Dosje javnega naročila 003886/2020
Naročnik: NIGRAD, komunalno podjetje, d.d., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor
Storitve: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003886/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 18.06.2020
JN003886/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 29.06.2020
JN003886/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2020
JN003886/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2020
JN003886/2020-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.09.2020
Zahtevek za revizijo

    JN003886/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
NIGRAD, komunalno podjetje, d.d.
Zagrebška cesta 30
2000
SI
Maribor
Slovenija
Milanja Goričan
milanja.gorican@nigrad.si
+386 24500300
+386 24500365

Internetni naslovi
https://www.nigrad.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.nigrad.si/
ESPD: https://www.nigrad.si/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=19024
I.4 Vrsta javnega naročnika
d.d.
I.5 Glavna področja dejavnosti
komunala


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.07.2020   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.07.2020   12:30
Kraj: v sistemu e-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 29.06.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.06.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.06.2020   12:18
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Na izjavi-3 je navedeno besedilo:
Izjavljamo, da smo v zadnjih treh letih (od dneva oddaje ponudbe) že izvedli in uspešno ter kvalitetno zaključili vsaj tri storitve čiščenja v izmeri najmanj 3.000 m2 pri enem naročniku.

Ali je v besedilu napaka, da morajo biti 3 reference pri enem naročniku ali je to namerno pisano komu na kožo?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik bo objavil smpremembo razpisne dokumentacije.


Lep pozdrav

VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Vaša zahteva je:
Ponudnik je v zadnjih treh (3) letih že uspešno izvajal in uspešno zaključil vsaj tri storitve čiščenja pri najmanj enem naročniku, v izmeri najmanj 3.000 m2 za posameznega naročnika.

Zakaj mora biti storitev zaključena, da se šteje kot referenca. Če imamo sklenjeno pogodbo za npr. nedoločen čas in izvajamo storitev že 5 let ali več, potem takšna referenca ni za vas sprejemljiva?
Primerno bi bilo, če želite korektne reference, da se storitev izvaja npr. vsaj eno leto in da je storitev kvalitetno izvedena. Prosimo vas, da umaknete iz zahteve, da mora biti storitev zaključena.

Glede na zahtevo po 3x referenci po 3000 m2, nas zanima, če je za vas sprejemljivo, da podamo eno referenco za 9000 m2?

Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR

Spoštovani,

Naročnik bo objavil smpremembo razpisne dokumentacije.


Lep pozdrav