.2020 07:57
VPRAŠANJE Glede na to, da je potrebno navesti št. delavcev v letu 2019, na dan 31.12, me zanima ali je potrebno oddati tudi seznam kadra na ta dan ali je lahko seznam tekoče zaposlenih.
Hvala
ODGOVOR
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
za objavljeni javni razpis ni razpisne dokumentacije na vaši spletni strani. Prosimo za razpisno dokumentacijo.
lp.
ODGOVOR
Kot zahteva razpisna dokumentacije vpišite število zaposlenih na dan 31. 12. 2019. Priložite seznam najpomembnejšega strokovnega kadra, ki bo sodeloval pri izvedbi javnega naročila .
Lp
Datum objave: 18.06.2020 07:59
VPRAŠANJE Spoštovani,
Glede na to, da v razpisni dokumentaciji ni ESPD niti Krovne izjave, nas zanima kateri dokument naložimo na portalu ENJ v razdelku ESPD oz. Izjava.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Izpolnite izjave, ki so se sestani del razpisne dokumentacije. Obrazca ESPD ne oddajate.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.