Dosje javnega naročila 008546/2019
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo kirurškega inštrumentarija
ZJN-3: Omejeni postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 29.678,62 EUR

JN008546/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 09.12.2019
JN008546/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 17.12.2019
JN008546/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.02.2020
JN008546/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.04.2020
JN008546/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.07.2020
JN008546/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.07.2020
JN008546/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 31.07.2020
JN008546/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 31.07.2020
JN008546/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2020
JN008546/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2020
JN008546/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 03.08.2020
JN008546/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.08.2020
JN008546/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.08.2020
JN008546/2019-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.08.2020
JN008546/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 01.09.2020
JN008546/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.09.2020
JN008546/2019-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.10.2020
JN008546/2019-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.10.2020
JN008546/2019-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.10.2020
Zahtevek za revizijo

    JN008546/2019-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2020/S 148-362979

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Oddelek nabave opreme
nabava@ukc-mb.si
+386 23212607
+386 23212522

Internetni naslovi
https://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo kirurškega inštrumentarija
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33169000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo kirurškega inštrumentarija
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 2.459,02 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33169000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo kirurškega inštrumentarija
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Omejeni postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Vzpostavljen je bil dinamičen nabavni sistem
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN008546/2019-B01
Številka obvestila v UL: 2019/S 238-583101
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 05.12.2019
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.07.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 2

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
THOMY F.E., medicinska zastopstva, trgovina, marketing in posredovanje, d.o.o.
Brodišče 24
1236
SI
Trzin
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 2.459,02 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 2.459,02 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
29.07.2020