Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.10.2020 11:50
VPRAŠANJE
Spoštovani
V projektni nalogi je pod točko 7.3.11 podrobno navedeno, da morajo biti v projektu obdelane: "Strokovne podlage za podnebne spremembe".
V specifikaciji ponudbenih del tega ni.
Prosimo naročnika, da specifikacijo dopolni z zahtevanim.
Hvala v naprej in lep pozdrav
ODGOVOR
V specifikaciji ponudbe je tudi postavka št. 18 »Izdelava predhodnega postopka presoje vplivov na okolje - strokovne podlage za podnebne spremembe«.
Datum objave: 12.10.2020 11:51
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
V poglavju 7.3.3. se omenja, da je potrebno obdelati vse objekte, ki so potrebni za izgradnjo ceste.
V podrobni specifikaciji naročila pod post. 4 je navedeno: Izdelava načrta prepustov (min. 2*2m).
Prosimo naročnika, da navede število prepustov, ki se pričakujejo, saj vsi ponudniki ne moremo zagotoviti ogleda terena.
Hvala vam v naprej.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Upošteva se izdelava načrta enega ploščatega prepusta s svetlo odprtino min. 2x2m.
Datum objave: 16.10.2020 12:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
1. V Projektni nalogi je v točki 7.3.9. Študija obremenitve s hrupom s predlogom protihrupne zaščite v poglavju Predlog oblikovanja aktivne protihrupne zaščite zapisano, da je projektant dolžan izdelati predlog oblikovanja protihrupnih ograj z oceno stroškov in pri predlogu oblikovanja upoštevati določila OPPN.
V 22. členu OPPN je v drugi točki zapisano: Za zaščito pred poplavnimi vodami se na območju OPPN teren dvigne za 1,5m nad obstoječi teren oz. za 0,5 m nad koto visokih vod, v tretji točki pa je zapisano : Na poplavnem območju ni dovoljena postavitev ograj ali drugih objektov s polnim prerezom, ki bi lahko ovirali pot poplavni vodi.
Topografsko trasa poteka na najnižjem delu terena ob vznožju brega s posameznimi stanovanjskimi objekti na severni strani, na južni stani pa je zelena bariera drevesnega pasu ob vodotoku.
Ker se ti dve zahtevi izključujeta, prosimo za razlago.
2. Glede na dejstvo, da večina predvidene trase poteka med kmetijskimi površinami prve kategorije izven ureditvenega območja naselja , (ki v osnutku OPN v pripravi ostaja nespremenjen), sprašujemo, ali je oprema ceste na nasipu zaradi poplav, s saditvijo dvojnega drevoreda poleg obojestranskega pločnika in kolesarske steze ter opremljenostjo z javno razsvetljavo smiselna (racionalna) in ali bi bila dopustna v tem delu sprememba oziroma odstopanje od projektne naloge.
Za odgovor se vam zahvaljujemo
ODGOVOR
Naročnik ne bo spremenil specifikacije naročila. Teme, ki jih navajate, bodo lahko predmet koordinacijskih sestankov med projektantom, inženirjem in naročnikom v fazi izdelave projekta.
Datum objave: 16.10.2020 12:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
V Podrobni specifikaciji naročila Izdelava projekta DGD in PZI povezovalne ceste med R2-449/0315 Lenart G. Radgona in R2-433/1288 Lenart Trate je pod zaporedno številko 18 potrebno dati ponudbo:
Izdelava predhodnega postopka presoje vplivov na okolje strokovne podlage za podnebne spremembe.
V projektni nalogi v poglavju 7 je navedeno naslednje dve ločeni nalogi, in sicer:
7.3.10 Predhodni postopek presoje vplivov na okolje, za katerega menimo, da glede na zadnjo spremembo Uredbe o posegih v okolje, za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje, ni potreben.
7.3.11: Strokovne podlage za podnebne spremembe
Ker sta to dva popolnoma različna dokumenta (za predhodni postopek se pripravi vloga, ki se jo odda na ARSO, ki nato s Sklepom odloči ali je za poseg potrebna presoja vplivov na okolje ali ne, Strokovne podlage za podnebne spremembe pa se običajno delajo za projekte, ki so sofinancirani s strani EU ali podobnih institucij in jih je treba izdelati skladno z dokumentom Non-paper Guidelines for Project Managers: Making vulnerable investments climate resilient. European Comission, dostopno na: https://climate-adapt.eea.europa.eu/metadata/guidances/non-paper-guidelines-for-project-managers-making-vulnerable-investments-climate-resilient/guidelines-for-project-managers.pdf), nas zanima, ali je treba oddati ponudbo za oba dokumenta.
V Uradnem listu RS 105/2020 je bila objavljena Uredba o spremembi in dopolnitvi Uredbe o posegih v okolje za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje, ki določa, da je treba predhodni postopek izvesti za posege z oznako F.7.1.: nove glavne in regionalne ceste, njihovo podaljšanje ali rekonstrukcija obstoječe ceste zunaj varovalnega pasu, tako da skupna neprekinjena dolžina ceste po novogradnji, podaljšanju ali rekonstrukciji znaša vsaj 5 km.
Ali damo torej ponudbo samo za tč. 7.3.11?
V kolikor naročnik pričakuje ponudbo in izdelavo obeh dokumentov, ga prosimo, da popravi Specifikacijo naročila tako, da ločeno navede nalogi:
1. za predhodni postopek PVO
2. strokovne podlage za podnebne spremembe
Zahvaljujemo se za odgovor v naprej in vas lepo pozdravljamo
ODGOVOR
Glede na sprejetje »Uredbe o spremembi in dopolnitvi Uredbe o posegih v okolje za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje« predhodni postopek glede na predvideno dolžino obvoznice ni potreben.
V točki 18 specifikacije naročila naj se upošteva le izdelava strokovnih podlag za podnebne spremembe (tč. 7.3.11 projektne naloge).
Datum objave: 16.10.2020 12:59
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
glede na to, da območje ni gosto poseljeno in da so prvi objekti oddaljeni od predvidene obvoznice cca. 300 m najverjetneje aktivnih protihrupnih ukrepov ne bo potrebno izvajati Prosimo naročnika, da opredeli dolžine morebitnih protihrupnih objektov.
V naprej se zahvaljuejmo za odgovor.
ODGOVOR
V ponudbi upoštevajte izdelavo DGD in PZI aktivne zaščite pred hrupom v dolžini 50m.
Datum objave: 28.10.2020 12:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo vas, če nam lahko posredujete predvideno število objektov, ki bodo predvideni za pasivno zaščito. V sklopu projektne naloge tega podatka ni zaslediti.
Zahvaljujemo se vam za odgovor.
ODGOVOR
Po ponovni preučitvi razpoložljive izdelane dokumentacije se spremeni Podrobna specifikacija naročila iz katere se izloči postavko št. 17 Izdelava elaborata pasivne zaščite pred hrupom. Na Naročnikovi spletni strani je priložena spremenjena podrobna specifikacija naročila.
Datum objave: 28.10.2020 12:33
VPRAŠANJE
Spoštovani
Kot izhaja iz projektne naloge je prometna študija in v zvezi s tem kapacitetna analiza in analiza prometne varnosti izdelana samo za novi priključek na R2-433/1288 v km 1+380, predvideno je krožno križišče. Za izdelavo študije hrupa njen izdelovalec potrebuje napoved in distribucijo prometa za celotno obvoznico. V razpisni dokumentaciji pogrešamo potrebo po izdelavi dopolnitve prometne študije za celotno obvoznico v omenjenem smislu.
Prosimo za pojasnilo in natančno definiranje obsega del, za dopolnitev prometne študije pa dodatno postavko v podrobni specifikaciji naročila.
lep pozdrav
ODGOVOR
Ocenjujemo, da obremenitev s hrupom za predmetno povezovalno cesto ne bo problematična z ozirom na to, da bo cesta potekala po industrijski coni. Glede na navedeno izdelava prometne študije celotnega območja za potrebe izdelave študije hrupa za povezovalno cesto ni smiselna.
Za križišče priključek na regionalno cesto R2-433/1288, je bila v letu 2018 izdelana kapacitetna analiza in analiza prometne varnosti, zato menimo, da izdelava prometne študije tudi iz tega vidika ni potrebna.
Naročnik zato ne naroča izdelave prometne študije.