Dosje javnega naročila 005459/2020
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM PTUJ, Potrčeva cesta 19A, 2250 Ptuj
Blago: IZDELAVA, DOBAVA IN MONTAŽA POHIŠTVA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 30.340,18 EUR

JN005459/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 03.09.2020
JN005459/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 09.09.2020
JN005459/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.10.2020
JN005459/2020-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.10.2020
JN005459/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 29.10.2020
JN005459/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.10.2020
Zahtevek za revizijo

    JN005459/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM PTUJ
Potrčeva cesta 19A
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Mateja Zamuda
mateja.zamuda@zd-ptuj.si
+386 27871605

Internetni naslovi
http://www.zd-ptuj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/366690/Dobava_pohištva.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/366690/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=20600
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: IZDELAVA, DOBAVA IN MONTAŽA POHIŠTVA
Referenčna številka dokumenta: JR/B-4/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
IZDELAVA, DOBAVA IN MONTAŽA POHIŠTVA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Zdravstveni dom Ptuj, Potrčeva cesta 19a, 2250 Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
IZDELAVA, DOBAVA IN MONTAŽA POHIŠTVA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 30
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru objektivno ugotovljenih dejavnikov.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z razpisno dokumentacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.09.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.09.2020   10:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.09.2020   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.09.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.09.2020   13:54
VPRAŠANJE
Podravljeni,

zaradi izjemno kratkega roka za oddajo ponudb naprošamo za takojšnjo objavo načrtov in shem ali za podaljšanje oddajnega roka.

Lep pozdrav.

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za objavo načrtov in shem oz obvestilo kje se nahajajo.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik za izvedbo javnega naročila ni predvidel objavo načrtov, shem.

Ponudnik pripravi ponudbo na podlagi objave ( Excel Popis opreme (XLS), objavljeno na portalu ter na spletni strani ZD Ptuj https://www.zd-ptuj.si/index.php/javni-razpisi




Datum objave: 07.09.2020   11:56
VPRAŠANJE
Spoštovani

prosimo za podrobnejši opis za STOL LIFTOMAT, dimenzije, morda primerljiv artikel..

Hvala, lp

ODGOVOR

Opis bo naročnik objavil na svoji spletni strani: https://www.zd-ptuj.si/index.php/javni-razpisi


Datum objave: 08.09.2020   09:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naročnika prosimo za natančnejši opis oz. tehnične specifikacije stola liftomata za vse postavke v popisu del - oblazinjenje hrbtišča in sedišča (umetno usnje ali tekstil), določitev podnožje krom ali PVC črno podnožje.

Stol ISO -lesen - prosimo za natančno določitev števila enosedov, dvosedov in trosedov, saj je za vsak element druga cena, ter ali nudimo z rokonasloni ali brez rokonaslonov. Točno specificirajte sedež in naslon, kaj ponudimo PVC ali lesen ali tapeciran ( v umetno usnje ali blago ) ter določitev ogrodja ( krom oz. črno ).

ODGOVOR


Podajamo odgovor na zastavljena vprašanja
-STOL LIFTOMAT
-oblazinjenje sedišča in hrbtišča -umetno usnje
-podnožje -krom
STOL ISO -LESEN -KROM
-število v popisu je število enosedov
-stoli so brez rokonaslona
-sedež in naslonjalo je leseno
-ogrodje -krom



VPRAŠANJE
Spoštovani,

vezano na postavki MINI KUHINJA - naročnika opozarjamo, da se v javnih objektih morajo v čajnih, mini kuhinjah , zaradi varnosti vgrajevati indukcijska plošča in ne steklokeramična plošča.

Naročnika prosimo za odgovor, kaj upoštevamo pri ponudbi, dobavo in vgradnjo steklokeramične plošče ali indukcijske plošče?

ODGOVOR:
MINI KUHINJA
-v mini kuhinjo se vgradi indukcijska plošča


ODGOVORI SO SESTAVNI DEL RAZPISNE DOKUMENTACIJE!





Datum objave: 09.09.2020   13:28
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas, da podate natančen opis za postavko 17.4 stol konferenčni s preklopno mizico ( kakšno je ogrodje črno ali krom, sedež in naslon tapeciran - v kaj ( umetno usnje ali v blago ) ali lesen ter ali z rokonasloni /brez?

ODGOVOR
Pozdravljeni
17.4 STOL KONFERENČNI S PREKLOPNO MIZICO
-ogrodje je krom
-sedež in naslonjalo -lesen
-stol z preklopno mizico in rokonaslonom



VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za pojasnilo, kakšne so dvižne nastavljive mize, prosimo za skico oz model podnožja.
Ali je potrebno na kartotečnih predalnikih imeti vodila z obtežbo 85 kg, namreč kjer smo vgrajevali do sedaj je bila zadovljiva obremenitev 50 kg, sicer pa večja nosilnost znatno podraži. Smatramo, da glede na globino predala, ki je 65 cm, takšna nosilnost ni potrebna.

Lep pozdrav

ODGOVOR

Pozdravljeni

PISALNA MIZA
-podnožje pisalne mize ima možnost nastavitve oz. niveliranje mize po višini
-vodila nosilnost 85 kg kot je v razpisu in so montirana v vseh kartotečnih predalnikih v ZD Ptuj



Datum objave: 14.09.2020   08:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za podaljšanje roka oddaje ponudbe in postavljanja vprašanj, saj nimate objavljenih nobenih shem oz. načrtov, in ponudbi ni možno izdelati v tako kratkem roku.

Hvala!

ODGOVOR
Naročnik je z dne 09.09.2020 podaljšal rok za oddajo ponudb do 18.09.2020.