Dosje javnega naročila 003800/2020
Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Storitve: Remont mešalnice stabilizata bloka 6
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 139.643,64 EUR

JN003800/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.06.2020
JN003800/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.07.2020
JN003800/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 09.07.2020
JN003800/2020-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 13.07.2020
JN003800/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2020
JN003800/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 20.10.2020
JN003800/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2020
JN003800/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2020
JN003800/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2020
Zahtevek za revizijo

    JN003800/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
SI
Šoštanj
Slovenija
javna.narocila@te-sostanj.si
+386 38993200

Internetni naslovi
http://www.te-sostanj.si
http://www.te-sostanj.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/357408/Remont_mešalnice_stabilizata_bloka_6.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=18947
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Remont mešalnice stabilizata bloka 6
Referenčna številka dokumenta: 40 01-391/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50531000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Remont mešalnice stabilizata bloka 6
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: MOKRO ODPARJEVANJE CTB6
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50531000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
MOKRO ODPARJEVANJE CTB6
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: TRANSPORTERJI SADRE - REZERVNI POGONI
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42419810
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TRANSPORTERJI SADRE - REZERVNI POGONI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: TRANSPORTERJI SADRE - REZERVNI VALJI
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42419810
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TRANSPORTERJI SADRE - REZERVNI VALJI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.07.2020   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.07.2020   09:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.07.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.06.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.07.2020   12:22
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

V popravku tehnične dokumentacije za sklop 1 navajate obvezen ogled obstoječega sistema mokrega odparjevanja.

Ali je ogled v fazi oddaje ponudbe obvezen? Če je, prosimo za termine ogleda.

Hvala in lp

ODGOVOR
Naročnik bo organiziral dodatni termin ogleda objekta in naprav, kjer se bodo izvajale storitve/dobave blaga, ki so predmet tega javnega naročila, in sicer dne 15.07.2020 ob 9.00 uri.
Za ogled se je potrebno prijaviti na elektronski naslov: javna.narocila@te-sostanj.si najkasneje 2 dni pred ogledom.



Datum objave: 13.07.2020   06:17
VPRAŠANJE
Glede na podaljšan rok javnega naročila, prosimo še za podaljšanje roka za oddajo vprašanj.

lp

ODGOVOR
Naročnik bo podaljšal rok za postavljanje vprašanj in popravek objavil na portalu javnih naročil.