Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.07.2020 09:55
VPRAŠANJE 1
Ko želimo s spletne strani eponudbe.si prenesti razpisno dokumentacijo nam javlja napako:
"Access to eponudbe.si was denied. You don't have authorization to view this page.
HTTP ERROR 403"
Vljudno prosimo, da objavite razpisno dokumentacijo tukaj, na portalu javnih naročil, kot je to običajno ali pa čim prej uredite omenjeno spletno stran, da bo prenos dokumentacije možen.
///
Kje lahko dostopamo do razpisne dokumentacije?
///
Povezava v mapi ne deluje - ne prenese prilog. Zanima nas, če je mogoče dostopati do datotek kje drugje?
///
Na strani eponudbe.si ni objavljene razpisne dokumentacije, prosimo, da jo objavite čim prej.
ODGOVOR 1
Razpisna dokumentacija je dostopna na https://eponudbe.si/sl/Javna-narocila/Aktualna/Posamezna-ponudba/t/Nakup-in-dobava-zivil-z-vzpostavitvijo-dinamicnega-nabavnega-sistema/n/124a3c06d8ab3241571a4ee1870c675b.
Datum objave: 15.07.2020 10:54
VPRAŠANJE 2
V sklopu 3.3 KEFIR povprašujete po:
- bio kefir sadni
Po katerih okusih povprašuje naročnik (jagoda, malina, gozdni sadeži, borovnica, češnja, )?
ODGOVOR 2
Naročnik v tej fazi ne pobira cen, zato bo naročnik na vprašanja, ki se nanašajo na konkretne artikle, odgovarjal v fazi povpraševanja.
VPRAŠANJE 3
V sklopu 3.2 EKO MLEKO IN MLEČNI IZDELKI povprašujete po:
- eko namaz
Ali naročnik želi namaz z zelišči (drobnjak, bazilika, kopriva, )?
ODGOVOR 3
Naročnik v tej fazi ne pobira cen, zato bo naročnik na vprašanja, ki se nanašajo na konkretne artikle, odgovarjal v fazi povpraševanja.
VPRAŠANJE 4
Smo največji ribogojničar v Sloveniji. Za vzrejo in predelavo rib imamo pridobljen ISO standard in IFS standard. Proizvodnja in predelava sta pod rednim veterinarskim in zdravstvenim nadzorom. V Kranju z okolico imamo avto vsak torek in četrtek v jutranjem času. Imamo le svoje ribe in ribje izdelke. Prodajamo jih v svežem stanju.
Zanima nas kako bi se lahko mi kot proizvajalec s svojimi ribami prijavili na vaš razpis. Tu omogočamo najkrajšo hladno verigo.
ODGOVOR 4
Kot gospodarski subjekt skladno z določili razpisne dokumentacije oddaje ponudbo za kategorijo 2 Ribe, pri čemer pa je pomembno, da lahko zagotavljate ribe-file brez kosti in koščic zaradi otrok v vrtcu.
VPRAŠANJE 5
Po naših izkušnjah in povratnih informacijah, ki jih dobimo s strani naročnikov, je naročnikom v interesu, da se v primeru dvoma v ustreznost ponujenih izdelkov opravi vzorčenje pred oddajo odločitve o oddaji naročila.
Z vzorčenjem se lahko naročnik izogne kasnejši dobavi neustreznih izdelkov, reklamacijam in nezadovoljstvu zaradi neustreznih izdelkov.
Za ponudnike pa vzorčenje pomeni večjo disciplino ter upoštevanje kakovostnih zahtev naročnika.
V primeru, da se vzorčenje ob dvomu v ustreznost izdelkov ne opravi, niso oškodovani samo neizbrani ponudniki, temveč tudi otroci v vrtcih in šolah, ki zaradi tega lahko dobijo izdelke slabše kakovosti.
Zanima nas torej, ali bo naročnik v primeru dvoma v neustreznost izdelkov (ki ga bo zaznal sam ali ga bo na sum opozoril eden od ponudnikov) ponudnika v fazi analize ponudb pozval k vzorčenju - se pravi k predložitvi fizičnih vzorcev živil ali fotografij izdelkov ter originalnih deklaracij, da boste s tem fizično preverili deklaracije in s tem preverili ali ponujeni izdelki dejansko ustrezajo vašim zahtevam?
ODGOVOR 5
Naročnik bo v fazi povpraševanja pred sklenitvijo pogodbe za posamezno podkategorijo v primeru dvoma od dobavitelja zahteval vzorce artiklov ter ustreznost deklaracij ob dobavi, da se prepriča o njihovi ustreznosti.
VPRAŠANJE 6
Ali bo v 2. fazi povpraševanja omogočeno postavljanje vprašanj?
ODGOVOR 6
Da.
VPRAŠANJE 7
Glede na to, da obrazcev predračuna v tej fazi niste objavili, nas zanima, ali smemo v drugi fazi ponuditi drugačna pakiranja oz. gramature, ki bodo najboljši možen približek vašim iskanim, in bi ceno ustrezno preračunali na vašo iskano enoto mere?
ODGOVOR 7
Informativni seznam artiklov je del razpisne dokumentacije. Naročnik bo na vprašanja, ki se nanašajo na konkretne sklope oziroma artikle, odgovarjal v fazi povpraševanja, načeloma pa velja, da bo naročnik dopustil odstopanja v gramaturah/pakiranjih +-10%.
VPRAŠANJE 8
Zanima nas kako boste v fazi povpraševanja oddali naročilo - število izbranih ponudnikov in delež.
ODGOVOR 8
Naročnik bo v fazi povpraševanja sklenil pogodbo, za čas trajanja kot bo določen v okviru povpraševanja, z enim ponudnikom, ki bo najugodnejši za posamezno podkategorijo po merilu najnižja cena.
VPRAŠANJE 9
Kdaj predvidevate začetek izvajanja pogodb?
ODGOVOR 9
1.10.2020
VPRAŠANJE 10
V razpisni dokumentaciji nismo zasledili merila za izbor ponudnikov oz. priznanje sposobnosti v prvi fazi razpisa.
Prosimo sporočite koliko ponudnikov in na podlagi kakšnih meril bo dobilo sposobnost za oddajo ponudbe v drugi fazi.
ODGOVOR 10
ZJN-3 pri omejenem postopku z vzpostavitvijo dinamičnega nabavnega sistema ne predvideva merila za izbiro v prvi fazi oziroma v fazi odobritve dostopa do dimničnega sistema (41. člen v zvezi z 49. členom ZJN-3). V fazi povpraševanja bo merilo za izbiro ekonomsko najugodnejša ponudba v obliki najnižje cene v EUR brez DDV za posamezno podkategorijo.
VPRAŠANJE 11
1.Ali smo prav razumeli da so cene fiksne 4 leta.? Ali vsako leto izvedete povpraševanje za posamezno 1 letno obdobje.?
2.Ali so količine v predračunu podane za celotno 4 letno obdobje?
3.Ali se pri pripravi ponudbe oziroma cen lahko ponudi tudi drugačna pakiranja oziroma je možno odstopanje od navedenih gramatur?
4.Katere obrazce in dokumente je potrebno priložiti za pravilnost ponudbe v 1 fazi?
ODGOVOR 11
Ad 1.) Ne, niste pravilno razumeli. Povpraševanja se bodo izvajala praviloma enkrat na leto, pri čemer bodo cene fiksne za trajanje pogodbe, predvidoma za 1 leto.
Ad 2.) Ocenjene količine so podane za 1 leto za vse podružnice, navedene v specifikacijah.
Ad 3.) Naročnik v tej fazi ne pobira cen, zato bo naročnik na vprašanja, ki se nanašajo na konkretne sklope oziroma artikle, odgovarjal v fazi povpraševanja.
Ad 4.) kot je navedeno v točki 4. Ponudba iz obrazca ePRO Navodila pondunikom.
VPRAŠANJE 12
1.Ali bo ponudnik moral oddati ponudbo za sklop (v drugi fazi) na katerega se prijavlja v prvi fazi, glede na to da so objavljeni sklopi samo informativne narave in lahko pride do sprememb?
2.Ali bodo v drugi fazi povpraševanja (oddaja ponudb) možna dodatna vprašanja?
ODGOVOR 12
Ad 1.) Ponudnik bo lahko sodeloval pri vseh povpraševanjih znotraj kategorij, za katere je oddal prijavo. Na primer, če bo ponudnik oddal prijavo za kategorijo 1 Meso in mesni izdelki so v okviru te kategorije predvidene 3 podkategorije, in sicer 1.1 meso in mesni izdelki, 1.2 perutninsko meso in izdelki in 1.3 eko meso. Ponudnik bo lahko v okviru posameznega povpraševanja oddal ponudbo samo za eno podkategorijo (1.1 in/ali 1.2 in/ali 1.3) ali pa tudi za vse 3 podkategorije (1.1 in 1.2. in 1.3), pri čemer pa bo moral ponudnik ponuditi cene za vse artikle znotraj ene podkategorije.
Ad 2.) Da.
VPRAŠANJE 13
Ali mora ponudnik zagotavljati celoten nabor razpisanih artiklov blaga - 100 % iz posameznega sklopa, za katerega se prijavlja?
ODGOVOR 13
Ponudnik bo moral ponuditi cene za vse artikle znotraj posamezne podkategorije in ne za celotno kategorijo.
VPRAŠANJE 14
V razpisni dokumentaciji smo zasledili, da naročnik želi dostavo vsak dan.
Predvidevamo, da se je pogoj dnevne dostave oblikoval predvsem za sklope svežega programa kot so kruh, meso ter sadje in zelenjava.
Glede na blago, ki ga dostavljamo imamo ponudniki različno prilagojen način dostave ter smo različno logistično organizirani, nekateri vozijo z mnogo več vozili, nekateri z manj, glede na količino ter tudi vrsto blaga, ki ga dostavljamo.
Zato prosimo naročnika, naj sporoči ali bi mu za sklope živil, ki se hranijo na sobni temperaturi in imajo daljši rok trajanja, zadostovala dostava 1-2x tedensko, gre za sklope kot so:
4: MLEVSKI IZDELKI, IZDELKI Z ŽIT, PEKOVSKO PECIVO
9: KONZERVIRANI IZDELKI
11: SOKOVI IN SIRUPI
12: OSTALA ŽIVILA
13: IZDELKI ZA RAZNE DIETE
Seveda pa se bomo dobavitelji trudili, da naročnik prejme živila ob medsebojno dogovorjenem času, v izrednih primerih pa poiskali skupno rešitev.
ODGOVOR 14
Naročnik dopušča drugačno dostavo za predlagane kategorije z izjemo kategorije 4:
4: MLEVSKI IZDELKI, IZDELKI Z ŽIT, PEKOVSKO PECIVO - vsak dan
9: KONZERVIRANI IZDELKI - tedensko - 1 x na teden oz. po potrebi
11: SOKOVI IN SIRUPI - tedensko - 1 x na teden oz. po potrebi
12: OSTALA ŽIVILA - tedensko - 1 x na teden oz. po potrebi
13: IZDELKI ZA RAZNE DIETE - tedensko - 1 x na teden oz. po potrebi
VPRAŠANJE 15
Vljudno prosimo za odgovor glede dostave, saj je le-ta ključnega pomena pri pripravi ponudbe oz. odločitvi ali naj se na vaš razpis sploh prijavimo.
ODGOVOR 15
Naročnik je na vprašanje že odgovoril (glej Vprašanje/Odgovor 14).
Datum objave: 16.07.2020 10:06
VPRAŠANJE 16
Zanima nas kdaj predvidevate, da boste izvedli drugo fazo postopka, t.j. povpraševanje, ko bo potrebno oddati ponudbe z artikli ter cenami?
ODGOVOR 16
Naročnik bo izvajal faze povpraševanja po pravnomočnosti odločitve in odoboritvi dostopa do dinamičnega sistema, predvidoma začetek septembra.
Datum objave: 17.07.2020 09:33
VPRAŠANJE 17
1.) Ali zahtevate V SKOPU 2, VSI PODSKLOPI, da je cena konfekcioniranega mesa in izdelkov, salam enaka ceni mesa in izdelkov, salam v kosu?
2.) V SKOPU 2, PODSKLOP 1.1 Ali priznate IFS?
ODGOVOR 17
Naročnik bo na vprašanja, ki se nanašajo na konkretne artikle, odgovarjal kasneje v fazi povpraševanja.
VPRAŠANJE 18
1.) V razpisni dokumentaciji navajate, da morajo biti računu priložene podpisane dobavnice. Dne, 15.10.2015 je Ministrstvo za finance RS, Uprava RS za javna plačila objavilo obvestilo v zvezi z novostmi pri izmenjavi e-računov z javnim sektorjem. Prilaganje dobavnice k računu (skeniranje in pripenjanje k e-računu) ni v skladu z izmenjavo elektronskih računov prek enotne vstopne in izstopne točke pri Upravi RS za javna plačila (v nadaljevanju Pravilnik). Po veljavnem pravilniku (pričel je veljati s 09.10.2015, uporabljalo pa se ga bo od 01.01.2016) je obvezen podatek na e-računu številka navedene dobavnice, katero dobavitelji navajamo na vsakem e-računu, tako, da v tej zadevi ne vidimo smisla in vas prosimo, da jo črtate iz okvirnih sporazumov.
Kot dobavitelj vedno ob dostavi pustimo naročniku 2 izvoda (enega za kuhinjo in enega za finančno službo), en izvod pa ostane nam.
2) V vzorcu pogodbe zahtevate v 4. členu " računalniško vodil naročila in predajo artiklov, materialno in finančno realizacijo ter poročal o tem vsake tri mesece, in sicer ločeno za vsak sklop. Zahtevane podatke bo poslal do 10. v mesecu, po vsakem zaključenem četrtletju"
Prosimo, da to zahtevo umaknete, saj dobite dobavnico ob vsaki dobavi ter zbirni račun vsak mesec. Glede na vse te dokumente lahko sami vodite takšno analizo, ne pa da dobaviteljem naročate še dodatno delo! Mar nimate svoje računovodske oziroma nabavne službe, da vodi evidenco?
ODGOVOR 18
Ad 1.) Naročnik črta določilo »Dobavitelj računu priloži originalen izvod dobavnice/prevzemnice in ostalo potrebno dokumentacijo glede na vrsto posla.« iz tabele v 4. odstavku 3. člena, vrstica »Način plačila in plačilni rok«. Čistopis pogodbe bo pripravljen pred njenim podpisom.
Ad 2.) Naročnik črta 17 alinejo 2. odstavka 4. člena. Čistopis pogodbe bo pripravljen pred njenim podpisom.
Datum objave: 23.07.2020 09:49
VPRAŠANJE
Spoštovani,
danes smo na portalu https://eponudbe.si/ vedeli da je naročilo preklicano.Kaj to pomeni?
Ali to pomeni da se ponudba ne odda- 1faza.
Kdaj se predvideva ponovna objava na portalu javnih naročil?
Hvala za odgovor in lep pozdrav,
ODGOVOR
Po odpiranju javnega razpisa v elektronskem vložišču ePonudbe je naročnik opazil, da je prišlo do napake pri pripravi kategorij prijave (le-te niso bile vidne), zato je objavo preklical in hkrati objavil novo objavo, ki je dostopna na istem mestu: https://eponudbe.si/sl/DNS/Aktualni-DNS (ali v meniju Objavljena JN/DNS/Aktualni DNS, naročnik OSNOVNA ŠOLA SIMONA JENKA KRANJ). Vsebina objave se s tem ne spremeni, gre zgolj za tehnični popravek, ki pa ga zaradi konsistentnosti vsebine ni bilo mogoče popraviti drugače kot z odpiranjem nove objave v elektronskem vložišču za oddajo ponudb ePonudbe.si. Prijavo za prvo fazo tako oddate na zgoraj navedenem mestu, obstoječa objava na portalu enaročanje.si pa ni spremenjena (prijava je mogoča na portalu eponudbe.si, kot je navedeno v objavi, pod Objavljena JN/DNS/Aktualni DNS).
Datum objave: 23.07.2020 10:32
VPRAŠANJE
Prosimo, da konkretno odgovorite na zastavljeno vprašanje, s koliko ponudniki bo v prvi fazi sklenjen sporazum oz. pogodba?
Prav tako nas zanima, kakšen je pogoj za sklenitev sporazuma oz. pogodbe v prvi fazi?
Hvala
ODGOVOR
Dinamični nabavni sistem je po pravilih ZJN-3 variacija omejenega postopka in se okvirnih sporazumov ne sklepa, temveč je naročnik dolžan na seznam kandidatov uvrstiti vsakega prijavljenega kandidata, ki izpolnjuje pogoje in se prijavi kadarkoli v času veljavnosti dinamičnega nabavnega sistema (števila kandidatov naročnik po pravilih ZJN-3 v tem postopku ne sme omejevati).
Pogoji za uvrstitev na seznam kandidatov so navedeni v obrazcu ePRO Navodila ponudnikom, točka 7.