Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana
Storitve: D-091/20; PZI rehabilitacije mostu čez pritok Kolpe v Dolu (NM0196) na RT-918/3652 v km 1,740
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 82.116,59 EUR
JN005127/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.08.2020
JN005127/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.08.2020
JN005127/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.11.2020
JN005127/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.11.2020
JN005127/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.11.2020
JN005127/2020-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.03.2021
JN005127/2020-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 28.09.2021
JN005127/2020-Dod03 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 10.11.2021
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: D-091/20; PZI rehabilitacije mostu čez pritok Kolpe v Dolu (NM0196) na RT-918/3652 v km 1,740 Referenčna številka dokumenta: 43001-179/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71200000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
PZI rehabilitacije mostu čez pritok Kolpe v Dolu (NM0196) na RT-918/3652 v km 1,740
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
PZI rehabilitacije mostu čez pritok Kolpe v Dolu (NM0196) na RT-918/3652 v km 1,740
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 270 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Pogodbeni rok za izvedbo naročila se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki ob oddaji naročila niso bile poznane.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.09.2020 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.09.2020 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.09.2020 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.08.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.08.2020 11:40
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
specifikacija del v excelu napacno preracunava posamezne postavke. Prosim za objavo popravljene excelove tabele.
Lp
ODGOVOR
Pozdravljeni,
V specifikaciji del in odgovornega kadra je pri preračunavanju posameznih postavk napaka. Prilagamo usklajen obrazec »Specifikacija del in odgovornega kadra« in naprošamo, da se upošteva slednjega.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.