Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.07.2020 10:47
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanimalo bi nas kje se nahajajo počitniške enote navedene v razpisu. Zanima nas točna lokacija, kraj.
Hvala za odgovor,
lp
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Lokacije počitniških enot so navedene v dokumentu 3. ODPČIŠČ-10-2020 Tehnična specifikacija _počitniške enote.
Lep pozdrav.
Datum objave: 17.07.2020 10:01
VPRAŠANJE
Glede na to, da je bil predmet zadnjega razpisa 14 sklopov, tokrat pa je predmet čiščenja samo 5 sklopov, nas zanima, kakšen je razlog za objavo razpisa, še posebej glede na to, da bi pogodba morala še vedno veljati?
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik je pri izvajalcu ugotovil kršitev pogodbenih določil, zato je za predmetne sklope objavil novo javno naročilo.
Lep pozdrav.
Datum objave: 20.07.2020 09:33
ODGOVOR
Ponudniki lahko predložijo tudi obrazec S.BON-1/P, ki ne sme biti starejši kot 30 dni od datuma predložitve ponudbe.
Lep pozdrav.
Datum objave: 22.07.2020 09:58
VPRAŠANJE
Glede na navedbe v točki 5.1.7, nas zanima ali prav razumemo, da boste izključili obstoječega izvajalca, ki trenutno še izvaja dela, v kolikor se le ta prijavi na razpis?
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik ne more v naprej vedeti kdo bo oddal ponudbo in predvsem v naprej se opredeljevati kdo od ponudnikov bo oz. ne bo izpolnjeval zahtev iz razpisne dokumentacije. Po prejemu ponudb bo naročnik izvedel analizo in nato ugotovil skladnost ponudb z zahtevami iz razpisne dokumentacije.
Lep pozdrav
Datum objave: 22.07.2020 09:59
VPRAŠANJE
Ali lahko ponudniki predložimo kopije referenc, ki smo jih pridobili v zadnjem mesecu za prijavo na druge razpise? Za navedeno prosimo iz naslova odsotnosti podpisnikov zaradi letnih dopustov.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik pričakuje, da bodo reference potrjene na obrazcu »Potrdilo o dobro opravljeni storitvi«, ki je sestavni dela te razpisne dokumentacije. V kolikor reference ne bodo potrjene na tem obrazcu, naročnik reference ne bo upošteval.
Lep pozdrav
Datum objave: 24.07.2020 14:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate zahtevo, da mora higienski material biti kompatibilen z obstoječimi podajalniki.
In v tehnični specifikaciji navajate naslednje zahteve:
Specifikacija blaga
Sanitarno - higienski material, ki ga dobavlja izvajalec vključuje:
- troslojni toaletni papir iz predelanih papirnih vlaken ali na osnovi primarnih vlaken, ki izvirajo iz zakonitih virov;
- dvoslojne papirne brisače oziroma lističi iz predelanih papirnih vlaken ali na osnovi primarnih vlaken, ki izvirajo iz zakonitih virov bele barve;
- viskozno tekoče milo, PH nevtralno, dermatološko testirano;
- drugo: papirne kuhinjske brisačke ali papirne lističe, tablete za pisoarje, vrečke za smeti, osvežilci zraka in obešanke za WC, biorazgradljive vrečke za biološke odpadke.
Med drugim, pa podajate tabelo obstoječega higienskega materiala, ki pa dejansko odstopa od zahtev v tehnični specifikaciji, npr. naveden je
- Wc papir troslojni, dvoslojni
- Brisačke 1. slojne, 2 slojne
Torej v tehničnih specifikacijah je npr. zahteva po troslojnem papirju, trenutno pa uporabljate na obstoječih podajalnikih trojslojni in dvoslojni papir.
Enako pri brisačkah, v tehničnih specifikacijah je zahteva po dvoslojnih papirnatih brisačah, trenutno pa uporabljate na obstoječih podajalnikih enoslojne in dvoslojne brisače.
1. Katere zahteve upoštevamo ali iz tehničnih specifikacij ali iz tabele obstoječega materiala?
2. Ali lahko zagotovimo troslojni in dvoslojni papir?
3. Ali lahko zagotovimo enoslojne in dvoslojne brisače?
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Ponujeni higienski material mora biti skladen z opisom in specifikacijo blaga iz tehnične specifikacije.
Lep pozdrav
Datum objave: 24.07.2020 14:36
VPRAŠANJE
Naročnik v razpisni dokumentaciji v 19. členu vzorca pogodbe določa, da so pogodbene cene fiksne za obdobje veljavnosti te pogodbe tj. 36 mesecev.
Pravilnik o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04) določa načine valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah lahko dogovarjajo neposredni in posredni uporabniki državnega in občinskih proračunov, ki so določeni s posebnim predpisom ministra za finance, ter javni gospodarski zavodi in javna podjetja, katerih ustanovitelj je država ali občina.
9. člen Pravilnika o načinih valorizacije denarnih obveznosti določa, da morajo subjekti določbe tega pravilnika upoštevati pri sklepanju pogodb, in jih v ta namen upoštevati že pri oblikovanju osnutkov razpisne dokumentacije, katera se pripravlja v skladu s predpisi, ki urejajo javna naročila, oziroma pri pripravi druge dokumentacije, ki je podlaga za posredovanje ponudbe ali vloge druge stranke.
Pozivamo vas, da spremenite 19. člen vzorca pogodba na način, da se bo pogodbena cena usklajevala v skladu s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
V 1. členu Pravilnika o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja je navedeno, da ta pravilnik določa načine valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah LAHKO dogovarjajo neposredni in posredni uporabniki državnega in občinskih proračunov, ki so določeni s posebnim predpisom ministra za finance, ter javni gospodarski zavodi in javna podjetja, katerih ustanovitelj je država ali občina.
Vzorec pogodbe, ki je del naročnikove razpisne dokumentacije ni v nasprotju s to določbo.
Lep pozdrav.
Datum objave: 24.07.2020 14:39
VPRAŠANJE
Višina pogodbene kazni določene v 27. členu vzorca pogodbe, je nesorazmerna, namreč strošek čiščenja za posamezni sklop se bo razlikovala, glede na velikost objektov in ostalih dejavnikov, ki vplivajo na ceno. Naročnik je postavil pretirano visoko pogodbeno kazen za vsak dan nepravilnega izvajanja pogodbenih obveznosti (500,00 ). Mesečna vrednost čiščenja npr. za sklop Sevnica trenutno znaša cca 1800 , pogodbena kazen za en dan nepravilnega izvajanja bi bila v tem primeru 30% za navedeni sklop, kar pa je absolutno pretirana določba in gre v veliko škodo ponudnika. Pogodbene kazni se zaračunavajo z nižjimi odstotki, največ do 5% mesečne vrednosti, saj je ne nazadnje naročnikov posel zavarovan tudi z bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.
Pozivamo vas, da škodljivo določbo ustrezno prilagodite.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik spreminja višino pogodbene kazni iz 500 eur na kazen v višini 5 % mesečnega pogodbenega zneska za vsak dan zamude, vendar največ do 20 % rednega mesečnega plačila po pogodbi.
Lep pozdrav.
Datum objave: 24.07.2020 14:44
VPRAŠANJE
Spoštovani,
1. Zanima nas ali so podatki o površini steklenih površin dejansko enostranska površina stekel?
Oziroma ali ste upoštevali obojestransko kvadraturo?
2. Ali so vse steklene površine dostopne in ali je potrebna uporaba dvigala?
3. V primeru, da so lamelne zavese in ostala senčila dotrajana, predlagamo v izogib morebitnim poškodbam, da izvajalec naročnika predhodno obvesti o dotrajanih senčilih in naročnik potrdi, da se čiščenje izvede kljub morebitnim poškodbam na njegove stroške. Prosimo za jasen odgovor.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
1. Upoštevana je enostranska površina stekel.
2. Večina steklenih površin je dostopna, pri določenih lokacijah je potrebna tudi uporaba dvigal.
3. Naročnik potrjuje in se strinja s predlogom.
Lep pozdrav.
Datum objave: 24.07.2020 14:45
VPRAŠANJE
Kdo zagotavlja detergent za ročno, strojno pomivanje posode?
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Detergente za ročno in strojno pomivanje posode zagotavlja naročnik sam.
Lep pozdrav.
Datum objave: 05.08.2020 11:12
Naročnik je ugotovil, da v obrazcu Predračun, Sklop 2. OS Ljubljana, manjka UD Kočevje ( LJUBLJANSKA CESTA 25, KOČEVJE).
Naročnik bo obrazec ustrezno dopolnil ter objavil popravek na Portalu javnih naročil ter podaljšal rok za oddajo ponudb. V kolikor ponudniki v ponudbi ne bodo predložili popravljenega obrazca Predračun, bo naročnik moral ponudbo zavrniti!
Datum objave: 06.08.2020 13:37
Pozdravljeni.
Naročnik obvešča vse ponudnike, da je danes v objavo na PJN in TED poslal popravek razpisne dokumentacije - Seznam prostorov in Povzetek predračuna in predračun.
Popravek bo objavljen v roku 5 dni.
Hkrati vas obveščamo, da smo podaljšali rok za predložitev ponudb (tj. 18.8.2020 do 09:00, odpiranje pa bo potekalo ob 09:01).
Lep pozdrav.