Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, Metelkova ulica 9, 1000 Ljubljana
Blago: Sredstva za zaščito osebja in pacientov
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 769.635,33 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN003914/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 18.06.2020
JN003914/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.06.2020
JN003914/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2020
JN003914/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 17.08.2020
JN003914/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.08.2020
JN003914/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 19.08.2020
JN003914/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 19.08.2020
JN003914/2020-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.08.2020
JN003914/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 26.08.2020
JN003914/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 26.08.2020
JN003914/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2021
JN003914/2020-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.02.2021
JN003914/2020-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 16.02.2021
JN003914/2020-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 16.02.2021
JN003914/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.07.2021
JN003914/2020-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.08.2021
JN003914/2020-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 18.08.2021
JN003914/2020-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 18.08.2021
JN003914/2020-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 18.08.2021
JN003914/2020-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.01.2022
JN003914/2020-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.02.2022
JN003914/2020-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 04.02.2022
JN003914/2020-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 04.02.2022
Naslov: Sredstva za zaščito osebja in pacientov Referenčna številka dokumenta: JN-9/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33190000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sredstva za zaščito osebja in pacientov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 1.846.390,00 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Kapa zaščitna Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18143000
18444000
33199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Kapa zaščitna
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Plašč zaščitni Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18143000
18444000
33199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Plašč zaščitni
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Predpasnik zaščitni Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18143000
18444000
33199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predpasnik zaščitni
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Prevleka za obutev zaščitna Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18143000
18444000
33199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Prevleka za obutev zaščitna
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Maska FFP 2 Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18143000
18444000
33199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Maska FFP 2
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN003914/2020-B01 Številka obvestila v UL: 2020/S 118-285955 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 17.06.2020
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: 1 Naslov: Kapa zaščitna
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
29.07.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 6 Število prejetih ponudb MSP-jev: 6 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 6
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIMPS'S podjetje za svetovanje, inženiring, marketing, prodajo in servis, d.o.o.
Motnica 3
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 20.930,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 20.930,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: Plašč zaščitni
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
29.07.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 5 Število prejetih ponudb MSP-jev: 5 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 5
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIMPS'S podjetje za svetovanje, inženiring, marketing, prodajo in servis, d.o.o.
Motnica 3
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.092.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 1.092.000,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: 3 Naslov: Predpasnik zaščitni
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
29.07.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 5 Število prejetih ponudb MSP-jev: 5 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 5
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIMPS'S podjetje za svetovanje, inženiring, marketing, prodajo in servis, d.o.o.
Motnica 3
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 57.460,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 57.460,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 4
Številka sklopa: 4 Naslov: Prevleka za obutev zaščitna
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
29.07.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 6 Število prejetih ponudb MSP-jev: 6 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 6
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIMPS'S podjetje za svetovanje, inženiring, marketing, prodajo in servis, d.o.o.
Motnica 3
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 26.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 26.000,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 5
Številka sklopa: 5 Naslov: Maska FFP 2
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
03.08.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 6 Število prejetih ponudb MSP-jev: 6 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 6
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
TOTAL trgovina na debelo, d.o.o.
Seidlova cesta 28
8000
SI
Novo mesto
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 650.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 650.000,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.