Dosje javnega naročila 005532/2020
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo zaščitnih sredstev
ZJN-3: Omejeni postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 2.920.722,81 EUR

JN005532/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 07.09.2020
JN005532/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.10.2020
JN005532/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.11.2020
JN005532/2020-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2020
JN005532/2020-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.12.2020
JN005532/2020-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.12.2020
JN005532/2020-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.12.2020
JN005532/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 21.01.2021
JN005532/2020-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2021
JN005532/2020-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2021
JN005532/2020-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.01.2021
JN005532/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2021
JN005532/2020-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.02.2021
JN005532/2020-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.02.2021
JN005532/2020-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2021
JN005532/2020-ODL22P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.03.2021
JN005532/2020-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.03.2021
JN005532/2020-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2021
JN005532/2020-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.05.2021
JN005532/2020-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 15.06.2021
JN005532/2020-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2021
JN005532/2020-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2021
JN005532/2020-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.07.2021
JN005532/2020-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.07.2021
JN005532/2020-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.09.2021
JN005532/2020-ODL40 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.09.2021
JN005532/2020-ODL41 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.09.2021
JN005532/2020-ODL42 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.09.2021
JN005532/2020-ODL43 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2021
JN005532/2020-ODL44 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2021
JN005532/2020-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 01.10.2021
JN005532/2020-ODL45 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.11.2021
JN005532/2020-Pog17 - Pogodba, objavljeno dne 23.11.2021
JN005532/2020-Pog18 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-Pog19 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-Pog20 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-Pog21 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-Pog22 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-Pog23 - Pogodba, objavljeno dne 24.11.2021
JN005532/2020-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C11 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C12 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C13 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C14 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-C15 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 26.11.2021
JN005532/2020-Pog24 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2021
JN005532/2020-C16 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 09.12.2021
JN005532/2020-ODL46 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.12.2021
JN005532/2020-Pog25 - Pogodba, objavljeno dne 23.12.2021
JN005532/2020-C17 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 27.12.2021
JN005532/2020-ODL47 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.01.2022
JN005532/2020-Pog26 - Pogodba, objavljeno dne 03.02.2022
JN005532/2020-ODL48 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.02.2022
JN005532/2020-ODL49 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.02.2022
JN005532/2020-ODL50 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.02.2022
JN005532/2020-C18 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 08.02.2022
JN005532/2020-ODL51 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2022
JN005532/2020-Pog27 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2022
JN005532/2020-Pog28 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2022
JN005532/2020-C19 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 04.03.2022
JN005532/2020-C20 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 04.03.2022
JN005532/2020-Pog29 - Pogodba, objavljeno dne 15.03.2022
JN005532/2020-Pog30 - Pogodba, objavljeno dne 15.03.2022
JN005532/2020-Pog31 - Pogodba, objavljeno dne 15.03.2022
JN005532/2020-ODL52 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.03.2022
JN005532/2020-C21 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 17.03.2022
JN005532/2020-C22 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 17.03.2022
JN005532/2020-C23 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 18.03.2022
JN005532/2020-Pog32 - Pogodba, objavljeno dne 23.03.2022
JN005532/2020-C24 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 25.03.2022
JN005532/2020-ODL53 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.05.2022
JN005532/2020-Pog33 - Pogodba, objavljeno dne 08.07.2022
JN005532/2020-C25 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 12.07.2022
Zahtevek za revizijo

    JN005532/2020-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2020/S 174-419866
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Služba za nabavo medicinskega materiala in storitev
dejan.simic@ukc-mb.si
+386 23212809

Internetni naslovi
http://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.ukc-mb.si/obvestila/javna-naro%C4%8Dila/

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://www.s-procurement.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo zaščitnih sredstev
Referenčna številka dokumenta: 460-DeS-P1-ZS/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
35814000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo zaščitnih sredstev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
24455000
33140000
33734000
35113400
35814000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinicni center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo zaščitnih sredstev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Omejeni postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.10.2020   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.09.2020   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.09.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.09.2020   09:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

razpisna dokumentacija na spletni strani UKC MB še ni na voljo.

Kdaj bo dostopna?

Hvala.


Prijazen pozdrav


ODGOVOR
Razpisna dokumentacija bo dostopna na naročnikovi spletni strani, kot je navedeno v obvestilu o naročilu, in sicer, ko bo naročnik prejel obvestilo o objavi javnega naročila v Uradnem listu EU.



Datum objave: 08.09.2020   09:54
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

vzorca pogodbe ni mogoče odpreti.

LP.

ODGOVOR
Naročnik je preveril trditev in ugotovil, da trditev ne drži. Naročnik svetuje ponudnikom, da razpisno dokumentacijo najprej prenesejo na svoj računalnik, razpakirajo arhivsko datoteko ».zip« in še le nato poskusijo odpreti datoteke v mapi »Razpisna dokumentacija - ZS - 08.09.2020«.



Datum objave: 09.09.2020   11:08
VPRAŠANJE
Spoštovani

vaša zahteva "ob ponudbi je na zahtevo naročnika priložiti katalog, vzorce ..."
Ali se omenjeno prilaga k ponudbeni dokumentaciji I.faze in vzorci s pošto, ali pa boste pozivali po pravnomočnosti I. faze ?

Hvala za pojasnilo

ODGOVOR
Dinamični nabavni sistem se izvaja v dveh fazah. V prvi fazi naročnik prejme prijave prijaviteljev za sodelovanje in uvrstitev kandidatov v Katalog ponudnikov (vzpostavitev Kataloga ponudnikov). Katalog ponudnikov se lahko dopolnjuje ves čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema. Prijavitelji morajo v prijavi priložiti naslednje dokumente:
1. izpolnjen obrazec podatki o prijavitelju (OBR-1),
2. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za pravne osebe (OBR-2),
3. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za fizične osebe (OBR-3),
4. izpolnjen vzorec kupoprodajne pogodbe (OBR-4),
5. izpolnjen obrazec ESPD.

Predračunov, prospektnega materiala in vzorcev v prijavi ni potrebno prilagati!

Po vzpostavitvi kataloga ponudnikov bo naročnik pričel izvajati drugo fazo oz. oddajo naročil na podlagi posameznih povpraševanj. V okviru posameznega povpraševanja bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila in dokumentacijo, ki jo morajo ponudnik priložiti ob oddaji posamezne ponudbe.



Datum objave: 09.09.2020   11:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate, da je ob ponudbi je potrebno predložiti certifikat neodvisne institucije, ki je pristojna za preverjanje skladnosti standarda.
Ali pravilno razumemo, da priložimo zahtevane certifikate v okviru druge faze, ko bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Dinamični nabavni sistem se izvaja v dveh fazah. V prvi fazi naročnik prejme prijave prijaviteljev za sodelovanje in uvrstitev kandidatov v Katalog ponudnikov (vzpostavitev Kataloga ponudnikov). Katalog ponudnikov se lahko dopolnjuje ves čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema. Prijavitelji morajo v prijavi priložiti naslednje dokumente:
1. izpolnjen obrazec podatki o prijavitelju (OBR-1),
2. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za pravne osebe (OBR-2),
3. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za fizične osebe (OBR-3),
4. izpolnjen vzorec kupoprodajne pogodbe (OBR-4),
5. izpolnjen obrazec ESPD.

Predračunov, prospektnega materiala in vzorcev v prijavi ni potrebno prilagati!

Po vzpostavitvi kataloga ponudnikov bo naročnik pričel izvajati drugo fazo oz. oddajo naročil na podlagi posameznih povpraševanj. V okviru posameznega povpraševanja bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila in dokumentacijo, ki jo morajo ponudnik priložiti ob oddaji posamezne ponudbe.



Datum objave: 09.09.2020   11:14
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pravilno razumemo, da boste vsa dokazila zahtevali v 2. fazi, ko bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Dinamični nabavni sistem se izvaja v dveh fazah. V prvi fazi naročnik prejme prijave prijaviteljev za sodelovanje in uvrstitev kandidatov v Katalog ponudnikov (vzpostavitev Kataloga ponudnikov). Katalog ponudnikov se lahko dopolnjuje ves čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema. Prijavitelji morajo v prijavi priložiti naslednje dokumente:
1. izpolnjen obrazec podatki o prijavitelju (OBR-1),
2. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za pravne osebe (OBR-2),
3. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za fizične osebe (OBR-3),
4. izpolnjen vzorec kupoprodajne pogodbe (OBR-4),
5. izpolnjen obrazec ESPD.

Predračunov, prospektnega materiala in vzorcev v prijavi ni potrebno prilagati!

Po vzpostavitvi kataloga ponudnikov bo naročnik pričel izvajati drugo fazo oz. oddajo naročil na podlagi posameznih povpraševanj. V okviru posameznega povpraševanja bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila in dokumentacijo, ki jo morajo ponudnik priložiti ob oddaji posamezne ponudbe.



Datum objave: 09.09.2020   12:50
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate, da naj ponudniki seznam GTIN (GTIN = Global Trade Item Number) črtnih kod svojih ponujenih artiklov priložijo v ponudbo. Ali pravilno razumemo, da seznam črtnih kod priložimo v 2. fazi, ko bo naročnik podrobneje definiral predmet naročila?

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik popravlja prvi odstavek priloge »ČRTNE KODE ARTIKLOV«, ki po novem glasi:

»Ponudnik mora v ponudbi priložiti lastno izjavo, da ima GTIN črtne kode za vse ponujene vrste blaga. Zahtevane podatke je potrebno posredovati v obliki Excelove tabele z naslednjo strukturo:«

Seznam GTIN črtnih kod bo potrebno priložiti ob podpisu pogodbe, medtem ko bo izjavo potrebno priložiti ob oddaji ponudbe pri izvajanju 2. faze.



Datum objave: 21.09.2020   13:00
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas ali vam vprašanja, ki se navezujejo na razpisane artikle po sklopih zastavimo v prvi fazi postopka ali v drugi fazi postopka?

Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR
Naročnik je v razpisni dokumentaciji objavil specifikacije zgolj informativno. Naročnik bo podrobnejše zahteve in specifikacije opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.

Ponudniki bodo lahko v drugi fazi postopka zastavljali vprašanja v zvezi z oddajo ponudbe za vsako posamezno povpraševanje. Vprašanja bo potrebno zastaviti preko informacijskega sistema »S-PROCUREMENT«. V drugi fazi postopka vprašanj na portalu javnih naročil več ne bo mogoče zastavljati.




Datum objave: 21.09.2020   13:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali vam lahko namesto obrazcev OBR-2 in OBR-3 priložimo že pridobljena potrdila iz kazenske evidence, ki niso starejša od 30 dni na rok oddaje ponudb?

Hvala in lep pozdrav


ODGOVOR
Ponudniki lahko sami priložijo k prijavi potrdila o kazenski evidenci Ministrstva za pravosodje, vendar pa jih prosimo, da predložijo izpolnjeno in podpisano soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za pravne osebe (OBR-2) in izpolnjeno in podpisano soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za fizične osebe (OBR-3), ker bo naročnik na podlagi teh soglasij sam pridobil podatke iz kazenske evidence po roku za predložitev ponudb.

Soglasja so lahko podpisana tudi z digitalnim podpisom.




Datum objave: 21.09.2020   13:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Spodaj navajamo nekaj vprašanj nanašajočih se na razpis:

PRIJAVA V CELOTI POTEKA NA PLATFORMI »SPROCUREMENT« ? NA PORTALU ZA ELEKTRONSKO JAVNO NAROČANJE e-JN SE NE PRIJAVLJA?

Na obrazcu OBR-1 je potrebno označiti sklope za katere se prijavljamo. Glede na trenutne razmere s COVID-19 so dobavni roki spremenljivi, kar pomeni, da bi morali, da bi zadostili zahtevam, produkte držati na zalogi. Po drugi strani trenutno nekaterih od produktov iz razpisa trenutno še nimamo v prodajnem programu, smo pa v procesu dogovarjanja in jih bomo po vsej verjetnosti imeli v bližnji prihodnosti.
Zanima nas:
- ČE SE PRIJAVIMO ZA DOLOČEN SKLOP ALI SMO OBVEZANI NA VSAKO VAŠE POVPRAŠEVANJE ZA TA DOLOČEN SKLOP VSAKOKRAT DATI PONUDBO OZ. ALI LAHKO V PRIMERU DA NPR. V ČASU VAŠEGA POVPRAŠEVANJE PRODUKTA NEBI MOGLI DOBAVITI V ROKU, NE ODDAMO PONUDBO NA VAŠE POVPRAŠEVANJE?
-ALI SE JE MOGOČE MED POTEKOM DNS PRIJAVITI ZA DODATNE SKLOPE (SKLOPE ZA KATERE SE NE BOMO PRIJAVILI V 1. FAZI)?

Za odgovor se vam že v naprej lepo zahvaljujemo.
Lep pozdrav


ODGOVOR
- Portal e-JN zaenkrat ne omogoča izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, zato se bo celoten postopek izvedel na portalu S-PROCUREMENT.
- Naročnik bo v drugi fazi povabil k oddaji ponudbe z posamezno kategorijo/sklop vse ponudnike, ki so v prvi fazi oddali prijavo in so bili uvrščeni v »Katalog ponudnikov«. Ponudniki niso zavezani oddati ponudbe za posamezno povpraševanje.
- Ponudniki lahko kadarkoli med trajanjem DNS dopolnijo svojo prijavo in se prijavijo za dodatne kategorije/sklope.




Datum objave: 21.09.2020   13:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

V razpisi dokumentaciji so navedene predvidene razpisne količine za 6 mesecev. Obdobje veljavnosti DNS je predvidoma 24 mesecev.
Ali to pomeni, da bo povpraševanja za določen produkt cca vsakih šest mesecev?
Ali bo morala biti ponujena cena veljavna dve leti/šest mesecev oz. ali bo to določeno v povpraševanju?
Ali je možno ceno produkta tekom DNS spreminjati od ponudbe do ponudbe (ločena povpraševanja)?

V prodajnem programu imamo npr. maske istega tipa in kakovosti dveh različnih proizvajalcev.
Variante ponudb niso mogoče, nas pa zanima ali lahko tekom DNS enkrat ponudimo ene maske v drugi ponudbi (ne istočasno) pa druge maske, glede na to katere maske bodo v danem trenutku/v času povpraševanja dobavljive.

Hvala.
Lep pozdrav


ODGOVOR
- Količine, ki jih je naročnik navedel v razpisni dokumentaciji, predstavljajo okvirne količine in se naročnik ne zavezuje oddati naročil v navedeni količini. Dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga bo naročnik podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.
- Cena velja za posamezno povpraševanje. Pogodbeno obdobje bo naročnik definiral za vsako posamezno povpraševanje. Znotraj pogodbenega obdobja se bo blago dobavljalo sukcesivno na podlagi izdanih naročilnic. Znotraj pogodbenega obdobja mora biti cena fiksna.
- Cena posameznega blaga se lahko spreminja od povpraševanja do povpraševanja.
- Ponudniki lahko od povpraševanja do povpraševanja ponudijo istovrstno blago različnih proizvajalcev. Znotraj pogodbenega obdobja zamenjava blaga ni dovoljena, razen v posebnih okoliščinah, ki so definirane s pogodbo.




Datum objave: 21.09.2020   13:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Zanima nas kam v sistemu S-PROCUREMENT naložimo obrazec OBR-1 in kam obrazec KUPOPRODAJNE POGODBE?

LP


ODGOVOR
Vse obrazce kandidati naložijo v koraku Dokumenti ob pripravi ponudbe. V primeru težav in vprašanj se lahko obrnete na tehnično podporo S-Procurement na tel. št. (01) 6010071 vsak delovni dan do 16:00 ure ali preko podpora@s-procurement.si



Datum objave: 24.09.2020   12:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V razpisni dokumentaciji je navedeno, da se katalog ponudnikov oblikuje in posodablja tekom celotnega trajanja DNS in da "Prijavitelji lahko prijave predložijo v informacijski sistem »SPROCUREMENT« na spletnem naslovu https://www.sprocurement.si ves čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema."
Kako se je možno prijaviti po poteku roka (5. 10. 2020)? Velja enako kot sedaj, prijavitelj mora v prijavi predložiti obrazce OBR-1, OBR-2, OBR-3, OBR-4 in ESPD?

Lep pozdrav

ODGOVOR
Kandidati lahko oddajo prijavo za uvrstitev v »katalog ponudnikov« kadarkoli za čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema. Kandidati predložijo prijavo v informacijskem sistemu S-PROCUREMENT. Za uvrstitev v katalog ponudnikov morajo kandidati izpolnjevati pogoje navedene v razpisni dokumentaciji. Kandidati ob prijavi predložijo naslednje dokumente:

1. izpolnjen obrazec podatki o prijavitelju (OBR-1),
2. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za pravne osebe (OBR-2),
3. izpolnjeno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence za fizične osebe (OBR-3),
4. izpolnjen vzorec kupoprodajne pogodbe (OBR-4),
5. izpolnjen obrazec ESPD.

Enako velja, kadar se kandidati, ki so uvrščeni v katalog ponudnikov, želijo prijaviti na dodatne kategorije/sklope.



Datum objave: 25.09.2020   14:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Kategorija 1, 2 in 3: maske kirurške, tip IIR: v razpisni specifikaciji navajate, da morajo maske imeti oznako CE, ki ji sledi identifikacijska številka priglasitvenega organa.
Prosimo, da specifikacijo spremenite v delu identifikacijske številke priglasitvenega organa, saj za nesterilne medicinske maske razreda I priglasitev ni potrebna.
V primeru, da bi ta številka bila navedena, je to neskladno s predpisom člena 17, 3. odstavka direktive 93/42/EGS: prepovedano je pritrjevanje oznak ali napisov, ki bi lahko bili zavajajoči za tretje osebe glede pomena ali grafičnega videza oznake CE.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Naročnik umika zahtevo, da morajo imeti kirurške maske oznako CE, ki ji sledi identifikacijska številka priglasitvenega organa. Sprememba specifikacije se glasi: Maske morajo imeti oznako CE.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

GTIN črtne kode: vaš odgovor na portalu je, da bo potrebno črtne kode priložiti ob podpisu pogodbe. Prosimo za pojasnilo, kako bo v primeru, če črtne kode še niso znane, saj ni nujno, da je ves material na zalogi že ob podpisu pogodbe
Ali se bodo lahko dopolnjevale?

Lep pozdrav,



ODGOVOR
Naročnik zaradi izrednih razmer dopušča, da se podatek o črtni kodi lahko dopolni do prve dobave.



Datum objave: 25.09.2020   14:08
VPRAŠANJE
Spoštovani,


Kategorija 11 in 12: glede na to, da v specifikaciji navajate, da so rokavice lahko v skladu z 2 različnima direktivama, vas prosimo, da to upoštevate pri navedenih standardih.
Po direktivi OVO, uredba EC2016/425, kat.III namreč ni standardov EN 455, saj veljajo za direktivo MDD 93/42EGS, veljajo pa standardi EN 374, zato prosim, da spremenite specifikacijo, tako, da je možno ponuditi ali po enih ali po drugih standardih.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Pri obeh kategorijah/sklopih (11 in 12), kjer razpisujemo rokavice zahtevamo, da zadostijo standardu EN 374: 1,4 in 5 ter standardu EN 455: 1,2,3 in 4.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:09
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-Prosimo vas, če preverite ali dejansko potrebujete pri kategoriji 8 poleg vsakega razkužila za roke tudi dozirno pumpico. Smatramo, da imate kot zdravstvena ustanova nameščeno veliko količino stenskih podajalnikov za razkužila. V te podajalnike razkužilo s pumpico ne gre oz. ni kompatibilno. Zaradi navedenega vas prosimo, da posebej opredelite zmanjšano oz. ocenjeno količino dozirnih pumpic.

-V kategoriji 9 zahtevate, da mora ponudnik ponuditi izdelek, ki je skladen z normo EN13697,ki je namenjena za proizvodnjo hrane, industrijo,.. in ne za zdravstvo. Prosim, če to normo črtate iz navedenih zahtev.

-Ali vam lahko v kategoriji 10 ponudimo sredstvo, ki ni na bazi kvartov, pač pa vodikovega peroksida (manj kot 2 g na 100g sredstva), ki dokazano razpade na kisik in vodo in tako ni škodljiv za kožo, roke,.. ko se neposredno dotikamo razkuženih površin, pripomočkov. Izdelek izpolnjuje vse ostale zahteve.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
- Poleg vsakega razkužila za roke potrebujemo tudi dozirno pumpico.
- Normo EN13697 ni mogoče črtati, saj se sredstva uporabljajo tudi tam, kjer poteka priprava hrane.
- Zahtevamo sredstvo, ki je na bazi kvarternih amonijevih snovi.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:10
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji (Kategorija 1, Maske kirurške tip IIR) navajate, da mora biti dolžina nosne spone 11 cm. Je v redu 10,5 cm?

Lep pozdrav

ODGOVOR
Tudi dolžina 10,5 cm je za naročnika sprejemljiva, če zagotavlja dobro prileganje in tesnjenje.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Zahtevate nosno spono vsaj 11 cm.
Prosimo, če dovolite odstopanje dolžino nosne zaponke +- 1 cm kot je to dovoljeno v drugih javnih razpisih npr. Združenje zdravstvenih zavodov: »Dolžina nosne spone med 10 cm in 12 cm.«

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali mora biti material žičke iz kovine, ki je prevlečena s plastiko, saj plastična ne omogoča dobrega oprijema nosne konice in tako ne zagotavlja ustrezne zaščite.

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali morajo biti pakirane v škratlji, z možnostjo izvlačenja vsake maske posebej?

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali mora biti ovojnina ustrezno označena skladno z Direktivo 93/42/EEC ali EU Zahtevo 2017/745?

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali mora imeti vsaka škatla navodilo za uporabo maske v slovenskem jeziku, ki je navedeno na vsaki škatli?

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali mora imeti ponudnik potrdilo o vpisu v register poslovnih subjektov, ki opravljajo promet z medicinskimi pripomočki na debelo, izdano s strani JAZMP, ki ne sme biti starejše od 6 mesecev?

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali mora imeti ponudnik pridobljen ISO 9001 kar vam zagotavlja ustrezno izvedbo storitve in ustreznost pripomočka?

-Kategorija 1 Maske kirurške, tip II R, nesterilne, z elastiko (CPV klasifikacija: 35814000)
Ali zahtevate test report neodvisne institucije za EN 14683:2019+AC:2019 za TIP IIR na katerem mora biti navedena ponujena kataloška številka in je le-ta navedena tudi na originalni embalaži, saj le to zagotavlja povezljivost test reporta s ponujeno kataloško številko maske in zagotavlja, da test report res pripada ponujeni maski z določeno kataloško številko?

-Kategorija 4 Maske respiratorne, medicinske, tip FFP2, nesterilne (CPV klasifikacija: 35814000) in Maske respiratorne, medicinske, tip FFP3, nesterilne (CPV klasifikacija: 35814000)
Navajate, da morajo biti maske skladne z zahtevami standarda EN 149:2001+A1:2009 in EN 14683:2019 ter direktivo MDD 93/42/EGS in uredbo (EU) 2016/425, kategorija III, oznaka CE. Maske-respiratorji se razvrščajo na stopnjo zaščite glede na zahteve standarda EN149:2001+A1:2009 in ne EN14683:2019, ki je standard za kirurške maske, ki so medicinski pripomoček in certificirane skladno z direktivo MDD 93/42/EGS. Kirurške maske glede na standard razpisujete v drugih sklopih. Prosimo za umik standarda EN 14683:2019 ter direktive MDD 93/42/EGS in potrditev, da morajo maske respiratorji ustrezati standardu EN 149:2001+A1:2009 in uredbi (EU) 2016/425 in da standard EN14683:2019 ter direktiva MDD 93/42/EGS nista obvezna.
Zahtevate elastične naglavne trakove. Ali ste s tem mislili masko respiratorno po EN 149:2001+A1:2009, ki ima za fiksiranje elastiko na glavi/za ušesi in ne fiksiranje s trakovi na glavi/za ušesi.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
- Tudi dolžina +/-1 cm je za naročnika sprejemljiva, če zagotavlja dobro prileganje in tesnjenje.
- Material iz katerega je žička ni posebej definiran. Maska mora biti hipoalergena, prijetna za nošenje, spona pa mora omogočati, da se maska dobro prilega nosu in omogoča tesnjenje.
- Maske morajo biti pakirane v škatli, ki omogoča enostavno izvlečenje vsakega kosa.
- Ovojnina mora biti označena z Direktivo 93/42/EEC ali Uredbo št. 2017/745. Slednja trenutno še ni zavezujoča, definira pa relativno strožje zahteve.
- Ne, ni potrebno, je pa priporočljivo, da je na vsaki škatli navodilo za uporabo maske v slovenskem jeziku.
- Ne, ni potrebno potrdilo o vpisu v register poslovnih subjektov, ki opravljajo promet z medicinskimi pripomočki na debelo.
- Ne, ni potrebno, da imajo ponudniki ISO 9001, je pa priporočljivo.
- Naročnik bo zahteval test report.
- Ne, v ponudbi standard EN 14683:2019 ne bo obvezujoč, saj se zavedamo, da so takšne maske na tržišču v danih razmerah zelo težko dosegljive. Je pa zaželen.
- Maska mora imeti elastične naglavne trakove in ne trakove, ki se zaključijo okoli ušes.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:14
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-Kategorija 6 Plašči zaščitni, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Ali lahko ponudimo plašč z odstopanjem dolžine 120 cm za +- 5 cm?
Glede na določeno dolžino plašča vas prosimo za umik velikosti L, XL, XXL, saj je dolžina že določena in ti plašči so univerzalne velikosti.

-Kategorija 6 Plašči zaščitni, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Ponudili bi vam plašč, ki je certificiran kot medicinski pripomoček in izdelan skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC in za njih ne obstaja potrdilo za osebna zaščitna sredstva direktiva 89/686/EEC oz. Uredba (EU) 2016/425, saj so to medicinski pripomočki, ki imajo vse potrebne certifikacije za medicinske pripomočke. Prosimo za potrditev, da lahko ponudimo plašč klasificiran kot medicinski pripomoček in ne po Uredbi (EU) 2016/425.

-Kategorija 6 Plašči zaščitni, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Navajate standarde EN ISO 13688:2013 in EN 14126:2003/AC:2005, ki se v praksi za tovrstne plašče ne uporablja, saj zahtevate, da je artikel medicinski pripomoček. Prosimo za potrditev, da umikate standarda EN ISO 13688:2013 in EN 14126:2003/AC:2005.

-Kategorija 6 Plašči zaščitni, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Ponudili bi vam plašč, ki je certificiran kot medicinski pripomoček in izdelan skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC in za njih ne obstaja potrdilo za osebna zaščitna sredstva direktiva 89/686/EEC oz. Uredba (EU) 2016/425 evropskega parlamenta, saj so to medicinski pripomočki, ki imajo vse potrebne certifikacije za medicinske pripomočke. Prosimo za potrditev, da lahko ponudimo zaščitni plašč klasificiran kot medicinski pripomoček in ne po direktivi 89/686/EEC oz. Uredbi (EU) 2016/425 evropskega parlamenta.

-Kategorija 7 Pokrivala zaščitna, za enkratno uporabo, nesterilna (CPV klasifikacija: 35113400)
Standardna gramatura za pokrivala zaščitna, ki se že uporabljajo v EU kot Sloveniji je 10 g/m2. Prosimo za potrditev, da ustreza gramatura 10 g/m2

-Kategorija 7 Pokrivala zaščitna, za enkratno uporabo, nesterilna (CPV klasifikacija: 35113400)
Zahtevate standard EN13795-2:2019, ki je za kirurška oblačila in oblačila v zračno čistih prostorih hkrati pa zahtevate pokrivala iz netkanega materiala in ne obstaja za področja dela kot navajate standard. Prosimo za umik standarda.

-Kategorija 7 Pokrivala zaščitna, za enkratno uporabo, nesterilna (CPV klasifikacija: 35113400)
V strokovnih zahtevah navajate, da mora biti medicinski pripomoček razreda I. in skladen s standardom EN13795-2:2019. Standard EN13795-2:2019 je je za operacijska pokrivala oz. za čista oblačila in ne netkana pokrivala, kot jih razpisujete in so medicinski pripomoček razred I.
Prosimo za umik standarda EN13795-2:2019.

-Kategorija 7 Pokrivala zaščitna, za enkratno uporabo, nesterilna (CPV klasifikacija: 35113400)
Pokrivala so medicinski pripomoček razreda I in se zanj ne predvideva, da so osebna varovalna oprema v skladu z EU 2016/425. Pokrivala, ki bi vam jih ponudili so certificirane kot medicinski pripomoček in izdelane skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC in za njih ne obstaja potrdilo za osebna zaščitna sredstva po Uredbi (EU) 2016/425, saj so to medicinski pripomočki, ki imajo vse potrebne certifikacije za medicinske pripomočke. Na EU trgu je tudi praksa, da se v zdravstvenih ustanovah uporabljajo pokrivala certificirana kot medicinski pripomoček razreda I za katere se predloži Izjava o skladnosti (Declaration of Conformity) proizvajalca. Prosimo za potrditev, da lahko ponudimo artikle klasificirane kot medicinski pripomoček in ne po Uredbi (EU) 2016/425 evropskega parlamenta.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
- Lahko ponudite plašč z odstopanjem za +- 5 cm.
- Naročnik vztraja pri ponudbi različnih velikosti plaščev.
- Lahko ponudite takšen plašč.
- Ponujeni plašč mora zadostiti zahtevam za medicinski pripomoček ali za osebno varovalno opremo.
- Lahko ponudite takšen plašč.
- Naročnik se strinja s ponujeno gramaturo, če se pokrivalo ob uporabi ne trga.
- Naročnik umika zahtevo po standardu EN13795-2:2019.
- Naročnik umika zahtevo po standardu EN13795-2:2019.
- Ponudite lahko pokrivalo, ki je registrirano kot osebna varovalna oprema ali kot medicinski pripomoček.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:15
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-Kategorija 11 Rokavice nitrilne, brez talka, za srednjo stopnjo tveganja (CPV klasifikacija: 18424300)
Zahtevate, da morajo biti rokavice Medicinski pripomoček v skladu z direktivo MDD 93/42EGS navajate pa le standarda EN 455-1:2001 in EN 455-2:201 ne pa EN 455-3 in EN 455-4.
Ali je prišlo do pomote in zahtevate vse dele EN 455: EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3 in EN 455-4 kot jih določa najnovejša direktiva, saj so vsi našteti standardi pomembni za zagotavljanje varnega dela in ustrezne zaščite pacientov in uporabnikov?

-Kategorija 11 Rokavice nitrilne, brez talka, za srednjo stopnjo tveganja (CPV klasifikacija: 18424300)
Zahtevate, da morajo biti rokavice OVO v skladu z uredbo EC 2016/425, kategorija III, navajate pa le standarda EN ISO 374-5:2017, EN 374-4:2013 ne pa 374-1 in EN420.
Ali je prišlo do pomote in zahtevate vse najnovejše standarde torej EN ISO 374-5, EN 374-4, 374-1 in EN420, saj so vsi našteti standardi pomembni za zagotavljanje varnega dela in ustrezne zaščite pacientov in uporabnikov?

-Kategorija 12 Rokavice nitrilne, brez talka, za visoko stopnjo tveganja, podaljšane (CPV klasifikacija: 18424300)
Zahtevate, da morajo biti rokavice Medicinski pripomoček v skladu z direktivo MDD 93/42EGS navajate pa le standarda EN 455-1:2001 in EN 455-2:201 ne pa EN 455-3 in EN 455-4.
Ali je prišlo do pomote in zahtevate vse dele EN 455: EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3 in EN 455-4 kot jih določa najnovejša direktiva, saj so vsi našteti standardi pomembni za zagotavljanje varnega dela in ustrezne zaščite pacientov in uporabnikov?

-Kategorija 12 Rokavice nitrilne, brez talka, za visoko stopnjo tveganja, podaljšane (CPV klasifikacija: 18424300)
Zahtevate, da morajo biti rokavice PPE kategorija III, navajate pa le standarda EN ISO 374-5:2017, EN 374-4:2013 ne pa 374-2, EN 374-1 in EN420
Ali je prišlo do pomote in zahtevate vse najnovejše standarde, ki veljajo za rokavice v EU v skladu z uredbo EC 2016/425 torej EN ISO 374-5, EN 374-4, 374-1 in EN420, saj so vsi našteti standardi pomembni za zagotavljanje varnega dela in ustrezne zaščite pacientov in uporabnikov?

-Kategorija 12 Rokavice nitrilne, brez talka, za visoko stopnjo tveganja, podaljšane (CPV klasifikacija: 18424300)
Ali lahko ponudimo rokavice z debelino prsta 0,15 mm, ki imajo vse karakteristike, ki jih zahtevate v razpisni dokumentaciji in se tudi uporabljajo za področja za visoko stopnjo tveganja.

-Kategorija 15 Predpasniki z rokavi, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Predpasnike, ki bi vam jih ponudili so certificirani kot medicinski pripomoček in izdelani skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC in za njih ne obstaja potrdilo za osebna zaščitna sredstva po Uredbi (EU) 2016/42, saj so to medicinski pripomočki, ki imajo vse potrebne certifikacije za medicinske pripomočke.
Na EU trgu se v zdravstvenih ustanovah uporabljajo predpasniki certificirani kot medicinski pripomoček razreda I za katere se predloži Izjava o skladnosti (Declaration of Conformity) proizvajalca. Prosimo za potrditev, da lahko ponudimo artikle klasificirane kot medicinski pripomoček in ne po Uredbi (EU) 2016/425 evropskega parlamenta.

-Kategorija 15 Predpasniki z rokavi, za enkratno uporabo, nesterilni (CPV klasifikacija: 35113400)
Navajate standard EN 20811, ki se uporablja za material iz tekstila, razpisujeta pa material polietilen ter standarda EN 22610 in EN 22612, ki ne obstajata za tovrstne artikle, ki ga razpisujete.
Predpasniki, ki se uporabljajo v EU so certificirani kot medicinski pripomoček razreda I. in so izdelani skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC, to je tudi praksa in določilo v ostalih javnih naročilih v Sloveniji kot EU.
Prosimo za umik standardov EN 22610, EN 22612, EN 20811 in potrditev, da morajo biti predpasniki certificirani kot medicinski pripomoček razreda I. in so izdelani skladno z direktivo 93/42 EEC ali MDR 2007/47/EC.

Lep pozdrav.



ODGOVOR
- Prišlo je do pomote. Specifikacija se dopolni z zahtevo po standardih EN 420, 455-3 in EN 455-4.
- Prišlo je do pomote. Specifikacija se dopolni z zahtevo po standardih EN 420, 455-3 in EN 455-4.
- Prišlo je do pomote. Specifikacija se dopolni z zahtevo po standardih EN 420, 455-3 in EN 455-4.
- Prišlo je do pomote. Specifikacija se dopolni z zahtevo po standardih EN 420, 455-3 in EN 455-4.
- Lahko ponudite, vendar bo uporabnik v testiranju presodil o ustreznosti večje debeline rokavice.
- Ponujeni predpasnik mora zadostiti zahtevam za medicinski pripomoček ali za osebno varovalno opremo.
- Ponujeni predpasnik mora zadostiti zahtevam za medicinski pripomoček ali za osebno varovalno opremo.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:25
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V tehničnih zahtevah mask je tudi zahteva ISO 13485 proizvajalca.
Radi bi opozorili naročnika, da s to zahtevo eliminirajo vse evropske proizvajalce (vključno s slovenskimi), ki so letos postavili proizvodnjo, ker je čas pridobivanja tega certifikata zaradi birokratskega procesa v Evropi med pol leta in enim letom. S to zahtevo naročnik zdravstvene ustanove iz tega razpisa v celoti postavlja v odvisnost od kitajskih dobaviteljev. Taka odvisnost se je letos že izkazala za problematično in enako se lahko pričakuje v naslednjih mesecih, če pride do novih epidemij oz večjega porasta. Kot smo videli v preteklih mesecih, ni samo problem, da mask lahko zmanjka, ampak tudi, da kitajska vlada prepreči njihov izvoz iz Kitajske, kot je to letos že naredila, ko jih je potrebovala zase. Evropski proizvajalec bo precej lažje reševal probleme dobavljivosti. Povečane potrebe se ne pričakujejo samo v Sloveniji ampak bodo paralelno po celi EU oz celem svetu. Takrat bodo dobave iz Kitajske spet motene, kot je bila v preteklosti, ko so slovenski trgovci podpisovali pogodbe z vlado pa niso mogli dobaviti kitajskih mask.
Naročniku predlagamo umik te zahteve iz tehnične dokumentacije mask.
Hvala za odgovor, lepo pozdravljeni.

ODGOVOR
Zahtevani standard je glede na trenutne epidemiološke razmere zaželen, ni pa obvezujoč.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:27
VPRAŠANJE
SPOŠTOVANI, ZA KATEGORIJI 4 IN 5 ZAHTEVATE , DA SO MASKE ZAHTEVANIH STANDARDOV MEDICINSKE OPREME IN OVO-

Ali zadošča, da maske ustrezajo EN 149:2001+A1:2009 IN UREDBE EU 2016/425

ODGOVOR
Zadošča, je pa zaželeno, da ustrezajo tudi standardu EN 14683:2019.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:28
VPRAŠANJE
ZA KATEGORIJE 1, 2, 3 zahtevate certifikat neodvisne institucije. Ali mislite s tem TEST REPORT neodvisne institucije, ki z reportom preveri karakteristike, "splash resistance, bfe, differential pressure, microbial cleanliness".

Obrazložitev pakiranja: Kaj mislite s tem na notranji in zunanji embalaži morajo biti prisotni podatki...

Ali morajo biti podatki tudi na zaščitni, ponavadi polivinil vrečki, s katero so maske zaščitne znotraj embalažne škatle?

ODGOVOR
- Da.
- To pomeni, da mora biti na primarni kartonski embalaži navedeno ime proizvajalca, ime izdelka, kataloška številka, standard, lot, število kosov v osnovnem pakiranju, rok uporabe, oznaka na mestu odpiranja, CE oznaka. V kolikor imajo maske še dodatno sekundarno embalažo, morajo biti na njej prav tako označbe, ki omogočajo identifikacijo mask, vsaj ime izdelka, kataloška številka, ime proizvajalca in število enot v sekundarnem pakiranju.
- Ne, ni potrebno.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

zanima nas ali lahko ponudimo maske tipa IIR, ki imajo dolžino nosne spone 1,05 cm in ne 11 cm ?

Hvala

ODGOVOR
Tudi dolžina 1,05 cm je sprejemljiva, če zagotavlja dobro prileganje in tesnjenje.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:30
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Kategorija 1: v specifikaciji imate navedeno , da mora biti dolžina nosen spone vsaj 11 cm. Prosimo, če navedete na osnovi česa je ta zahteva, saj to ni predpisano v nobeni uredbi. Na ta način omejujete konkurenco in kršite zakon o javnem naročanju.
Glede na to, da boste zahtevali tudi vzorce, imate možnost na osnovi tega zavrniti neustrezne maske.

Lep pozdrav,


ODGOVOR
Tudi drugačna dolžina spone je sprejemljiva, če zagotavlja dobro prileganje in tesnjenje ter je prijetna za nošenje. V specifikacijo smo dolžino zapisali na podlagi izkušenj z do sedaj nabavljenimi maskami.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:32
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Kategorija 1 in 2: maske kirurške: prosimo, da omogočite pakiranje mask po pak= 50 kos in znotraj tega manjše pakiranje po 10 kos. Na ta način se prepreči kontaminacija mask pred odprtjem embalaže, večja varnost pri hrambi mask in nazadnje se doseže višji nivo varnosti za končnega uporabnika.


Lep pozdrav,

ODGOVOR
Lahko ponudite predlagano pakiranje.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Kategorija 13: očala zaščitna:
v specifikaciji zahtevate skladnost s standardom EN ISO 12312-1:2013/A1:2015. Ta standard se glasi: »varovanje oči in obraza - Sončna očala in sorodna oprema za varovanje oči - 1. del: Sončna očala za splošno uporabo« in ureja področje sončnih očal in podobnih produktov za zaščito oči za prosti čas.
Prosimo za pojasnilo ali dejansko potrebujete sončna očala oziroma ali vam lahko ponudimo očala, ki so samo v skladu z EN 166 in ustrezajo ostalemu opisu.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Lahko ponudite očala, ki zadostijo le standardu EN 166 in ustrezajo ostalemu opisu.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1.sklop 4: V zahtevi navajate da morajo biti maske respiratorji FF2 v skladu z zahtevami standarda EN 149:2001+A1:2009 in EN 14683:2019 ter direktivo MDD 93/42/EGS in uredbo (EU) 2016/425, kategorija III, oznaka CE, vendar so maske FF2 lahko ali po standardu EN 149:2001+A1:2009 ALI po direktivi MDD 93/42/EGS in uredbi (EU) 2016/425. Prosim da spremenite zahtevo, da so maske ali zaščitne (standard EN 149:2001+A1:2009) ali medicinske (EN 14683:2019 ter direktivo MDD 93/42/EGS).

Hvala.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
V ponudbi standard EN 14683:2019 ne bo obvezujoč, saj se zavedamo, da so takšne maske na tržišču v danih razmerah zelo težko dosegljive. Je pa zaželen. Morajo pa biti maske skladne s standardom EN 149:2001+A1:2009.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:35
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop št. 5:

Maske FFP3 so lahko z zahtevami standarda EN 149:2001+A1:2009 ALI EN 14683:2019 ter direktivo MDD 93/42/EGS.
Prosim za obrazložitev, kateremu od teh standardov morajo ustrezati, saj so zahteve teh dveh standardov različne. Prosim da spremenite zahtevo, da so maske ali zaščitne (standard EN 149:2001+A1:2009) ali medicinske (EN 14683:2019 ter direktivo MDD 93/42/EGS).

Lep pozdrav.


ODGOVOR
V ponudbi standard EN 14683:2019 ne bo obvezujoč, saj se zavedamo, da so takšne maske na tržišču v danih razmerah zelo težko dosegljive. Je pa zaželen. Morajo pa biti maske skladne s standardom EN 149:2001+A1:2009.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Sklop 12:

Ali je lahko AQL višji od 0,65?

Hvala.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
AQL je lahko največ 0,65.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 25.09.2020   14:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vprašanja za sklop 13:

1. V zahtevi sklop 13 navajate, da material, iz katerega so izdelana zaščitna očala, mora biti odporen na nizkotemperaturno sterilizacijo in na sredstva za čiščenje in razkuževanje. Ali morajo biti očala tudi avtoklavabilna?

2. Prav tako je standard, ki ga zahtevate (EN ISO 12312-1:2013+A1:2015) primeren za sončna očala (zaščita pred naravno UV svetlobo). Prosim, da ostane zahteva samo standard EN 166-2002, ki je ustrezen za zaščitna očala.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
1. Ni obvezujoče, je pa zaželeno.
2. Lahko nam ponudite očala, ki zadostijo le standardu EN 166 in ustrezajo ostalemu opisu.

Naročnik opozarja, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.



Datum objave: 29.09.2020   08:22
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. Vprašanje vezano na sklop 1, Navadne zaščitne maske, tip II R z elastiko
Sporočamo vam, da je ZRS za Blagovne rezerve objavil razpis preko katerega bodo nabavljali tudi kirurške maske IIR.
V vzorcu prodajne pogodbe imajo zapisano: »Kupec lahko naroči pregled kakovosti blaga, ki ga opravi akreditiran laboratorij po izboru kupec. Stroške te kontrole nosi kupec. V primeru, da bi akreditiran laboratorij ugotovil, da blago ne ustreza zahtevani kakovosti, sme dobavitelj predlagati ponovno analizo (super analizo). Pogodbeni stranki skupaj določita akreditiran laboratorij, ki opravi ponovni pregled kakovosti. Stroške te analiza nosi dobavitelj. Pogodbeni stranki sta soglasni, da bosta v celoti spoštovali ugotovitve o kakovosti, opredeljene v poročilu o preskusu super analizi, ki ga bo izdal akreditiran laboratorij glede kakovosti dobavljenega blaga.«
Prosimo za vaše pojasnilo na kakšen način boste preverjali ali so vzorci mask ter maske, ki jih boste kasneje začeli nabavljati, skladne z vašimi zahtevami?

hvala

ODGOVOR
Naročnik bo maske pregledal, preveril vsa zahtevana dokazila in vzorec shranil. V primeru, da bi v kasnejšem času prišlo do suma, da maske niso skladne z priloženimi vzorci, bo naročnik uveljavljal pravico do reklamacije in prekinil pogodbo.



Datum objave: 29.09.2020   15:15
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji imate navedene enake sklope in artikle, kot jih razpisuje Združenje zdravstvenih zavodov za Skupno javno naročilo za zaščitno opremo v 20 sklopih (JN005258/2020), h kateremu ste tudi sami pristopili.
Zahtevamo odgovor, katera pogodba bo veljavna za isti artikel: ali pogodba po skupnem javnem naročilu Združenja zdravstvenih zavodov ali pogodba po vašem JN za Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo zaščitnih sredstev?

V razpisno dokumentacijo namreč niste vključili razveznega pogoja, prav tako ga ni v javnem naročilu preko Združenja.
Zdi se nam pošteno, da je izbrani ponudnik seznanjen s pravili igre pred oddajo ponudbe in podpisom pogodbe in ne, da se bo zgodilo, da bomo nabavili blago po vaši pogodbi, potem pa boste zaradi ugodnejše cene nabavljali po pogodbi na podlagi javnega naročila Združenja ZZS.
Zato zahtevamo vključitev tega pogoja v razpisno dokumentacijo.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik pojasnjuje, da je dinamični nabavni sistem tehnika za elektronsko javno naročanje, ki se izvaja v dveh fazah:

- prva faza: Prejem prijav za sodelovanje in uvrstitev kandidatov v Katalog ponudnikov (vzpostavitev Kataloga ponudnikov),
- druga faza: Oddaja naročil na podlagi posameznih povpraševanj.

Naročnik še pojasnjuje, da bo dejanske vrste, vključno s podrobnejšimi specifikacijami, in količine blaga podrobneje opredelil v okviru izvajanja druge faze DNS, t.j. v okviru izvedbe postopka oddaje posameznih javnih naročil izvajanja posameznih povpraševanj.

Povpraševanje za posamezne artikle v okviru druge faze bo naročnik izvajal vse dokler ne bodo sklenjeni okvirni sporazumi oz. pogodbe po javnem naročilu ZDrZZS.

Naročnik bo povpraševanje izvajal v kolikor artikli, za katere bo sklenjena pogodba oz. okvirni sporazum, na podlagi javnega naročila ZdrZZS ne bodo dobavljivi ter za artikle, ki niso bili predmet javnega naročila ZdrZZS ali za katere ZdrZZS ne bo oddalo javnega naročila.