Dosje javnega naročila 004586/2020
Naročnik: SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o., Nasipna ulica 64, 2000 Maribor
Storitve: Dobava potrošnega vulkanizerskega materiala in popravilo pnevmatik
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 11.024,65 EUR

JN004586/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.07.2020
JN004586/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.08.2020
JN004586/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.09.2020
JN004586/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 28.12.2020
JN004586/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2021
JN004586/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2021
Zahtevek za revizijo

    JN004586/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o.
Nasipna ulica 64
2000
SI
Maribor
Slovenija
Jasmina Purič
jasmina.puric@snaga-mb.si
+386 26205818
+386 26205810

Internetni naslovi
http://www.snaga-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.snaga-mb.si/razpisi.html
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=19697
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava potrošnega vulkanizerskega materiala in popravilo pnevmatik
Referenčna številka dokumenta: JN 17/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50112000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Dobava potrošnega vulkanizerskega materiala in popravilo pnevmatik za osebna in tovorna vozila
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava potrošnega vulkanizerskega materiala
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19511000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava potrošnega vulkanizerskega materiala
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Popravilo pnevmatik za osebna in tovorna vozila
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50116500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Popravilo pnevmatik za osebna in tovorna vozila
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Opredeljeni v razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.08.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 05.12.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.08.2020   10:01
Kraj: www.ejn.gov.si


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.07.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.07.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.07.2020   08:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Glede razpisa vulkanizerskega materiala imam eno vprašanje.

Pozicija 29 za ventile osebnih vozil imate vpisano količino 120. Zanima me, ali je to 120 kom ventilov, ali garnitur.
Pri nas imamo namreč ventile pakirane v vrečki po 100 kosov in Va,m ne moremo izdati količino 120. Lahko 100 ali 200 kosov.
Poleg tega obstaja različna dolžina ventilov; najkarajši 413 in pa srednja dolžina 414 in Vas proasim za odgovor, katere želite.

Za odgovor se Vam lepo zahvaljujem,


Lep pozdrav

ODGOVOR

Mišljeni so komadi. Naročnik bo prilagodil razpisno dokumentacijo v smislu - okvirna količina 100 kos, ventil TR 413 krom.


Datum objave: 23.07.2020   09:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

V razpisni dokumentaciji je na strani 23, pri št. 13.PONUDBA pod številko:
10. Seznam referenčnih poslov, zapisano, da je to priloga št.8 . Ta priloga št.8 pa je fizično VZOREC POGODBE. Kje potem najdemo Priloga št. 8 (Seznam referenčnih poslov)?

Prav tako v razpisni dokumentaciji ni dodane priloge št.9 (Potrdilo o dobro opravljenem delu)?

Priloga št. 10 (Izjava o predložitvi finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti pa je najbrž napačno označena. Predvidevamo da je označena kot Priloga št.7 (stran 43.)?

Priloga št.11: tudi priloge št.11 ni v dokumentaciji. Je pa verjetno mišljena ta priloga ki je označena kot priloga št. 8 (stran. 45)?



Hvala za obrazložitev in lep pozdrav

ODGOVOR

Naročnik bo ustrezno popravil razpisno dokumentacijo, in jo danes tekom dneva objavil na svoji spletni strani.
Hvala za razumevanje.