Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
Družba za upravljanje terjatev bank, d.d.
Poštni naslov:
Davčna ulica 1
Poštna številka:
1000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Ljubljana
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Maja Vehab
E-pošta
maja.vehab@dutb.eu
Telefon
+386 14293477
Telefaks
+386 14293859
Internetni naslovi
Glavni naslov (URL):
http://www.dutb.eu
Internetni naslov profila kupca (URL):
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/359254/New_folder.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=19594 na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Prestrukturiranje bank sistemskega pomena
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Izbira revizorja DUTB za izvedbo letne revizije računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2020 do vključno 2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79200000
II.1.3 Vrsta naročila Storitve
II.1.4 Kratek opis Izbira revizorja DUTB za izvedbo letne revizije računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2020 do vključno 2022
II.1.6 Informacije o sklopih Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79210000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Izbira revizorja DUTB za izvedbo letne revizije računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2020 do vključno 2022
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Začetek: 01.01.2021
Konec: 14.04.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 03.08.2020 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 03.08.2020 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.07.2020 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 15.07.2020